Hieperdepiep HOERA! Van harte gefeliciteerd voor Tim! @Kris: getver wat een verschrikkelijk rotnieuws en dat zo vlak voor je verlof... (wel gewoon je uitkering aanvragen hè?). Het is een rottijd als het gaat om werk. Ook bij ons in de branche. We moeten helaas soms ook medewerkers er voor 3 maanden uit doen omdat we geen onbepaaldetijds contracten kunnen geven. Bedenk dat de stichting het waarschijnlijk niet om jou persoonlijk doet, maar vanwege financiële redenen. Als dit werk is wat je leuk vindt, zou ik over drie maanden weer gewoon solliciteren (I know, makkelijker gezegd dan gedaan). Maar ga maar eerst genieten van je verlof! @Bietje: tja die tuin... Volgende project, is momenteel nog een zandbak (een hele grote), dus daar moeten we nu iets aan gaan doen. We dachten aan een zwembad, hebben iets met water Grapje. Fijn weekend verder allemaal en voor Smits: feest ze!
Smits' van harte met de tweede verjaardag van jullie Tim, de tijd vliegt voorbij, gaat zo snel. Geniet ervan!! Sab inderdaad weinig rust hè de tweede zwangerschap...maar nog ff volhouden. Kris, jeetje wat vervelend en dan idd om dit te horen zo vlak voor je zwangerschapsverlof. Niet leuk! Maar goed dat je positief blijft, er komt vast en zeker iets leuks en nieuws op je pad, eerst lekker genieten van jullie bengel straks! Mutz alweer bijna een half jaar jullie Milan. Je zal wel moeten lachen om het gezichtje van die kleine bij zijn eerste hapje groente/fruit hahaha Zo ik weet het nu gewoon alweer niet meer wat er allemaal gepost is... Ohms gelukkig en al aan het idee gewend, heb je nog meer getest? Zo blij voor jullie!!! Zo hier vanmorgen boven alles gedaan...net ff gestreken en nu niets meer...straks misschien ff voetballen kijken met Keano bij zijn papa. Oh en mutz...Keano slaapt super goed in zijn grote bed. Slaapt inmiddels ook zonder slaapzak. In t begin hebben we dit nog wel gedaan...hij kan er niet uitvallen want aan beide zijkanten is het verhoogd. Hij schuift naar het voeteneind en glijdt er dan via zijn buik uit hahaha... Soms staat die wel eens midden in de nacht bij ons bed (we hebben tra hekjes dus er kan niets gebeuren) maar we leggen hem we gewoon weer terug hoor...maar boven verwachting doet hij het helemaal prima.
Smits, Gefeliciteerd met Tim!!!! 2 jaar alweer! Waar blijft de tijd! Hopelijk op Fb wat leuke foto's van zijn feestje! Kris, wat een ontzettende klote zooi zeg! Dat wil je idd nou net ff niet horen! Kunnen ze je verlof niet bij het UWV onderbrengen i.c.m. een uitkering, zodat je na je verlof gewoon weer verder kunt, omdat je dan 3 maanden uit dienst bent geweest? Ik heb ook een kans dat mijn contract niet wordt verlengd, vlak voor mijn verlof en dan kun je een uitkering aanvragen die jouw verlof dan ook betaald. Hoe dan ook vreselijk balen! Ik hoop dat je er niet te veel van in de put komt te zitten, want dat is het niet waard! *knuffel* Mutz wat een lief berichtje van jou! Wij zijn idd een beetje een apart slag mensen hahahaha! Hoog sensitief... ach ja soms is het makkelijk en soms lastig, maar het komt altijd goed! En met die zandbak in de tuin zou ik niet zoveel haast maken! Is zoooo leuk voor Milan straks hahahahah! Wel top hoor dat je gewoon al zo een lange tijd bv geeft! Ben erg benieuwd naar de foto"s van Milan zijn eerste hapjes! Ga je het zelf maken? Ik heb van Avent die steamer en cooker IDEAAL! Sab vandaag 36 weken! Jeeeeeeetje! Ik denk echt dat je met 1,5 week bevallen bent! Dus zorg maar dat dat bed op de 37 weken bezorgd wordt hahaha! Bietje, ik wil die 2 schatjes van je snel weer eens zien! De laatste keer dat ik bij jullie was, had ik Joan vast die toen nog maar 2500gr woog!!!!! En nu hebben ze gewoon tanden en lekkere bolle zoenwangen!!!! Manon, wat vervelend de je cyclus niet op gang wil komen. Had je dit nou ook voor dat Tessa geboren werd? Dat weet ik niet meer. Naat voor jou gaat het ook al zoooo onwijs opschieten! Nog eventjes en ook jij mag van je welverdiende verlof gaan genieten! Nog 9 dagen werken denk ik?? Loestig, wat lekker dat de dakkapel erin zit! Kan me voorstellen dat het een zee aan ruimte geeft! Leuk ook dat Sam zo lekker met de blokken bezig is! Nog even en ze sorteert ze op kleur en benoemd de vormen! Het gaat zo belachelijk snel allemaal! Even posten
Smits: gefeliciteerd met je kleine "grote" man! Waar blijft de tijd!? Fijne dag. Loes: wij zitten op heideheuvel. Heerlijk!
