En ja hoor het was te denken. Na mijn buikgriep is nu Sam de klos. Gisteren ineens flinke koorts en toen ze lag te slapen werd ze helemaal hysterisch wakker. Ze had alles weer overgegeven. HEt was net een levenloos hoopje ellende toen ik ze helemaal had verschoond. Geen beweging in te krijgen en echt lijkbleek. Ik schrok echt enorm. Vannacht dus regelmatig gaan kijken en haar laten drinken zodat ze niet uitdroogt. Op dit moment nog steeds koorts, maar het eten blijft er tot nu toe in zitten. Dus hopelijk is het van korte duur. Gelukkig heb je alles kunnen vragen in het ziekenhuis waar je mee zit? Op naar poging 2. Naat post snel een foto van de kamer. Manon, ik zeg amen! Rest ben ik een beetje kwijt.
Bekijk bijlage 226096 Even gauw een foto spammen van Keano zijn nieuwe Cars bed...hij vond het gister avond wel wat vreemd maar heeft goed geslapen. 1 x wakker vannacht, hij was zijn knuffel kwijt in 't grote bed hihih...wel vroeg wakker, maar dat is ons meneertje altijd hoor haha... Reageer later op de rest.... nog even gauw voor Loestig, beterschap voor Sam. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn.
Over de situatie, ik heb gezegd wat ik er van vind en dat is dat. Ik ben idd fel, wanneer ik voel dat er onrecht aangedaan wordt. Wij amsterdammers zijn dan ook niet zo tactisch, maar wel eerlijk! Gelukkig wat onwijs klote zeg! Gelukkig lees ik toch positiviteit door de teleurstelling heen dus ik ga gewoon weer heeeeel hard duimen voor poging 2! Naat wat een onwijs stoer bed zeg! Is het leuk op de 9 maanden beurs? Lekker met Sab en Bietje gekletst?? (ik hoor aaalleesss!) Mutz i luvvv your kitchen!!! Ik zou deze idd ook zo kunnen bestellen heel erg mooi! en Milan zijn kamer en jullie badkamer zijn ook prachtig! Ik wil ook zo een bad!!! Loestig, arme Sam! Irritant dat het zo besmettelijk is he die buikgriep! Hoe is het nu met haar??? Super ups en downs dat is hartstikke logisch! Hopelijk komt het gewoon snel goed met je vader en zie jij steeds meer ups! Vind je je plekkie al een beetje bij de recherche??? Verder ben ik het eventjes kwijt sorry! Vandaag ongi geworden, dus nu kunnen we gaan kijken hoe mijn cyclus zal zijn! Voordat ik Charlie kreeg was het 26 dagen dus dat heb ik nu ook maar aangehouden voor mijn banner! Leuk weer om hier mee bezig te zijn! Ro is dat ook gelukkig! Meer als toen bij Charlie. Hij is van mening dat er nu niet heel veel verandert qua lifestyle enzo. Financieel hebben we het op orde, onze banen zijn aangepast op een kind dus kan het ook wel met 2. Dat het straks ook dubbel zo druk gaat worden benadruk ik maar niet naar hem toe hahaha!
Jojo leuk je banner!!! Spannend weer hoor. Gaaf hè Keano zijn bed. Vannacht heeft hij weer goed geslapen! Ja heb Bietje en Sab gezien op de beurs, ik was al op zoek naar de rode trolly met witte stippen maar ze zagen mij al hihihih... We hebben weer lekker geshopt voor de baby en voor Keano ook een leuk shirt met de tekst, stoer ik ben grote broer, voor als de baby geboren is. Ben wel verrot nu. Mannetje is met eten bezig en ik zit lekker op de bank met de iPad...hahaha
Zo ff een poging om verder te reageren... Mutz, waternood geweldig mooie badkamer en ja de rest ook hoor, de keuken, de kamer van Milan, echt super mooi allemaal. En ik wil ook een baddddd hahaha, wij hebben een douchecabina, maar een bed lijkt me heerlijk ook voor de kids. Loes hoe is het met Sam? Super vervelend van je paps, hier ook rot situatie met m'n paps. Gaat nog steeds niet echt lekker met hem, vaak is hij dagen echt zo neerrslachtig. Maar kop op meid!! Sab en Bietje, en veel ingeslagen op de beurs? Vond het leuk jullie ff live gezien te hebben hihih, toevallig ook in al die drukte dat we elkaar dan toch nog gezien hebben. Waren de trollys goed gevuld? Pas had pijn van het sjouwen hihih...wij waren rond 15:00 uur thuis, geen fut meer hoor om ook nog naar de huishousbeurs te gaan, jullie daar nog wel geweest? Hier weer erg last van harde buiken nu, dus lekker rustig avondje ga kHz gen en ook weer veel last van maagzuur de laatste dagen, echt vervelend maar goed we weten waar het voor is!
