Naat: wat slecht van de arbo! Onbegrijpelijk toch zeg.....Je vader moet goed naar zijn eigen gevoel luisteren. Moeilijk om hem zo te zien. Hopelijk gaan de medicijnen snel werken. Leuk alle nieuwe spulletjes voor de kleine!!
even kort en snel een berichtje.. meiden ga niet verhuizen als je zwanger bent....pppffff wat is dat zwaar... maar alles is nu ingepakt... ga om 9 uur de sleutel.halen en dan met mijn mam alles poetsen in het huis en dan komt ivo gelukkig vannacht thuis van het werk... was heerlijk niet praktisch geregeld maar dat kon niet anders. ik lees mee hoor... maar ben even te druk om me alles te herinneren en te reageren...
Krisje succes met de verhuizing. Niet teveel tillen hè? Snel foto's posten als jullie het hebben ingericht. Naat ik snap de arbo ook niet. Ze kunnen je toch niet dwingen te gaan werken als je voelt dat dat niet gaat. En zeker nu hij nog een verhoging van de medicatie krijgt. Benieuwd hoe het afloopt. Super wat fijn dat opppassen op Nick je vader goed afging. Voor herhaling vatbaar dus. Ik hoor dat Sam wakker is dus ga haar uit haar bedje halen. Reageer later op de rest.
Ja ik snap het ook niet hoor, we wachten af avndaag belt de psyg terug naar m'n pa. Kris doe je wel rustig aan... Hier vrij gevraagd voor volgende wek vrijdag en die dinsdag erna. Op vrijdag is er 1 collega aanwezig om te werken en op dinsdag ook, dus er is bezetting. Krijg ik een mail van mijn baas, dat het niet logisch is dat er dan 2 dagen maar 1 iemand op kantoor aanwezig is en het wel in mijn werkzaamheden moet passen....HALLOOOOO ik zit de hele week al alleen, de drie dagen dat ik werk...het is hier voorjaarsvakantie maar dan wordt er toch ook geen rekening met mij gehouden en met mijn werkzaamheden zit het wel goed, ben al aan het voorwerken dus. Snap je toch niet zo'n rectie...grrrrrr...heb hem dat ook terug gemaild en nu stuurde hij terug prima. haha
He meiden, ben ik ook weer eens.... Leuk om te lezen dat er weer klapperende eierstokken zijn.... Hier dus 1e IUI mislukt, moet zeggen dat ik er weinig last van had. Natuurlijk baal je maar omdat je direct naar poging 2 overgaat zit je alweer in spanning over de spuiten, echo's en dus of het aanslaat en je eitjes goed groeien. Woensdag FM gehad, alles was goed, moet morgen weer voor FM. Omdat ik met de 1e IUI al na 11 dagen ongesteld was heb ik nu capsules gehad die ik vanaf de inseminatie vaginaal moet inbrengen om me cyclus te verlengen voor eventuele innesteling. Het injecteren gaat erg goed. Zwangeren...doe alsjeblieft mee aan moeders voor moeders.....pregnyl voorraad raakt op. Ik heb er gelukkig nog 2 liggen maar als het op is is er echt een groot probleem voor mensen zoals ik.
Succes gelukkig, petje af hoor! Je kan toch alleen maar de 1e weken meedoen met moeders voor moeders? Hier dinsdag een gesprek met m'n werkgever. Zie er best tegenop. We hebben in dec vorig jaar ook een gesprek gehad en daar kregen we uiteindelijk 8 weken later een briefje van met bijlage dat we goed en kritisch moesten kijken naar het verslagje van dat gesprek. zo gezegd zo gedaan...er stond dus in dat ik er rekening mee moest houden me evt voor te bereiden op het wellicht zoeken naar ander werk...we hadden toen net te horen gekregen van het werk van Pascal, dus het ging merendeel daarover. Dus ik heb daar een aantekening op gegeven dat ik het geen prettig gevoel vind dat dit erin staat. En dat bij iedereen kan voorkomen. En ook had ik bij die aantekeningen gezet dat ik graag wil weten of m'n vakantie goedgekeeurd is (had 2 wkn vakantie ingepland achter mijn verlofperiode) dit heb ik in december doorgeven en tot op heden nog steeds geen reactie. Want hij wilde wel graag alles weten betreft het verlof, wanner ik met verlof wil etc. Zie er best tegenop omdat ik natuurlijk met mijn 1e zwangerschap ook zo'n rot gesprek had gehad enzo pfff maar probeer me maar niet al te druk te maken...
Gelukkig..jeetje..dat wist ik niet van de pregnyl....daar krijg ik straks ook weer mee te maken. het is idd te hopen dat zwangeren erover nadenken om aan moeders voor moeders te geven. Ik heb ook gegeven toen ik zwanger was. En ik heb er een leuk bordje en schaaltje van dick bruna voor gekregen, maar het belangrijkste is natuurlijk dat je andere vrouwen de kans geeft om ook moeder te kunnen worden. En Naat..je kan meedoen van week 6 tot en met week 16 en je kunt je aanmelden tot je 11e week. Jij bent dus te laat helaas... Ik duim weer voor je hoor Gelukkig! Naat..oei dat klinkt niet goed op je werk. Hoop dat het gesprekje meevalt dinsdag.
