Mutz wat vervelend nieuws zo onverwacht. Gecondoleerd! Wel fijn dat de verhuizing voorspoedig verloopt. Hier gister zo genoten van onze tweede jongen. Hij lag wel lekker opgevouwen hoor hihih. Zijn benen voor zijn gezichtje maar ondanks dat toch nog mooie foto's. Vandaag als t goed weer is ff op de fiets naar de kinderboerderij met Keano en verder thuis wat rommelen, maar alles op t gemakkie hoor ben toch nog twee dgn vrij.
Mutz: wat een heftig nieuws! Gecondoleerd. Hoe is je pa eronder? Heftig dat hij haar heeft gevonden. Sterkte!! Naat: ik zeg, foto!!!!
Jeetje..gecondoleerd Mutz. Rot voor je pa dat hij haar zo heeft gevonden. Ja het leven zit ook vol met niet zo leuke verrassingen helaas. Neem aan dat ze nog erg jong was ook...heftig hoor. Je deksel wordt een witte trouwens....anders was het blauw dus leek me dit het mooiste bij een groen doosje...
Mutzie gecondoleerd met je tante. Wat zal je vader geschrokken zijn. Begrijp uit je reactie dat het erg onverwachts was. Sterkte! Fijn dat de verhuizing goed verloopt. Eindelijk genieten van jullie nieuwe stulpje. Sam praat inderdaad nog niet. Al begint ze nu af en toe een woordje te zeggen. Maar echt verstaanbaar vind ik het nog niet. Haha, het is vooral veel gebrabbel. Ik heb het idee dat als ze gaat praten ze de oren van mijn kop praat, dus misschien maar goed dat ze het nog niet kan. Heb ik nog even rust haha. Naat kom maar op met die foto's..... Manon leuk om je hier weer te zien. Het was even stil bij je. alles goed?
haha nog even rust, Loestig? Ik vind dat gebrabbel ook druk hoor haha....Tessa is haar stem flink aan het uitproberen en dat gaat gepaard met gilletjes..pfff...in de auto niet zo leuk maar daarnaast wel erg grappig hoor. Ja..ik heb het erg druk met de Tupper, het loopt goed. Met Tes ook alles goed. Ze gaat vandaag een uurtje wennen op het KDV. Of nou ja...ik ga meer wennen ben ik bang... Verder kruipt ze de hele kamer rond en kan ze uit zichzelf gaan zitten. Er komt nu 'dada en 'nana' uit haar dus wie weet binnenkort de eerste 'mama'?? Ze probeert zich ook al op te trekken aan tafels en in haar ledikant en blijft staan als we haar neerzetten, maar dat laatste doen we niet te vaak en te lang omdat dat belastend is voor haar rug natuurlijk. Hoe is het met het lopen van Sam? gaat het al soepeler? En leren ze verder op die leeftijd nog veel nieuwe dingen of gaat dat wat langzamer dan allemaal?
Foto's moet ik morgen even doen op mijn werk, moet ze inscannen en thuis heb ik helaas geen scanner. En ben vandaag nog heerlijk een extra dagje vrij, oh doet me zo goed. Tel echt de weken af tot mijn verlof erg hè hahaha... Sab, hoest met de blaasontsteking?al over? Of heb je nog last? Jojo Charlie bijna jarig, er helemaal klaar voor? Je was goed bezig met je huishouden zag ik, lekker aan de poets. Loestig, Keano praat ook nog niet hele zinnen hoor, die heeft bepaalde woordjes die hij de hele dag door zegt, mama, papa, opa, oma, tantie, draakie, boom hihihih en zo nog een aantal. En natuurlijk het onverstaanbare gebrabbel. Ieder kind zijn eigen tempo, ook hierin denk ik. Manon alles goed gegaa op het kdv? Super hoe is het? En met je pa? Hier me pa gister weer naar de psyg geweest. Nu 2 april weer terug. Mag absoluut niet werken, medicatie is verhoogd van 20 naar 30 mg. Soms heeft hij een goede dag en soms weer dagen helemaal niet. Echt rot om te zien. Bietje las dat Lynn een super rapport heeft, trotse mama!!! Mutz en Kris alles aan kant in jullie huisjes? Zo heb ik iedereen gehad, zo niet sorry. Gister was mijn oma jarig, 84 jaar geworden en vitaal dat ze nog is hihihih. Gister alvast lekker de tui tafel gesopt, alleen nog ff nieuwe tuinstoelen halen voor de voortuin. Deze week maar twee dagen werken, lekker hoor. Donderdag weer vrij en t wordt prachtig weer op Charlie haar verjaardag joepiiiii. Gewoon 17 graden lekker hoor. Verder wordt vandaag mij nicht ingeleid, ze is bijna 41 wkn zwanger en had visrecht weinig vruchtwater vandaar dat ze haar vandaag inleiden, spannend.