Ohhhh wat zie ik nu weer, typ ik waternood in mijn reactie naar mutz, nou dat hebben jullie zat gehad...rot automatische woorden herken er op die iPad grrrrrr
@ Naat wij zijn rond twee uur weggegaan. Toen werd het ons te druk. De huishoudbeurs hebben we ook overgeslagen. Ik heb een setje van cake walk gekocht een boxkleed en een mobiel van Tiny love. Die zag ik laatst bij een collega en vond hem zo gaaf. Nu was er een mooie aanbieding. Hier nu ook last van harde buiken hoor. Dus lekker op de bank en chill. Leuk om jou en Pas live gesproken te hebben. @ mutz wat ziet het er prachtig uit allemaal zeg. Ben gewoon jaloers en krijg er verhuiskriebels van, haha. @ gelukkig. Hoe wat het in het ziekenhuis en wat ontzettend balen van je ongi zeg. @ jojo spannende tijden komen er weer aan voor jullie. Ik was zo blij dat ik de eerste keer na het stoppen ongi werd. Had echt zoiets van yes, het werkt nog. In augustus begint het echte kluswerk. Daarvoor mag je voor de fun, haha. @ Loes, is Sam alweer een beetje opgeknapt. Vind het altijd zo zielig om die kleintjes ziek te zien.
Sab, ja wij ook zoiets, geloof rond kwart voor 2 dat weg gingen. We moesten ook nog een goed uur rijden. Leuk wat je gekocht hebt! Ik vond het ook leuk jullie even gauw te ontmoeten. Vandaag maar eens een poging doen om de bAbymeubels uit te soppen. Keano zijn kamertje is al helemaal schoon. T lijkt wel of hij in zijn autobedrijf beter slaapt als in het ledikantje. Gelukkig ben ook erg benieuwd hoe t is gegaan in het zh? Mutz, ik liet jullie badkamer foto's aan pas zien en zei ikwil ook zoiets hahahahahahah Nu even douche met Keano en dan thuis wat doen...gister natuurlijk niets gedaan dus t is wel nodig vooral beneden hihi
Zo te lezen was het gezellig op de beurs. Leuk dat jullie elkaar weer hebben gezien. Naat wat een gave kamer en wat heerlijk dat Keano er zo goed slaapt. Dat is altijd even afwachten, maar gelukkig gaat het goed. Jojo op voor een 2de. SUperleuk! Wat ga je eigenlijk doen met de verjaardag van Charlie? Ze zal het nu al wat beter beseffen. Sab leuk dat je hier ook weer komt kletsen. Is alweer een tijdje geleden. Wel volhouden nu hoor. Vind het leuk als de groep hier weer een beetje compleet is. @ hier is Sam gelukkig weer beter. Ze heeft nog wel last van een beetje diarree, maar de koorts is gezakt en overgeven is er gelukkig ook niet meer bij. Gisteren was ze weer lekker ondeugend, dus kun je zeggen dat ze zichzelf weer was. Alleen jammer dat ze gisteren niet zo wilde gaan slapen. Om 19 uur lag ze in bed en om 00 uur ging ze eindelijk slapen. Misschien komt dat omdat ze de dagen ervoor erg veel heeft geslapen en nu gewoon geen zin had. Het gevolg is wel dat mevrouw nu nog ligt te slapen. Ik ga ze dadelijk toch maar eens wakker maken.