Pff Naat kan me voorstellen dat je tegen het gesprek opziet. Wat heb je toch een nare baas als ik dit zo allemaal hoor. Bij de zwangerschap van Keano was hij toch ook al zo lastig? Vreemde zaak hoor. Idd goed dat je alles goed op papier wil hebben. Is er nog nieuws van Pas zijn werk? Lastig die onzekerheid. Gelukkig: ik zat net aan je te denken! En nu een post hier. Wat een spannende tijden weer zeg. Al die prikken en metingen enz, respect hoor! Het is jullie zo gegund. Ik ga weer heel hard voor jullie duimen. Kris: doe een beetje kalm met de verhuizing!! Wel leuk dat je straks een mooie babykamer kan gaan maken! Sab: hoe is het met jou? Lekker vakantie zeker? Jojo: en rijdt de grote mensen auto lekker???? Vanmorgen een erg verdrietige papa op bezoek gehad. Pfff het breekt me echt om hem zo te zien. Hij moest huilen en Nick stond hem met grote ogen aan te staren. Hoop zo op wat lichtpuntjes voor hem. Wanneer houdt het eens op? Ik ga vanavond lekker uit eten met twee vriendinnen. Gezellig!! Morgen een kinderverjaardag en zondag naar de verjaardag van mijn schoonvader. Weekend weer volgeboekt dus! Fijn weekend allemaal.
Super wat vervelend van je pa en dan helemaal als je Nick zo naar zijn opa ziet kijken. Het is allemaal wat he... Ja, toen ging het ook al niet van harte...ik zie ook echt op tegen het gesprek maar ik laat het maar op me af komen en misschien valt het allemaal wel mee. We zien het wel. Bij Pas trekt het werk weer aan, dus is van de baan, hij krijgt zelf iets salarisverhoging, snap je toch ook niet hihihi... En Loes ook ik ben jaloers hoor, hier altijd een vroeg mannetje, rond 6:30 of soms nog wel eerder hihih, vroege vogel.
Naat ik hoop dat het gesprek dinsdag meevalt. Lijkt me echt moeilijk met zo'n baas te moeten werken. Knap dat jij er zo mee omgaat. Ben ook benieuwd hoe het nu gaat op Pas zijn werk. Super ja ik ben gezegend met een uitslaper. Sam is bijna nooit voor 8 uur wakker en meestal pas om half 9. Wat moeilijk om je vader zo te zien. Hoe is nu trouwens met je moeder? Gelukkig hier draaien de duimen weer volop voor je.
Gelukkig mijn duimen draaien overuren hoor. Hoop t zo voor jullie!!! Loes ik zit er ook best tegenaan te hikken hoor...maar goed we zien het wel, dat is het beste standpunt denk ik...kan me nu wel druk maken maar misschien valt t wel mee en zo niet zien we wel weer...ik doe mijn werk en meer kan ik niet doen. Vrijdag trouwens van mijn tante een o zo leuke badcape gehad met kleine broer erop, echt lief..vandaag gaat pas de lamp ophangen in de babykamer en gister heb ik de kast op zolder eens opgeruimd en gesopt...wat daaruit kwam...hahaha een mens kan toch veel troep hebben hoor.
Oh gelukkig, spannend allemaal weer! Duim duim duim duim!!!! Naat ja je kunt ongelofelijk veel bewaren. Ze komen in april de dakkapel plaatsen en moeten ook de zolder gaan ruimen, anders kunnen die mannen er niet bij. Nou en wat je dan weer tegen komt. Pff eigenlijk zou je ieder jaar moeten verhuizen, dan gooi je tenminste veel weg.
Nou loestig dat is echt zo...maar ieder jaar verhuizen heb ik echt geen trek in hihihih, maar voor t opruimen en weggooien zou het ideaal zijn! Vandaag lekker een rustig dagje...alleen ff de wc doen en een klein beetje strijk en dan hou ik t voor gezien...deze week en volgende week wel maar twee daagjes werken HEERLIJK!
Naat: morgen toch je gesprek? Succes hoor! Je kan het maar gehad hebben. Gelukkig: oh de duimen draaien weer hoor. Wat spannend! Jojo/Smits: al nieuws Sab: doe je een beetje rustig aan??? En Bi jij ook met je kiespijn!!!!
Oh Gelukkig wat spannend weer zeg. Ga heel hard voor jullie duimen. Kris, alles alweer uitgepakt in jullie nieuwe stulpje?? Mutz, heb je je lader inmiddels alweer gevonden, hihi.. Ja Super ik doe rustig aan. Heb nu medicijnen dus als het goed is, is het snel weer over. Hoe gaat het met jou??
Sa... mijn blaasontsteking was met medicijnen binnen 1 dag minder en binnen 3 dagen weg... wel schrikken natuurlijk met al die onderzoeken zo je eerste dag na de vak. Mutz al gevonden?? Bi hoe ist met je tandpijn? Jojo al beter je oorpijn?? Je taart besteld zag ik... Uuuhhhhh geen idee verder Haha hier inderdaad over...vandaag sleutel ingeleverd...maar pffffff wat een aanslag op mijn lijfje.. maar het is al redelijk aan kant.. woonkamer nog een lamp ophangen en 1 muur een tweede laagje verven.. morgen of woensdag toch de 2 slaapkamers boven schilderen en dan de vloerbedekking die we toch wel hebben meegenomen uit het app leggen en de laatste kast in elkaar zetten... en dan de derde slaapkamer inrichten:de babykamer!!! Laminaat vandaag ook gekocht was nu in de aanbieding... verder vier dagen werken van de week en heerlijk genieten in de avond van ons huisje met ivo
Zo Kris dat klinkt als hard werken zeg, pff. Wat kun je je dan een ouwe doos voelen he als je lichaam zo snel uitgeput is, tenminste dat heb ik altijd. Deed jouw blaasontsteking ook zo verrot veel pijn. Ik kan er soms amper van lopen. Hadden ze je urine ook op kweek gezet? Geniet maar lekker in je nieuwe huisje enne ik wacht natuurlijk op foto's.