Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Spannend jojo.... duim voor jullie

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo wat spannend maar ik zie toch echt een streep hoor, super zeg...op naar donderdag.

Hier ook een ziekenboeg. Keano al vanaf zondag koorts, drinkt slecht, krijg er met moeite iets in, zo zielig. Ook ik getroffen door de griep, gister voelde in me 's avonds opeens zo beroerd en dan nog een ziek jongetje erbij, pfff, hopelijk zijn we beide gauw opgeknapt.
    Vandaag ook ziek gemeld op t werk, vannacht ook weer de halve nacht opgelopen met Keano, ben gesloopt echt. Sorry voor mijn geklaag hoor.

Mutz wat een klote zooi weer zeg met het wateroverlast,t houdt maar niet op hè bijj jullie...

Zo ga ff bankie leggen nu, Keano slaapt even...

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh naat wat balen dat de griep jullie te pakken heeft! Mag je best even over klagen hoor! Heb je een beetje kunnen rusten vandaag?

Jojo: :)

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Bha Naat, ziek zijn is maar niets. Ik hoor veel mensen over de griep de laatste week. Rust maar lekker uit.

Jojo: duim, duim, duim. Wat een leuke foto's van Charlie haar verjaardag op fc. Ondaks de waterpokken heeft ze volgens mij een onwijs leuke dag gehad. Worden de pokjes al wat minder.
    Enne heb jij de waterpokken gehad vroeger??

Meiden, zijn jullie kids ook vroeger wakker nu het weer eerder licht is?????

Sab: Wanneer ga met verlof? En hoe zit Mirza zijn nieuwe kamer eruit? En hoe voel je je?

Kris: Druk met inrichten van je huis en de babykamer. Leuke dingen.
    Geen last meer gehad van je maag?

Super: hoe is het met je? En met Nick?

Zit nu heerlijk op onze nieuwe kast met uitzicht op een waanzinnige leuke kast (al zeg ik het zelf). Nu de muren nog, maar moet geduld hebben en nog meer geduld voor de nieuwe vloer, zucht

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Smits ik denk dat je op de bank zat, of niet. Haha. Leuk hoor je huis opnieuw inrichten.

Jojo stuiter stuiter stuiter. Wat supergaaf. Wanneer is je nod dag? Begrijp ik dat het donderdag is. Oh morgen dus de test der tests.

Mutzie wat is er aan de hand... TOch niet opnieuw wateroverlast?

Naat hopelijk heb je vannacht een betere nacht gehad. Snel weer beter worden jullie.

Ik reageer later uitgebreider. Maar moest uiteraard op het nieuws van jojo reageren. Spannend hoor!

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou hier een drama nacht àchter de rug. Keano heeft door hoe die uit zijn bed moet en stond dus om de 10 min uit zijn bed. Ben versleten echt... Gister avond ging t niet lekker met Keano. 39,6 koorts en beetje suffig en wilde heel de dag niet eten, ja twee boterhammen maar heeft gelukkig wel beter gedronken dan maandag. En dan ben je zelf ook niet helemaal lekker, ben gwn beroerd en nu helemaal na zo'n nacht. Dus ook vandaag maar niet naar t werk, eerst maar even uitzieken nieren me rust nemen. Alhoewel Keano nu geen koorts meer heeft, net gemeten en temp is nu 36,9. Wel nogwat huilerig en hangerig.

Jojo spannend hoor maar ik heb er vertrouwen in, ik had namelijk voor nod ook zo'n test en nu alweer 27 wkn.

Smits' super dat je zo geniet in jehuisje...wij hebben een giga mooi loungeset achter in de tuin, vandaag als Keano geen koorts meer heeft en ik me wat lekkerder voel toch misshien ff in t zonnetje in de achtertuin zitten en ons nieuwe set uitproberen of die wel lekkerzit.

