Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: suc6 vandaag! Ik ga weer heel hard voor jullie duimen. Oh ik hoop zo dat het drie keer scheepsrecht is! Ze zullen die uitspraak toch niet voor niks hebben bedacht? *duimenduimenduimenduimenduimenduimen*

Zo reageer later weer uitgebreid. Hele nacht is meneertje aan het spoken geweeest! Niet te troosten was hij, niet bij ons slapen niet in zijn eigen bed slapen pfffffffiew was een lange nacht:$ 23:30 uur begon het en 06:00 uur viel hij in slaap...... wel tot 08:45 uur geslapen maar das niet zo gek ;)

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hopelijk vannacht een betere nacht super!!

Gelukkig hoe is het gegaan?

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lees mee hoor meiden, maar heb even geen puf om te reageren.

Charlie zit niet lekker in haar vel en heeft zo veel driftbuien per dag en lijkt soms zo unhappy... Er zijn natuurlijk een hoop nieuwe dingen voor haar. Ander kdv, peuter groep, andere dag naar oma, drukke weekenden, slecht slapen en een mama die nogal knorrig kan zijn door de hormonen :(
    Daarbij is ze ook zo vreselijk slim en lijkt ze daar ook niet goed mee om te kunnen gaan.
    Kortom ze zit zichzelf gigantisch in de weg en is even niet de blije ondeugende prinses die ik ken, maar een boos, verdrietig en onrustig meisje....

Dit op t CB besproken en t advies gekregen om eens met een pedagoog te gaan praten over de dis-balans tussen haar cognitieve en sociaal emotionele ontwikkeling. Het meer weten dan dat ze aankan zeg maar. En dan is ze ook nog eens erg gevoelig. Nu kunnen wij hier opvoed advies over krijgen en kan ze evt geobserveerd worden, zodat wij op een goede manier met ons ultra gevoelige meisje om kunnen gaan....

Daar zit t koppetje een beetje vol mee. Later reageer ik op de rest!

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo dat is niet zo leuk dat charlie niet zo lekker in haar velletje zit, is voor jullie ook lastig. Hopelijk gaat t gauw beter.
    Voel je je verder goed wat betreft de zwangerschap?

Gelukkig wanneer weet jij weer meer meid, mijn duimen draaien hoor!!

Sab, lekker aan het genieten van je welverdiende verlof. Ik kan ook niet wachten tot het zover is.

Bietje wat een gedoe met die katten zeg, je schrik je toch telkens rot als ze weer bezoek mee brengen..

Super en heeft Nick beter geslapen de afgelopen nachten of gaat het nog steeds niet lekker? Erg is het wanneer ze huilen en je weet niet precies waarom.

Mutz hoe verloopt het in jullie huisje?

Kris voor jou ook aftellen geblazen tot het verlof, gaat snel hè. Werk je tot 6 of 4 weken tot je verlof? Ik officieel tot 4 weken vooraf maar heb een weekje vakantie ervoor geplakt, dus voor mijn gevoel 5 weken vooraf en na mijn verlof heb ik ook nog 2 weken vakantie eraan geplakt, heerlijk vooruitzicht hè!!

Smits' zag dat je gezellig naar de dierentuin bent geweest, hoe vond Tim het?

Verder weet ik het even niet meer hoor...
    Hier vandaag vrij, ruildag met morgen omdat ik dan cursus BHV/EHBO heb. Dan vanaf vrijdag een weekje vakantie heerlijk, ik moet dan wel alleen volgende week donderdag voor de 2e cursus dag, maar kan het maar gehad hebben toch. Hier zit ik echt gigantisch onder de pukkels in mijn gezicht, vreselijk vind ik t, trekt ook niet echt weg...tjaa ik zit er ook gewoon teveel aan te punniken en dan krijg je natuurlijk alleen maar littekens ervan, dus maar niet meer doen..
    Verder goed hier, wel vermoeid en moet giga veel plassen, voornamelijk snachts en heb veel dorst. Moest daarom bloed rikken op suiker en gelijk ijzer wordt gecheckt. Hoop dat ik eind van de week meer weet.

Hier nog plannen voor de paasdagen???

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Naat: gelukkig weer een goeie nacht gehad met Nick. Geen idee wat er nou aan de hand was met hem. Helaas kan hij het zelf nog niet zeggen. Erg lastig als ze het je niet kunnen vertellen.
    Wat een heerlijk vooruitzicht zo lang verlof!

Gelukkig: heb je nog nieuws! Ik denk vaak aan je en hoop zooooo dat het mag lukken deze keer. Duimen draaien hoor.