Naat wat spannend voor je nicht. Weet ze al of het een jongen of een meisje is. Ach maakt ook niet uit. Over een paar uur weet ze het helemaal zeker. Lekker genieten van het zonnetje donderdag. Mmm ga ik ook doen! Manon wat gaat dat toch allemaal snel met Tessa. Sam zegt eigenlijk pas net iets wat op papa of mama lijkt, dus als zij nu al begint is ze echt heel snel. Of Sam is heel traag, dat kan natuurlijk ook haha. Verder is het alleen nog maar gebrabbel. Lopen kan ze als de beste, ze rent soms bijna door het huis heen. Ze leert nu vooral heel veel dingen te begrijpen en ze probeert ook heel erg uit waar de grens ligt. Dus nu moet je wel af en toe kordaat optreden. Ze kan ook de trap afkruipen. Naar boven lukte al veel langer, maar sinds een aantal weken gaat ze ook netjes de trap af. Dus ze leren nog heel veel bij, maar het valt op een andere manier op. Het zijn niet zo van die megamijlpalen als voor het eerst zitten of kruipen of iets dergelijks.
Pff, even klagen hoor: de nachtvoedingen breken me even op... Dat niet alleen, het verhuizen zorgt er ook voor dat ik momenteel erg moe ben... Ik had me voorgenomen niet te klagen, want ik heb zelf voor die kleine en bv gekozen, maar nu ben ik even op... Opzoek naar energie. Zou lekker zijn weer eens meer dan 5 uur achterelkaar te slapen, al is het maar één nachtje. Nog eventjes en dan kan hij 's nachts een fles krijgen. Komt goed, ik weet het, maar wilde toch even klagen, haha. Vrijdag eerste nachtje in ons nieuwe huis, nieuwe bed, oh daar kijk ik echt zo naar uit! Zo, uitgeklaagd!
Mutz..dat is toch helemaal logisch dat jij je ff zo voelt...ik was al helemaal op geweest hoor...petje af voor jou! natuurlijk mag je dan even komen klagen hier...lekker vrijdag in jullie nieuwe bed, hopelijk bevalt dat net zo goed als je verwacht. Je deksel heb ik morgen en dan komt het jouw kant op...moet alleen ff je nieuwe adres weer opzoeken oeps...kwijt in de rotzooi hier. Kun je het anders ff smssen? Loestig..ach de een is sneller de ander langamer....als ze een beppalde leeftijd hebben kunnen ze allemaal hetzelfde uiteindelijk. ik zeg altijd maar; als ze hun eigen kont maar kunnen afvegen als ze 18 zijn haha. Oh en sinds gisteren kan Tessa staan trouwens. Ze trekt zichzelf op aan de tafel en in haar bedje. Dat hebben we maar meteen in de laagste stand gezet. Ook drukt ze zich op op lage dingen en zet z als ze zit haar ene voet plat op de grond alsof ze wil gaan staan. dat lukt natuurlijk nog niet haha...maargoed ik moet wel veel meer op haar letten nu omdat ze nog wel eens omkukelt...met veel gekrijs als gevolg...ja je hoofd op een laminaatvloer is niet zo lekker....Vaak heb ik haar wel op tijd gelukkig. Voor mij klinkt het toch niet dat Sam heel langzaam is hoor...op de KDV zit een jongetje dat is 1 jaar en kan nog niet kruipen...hem noemen ze wel langzaam, maar ze maken zich er geen zorgen om...zo zie je maar... De trap lijkt me wel eng hoor, maar ze moeten het toch een keer leren. Kris..hoe is het met de verhuizing?? en je buikje?Ik wil je wel ff bellen maar weet niet of je tijd hebt..ik sms je wel ff want ik ben van de week mijn laptop even kwijt. Ik heb een virus en hij loopt in de soep dus wordt door een vriend gemaakt.