Super wat heerlijk dat jullie even lekker weg zijn met t gezin! Bofkont zou Charlie zeggen Wat lekker dat je nieuwe plekje bij de Recherche zo goed bevalt! Is er een kans dat je hier kunt blijven? Zou wel geweldig zijn he! Regelmaat doet de mens goed! Geniet nog even lekker daar in Gelderland! Ik wil ook weg!!!!! Heb het idee dat ik iemand vergeet.... sorry daarvoor! Nu ego: Hier gaat het goed op wat lastige dingen na! 2 weken geleden had ik ineens zoveel pijn in mijn heup dat ik amper nog kon lopen. Kreeg hierdoor ook erge krampen in mijn buik. Naar de huisarts geweest en hij vermoedde bekkeninstabiliteit (hoe bizar zo vroeg, maar komt vaker voor). Ik voelde me helemaal niet lekker en onzeker dus heb op aanraden van Sab, Super en Bietje de vk gebeld en daar dus een spoedecho gekregen om te kijken of het geen bbz was. Gelukkig zat het op de goede plek. Ik was toen 6 weken, maar er was een twijfelachtige hartactiviteit. Eerst dacht ze het nog niet te zien, maar toen zei ze "hey nou ja, ik zie toch wat knipperen, denk ik..." Beetje vaag dus, maar niet gek voor de termijn. Moet er rekening mee houden dat ik een paar dagen terug gezet wordt, als alles goed is met de kleine spruit. Afgelopen dinsdag naar de Cesar therapie geweest en ik heb idd beginnende BI. Echt heel klote, maar met de oefeningen die ik van haar heb gekregen is het best te doen. Heb nu 2 weken thuis gezeten en doe het in mijn broek wat betreft mijn contract. Ik heb mijn leidinggevende moeten vertellen dat ik zwanger ben en ik kreeg een hele zakelijke felicitatie... Nou ja we wachten het gewoon af. Woensdag weer proberen te werken, maar de verwachting is wel dat ik het niet tot aan mijn verlof ga redden. One day at the time zullen we maar zeggen! Verder voel ik me goed! Gewoon zwanger. Moe en misselijk met gigantische bombonella's! (darmen) buikje begint ook te komen! Kan mijn broeken niet meer dicht haha. Nu wachten tot 25april. De 1e echo. Heeeeel spannend, helemaal omdat er niet echt een duidelijke hartactie was. Je maakt je toch zorgen!
Jojo, komt helemaal goed meid, het is zo 25 april en dan zie je een goed knipperend hartje, let maar op. En qua werk lekker op je af laten komen hoor. Wel vervelend van die vroege bekkeninstabiliteit, lijkt me geen pretje. Sab wat een geweldige foto van het winkeltje van Mirza. Super!!! En jojo ik moetnog 12 dagen werken, verdeeld over 4 weken, dus gaat opschieten, ben er aan toe! Zo wij zijn net terug van het voetbal kijken bij papa...nou hè was koud zeg brrrr..
Bietje, 2e meisje? Denk je dat echt???? Ik weet bijna zeker dat we een jongen gaan krijgen! 2 meiden lijkt me wel heerlijk! Naat ok dat is nog te doen! Aftellen iig! Oh daarom haat ik voetbal ook zo haha in de kou staan blauwbekken en een beetje aanmoedigen haha niks voor mij!!!
