Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by BLiS, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja het is echt grappig! Maar het is wel eens lastig hoor. Als ze haar zin niet krijgt dan gaat ze hysterisch gillen en janken. Dan gooit ze haar hoofd naar achter en gaat schoppen en gillen... Nou dat is toch wel zo debiel als ze dat doet en ik vind dat ook echt niet leuk. We gaan nu dus een beetje strenger worden om dat de kop in te drukken, anders is t straks Charlie die de dienst uit maakt thuis en dat moet niet (maar oh oh oh wat is het soms moeilijk om niet keihard te lachen als ze iets doet wat niet mag)
    Mijn vader lacht zich suf omdat hij in Charlie precies mij ziet van die leeftijd.... Hij heeft altijd gezegd "als jij kinderen krijgt dan hoop ik dat ze zo zijn als jij was. Dan lach ik me rot" fijn he!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ja leuk he die opa's en oma's, die lachen zich een ongeluk, omdat je na een paar uurtjes toch alweer weggaat. Zo vindt mijn vader het erg leuk om Mirza te leren blazen als hij aan het eten is. En een lol dat ze samen hebben en probeer dan inderdaad maar serieus te blijven, haha. Jas ik en vragen ons nu al af hoe dat later moet, het is nu al een joker.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah fijn met dat eten hahahahaha! Charlie doet dat met haar rietjesbeker. Dan heeft ze al zo'n ondeugende blik in haar ogen en dan neemt ze een slok en sproeit het zo over ons uit! Gelukkig doet ze het ook bij oma haha haar bril zat laatst helemaal onder de melk! whaaha!

Nou ik ga mijn bedje even opzoeken ben doodmoe! Deze week weer 4dagen werken en ik kijk er niet bepaald naar uit zeg maar... hahhaa Het is nu wel leuker hoor, maar ben toch liever gewoon vrij :D Ach wie niet en ik moet niet zeuren... Super heeft nachtdienst en dat lijkt me pas heftig!!!!

Trusten!!!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja hier ook weer werken morgen, bleh..Mirza is bij Jas zijn moeder aan het logeren en ik hoor hem al de hele avond, haha..Dat kan helemaal niet.

En inderdaad Super mag zeuren, die draait nachtdiensten.

Slaap lekker en werkse morgen.

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jojo: en dat prinsessengedrag( stampvoeten, boos zijn, mokken, blèren) wordt alleen maar erger!!! Whahahahaha, het zijn nou eenmaal meiden, neem ons dames maar als voorbeeld. Haha maar ze blijven evengoed schatjes hoor.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Drie dagen verlaat, maar alsnog: Iedereen de beste wensen, en dat al de wensen maar uit mogen komen in 2011.

Wij zijn met oud en nieuw in Rotterdam blijven slapen. Ging gelukkig helemaal goed. Tim heeft ook door het vuurwerk heengeslapen. Vind het zo knap van onze kleintjes.
    Helaas was meneer om 6 uur klaarwakker en had hele verhalen op volumestand 10!!

Jojo: haha die Charlie, een echte meid. Zie het al helemaal voor me hoe dat ging in de Ikea.
    Zou wel erg jammer zijn als Ro niet meekan zaterdag.

Super: wat goed dat jij ook ga stoppen met roken. Succes meid!

Gelukkig: Balen dat je weer ongi bent geworden. Wordt tijd voor verder onderzoek.
    Tuurlijk steunen we je hier. Het gaat je gewoon lukken om nooit meer een sigaret op te steken.

Net even een boodschappenlijstje gemaakt voor zaterdag en 2 sta-tafels besteld. Heb er zin in.
    Vergeten de moeders niet een campingbedje mee te nemen?!

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Die statafels had je niet hoeven te bestellen hoor Smits, die had ik wel mee kunnen nemen... (kom je nu mee moet je zeggen...)

8. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    ehh... Kris, 'k heb je sms gemist hoor...

maarre... zit net braaf berichtjes te lezen (loop een beetje erg achter), zie ik in één keer de nieuwe banner van bietje!!! Wat een gaaf nieuws!!! Het is jullie zo gegund!!! I'll keep my fingers crossed dat 't nu wel allemaal goed mag gaan!

Snel verder lezen, of ik nog meer nieuws heb gemist!

Xxx

9. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Na 't meganieuws van Bietje heb nog mooie baby-, buik- en echofoto's kunnen spotten! Wat moet dat heerlijk zijn! Geniet er lekker van meiden!

Ik mag vrijdag a.s. gaan bloedprikken, om te zien of ik een goede eisprong heb zonder clomid... hoop 't!
    Verder gaat 't hier goed! De positieve mindset overheerst! En da's maar goed ook!

En nu vergeet ik jullie bijna een heel mooi jaar toe te wensen! Bij deze dus!

Xxx

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Moet je nu zeggen Mutz:)

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Meiden..helaas moet ik jullie heel vervelend nieuws brengen.
    Krisje heeft mij gevraagt om jullie op de hoogte te brengen van het overlijden van haar vader afgelopen nacht. Ze wil jullie laten weten dat ze, helaas maar begrijpelijk, een tijdje niet op ZP zal zijn en dat ze er zaterdag ook niet bij zal zijn.

