Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mooie testen hoor gelukkig! Tjee wat goed zeg. Echt super blij voor je. Hopelijk snel 1 mei!

Bi: lynn haar werkstuk nog terug gekregen????

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet terug gekregen, overnieuw gemaakt. Ze gaat hem morgen inleveren. Moest pas in juni hahaha. Nu mag ze er nog 1 maken. ( volgens Mika is ze gek)

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Kippenvel!!! Gelukkig wat een super gaaf nieuws!! Oh yes, wat goed! Ben zo blij voor je :)

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik ga morgen de laptop eens opstarten en reageren op iedereen. Nu lui op de bank met de iPad...

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig wat ben ik blij voor jullie. OH stuiterdestuiterdestuiter. Je hebt het zo verdient. Echt supergaaf. Over ruim 2 weken de eerste echo. Zo spannend.

Ik reageer later op de rest. Hoewel ik dat grotendeels kwijt ben. Heb steeds meegelezen, maar had het erg druk en dacht steeds, ik reageer morgen wel. Maar je kent dat wel. Steeds denk je dat doe ik morgen wel. Maar op die goede nieuws van gelukkig moest ik natuurlijk ook reageren.

Even kort ego. Gisteren is bij ons de dakkapel geplaatst. Het ziet er echt supermooi uit. Rond 10.45 stond het er al op. Vandaag komen ze aan de binnenkant een beetje aftimmeren. Smits wat een ruimte krijg je zeg, wanneer kwamen ze het bij jullie plaatsen?

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig wat een super knallende test zeg. Van harte gefeliciteerd en spannend hoor 1 mei al de eerste echo! Jullie hebben dit zo verdient!!!

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig!!!!!! Wat SUPER GEWELDIG!!! Zit hier helemaal te stuiteren! Heb je met IUI grotere kans op een tweeling? Helaas zegt een knaltest niets over de komst van een tweeling dus het wordt nog even afwachten voor jullie tot de echo...heb je al een echo gepland staan?

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik stuiter ook nog steeds hoor, geloof er nog steeds niks van. We hebben het al aan onze ouders en broer en zussen verteld, iedereen moest een traantje laten en zijn zo blij voor ons! Met IUI is de kans op een tweeling vergroot omdat ik via de hormooninjecties meerdere eitjes ontwikkelde. Op dag 11 had ik al een eitje van 16 mm. En een eitje van 13,5 mm die misschien ook nog wel is gesprongen. Maar 1 is genoeg hoor haha. Heb 1 mei de eerste echo!!!

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    GELUKKIG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh meid ik zit hier met kippenvel van kruin tot tenen! Wat suuuuuuper gaaaaaaaf GEFELICITEEEEEERD! Als ik dit iemand gun dan ben jij het wel! Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh ik ben in stuiterstand!!!! Wat fijn dat je 1 mei al voor de eerste echo mag! Voelt voor jou nog heel lang, maar is denk ik met 7 weken dan??? Zoooooo leuk kan wel janken!!!!
    KNUFFFFFFEEEELLLLL (eindelijk een om je te feliciteren en niet om je te troosten!)

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Zoals beloofd: hier een reactie van mij. Sluit me aan bij Loes als het gaat om lezen en reageren: wel meegelezen, maar elke keer dus de gedachte 'ik reageer morgen'. Dat is vandaag dus! Ik heb nu alleen geen zin om alles terug te lezen, dus ga mijn best doen wat ik allemaal nog weet...

@gelukkig: ik kan er niet overuit, ben zo blij voor je. Het blijft nog even spannend, maar daar denken we nu niet aan en alleen maar genieten!!!

@jojo: een bijzonder meisje heb je toch. Het zal niet makkelijk zijn voor je. Denk niet dat ze het van een vreemde heeft, want ook moeders is bijzonder en dat bedoel ik natuurlijk positief!
    Hoe gaat het lichamelijk met jou? Zag ook Facebook dat het steeds een beetje beter gaat.
    Groeit je buikje al een beetje? En hebben jullie het al verteld?

@Loes: gaaf dat de dakkapel is geplaatst. Kan me voorstellen dat het heel veel ruimte scheelt. Hoe is het met Sam?

@Sab: ben je een beetje aan het genieten van het verlof? Is het kamertje van jullie mini meisje al klaar? Ben reuze benieuwd, dus ik zeg: foto's!
    Hoe is het met de kleine chameur? Gave foto op FB!

@Smits: hoe is het bij jullie? Al gewend aan de nieuwe bank en meubelen? En net als Loes de vraag: nog nieuws over het zetten van de dakkapel?
    Een dagje strand is een leuk plan. Zou leuk zijn als we weer een allemaal bij één kunnen komen, helaas zal het de komende tijd niet makkelijk zijn met alle zwangeren (want wat zijn het er weer veel!). Tim is zondag alweer jarig!!! Vieren jullie het dan of morgen al? Wat hebben jullie voor hem gekocht? Ben je er klaar voor?

