Wauw wat een berichten lees ik weer!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha Kris: wat een nieuws! Gefeliciteerd hoor. Las het net op facebook. Hihi spannend zeg. Gelukkig: pffff wat duurt wachten lang! Ik duim nog steeds hoor!!!! Jojo: aaaaaaaaaaaaahhhhh wat goed zeg. Spannend weer! Smits: ook aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh....leuk zeg! Dat zou toch wel wat zijn al die meiden weer samen zwanger. Manon:: uh ook aaaaaaaaaaaaaahhhhh hihi! Sabje: hebben jullie eigenlijk al een naam? Mooi nieuws hoor allemaal!!
Leuk, leuk! Allemaal super nieuwtjes! Spannend weer jojo en Smits! Super dat het zwangerEn hier nu aan een stuk doorgaat. Ik ga dan hopelijk ook weer aansluiten in die rij Jullie en Manon mogen eerst hoor! En Gelukkig nu als eerste! Kris al gefeliciteerd op FB. Hoe ben je gevraagd? Hier is mijn kleine mannetje ziek... Zo zielig... Koorts en verkouden... Blijft wel vrolijk, maar is erg lamlendig. Verder schieten we super op met het huis! Het is al zo mooi! Vloeren liggen er (weer) in en de keuken staat. Slaapkamer van ons en Milan behangen. Vanavond zijn we naar Ikea geweest. Aantal kasten besteld, die komen donderdag en dan wordt ook de bank en tafel geleverd. Volgende week ons bed en dan nog Milans kamertje. Nog een paar dingetjes als de raamdecoratie bestellen en dan kunnen de dozen over!! Het gaat zo snel. We hebben er dan ook veel zin in. Zou idd leuk zijn als jullie van de zomer deze kant op komen Pff Sab, 28 weken alweer! Wat gaat dat snel (denk je misschien zelf wel anders over ) Naat, snap dat het zo wel elke keer spannend is, die harde buiken. Niet te veel zorgen maken hoor! Ga gauw weer even bij m'n mannetje kijken. Zo zielig...
SUper wat een mooie foto's van Nick! Hij wordt echt groot! Lekkerding!!! Hoe is het met je? Lukt het allemaal een beetje??? Mutz wat suuuuper te horen dat het nu eindelijk voorspoedig gaat in jullie paleis! Wat zielig dat Milan zo ziekjes is... Hij is nog zoooo klein!!!! Knuffel hem maar lekker veel (ook namens mij ) Liessie zie dat je meeleest! Hoe is het met je??? Jullie alweer plannen voor een 2e??? Nou ja ik volg je wel op fb!!!
Zie nu pas de berichten van Super. Die heb je vast gepost toen ik de mijne aan het schrijven was Wat een heerlijk ventje heb je! Heb je wat meer rust nu je bij de recherche zit? Hoe gaat het met je pa? Al wat meer duidelijkheid? Wat grappig dat Lessie af en toe nog mee leest. Jammer dat ze niet meer post. Maar nog geen tweede daar begrijp ik. Met Milan lijkt het vandaag weer wat beter te gaan. Moet hem nog even tempen, maar is niet zo warm meer al gister. Hoest en niest alleen nog behoorlijk. Net een grote vent, hihi. Heb hem overladen met knuffel hoor Jojo, ook van jou! Was hij heel blij mee
Super: Wat lijkt jullie Nick toch wel op zijn paps!! Leuke foto's, ook hij is al echt zo'n kindje kindje (heb geen idee hoe ik het anders moet omschrijven het overgaan van baby=> dreumes=> naar een kindje die alles snapt en steeds meer gaat doen) Mutz: Lekker veel knuffelen met Milan en hem een dikke beterschapzoen geven van mij. Ben benieuwd naar de foto!! Gelukkig: en weer een dag voorbij en dichterbij het testmoment, spannendddd Jojo: auto al verkocht? Wanneer komt de nieuwe auto? Oke en nu ga iets tikken waarvan ik een tijd heb getwijfeld of het ik zou doen, maar doe het toch. Vind het ontzettend jammer dat de date weer niet doorgaat (in de oorsprokelijk hoeveelheid personen) We plannen niets voor niets maanden vooruit om een datum te prikken zo dat iedereen kan. Ik verbaas mij dan ook over het feit dat er wordt afgezegt omdat het te druk is. Mijn gevoel -en zeg het maar als ik het fout heb- andere afspraken kunnen wel doorgaan in het drukke bestaan en deze date is wel steeds makkelijk om af te zeggen. Vind dit erg jammer....... Hoop van harte dat de volgende keer wel gewoon lukt.
