Stik zenuwachtig hier maar wie weet valt het allemaal wel mee, hoop ik hihihih... Ik heb mezelf wel voorgenomen dat ik alles ga zeggen wat me niet lekker zit. Vannacht rot geslapen, veel harde buiken ook omdat ik me denk te druk maak. Sab jij ook rustig aan hè met je blaasontsteking, hopelijk ben je er gauw vanaf. Krisje leuk jullie huisje, snap dat het een aanslag is op je lijf, maar nu lekker rustig aan doen. Gelukkig duimen draaien hier hoor. Verder weet ik t niet meer zo goed. Laat het straks nog wel weten betreft het gesprek.
Gelukkig...duim trouwens voor je vandaag.. Naat jij ook succes... Pffff dag 2 van een 4 dagen werkweek... ik zit er nu al doorheen... Haha gaat wat worden zo...
Het gesprek verliep goed. Me druk gemaakt om niets eigenlijk. Er gaan vooralsnog geen ontslagen plaatsvinden, hij gaat wel de zin anders formulier op het formulier dat ondertekend moet worden. Verder ook mijn frustratie geuit over het mailtje betreft de vrije dagen, dat snapte die toch uiteindelijk wel. De 2 weken vakantie na mijn zwangerschapsverlof zijn ook goed gekeurd. Lekker 2 weken langer verlof, heerlijk! Ga nu lekker boven in de kantine een appelflap eten, heb ik wel verdient, vind ik zelf hihi. Krisje, vermoeiend 4 dagen werken en dan jullie huisje erbij. Snap dat je er doorheen zit. Sterkte! Hier deze week maar 2 dagen werken en dan vanaf donderdag lekker vrij t/m volgende week dinsdag...ben er echt aan toe.
@ Naat wat fijn dat het mee viel vandaag. Misschien heeft hij iets van de vorige keer geleerd. @ gelukkig, hoe is t gegaan vandaag?? @ Kris, ben jij lang thuisgebleven toen?
Sab...niet ik was toevallig 2 dagen vrij...de derde gingbhet weer en ben ik gaan werken met een paar extra plas pauzes...
Sab: Ik had echt geen idee dat blaasonsteking zo'n pijn kon doen, tot jouw post dan. Opzich logisch, is toch een ontsteking zit ik mij nu te bedenken (lekker smart) Neemt niet weg dat het super vervelend is. Succes en sterkte ermee. Slaapt Mirza eigenlijk al in zijn nieuwe kamer? En ga je nog een keer foto's posten? En wanneer ga je met verlof? Naat: Gelukkig dat het meeviel vandaag? Rot dat een werkgever niet goed zegt waarover een gesprek gaat. Zou een hoop onrust kunnen voorkomen. Wel fijn dat het loos alarm was op Pat zijn werk. Kris: Dus toch nog iets meer verfwerk dan verwacht? Veel geluk in jullie nieuwe huis. Mutzie: Bijna verhuizen! eindelijk! En dan snel mooi weer graag zodat we je huis kunnen bewonderen en het mooie Vlissingen kunnen gaan zien en een terrasje kunnen pakken. Super: Wat een gedoe met je pa zijn werk. Stelletje rotzakken. Ik snap niet hoe iemand een persoon zo kan behandelen en al helemaal niet wanneer zichtbaar is dat het niet goed gaat met diegene. Sterkte ermee! *knuf* Jojo: en en hoe rijdt ie. Al gewend aan het parkeren met grote bak? Jeetje volgende week wordt Charlie gewoon alweer 2. Wat gaat het toch hard. Maar wat een leuke leeftijd, vind je niet?!? Oja hoe gaat het met je oor? Loes: volgende maand dus het plaatsen van het dakkapel. Leuk!! Hoe groot hebben jullie hem genomen en mag ik vragen naar de prijs? Wij laten hem toch iets eerder plaatsen (hahaha de postbode kwam ook nog met leuke post). In mei gaat het hier gebeuren. Heb er veel zin in, in gedachte is heel Tim zijn kamer al ingericht.