Haha Mutz een zwembad, die hebben jullie toch al gehad en was toch niet bevallen?? Hier wil ik eigenlijk ook nog steeds de tuin aanpakken. Nu liggen er alleen tegels en ik zou het wel wat willen op leuken. De baby kamer is klaar hoor. Ze gaat op Mirza zijn oude kamer. Behalve wat meiden kleuren aangebracht in de accessoires hebben we er niets aan gedaan. We moeten zelfs nog steeds nieuwe gordijnen bestellen, maar ze komt toch eerst bij ons op de kamer. @ Loestig bij jullie dus lekker veel ruimte erbij. Ik heb even gemist wie er naar die kamer gaat, of het is alvast voor een eventuele tweede? Wij zijn in onze kindertijd trouwens jaren achter elkaar naar Rabbit Hill geweest. Toen was het nog een camping, heerlijke tijd daar gehad. @ Jojo...haha..ik ga ook voor een meisje bij jullie hoor, maar dat wist je al. Wel fijn dat je therapie waarschijnlijk wat geholpen heeft. Nu braaf blijven gaan en ondanks dat het beter gaat, rustig aan doen. @ Naat...is Keano ook zo gek op voetballen?? Mirza moet tegen alles waar hij tegen aan kan schoppen een trap geven, haha. Een echt jongetje. @ Super lekker aan het genieten van een weekendje weg. Wij willen in de zomervakantie als de kleine meid een beetje makkelijk is, er toch ook wel even uit. Wie was er eigenlijk jarig dit weekend bij jullie? @ Smits...hoe was Tim zijn verjaardagsfeestje?? Eeehmmm verder weet ik het even niet meer. HIer gaat alles prima hoor. Ik vind deze zwangerschap veel zwaarder dan bij Mirza. Heb veel last van mijn ribben en vroeg me vandaag nog af of er niet toevallig wel twee in zaten zo vol is mijn buik. Mijn bekken beginnen ook op te spelen nu, maar we zijn er bijna. Zaterdag ben ik 37 weken dus vanaf dan mag ze komen, hahah... Met Mirza gaat ook alles prima, een heerlijk mannetje wat lekker ondeugend is en zo nu en dan zijn grenzen over gaat.
Sab, ja het aftellen is begonnen voor jou. Schiet echt op en idd tweede zwangerschap is ook zwaarder, bij mij vind ik dat ook. Maar nog ff volhouden. Keano is ook gek op zijn Cars voetbal hoor hahaha...maar hij schier er niet alleen maar tegen ook pakt die m op en geeft die de bal een slinger hahaha Nou jojo t was ook echt blauwbekken gister met die rot wind, we waren zo weer thuis hebben niet heel de wedstrijd gekeken hahaha En ja 12 dgn is best nog te doen, hopelijk vliegen ze zo voorbij. Morgen moet ik weer, zie er wel tegenop na een weekje vrij te zijn geweest maar ff doorbijten nog. Trouwens mijn schoon zusje is ook weer zwanger, van haar tweede. Ze is nu bijna 8 weekjes. De familie wordt steeds groter hihihi Nou ga me ff aankleden en Keano ook en dan maar eens ff naar de winkel...als het goed is wordt vandaag Speelhuis voor buiten geleverd, die krijgt Keano van mijn ouders voor zgn verjaardag...ben benieuwd, we zetten m wel pas de dag na zijn verjaardag meer denk ik maar weet t nog niet zeker.
Jojo ik denk dat je ook weer een meisje gaat krijgen. Gezellig hoor 2 meiden. En op 25 april zie je gewoon een mooi kloppend hartje. De vorige echo was natuurlijk erg snel, vaak zien ze het hartje dan nog niet goed. Jammer dat je leidinggevende zo zakelijk reageerde, je hoopt toch op een iets leukere reactie. Sab ben erg benieuwd naar Rabitt Hill, maar hoor er eigenlijk alleen maar goede dingen over, dus zal vast leuk zijn. Bij jou echt het aftellen begonnen. Heb je al veel kleertjes gekocht, of krijg je ze van Bietje? De dakkapel is inderdaad alvast geplaatst voor als er een tweede komt. Waarschijnlijk wordt dat straks Sam haar kamertje. Naat bij jou aftellen qua werkdagen. Nog maar even en dan verlof. Heerlijk hoor. Mutzie een zwembad in de tuin, haha je zult bedoelen in je huis. In de tuin gewoon een grote glijbaan maken die van buiten naar binnen gaat en opgelost. Grapje. Kan me voorstellen dat je de tuin snel wilt aanpakken. Zeker als het zo'n zandhoop is.
Loestig we hebben wel wat kleertjes gekocht, maar de kast is ontploft door mijn über schattig tweeling nichtjes, haha. Ik denk serieus dat ik 50 broekjes heb en dat is alleen maat 50/56. Bij mirza ben ik trouwens met 38.3 bevallen. Gelukkig hoe gaat het met je?? Al gewend aan het idee??