En Keano heeft weer super geslapen in z'n grote Cars bed. Ben echt blij dat het goed gaat. Gister duurde zijn middag dutje ook langer dan normaal. Wilde ik even zeggen hihihihi
Naat wat fijn dat Keano zo goed slaapt. Ik zou Sam echt nog niet in een bedje met dekens durven te leggen. Die ligt werkelijk geen seconde in dezelfde houding. Ze zou binnen no-time met haar hoofd onder de dekens liggen of uit bed vallen. Hier voorlopig dus nog het ledikantje met een slaapzakje.
Naat wat fijn dat Keano zo goed slaapt!!!! Je hoort het vaker dat ze in een groot bed beter slapen, omdat ze zich dan niet wakker stoten aan de randen! En komt hij zelf uit bed? Charlie doet dat ineens wel 's middags de floeperd! En als ik dan de kamer boos inkom dan rent ze zo haar bed in met een hoop verdedigend gebrabbel. hilarisch!!! Loestig, Sam is ook nog wel wat klein natuurlijk voor een grote meiden bed, maar joh je merkt vanzelf wanneer ze er aan toe gaat zijn! Kan met 1,5jaar zijn, maar ook gerust pas met 3 jaar!
Jojo klopt helemaal. Ze ligt voorlopig nog prima daar. En er is ook nog geen reden dat ze niet meer in dat bedje kan liggen. Nog geen 2e in aantocht of in de planning hier.
Net wat jojo zegt loestig, ieder kind is anders en straks gaathet vanzelf. Het hoeft ook nog niet toch. Keano lig er nog wel in met zijn slaapzak...1e avond geprobeerd zonder maar hij ging ieder kwartier huilen...vanaf volgende week ga ik smiddags is proberen zonder de slaapzak en dat ook langzaam stoppen voor de nacht... Jojo Keano komt er niet uit, hahaha nog niet...als die wakker word gaat die eerst 5 minuten zitten rondkijken naar al zijn auto's denk ik hihihihi...echt grappig om te zien...als het dan te lang duurt gaat hij gillen hahaha... Grappig dat Charlie gauw terug haar bed in gaat als je dan boos word...ze zijn echt slimmer dan we denken hè hahaha
Naat: wat knap zeg van Keano dat hij (nog) in bed blijft! En heerlijk dat hij goed slaapt. Loes: fijn dat Sam snel op is geknapt. Ze had het flink te pakken zo te lezen! Sneu zeg. Sab: lekker uitgeleeft op de 9 maandenbeurs? grappig dat jullie naat tegen kwamen. Tot wanneer moet je eigenlijk werken? Mutz: al aan het verhuizen?? Hier het hele weekend gewerkt. Nu donderdag pas weer. Lekker hoor. Nick heeft zaterdag voor het eerst bij mijn vader geslapen. Ik vond het super spannend. Maar het ging helemaal geweldig!! Dus snel maar weer!
Rustig hier zeg... Super wat leuk dat Nick bij je vader heeft gelogeerd. Leuk hoor dat het ook goed is gegaan, voor herhaling vatbaar dus!
Hier idd druk met het aan kant maken van onze nieuwe huis zodat we snel kunnen verhuizen. Gister is Milans kamer binnen gekomen, vandaag ons bed, dus het gaat opschieten. Nu even pauze op het werk, ook dan genoeg regelwerk! pff... haha. Reageer snel uitgebreider!
Suc6 Mutz, zo te horen heb je het druk zat! Naat: ja zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk in maart maar ergens lekker met Serge weg. Jouw vader dus ook nog niet de oude. Moeilijk he!? om je vader zo te zien.
Mutz leuk dat jullie zo bezig zijn me het huis, straks woon je in een paleisje zo mooi! Super, ik vind het idd moeilijk hem zo te zien. De arbo arts wilt hem nu al aan het werk hebben terwijl me pa had aangegeven dat hij het nog helemaal niet ziet zitten. Zjn medicijnen gaan ook verhoogd worden van 20mg naar 40mg. Vandaag moet hij weer langs bij de psyg. Gister de babylamp ontvangen en de baby deken en lakenset. Hopelijk heeft pas gauw tijd om het op te hangen.