@Kris: hoe is het met jullie klein schoppertje? Word je niet steeds benieuwder naar wat het geslacht is? En waar blijven de foto's van het kamertje?

@super: wat een eer dat je gevraagd bent voor het andere team! Het bevalt dus nog steeds? Toevallig dat mijn man nu ook voor een half jaar bij recherche zit. Ik vind het wel lekker hoor. Geen slaapdiensten, alleen maar dag en middag. Hij moet wel even wennen hoor, meer kantoor en hij is juist graag buiten.
    Hoe gaat het met Nick? Slaapt hij weer wat beter?

@Manon: wat een snelle meid hebben jullie toch? Ze loopt toch niet al he?
    Wat een tegenvaller bij de gyn... Nog niet ongi geworden?

@Naat: lekker aan het genieten van je lange weekend en aan het aftellen tot je verlof?
    Keano al gewend aan zijn grote bed? Slaapt hij nog wel in een slaapzak? Vind je dat niet eng ivm met uit bed vallen?

@Bietje: leuk om weer even wat van je te lezen! Ik las het op FB van Lynn, zo zielig! Zo schattig dat je er nog eentje wil maken, haha. Zag ook dat je kleinste meiden je bezig houden als Mark niet thuis is, haha. Fijn trouwens dat je het zo naar je zin hebt op je werk.

Ik geloof dat ik nu wel iedereen heb gehad toch? Ik ga even posten, dan staat dat alvast maar en dat zal ik nog even ego doen ;)

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wij zijn net terug van vakantie. Heerlijk gehad. Een skivakantie is alleen niet echt bijkomen, want we staan vaak optijd op om rond 9 uur op de berg te staan. Daarnaast; met drie kleine kids in één huis zit uitslapen er sowieso niet in :) Maar er was veel zon en gelukkig ook nog sneeuw. De kids hebben het ook super gedaan in het busje, ruim 12 uur rijden en geen kik is best knap voor 3 ukkies.

Ondertussen genieten we volop van ons huis. Het is nog even wennen omdat niet alles op de plek staat zoals ik het wil (qua kast inrichting bedoel ik) maar dat pas ik elke keer weer aan, haha.
    Tja, watervrees heb ik wel een beetje. Nadat we net verhuisd waren is er een radiatorbuisje losgeraakt waardoor er weer veel water op op de vloer beneden lag... Ik kon wel janken! Gelukkig is het laminaat terug getrokken, dus we hopen dat het zo blijft.

En dan last but not least: ons kleine mannetje. Wat gaat het hard! Hij groeit super en kan steeds meer. Vandaag rolde hij van zijn rug naar zijn buik. Hij lacht vrijwel de hele dag en huilen is een uitzondering. Kortom: genieten. Zolang het met hem goed gaat, gaat het met mij ook goed.
    Hij is bijna 6 maanden, dus wordt het tijd dat hij eens gaat proeven wat fruit en groente is. Blijf dan ook nog wel bv geven, zal wel wat gaan afbouwen.

Pff, wat een lang ego verhaal, sorry hoor, maar dan hebben jullie weer wat te lezen, haha!

Fijn weekend allemaal! Liefs

12. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Even snel een berichtje via de mobiel, niet ideaal maar moet natuurlijk reageren op gelukkig: WAT onwijs Gaaf, heerlijk, leuk en fantastisch nieuws. Eindelijk ben je dan zwanger.

Reageer morgen (avond) verder.

X

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Lieve lieve gelukkig... ook vanuit mij een dikke knuf voor jullie... wat gaaf dat jullie geduld eindelijk beloond wordt met een baby wolk die wij allemaal al hebben gekend... :) super voor jullie...

sorry verder weet ik dat er genoeg is gepost.. hier en op facebook maar heb het niet echt opgeslagen... merk dat het wat zwaarder begint tw worden... vooral na het geweldig gebrachte nieuws op het meest ideale tijdsstip van de dag en in ons leven nu... heb gisterochtend een uur voor ik voor de klas sta te horen gekregen dat ik weg moet volgend schooljaar... mijn contract moet anders omgezet worden na een vast contract en dat willen ze dus niet bij de stichting... dusss werk ik nog 8 dgn op de school met mijn collega's en zal ik na mijn verlof ander werk moeten hebben/zoeken... Per 1 nov kan ik dan wel weer solliciteren binnen de stichting naar banen (ben.dan drie mndn uit dienst geweest) maar weet niet of ik dat nog wil doen... die onzekerheid blijft de komende jaren hier nog wel hangen qua banen en misschien dat ik wel gewoon helemaal wat anders ga zoeken... maar dat moet ik nog.even laten bezinken...

Ben wel positief dat ik wel weer werk vind maar baal dat het nu allemaal net voor mijn verlof op mijn dak valt...

verder doet bengel het allemaal goed hoor... ligt alleen nog in stuit maar ook dat is allemaal ok.. als bengel maar over acht weken goed ligt... Haha... verder alleen dus moe na een dag werken of druk... en dat merk ik weer aan mijn lichaam... waar ik volgens ivo weer te weinig naar luister... maar mijn lichaam herstelt daar weer snel van... dus ook prima zo...