Mutz: wat fijn zeg dat het zo hard gaat in jullie huis! Krijgen jullie veel hulp? Oh en Milan ziekjes, bah dat is zo sneu voor die ukkies. Fijn te lezen dat het vandaag wat beter gaat met hem! Mijn pa heeft de strijd een beetje opgegeven. Hij kan het gewoon niet erbij hebben nu. Ik ben nog wel strijdlustig maar wil mn paps niet helemaal stuk zien gaan. Hij gaat nu samen met de bond het gesprek aan op de nieuwe plek die ze voor hem in gedachten hebben. Maar het vreet echt aan hem, en dat dan weer aan mij. Mijn werkplek is echt een geschenk op dit moment. Zie nu wel in dat ik echt wat anders moet gaan zoeken en uit die onregelmatigheid moet!!! Smits: Ja Nick is echt een peuter aan het worden, bergrijp wat je bedoeld. Baby-af.......... Begrijp ook je gevoel wel van de dates. Het is ook echt jammer dat we elkaar al zo lang weer niet gezien hebben. Naat: doe jij een beetje rustig aan trouwens. Las je post over het eiwit pas later. Wat een mannetje is Keano al zeg! En mooooie buik!!!! Jojo: ik red het wel aardig hoor. Met ups en downs zal ik maar zeggen. Momenteel gelukkig meer ups dan downs. Wat een super baas heb jij zeg!!! Auto al verkocht?
Ah super wat een mannetje is het ook zeg. Heerlijk. Smits, snap je frustratie wel een beetje, maar zaterdag ga ik naar de 9 maanden beurs en dan zondag nog op pad, wordt gewoon teveel. Deze zwangerschap is een stuk zwaarder dan de eerste, dus moet ik keuzes maken. Maar degene die nog kunnen, kunnen toch gewoon gaan?
Sab ik ga ook naar de negenmaandenbeurs! hahahaha wie weet komen we elkaar tegen. Met wie ga je? Ik ga samen met Pascal...hopelijk is het wat. Ik ben er nog nooit eerder geweest.
Ik sluit me aan bij de reactie van Smits...ja hier ook megadruk....maar dit stond in mijn agenda dus plan ik eromheen.....dat is toch het nut van een agenda??....vind het jammer en hoop dat jullie ook beseffen dat ik ook belangrijke en leuke afspraken en dingen die ik ook had kunnen gaan doen heb moeten afzeggen omdat ik dacht dat ik daar een date had...leg ik mijn prioriteiten anders dan?? onverw8 werken en ziek worden is jammer maar logisch, maar verder...nee heel jammer en snap er niets van eerlijk gezegd...zet dan een vraagteken neer ipv een V dan snap ik het nog als er wordt afgezegd...
Waarschijnlijk wel dan Manon. Ik leg mijn prioriteiten even bij mezelf en het kleine meisje in mijn buik.
Nee...niet omdraaien Sab...je legt de prioriteit bij de 9 maandenbeurs...als je de prioriteit zou leggen bij je baby dan zou je die drukke beurs overslaan en lekker ontspannen naar een hihg tea gaan. Bovendien...lijkt mij juist heerlijk om na zo'n megadrukke dag op de 9 maandenbeurs door Bietje naar een high tea gereden te worden waar je zelf niets hoeft te doen dan alleen maar lekker bijkomen en smikkelen....toch juist ontspannend?
En dus ga jij mijn prioriteiten bepalen?? Bijzonder. Misschien een idee om even terug naar bed te gaan en er met je goede been uitstappen??
Zo manon wat een felle reacties. Het zit jou zo te lezen best hoog! Ik denk alleen dat Sab de enige is die haar prioriteiten moet bepalen en de enige is die weet wat goed voor haar is.
Jeetje ik moet zeggen dat mijn haren overeind gaan staan, want ik dacht toch dat ik heel duidelijk ben geweest met de reden waarom ik niet kom en dan hoef ik niet achteraf te horen te krijgen dat ik mijn prioriteiten verkeerd stel, want mijn gezin staat altijd op nr 1. Al komt de koningin op visite! Smits ik snap jouw bericht, want het is ook ontzettend jammer dat het weer niet doorgaat en de rede dat ik heb afgezegd is juist daarom. De bedoeling was om met álle meiden af te spreken en nu dat niet lukt spreek ik liever op een ander moment af als wel iedereen er bij kan zijn. Het gaat zijn doel een beetje voorbij naar mijn idee. Manon jouw felheid vind ik echt totaal ongepast, want jij moet niet voor mij of voor wie dan ook gaan denken, want daar hou ik niet van. Ik heb mijn rede verteld en dat is dat. Ik heb niet gevraagd om een relaas over wel of niet de prioriteiten juist stellen en sarcastische opmerkingen te incasseren of ik een agenda heb of niet. Ja hoor ik heb een agenda en daar is een kruis door de date met ALLE meiden gegaan en een dikke cirkel om quality time met mijn man en kind. Sorry maar kan hier echt geïrriteerd van raken. Niemand hoeft voor mij te praten of te denken, want dat kan ik heel goed zelf.