Sab, en slaan de medicijnen aan voor je blaasontsteking? Hoop dat de pijn al minder is voor je. Jojo bijna Charlie haar tweede verjaardag vieren, leuk!!! Wat gaan jullie haar cadeau geven? En natuurlijk hoe rijdt de auto? Smits, wat leuk dat de dakkapel toch sneller geplaatst gaat worden. Mutz lekker druk met jullie huisje bezig. En Krisje ook natuurlijk! Super, die werkgevers ook hè Grrrrr.... Mijn paps moet volgende week weer naar de psyg en naar de bedrijfsarts. Hier vandaag mijn laatste werkdag van deze week en ben dan lekker t/m volgende week dinsdag vrij, bijna een weekje vrij heerlijk! Ga lekker plantjes halen voor de tuin en de proefdruk voor het geboortekaartje en de enveloppen. Vandaag ook ff de etiketten printen op de zaak, kan ik ze vast op de enveloppen plakken...leuk allemaal...kijk zo uit naar mijn verlof, lekker in m'n tuintje zitten met het zonnetje erbij! Vrijdagavond hebben we een etentje van pas zijn werk, ook leuk. Keano slaapt dn lekker bij me pa en ma, kunnen we zaterdag een uurtje langer slapen hihihih Nou ga maar eens...
Sab hoe gaat het met je? Werken de medicijnen al? Goh je bent alweer 30 weken zwanger, wat vliegt de tijd. Werk je door tot 4 of 6 weken voor de uitgerekende datum? Jojo last van een oorontsteking lees ik. Niet fijn, ik spreek uit ervaring. Als kind heel veel oorontstekingen gehad. Hopelijk is het bij jou ook snel over. Wanneer vieren jullie Charlie haar verjaardag? Bietje jij hebt tandpijn, daar heb ik weinig ervaring mee, maar geloof dat je daar heel veel last van kunt hebben. JIj ook beterschap. Hopelijk is de pijn snel weg. Krisje helemaal over naar je nieuwe huis. Gaaf zeg. Wat is jouw leven afgelopen jaar in een stroomversnelling geraakt. Naat lekker nog 1 dagje werken en dan een heel lang weekend. Heerlijk van genieten. Gelukkig viel je gesprek bij je baas mee. Zit toch nog een beetje mens in hem. Mutzie wat gaaf dat jullie toch nog op korte termijn de dakkapel gaaan plaatsen. De onze wordt iets groter dan 3,5 meter. We hebben een compleet polyester dakkapel (Windak), die zijn helemaal water en winddicht en hebben een wit dak (dus scheelt heel veel in de warmte). Ook hebben we aan de buitenzijde rolluiken laten opnemen en krijgen we 3 draaikiepramen. Dus een redelijk uitgebreide uitvoering. Inclusief afwerking aan de binnenkant (dus de dakkapel is al helemaal gestuct, alleen schilderen en klaar). Wel een hoge prijs vind ik zelf 8500 euro. Maar goed dan is het ook in 1 keer helemaal klaar en naar wens. Ik moet nu gaan werken reageer later op de rest. Doei!!!