Dus sorry dat de reactie op jullie even uitblijf maar ben even ego en heb genoeg aan mezelf op dit moment... :)

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ff snel een reactie vanaf mijn mobiel in gelderland. Heerlijk weekendje weg. Kris wat een rotnieuws! Logisch toch dat je even met wat anders bezig bent. Sterkte je laatste werkdagen. Echt balen voor je!! Xx

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh Kris wat ontzettend balen zeg. Zag op twitter al dat er iets was vrijdag. Hier binnen het bestuur gebeurd het ook helaas elk jaar. Aan het einde van het schooljaar moeten wij ook weer krimpen.

Probeer eerst maar lekker te genieten van je verlof straks en jullie kleine bengel. Neem goed je rust, want bij een tweede zwangerschap gaat dat echt niet meer lukken kan ik je vertellen, haha. Dikke knuffel voor jou.

Smits....zag op Facebook dat jullie aan het proosten zijn. Vieren jullie het morgen of vandaag al gedaan?? In ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. Jeetje mina wat gast het hard hè.

Eeehhh verder een lap tekst van Mutz, maar die moet ik ff opnieuw gaan lezen.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mutz is lekker op vakantie geweest, doen jullie goed. En wat een verhaal met die waterschade zeg, pfff. Nu is het wel genoeg lijkt mij. Tijd om te genieten van jullie nieuwe huisje en kleine bink

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Krisje dat is balen zeg en dan inderdaad net voor je verlof. Maar ga straks lekker genieten van je verlof en daarna kun je weer gaan solliciteren. Het zal vast allemaal goed komen, maar snap dat je hier enorm van baalt. Heb je trouwens alles al klaar, babykamer, kleertjes in de kast enz.? Post maar eens een foto, ben zeer benieuwd.

Super waar zitten jullie in Gelderland? Wij gaan van de zomer ook naar Landal in Gelderland, Rabbit Hill.

Sab wat leuk om jou ook weer eens voorbij te zien komen hier. Het begint voor jou echt te korten nu. Bij hoeveel weken was je bevallen van Mirza?

Mutzie gelukkig was de laatse wateroverlast (radiotorpijpje) maar van korte duur en heeft het geen schade aangebracht. Je zou er bijna moedeloos van worden. Nu dus heerlijk aan het genieten van jullie nieuwe stulpje en van Milan. Leuk hè dat hij nu allerlei kunstjes begint uit te halen?

Gelukkig hoe gaat het met je. Volgens mij wordt jij iedere dag stuiterend wakker. Echt zo gaaf. Wat is denk je de uitgerekende datum? Zal ergens rond kerst zijn, nietwaar? Wauw zou toch geweldig zijn, een kerstkindje.

Manon alles goed met jou?

Bietje weet dat je pas iets hebt gepost, maar ben eigenlijk weer kwijt wat het is. Oh ja, tandjes... Dat zal een hoop ellende geven met 2 kinderen, of valt het wel mee?

Naat bijna verlof en dan lekker genieten.

Hier alles goed. De dakkapel staat en nu moeten we nog gaan nadenken hoe we de zolder verder gaan inrichten. Muurtje erin en halveren. Dat wordt waarschijnlijk een zomervakantieklus. Sam heeft 2 dagen bij opa en oma gelogeerd, want anders liep ze alleen maar in de weg. Had ik mooi de kans om het huis eens flink onder handen te nemen. Alles een flinke schoonmaakbeurt gegeven. Met Sam gaat verder ook alles goed. Ze heeft een bak met blokken en is de hele dag aan het stapelen. Knap hoor, wat ze al kunnen. Vind het echt ongelofelijk. Wel jammer dat ze al een week verkouden is. Vorige week waren de nachten dan ook erg onregelmatig. Zeg maar gerust heel weinig geslapen. Nu gaat het wel weer iets beter en haalt ze de slaap flink in (gisterenmorgen was ze pas om 10.15 uur :$ wakker).
    Zo dat was het weer. En ik probeer het nu weer bij te houden met reageren.

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh toch nog iets vergeten. Smits gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Tim. Vieren jullie het vandaag?

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hieperdepiep hoeraaaaaaaaa voor Tim. Dikke kus uit Wormer.

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoera voor Tim!! Van harte Smits', het zonnetje schijnt voor hem! Maak er een gezellige dag van.
    Kris, dat is echt superklote! Hoop dat je snel iets vindt na je verlof! Kun je het wel redden van 1 inkomen in je huis? Anders is het nog rotter! Probeer even goed te genieten hè!

Loestig, heerlijk zon lkkre lente schoonmaak!! En brengt toch altijd weer werk met zich mee hè, zon verbouwing.

Daar weet mutz alles van! Jij hebt straks een aversie tegen water joh! Maar straks in de zomer ( en nu al waarsch) ben
    Je alles weer vergeten als je lkkr in je tuintje zit. Ff posten twee mopperkonten hier, post zo verder

Deel Deze Pagina