Jojo: heel herkenbaar wat je schrijft! Nick heeft ook van die weken dat hij zo otzettend gefrustreerd is. Pff en dan ben je nog zwanger ook. Hoop dat er snel wat meer duidelijk wordt. Ga je het advies van een pedagoog opvolgen?

Kris: baby nog in stuit? Misschien een geruststelling dat Nick ook met 32 weken in stuit lag en met 34 weken ineens was gedraaid.

Hier vandaag mijn nichtje over de vloer. Zooooo twee dreumessen in het gareel te houden. Gelukkig slapen ze nu allebei. Haha wel leuk hoor! Zo ga nog even relaxen voor de "drakies"weer wakker worden.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    De 3e IUI afgelopen zaterdag is weer goed gegaan. Nu dus weer die lange slopende wachtdagen. Niet aankomende maar die zaterdag erop weet ik of dat het wel of niet gelukt is. We willen zoiezo 6 IUI's doen in totaal maar hebben wel al een intakegesprek voor IVF aangevraagd zodat we in 1 keer door kunnen gaan.

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Potver, geen idee wat ik deed, maar mij tekstis ineens weg, grrrrrrrr

Gelukkig; Weer die vervelende wachtdagen. Succes en ik hoop zoooooo voor een goede uitslag voor jullie.

Jojo: Bijna iedereen om mij heen met oudere kinderen hebben de leeftijd van 2 tot 3 jaar als een horrorjaar ervaren (geeft veel hoop voor dit jaar;)). Zo te lezen zit Charlie er middenin. Altijd goed om advies in te winnen, maar volg vooral je gevoel. En Jojo niet onzeker worden door de driftbuiene etc, je bent een fantastische mama.

Sab: zo hou bevalt het thuis zitten?

Kris: Gezellig druktemakertje heb je in je buik. Alle inorde je nieuwe huis?

Super: Fijn dat Nick weer goed slaapt. Zulke nachten breken je echt op. Wat leuk dat je overgeplaatst bent. Goed voor de ervaring en heb je hierdoor ook kans dat je langer dit werk mag doen (was toch eigenlijk voor 1 jaar?).

Naat: Tim vind de dierentuin geweldig. We gaan regelmatig een paar uurtjes naar blijdorp. Bij thuiskomst gaat hij uitbeelden wat alle dieren deden, zo schattig.
    Vorige week zijn we bij kinderboerderij "t Geertje geweest in Zouterwoude. Is echt een aanrader. Heel veel kleine geitjes die je mag knuffelen en de fles mag geven. Ze hebben een www die je kan checken.

Manon: Hoe was je eerste werkdag?????? En hoe vind tessa het op de opvang.

Bi: fijne katten heb jij:$.

Mutz: lekker op vakantie.

Loes: Druk met de zolder??

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Good morning! Even een poging tot reageren...

Smits, wij zijn nu 1x met Keano in Blijdorp geweest. We wilden met Pasen gaan maar het word niet heel erg lekker weer, dus we kijken nog even, anders in de zomervakantie. Hij zou er nu wel meer van snappen als toen we de 1e keer gingen. Leuk dat Tim de dieren na gaat doen, kinderen hebben een geweldige fantasie.

Gelukkig, de lange wacht dagen zijn aangebroken, mijn duimen draaien!!

Super, fijn dat nick weer gewoon goed slaapt, breekt je altijd op als je nachtrust wordt belemmerd en dan helemaal als je niet weet waarom je kindje zo huilt en verdrietig is. Heerlijk hè zo lang vrij, kijker ook echt naar uit. Nu dus een weekje vakantie en dan nog 12 werkdagen, verdeeld over 4 weken, aftellen!!!

Krisje ik las dat de baby is stuitligging ligt, Keano lag altijd al wel met zijn hoofdje beneden rond die tijd maar dat zegt geloof ik niets hoor, ze hebben nog tijd om te draaien. Hopelijk gebeurd dat en anders komt het vast ook wel goed meid.

Verder had ik al eerder gereageerd op de andere...
    Hier vandaag lekker vrij ivm goede vrijdag. Mijn schoonzus komt straks blonde plukjes in mijn haren zetten...weer wat lichter zo voor de zomer. En misschien vanmiddag even de stad in, wil een nieuwe outfit...vind dat ik gewoon te vaak hetzelfde aan doe, natuurlijk wat lekker zit, maar vind ik niet altijd leuk!
    Hier gister trouwens de uitslag gekregen van mijn bloed, geen zwangerschapssuiker en ijzergehalte was ook keurig. Blij toe! En we hebben hier trouwens Keano zijn verjaardag kado al in huis, miss beetje vroeg maar was in de aanbieding bij praxis, we hebben een Cars fiets...we moeten hem alleen nog in elkaar zetten, maar we hebben nog ff de tijd tot 2 juni! Haha

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits: wat leuk dat Tim de dierentuin zo leuk vindt! Nick is ook helemaal weg vand e kinderboerderij! Achter de eendjes aanrennen haha...We gaan volgend weekend een weekendje naar landal in Gelderland dus dan gaan we ook een dagje apenheul doen. En ben blij met mijn overplaatsing het is een leuk team en zit al vollop in het werk dus gaat goed. Ik mag tot eind juli dit blijven doen. Dus nog een paar maandjes genieten. Maarrr dit staat goed op mijn cv dus ga op alle interessante vacatures reageren. Hoe staat het ervoor met jullie dakkapel?