Aaaah, druk op een verkeer knopje, alles weg... Grrr.... Poging 2 Hey wat leuk dat er weer zo veel is geschreven! Tijd voor een reactie ook @Gelukkig: duim, duim! Hoop dat alles goed is gegaan! @Sab: wow, 30 weken alweer! Wel balen van je blaasontsteking. Kan zeker erg pijnlijk zijn. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Ben je er al een beetje klaar voor? Kamertje? @super: veel sterkte met je papa. Blijft moeilijk je vader zo te zien. @Smits: leuk, leuk, de nieuwe dakkapel! Ik zie een leuk nieuw kamertje voor me @Loes: niet ik, maar Smits zet de dakkapel, haha. Ons huis is echt groot genoeg zo.. Kleine uitslaper heb jij zeg! Ik geef Milan ook steeds die opdracht, lukt niet helemaal, haha. @Naat: wat super dat het werk bij Pascal weer aantrekt en salarisverhoging is natuurlijk altijd leuk. Fijn ook dat jouw gesprek goed ging. Nu chill tot aan je verlof hoor! @Kris: jij ook chill nu hoor! Niet dat dat woord in jouw woordenboek staat, maar dan rammen wij het er wel in: chill! @Jojo: kleine meisjes worden zo snel groot! Twee jaar alweer!! Ben je er al klaar voor? @hier: het gaat hier super! Ons huis wordt zo mooi! We denken toch zeker over een weekje over te kunnen. Veel is al over of ingepakt. Alleen nog de kasten om het weer in te zetten. Nog niet alles is binnen, maar we kunnen wel even zonder (eetkamerstoelen, raamdecoratie, nieuwe tv, wanddecoratie). Maar het liefst ga ik er wonen als alles compleet is, al staat mijn bed daar echt te branden. Eindelijk een goed bed! Tja, die oplader Sab, nog niet gevonden dus.. Fijn hoor, verhuizen.. Morgen maar een nieuwe kopen. Heb mijn oude tel maar weer tevoorschijn getoverd. Oh en de kleine man natuurlijk. Tja, daar valt weinig over te vertellen dan dat hij een heerlijk vrolijk mannetje is wat vrijwel niet huilt. Kan ondertussen van buik naar rug rollen en van rug op zijn zij. Krijgt nog steeds alleen bv, gaat nog goed. Na de vakantie begin april gaan we eens kijken of we gaan bijvoeden. Ik zal foto's van het huis posten als er weer een kamer af is.
Mutz ben benieuwd naar de foto's van jullie huis en las op fb dat je je oplader weer gevonden hebt hihihi Sab wanneer ga jij nu met verlof? Schiet al lekker op toch?? Jojo wat een leuke foto op fb van Charlie, lekker een croisantje eten mmm... Gelukkig duim nog steeds voor jullie hoor meis. Kris, dit je laatste werkdag van deze week toch? Verder weet ik het niet meer, vergeet echt zoveel pfff.. Om 10:20 uur weer controle bij de vk. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen van die eiwitten die gevonden waren in mijn urine, waarschijnlijk nog een x testen, denk ik. En vanmiddag mijn haar verven, wat meer blonde plukjes...Zo voor het voorjaar...morgen de proefdruk halen van ons geboortekaartje, hoop dat t gelijk goed is hoor.
Sorry Mutzie ja jullie huis is al groot genoeg en helemaal af. Ik bedoelde natuurlijk Smits. Ach ja dat krijg je als je te snel wilt reageren. Hier ook heel benieuwd naar de foto's van je nieuwe stulpje. Krisje heb jij al leuke foto's gemaakt en gepost? Geef jij nu nog steeds zumba les? Tot hoe lang kun je daarmee doorgaan met je zwangerschap? Naat hopelijk is het eiwitgehalte nu weer goed in de urine. Gelukkig hoop dat het allemaal goed is gegaan. Hier draaien de duimen overuren. Sab hoe is het nu met je blaasontsteking. Heb je er al minder last van? @ hier alles goed. Sam is weer zichzelf. HEeft toch wel een paar dagen geduurd nadat ze ziek was. Ze was toen heel hangerig en wilde maar niet alleen spelen. Nu is het weer het oude boefje. HEt nadeel is wel dat er weer een tandje op de loer ligt en daar kan ze af en toe flink last van hebben. Vooral die billen doen zo'n pijn. Waarom last hebben van je billen als het om je tanden gaat. Had de natuur dat niet anders kunnen regelen?