Mutz: Wat heftig van je tante!! Gecondoleerd. Zal voor je vader niet makkelijk zijn. Vreselijk om zo je zus te vinden. Jho klagen mag toch. Tuurlijk verlang je naar een lange nachtrust, logisch toch. Misschien toch maar even een flesje kolven en manlief vannacht eruit sturen?? Veel plezier vrijdag in jullie nieuwe huis. Heerlijk al die nieuwe spullen. Naat: Wat lekker maar twee daagjes werken. En wat leuk een oma die nog zo fief is. Ik heb nog een oma van 90 maar zij weet het allemaal niet zo goed meer. Kon je op de echo nog zien of de kleine een beetje om Keano lijkt? Manon: Optrekken men o men wat is ze snel. Hoe was het wenuurtje op de opvang?? en hoevel party's heb je. En dan nog het belangrijkste...hoe was het bij de gyn (of moet je nog?) Gelukkig: Hoe is het bij jou?? Kris: Helemaal gelukkig in je grote mensen huis?? Sab: je mag best wel weer wat meer schrijven hier hoor. Je stilte-periode duurt wel heel lang *jammer,jammer jammer* Bi: Ook voor jou Loes: hahaha geniet dan nog maar even van de rust. Ik doe met je mee. Ben "bang" dat de stop binnenkort er bij Tim afvalt en dan hoppa....oordoppen. Nee hoor ben wel benieuwd naar zijn echte gebrabbel. Dakkapel klinkt goed. Volgende maand toch al voor jullie? Super: Al mooie zaken opgelost bij de recherge? Hoe is met je pa. Is hij begonnen op de mindere functie of zit hij nog thuis. Je mag officiel toch maar 1 schaal lager gezet worden? Hier: joehoe volgende week komt de nieuwe bank en kast. Door de nieuwe kast pakken we gelijk de muren ook maar aan. Glad stucen en een nieuw verfje. Zo val je altijd van het één in het ander. Want eigenlijk moet de andere kast dan ook vervangen worden en de vloer willen we ook wel nieuw. Toch maar een staatslot kopen Op het werk rommelt het ook. Op de andere afdeling moet 4fte eruit. En dat gaat niet op de nette manier. Vraag mij wel eens af voor welk bedrijf ik werk. Zondag vooraan in de je weet wel en ondertussen het niet zo nauw nemen met regels en wetgeving. Peet: Morgen veel plezier met alweer de tweede verjaardag van Charlie. Geef je haar drie dikke zoenen?!?!!! Enne uitslover met je huis. Alles blinkt zeker van hier tot tokio.
Jojo gefeliciteerd met je kleine meisje. Goh 2 jaar alweer. Nu begint de peuterpuberteit... Geniet van vandaag Smits ja volgende maand bij ons de dakkapel, ben erg benieuwd hoe het er straks uitziet op zolder. Kan me nog niet heel goed voorsellen hoeveel groter het dan wordt. Bij jou toch ook in mei? Leuk, leuk, leuk. Manon jeetje zeg, ze is echt heel erg snel. Sam is inderdaad niet langzaam, maar toch echt niet zo snel als Tessa. Jeetje die loopt voordat ze 1 jaar wordt denk ik. Mutzie geeft toch helemaal niets. Lekker klagen hier. Heel begrijpelijk dat je moe bent. Ze zouden mij ook kunnen opvegen na een verhuizing en dan heb jij ook nog de nachtvoedingen. Petje af hoor. Maar vrijdag lekker in je nieuwe bedje slapen. Heerlijk!!
Dank jullie wel voor de lieve kaartjes, felicitaties en appjes!!! Ik lees mee maar weinig tijd om uitgebreid te reageren, want Charlie heeft waterpokken en is er erg ziek van geweest! Ze zitten zelfs in haar mondje.. gelukkig voelt ze zich weer wat beter! Verjaardag was leuk ze is erg verwend!!!! Ik reageer later op iedereen!!!
Ik zeg ziet er goed uit!!!!!!!!!!! Maar dat wist je al, hihi. Wat zei Ro?? Menn hier meteen weer een basketbal in de buuk.
Hahah goed he! Nu zie je hem groter! Ro kon moeilijk reageren doordat zijn collega's ernaast staan, maar hij vindt het echt heeeeeel leuk! Hij is ook wel voorzichtig in zijn blijheid net als ik, want er gaan toch een hoop vruchtjes verloren voor NOD! Ik ga mijn banner ook niet voor donderdag aanpassen hahaha! Donderdag doen we ene cb digitaal en als die positief is geloof ik het pas echt!!! En uuhh ja we waren toch al stiekum begonnen met oefenen haha dachten we!
Ik kan je album nergens vinden Jojo, maar dat is ook niet nodig om de boodschap te begrijpen. Zou mooi zijn als je donderdag echt een mooie test heb. Ontpillen is niet echt gelukt he, hihi Mutzzzzz, wat een drama bij jou!!!!NIet normaal. Toch niet van dezelfde installateur?!? Sab: Disco in je buik dus, geniet er lekker van straks is het weer voorbij. Morgen komt de nieuwe bank en kast, jippe.