Naat: wat een heerlijk vooruitzicht, nog maar 12 dagen!! Heerlijk hoor. Dan kun je lekker even ontspannen.

Gelukkig: duimen draaien op volle toeren!!!!

Loes: al druk op je werk?

Fijne dag allemaal!

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Allemaal een leuke paas gehad? Wij wel, lekker relaxed!

Gelukkig: hoe voel je je? *duimen draaien*

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel
    Gezellige paas gehad. Lkkr relaxt! 1 dag richting de kermis en de tweede dag heerlijk thuis. Weer oude hobby opgepikt, kleertjes proberen te maken voor de meiden. Verder doen ze het goed, vele tanden onderweg. Gaan qua uiterlijk steeds meer op elkaar lijken, qua karakter niet. Ik vind het heerlijk en
    Eigenlijk steeds leuker worden. ( oke niet elke dag hihi) vind het ook heerlijk om naar mijn werk te gaan. Fijne duo om mee samen te werken erg inspirerend.

Gelukkig hoe is het met jou?
    Jojo gaat het al beter?
    Mutz hoe is het met de water schade en waar was je nou heen met vakantie?

De rest komt!!
    Liefs

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wij ook een leuke pasen gehad. 1e paasdag naar Blijdorp geweest en 2e thuis...me keuken helemaal gesopt, lekker schoon.
    Vandaag de beneden vitrages gewassen en verder lekker relaxed. Morgen een dagje cursus en dan lekker vrij t/m maandag en dan nog 12 werkdagen te gaan, aftellen!!!

Gelukkig ennn??? Hoelang nog wachten meid? Spannende dagen voor jullie!

Bietje hebben de meiden veel last van de tandjes die doorkomen of valt het allemaal mee?

Zo reageer later op de rest....Keano is wakker hoor ik...

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    IK WORDT GEK!!!!!!!!!!!

Denk dat ik zwanger ben, heb een positieve test!!!
    Durf nog helemaal nergens op te hopen en geloof er niks van.

Omdat we vanmiddag naar het zh. moeten voor een intakegesprek over IVF dacht ik, ik doe een testje.

Verwachte er niks van want voel me niet anders. Maar gewoon positief. Zit nog een paar dagen voor nod, is geen hele dikke streep maar hoef ook zeker niet te turen.
    Vanmiddag/avond zet ik de foto neer.
    En het kan niet meer van de pregnyl zijn want die was na 8 dagen al uit mijn lijf, toen had ik een test gedaan en die was spierwit.
    OHHHHH wat spannend zeg!!!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Aaaaaahhhh gelukkig, krijg er gewoon tranen van. Wat hoop ik het voor jullie zeg, wauw. Wat zou dit cool zijn zeg. Ik ga duimen.

15. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ben ff snel naar de kruidvat gefietst. Heb testen 2 voor 5 euro gehaald en dus getest.

BEN ECHT ZWANGER!!!

Omdat we eigenlijk vanmiddag die afspraak over IVF in het zh. hadden belde ik om de afspraak af te zeggen en te vertellen dat ik zwanger ben. Direct een afspraak gemaakt voor de eerste echo, dinsdag 1 mei hebben we die al.

Dan ben ik benieuwd of het 1 of 2 beeb's zijn....zo spannend allemaal.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Echt super gelukkig. Gefeliciteerd meid. Niet teveel testen hè, haha.

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
  18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oooooohhhhhhh gelukkig wat een fantastisch nieuws!!!!! Wauw wat ontzettend spannend voor jullie. Gefeliciteerd!!!!! Het is jullie zo gegunt. :)

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En jij had het erover dat het geen knaltest was??? Voor het feit dat je nog voor nod zit, vind ik hem behoorlijk knallen hoor. Haha.

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowwww gelukkig!!!! Wat gaaf voor je!! Ik zeg: meer knallen kan niet joh! En als het er nou twee zijn, kun je gezellig op het tweeling topic komen hihi!!!

Naat, nesteldrang!!!! Haha wel lkkr nog maar 12 werkdagen!

Deel Deze Pagina