Zo reageer Later op derest nu ff ontbijten xx

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Net tog even met Keano naar de HA geweest. Hij heeft een grote aft in zijn mondje, daarom wil die waarschijnlijk niet veel drinken en al bijna helemaal niets eten...zo zielig. Oortjes ook wat rood...hij heeft nu een antibiotica kuurtje gekregen van 3 dagen en als ik het vrijdag niet verbeterd vind moet ik weer terug. Ik zit er behoorlijk doorheen zeg, twee slapeloze nachten doet een hoop met je...hopelijk slaapt Keano beter vannacht.
    Zo moest het weer ff kwijt.

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Naat hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk. Zielig voor Keano en voor jou. Misschien dat hij vannacht iets beter slaapt nu hij antibiotica heeft. Veel beterschap voor jullie.

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bedankt Loestig!
    Gisteravond weer drama om keanno in bed te krijgen, overdag geen probleem maar 's avonds en dit dus sinds hij ziek is geworden...uiteindelijk naniets langer dan een uur is hij gaan slapen, wel 3 x wakker geweest vannacht en wilde toen elke x uit bed, ik moet dan af en toe even een harde stem opzetten en dan gaat meneertje wel weer slapen. Uiteindelijk waren we net wakker,nog niet echt uitreist maar iets beter dan de nacht daarvoor. Ik hoop zo dat de antibiotica snel goed werkt zodat we ook weer lekker naar buiten kunnen en dat ik me ook snel beter voel, die nachten helpen daar nu ook niet echt aan mee...

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanavond reageer ik op iedereen maar wilde even dit met jullie delen!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 232370
    Joepie!!!!! Wat bijzonder he! Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Heb gelijk de vk gebeld en heb 25april de eerste echo! Spannenddddd!

Ok Charlie is wakker dus ik ga haar eruit halen en dan lekker een stuk fietsen samen! Vorig jaar niet kunnen doen door mijn gare knie! Nu dus wel heeeeerlijk!

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeeeeeeee wat een geweldig nieuws Jojo!!!!super van harte gefeliciteerd xxxxxxx

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo weet je al je uitgerekendedatum?spannend weer hoor

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend he!!! Uitgerekende datum zal rond 28nov zijn!!!

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Joehoe Jojo supergaaf!!! Misschien ga je wel bevallen op de 2de verjaardag van Sam. Oh ik ben zo blij voor je.

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Of op mijn verjaardag, 23 nov....leuk leuk leuk...

Vandaag had Keano geen koorts meer, straks toch voor de zekerheid nog even temp opmeten bij hem. Ik ga ook weer vroeg me bedje in, voel me ellendig en moe! Net de medicijnen aan Keano gegeven en hij vind t allemaal maar niks hihi, maar ben blij dat hij vandaag tot dusver koortsvrij is, hopelijk blijft het zo en is die snel weer mijn oude vrolijke drukke mannetje. Hij is nog wel snot en snot verkouden, ik blijfachter hem. Aan lopen met een zakdoek...

Jojo en al last van de vroeg kwaaltjes, bij Charlie was je toch een x flauw gevallen of heb ik het nu mis??

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ff te moe voor uitgebreidde reactie. Maar jojo: jeeeeeeeeeerereeereeeeeeee hihu zo leuk!!!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hehe meiden...

Op jojo ga ik niet meer reageren...heb ik allang gedaan Haha.. maar super hoor...

Verder Uuhhh erg blanco... beetje op mijn tenen aan het lopen afgelopen dagen... buik groeit erg hard ( 2cm in een week) ongeveer 1.5 kg ineens erbij... zorgt voor veel pijn in mijn buik en was logisch volgens de vk.. waar ik weer een recept mocht ophalen voor ijzer... heb bloed armoede namelijk... verder alles goed met de kleine... morgen de kids kamer in huis...:) verder ver alles aan kamt in huis nu... dus rust is weer weder gekeerd hier gelukkig...

Alvast fijn weekend meiden!!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jojo...gefeliciteerd, erg leuk!!! Hier minder leuk nieuws. 2e IUI ook mislukt. Gister ongesteld geworden. Morgen weer naar t zh. voor de voortgangsecho en weer starten met prikken. Probeer positief te blijven maar merk wel dat het steeds zwaarder wordt.

Deel Deze Pagina