Ik vind het echt verschrikkelijk voor haar, Sander en haar familie. Ik heb haar vader maar een paar keer gezien maar voelde me bij haar ouders direct thuis en dat kwam niet alleen omdat ze een erge lieve moeder heeft maar ook omdat haar vader zo lief en zorgelijk was. Helaas moet deze wereld, veel te vroeg, afscheid nemen van een hele lieve man en vader. Krisje..ik had het al eerder gedaan maar ik wens jou, Sander en je familie heel veel sterkte toe met dit grote verlies.....het leven kan zo oneerlijk zijn....

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Pffffff, wat moet je hier nou weer op zeggen he?? Vind het zo erg, word er gewoon naar van, bah.

Ik wens Kris en haar'familie heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke verlies. Inderdaad het leven is soms zo oneerlijk.

Verder even geen mededelingen hier.

X

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Lieve lieve Kris,
    wat een afschuwelijk nieuws. Meis wat leef ik met je mee. Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie. Veel te vroeg! Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte. Een hele dikke knuffel voor jou. Mijn gedachten zijn bij jullie.

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Werd via sms van Bietje op de hoogte gebracht van het verschrikkelijke nieuws van Kris haar vader... Jeetje meisje wat ontzettend erg! Dit is niet onder woorden te brengen... Ik hoop dat je vader geen pijn heeft gehad...
    Heel veel sterkte voor jou, San en je familie. Ik denk aan je..

DIkke knuffel

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Schrik me kapot van dit trieste nieuws.Kris ontzettend veel sterkte gewenst! Waaraan is je vader overleden?Was het geheel plotseling of lag je vader al in het ziekenhuis?Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst. Dikke knuffel...

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Lieve Kris, ik heb er geen woorden voor. Wat moet dit ongelooflijk moeilijk en zwaar zijn. Ik wens je dan ook alle kracht en heel veel strerkte toe. Ik denk aan. Veel sterkte ook voor je moeder, broer, de rest van de familie en Sander natuurlijk. Veel liefs.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    allerliefste meisjes van heel het forum en omstreken!

jullie smsjes, woorden en steun doen ontzettend veel goed...

papa was eigenlijk niet 'ziek'... had 1-1 gewoon gezellig met mij aan het geinen geweest... werd ons jaar, 2010 was al zo kut geweest... 2 jan werd hij erg verkouden, benauwd en begon te hoesten... dus zonder hem de andere (demente) oma gehad...
    vannacht heeft mama beneden geslapen... voor het eerst in 31 jaar... maar na al een rot nacht, oud en nieuw wilde ze graag bijslapen voor het werk vandaag... na vanmorgen te hebben ontbeten met mijn broer ging ze nog even langs papa kus brengen en wat dingen pakken eerst... toen ze merkte dat papa wel erg stil lag (op zijn zij in slaapstand) probeerde ze hem wakker te schudden... toen dat niet lukte heeft ze dirk geroepen... die heeft papa geprobeerd te reanimeren en mama 112 laten bellen... binnen 2 min stonden 2 bekenden binnen vanwege een sms alert en hebben het verder overgenomen... binnen 10 min stond de ambulance en huisartsenpost hier..

bah.. klink wel heel zakelijk... sorry meiden... :(

Maar papa is waarschijnlijk tussen 4 en 5 in zijn slaap overleden.. denken dat hij het zo benauwd kreeg dat hij geen zuurstof meer kreeg en zo rustig en vredig is ingeslapen.. hij heeft geen pijn gehad... dat was duidelijk te zien..

ik werd gebeld thuis en samen met san zijn we naar sprundel gegaan... toen kwam de stroom op gang... Mama en dirk konden niet bellen dus ik heb de fam gebeld, dela gebeld, tel aangenomen... en alles maar laten komen...

tja, 23.45 uur, helemaal op... helemaal geleefd vandaag... en kan niet slapen.. typ hier een stom stuk neer waar waarhscijnlijk alle zwangeren en ontzwangerde vrouwen gaan slikken...

mijn papa, 54 jaar, is er gewoon niet meer... is geen opa geworden, zal mij nooit naar het altaar brengen en is er niet meer in het echie als steun en toeverlaat...

damn... mis hem nou al!!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    voor ik ook vergeet... julesz... een fijne verjaardag morgen...

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Lieve Kris, ook de niet zwanger moeten hier van slikken en krijgen er tranen van in haar ogen... Pff, wat heftig zeg...
    Het is zo moeilijk het juiste te zeggen, zeker wanneer je dit nog nooit zo dichtbij is overkomen. Wat moet dit moeilijk zijn. Je vader, je rots en alles... Anders dan je heel erg veel sterkte wensen kan ik dan nu ook niet. Ik hoop dat je kracht haalt uit iedereen en alles om je heen! Heel dikke knuffel, ik denk aan je!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Jezus Kris, wat een verhaal zeg. Ik heb er gewoon geen woorden voor vind het zo verschrikkelijk erg voor jou en je familie. Veel te jong en zo onverwacht.

Dapper van je dat je alles op je genomen hebt, respect daarvoor. Ik wens de komende tijd heel veel sterkte en kracht om dit allemaal te verwerken.

Weet dat we aan je denken er er voor je zullen zijn.

Dikke kus.

Share This Page