Loestig fijn dat sam weer in oude doen is...balen dat er alweer een randje eraan komt...zorgt misschien idd wel weer voor wat onrust in dat lichaampje l... Nou Mutz heeft de oplader weer en gaat ook bijna over @smits tja nu zitten we toch nog in dozen en verven we maar even door... beneden en badkamer al klaar l...nu alleen nog beide slaapkamers af verven morgen (ivo dan Haha) en dan zo gaat tie samen met zijn vader de vloerbedekking leggen in de slaapkamers en de laatste kledingkast in elkaar zetten... dan kan ik weer aan de slag met kast inruimen en daarna kids kamer eindelijk!! Wat kriebelt dat nu al zeg... @Loestig ben in jan met de volwassenen zumba gestopt en sinds zaterdag bij de dans vereniging waar ik ook street en nog wel de kids zumba gaf... maar dat was wel fijn... majorette blijf ik wel tot verlof doen maar die shows heb ik inmiddels allemaal af en kan ik vanaf de kant zeuren over dingen die goed en niet goed gaan Sab alweer 30 wkn...wanneer gaat jouw verlof in???
Naat: gelukkig viel het gesprek mee. Vaak als je je er erg druk over maakt! En Pascal die ook nog lekker door kan werken. Goed om te horen. Hoe was het bij de vk? En bijna een pretecho zag ik in je banner. Leuk!! Mutz: wat heerlijk dat jullie mannetje zo'n vrolijkerd is! Kun je ook wel gebruiken naast zo'n drukke verhuizing. Bijna klaar jeeej. Wat zal je je straks vervelen als alles af is haha. Loes: arme Sam met haar tandjes. Die billen en tanden krijgen snap ik ook nog steed niet! Kris: jij ook al druk druk met jullie huis! Nog even en dan mag je los op de kinderkamer. Ha kan me voorstellen dat je bijna niet kan wachten. Jojo: hoe gaan de voorbereidingen voor Charlie haar verjaardag? Jeej het zonnetje schijnt (nou ja zo nu en dan). Zo lekker naar buiten als Nick wakker is.
Het is niet nodig mijn urine opnieuws te testen, ik heb verder geen klachten, bloeddruk prima en 1+ eiwit komt vaker voor, kan ook door at afscheiding zijn dat in de urine terecht is gekomen. Wel goed luisteren naar mijn lichaam betreft de harde buiken, maar dat komt goed. Verder 1 kilo erbij in 3 weken...nu de 29e weer controle. Super lekker hè dat het zonnetje zo af en toe is goed schijnt. Ik wordt er zo vrolijk van, heb gelijk zin om onze tuin eens een goede opruim beurt te geven hihihi... Loes sterkte met het doorkomen van Sam haar tandje, ze kunnen er soms echt goed last van hebben. Sab hoe is t met je blaasontsteking? Zo de rest had ik geloof ik al op gereageerd gister... Ik ga ons zo maar eens aankleden en dan straks even de stad in, even naar Prenatal en de proefdruk halen van ons geboortekaartje.
@Naat: leuke foto's van jullie 2e mannetje op FB. En fijn dat er verder niet getest hoeft te worden. Misschien ook meer rust nu het gesprek goed ging en het werk van Pas ook weer aantrekt. @Loes: fijn dat Sam weer de oude is! Hoe gaat het trouwens met praten bij Sam? Mijn nichtje zegt (niet heel duidelijk) af en toe wat woordjes: papa, mama, opa. Sam was natuurlijk ook snel met lopen en misschien ook daarom nog niet echt een prater of juist wel? @Kris: de verhuizing bij jou gaat ook lekker snel! Ben benieuwd naar het kamertje. Snel posten dus maar! @hier: het verhuizen hier gaat ook snel. Vandaag bijna alles over. Ga het morgen een plekje geven en van de week de laatste dingetjes. Was een rare dag vandaag, want gister is mijn tante zeer plotseling overleden. Mijn vader heeft haar thuis gevonden. Best heftig en dus daar heel de middag geweest met rest van de familie. Vind het vooral erg verdrietig voor mijn 86 jarige oma en mijn neven (en m'n pa natuurlijk). Het leven maakt vreemde sprongen zo af en toe....