Naat, leuk zo een speelhuisje! Als wij een tuin hebben komt er als eerste zo'n huisje te staan! Loestig, tsja mijn bazin is een aparte vrouw. Je weet nooit wat je aan haar hebt. Ik ben altijd een beetje op mijn hoede bij haar eigenlijk, maar goed ik heb met mezelf afgesproken dat ik de zwangerschap niet door haar ga laten verpesten! Grappig dat jij ook denkt dat het nog een meisje wordt! Charlie wil ook een zusje. Ze lijkt wel goed te begrijpen wat het inhoud, want haar vriendinnetje heeft een broertje en als ik dan vraag wat zij wil zegt ze "een sjusje, Senne heeft een bloertje" Lief he! Sab dat meen je niet zooooo veeeeel broekjes??? Absurd! hahahha Dan kan ze naar hartenlust spuitluiers krijgen! Ik zat laatst te rekenen, maar ik ben helemaal niet met 38.3 bevallen! Het was 38.2, dus toch niet het zelfde! Hier lekker aan het genieten van mijn vrije dagje. Weer zelf boodschappen kunnen doen gelukkig. Straks de kids van mijn zus uit school halen, want zij heeft haar enkel zwaar gekneusd afgelopen zaterdag nacht. Daarna hutspot maken (getverdemme ik word zoooo misselijk van aardappelen), want dat heeft Charlie gekozen voor avondeten.... Werden jullie ook zo naar van warm eten? Ik was vandaag boodschappen aan het doen en ik stond bijna bij elk ding van mijn lijstje te kokhalzen hahah. Een oude meneer vroeg of het wel ging met me hahahahhaa genant! Helaas moet ik nu wel elke avond warm eten koken, want Charlie heeft het nodig, maar ik zou het elke dag met een maaltijdsoepje af kunnen....
Jojo...wat een spannend verhaal over die pijn en die spoedecho. Duim voor je dat alles goed gaat. Hier alles goed, geloof er nog steeds niks van. Heb zo af en toe wat zeurend gevoel rond me baarmoeder dus denk steeds dat ik ongesteld ga worden. Maar tot nu toe nog niks. Zit nu wel thuis, heb de hele week vrij genomen omdat er op me werk de 5e ziekte heerst. Had vanmorgen de huisarts gebeld en die adviseerde om toch thuis te blijven en om bloed te prikken om te kijken of ik er imuum voor ben. De 5e ziekte kan een miskraam veroorzaken dus ik ben erg voorzichtig. Verder vind ik het nog erg spannend, merk dat ik helemaal hyper ben. Maar we zijn zo blij!!!
Gelukkig, dat ongi gevoel is heel normaal en betekent dat je baarmoeder aan het groeien is!!! Als ik goed reken ben je dan tussen sint en kerst uitgerekend toch??? Ik vind het nog steeds zo heerlijk om "zwanger" op je banner te zien staan!! Wat duurt het lang dan he tot 1 mei! Goed dat je thuis blijft! Die 5e ziekte is echt niet grappig nee voor zwangere vrouwen! Mijn nichtje had het ook toen mijn zus zwanger was, maar dat is allemaal goed afgelopen! Nou meid geniet lekker van dit geweldige nieuws!
Jojo, ik heb het af en toe nu nog wel eens met een warme prak dat ik het gewoon niet weg krijg, word er dan zo misselijk van. Is niet altijd hoor maar heb er meer last van als toen ik zwanger was van Keano. Uiteindelijk is het huisje bezorgd, wat een giga doos joh, echt niet normaal, had echt niet vervoerd kunnen worden in onze auto. De doos staat nu in de schuur tot Keano zijn verjaardag, is nog 6 weken, dus schiet op haha, wordt die alweer 2, gaat zo hard. En jojo ik denk dat je een jongen krijg, dat zegt mijn gevoel. Sab, jeetje minaaaaaaaaaa zoveel broekjes...haha echt veel. Ik heb er ook veel hoor, maar niet zoveel...vind het wel weer super leuk, kan niet wachten, voor jou schiet het al helemaal op nu! En wie weet beval je wel weer met 38,3. Ik ben met 38,2 bevallen van Keano. Gelukkig, goed dat je voorzichtig bent met die 5e ziekte. Nu aan jezelf denken en stel dat maar voorop!!! Zo leuk idd die banner, wordt er vrolijk van Loes leuk Rabbit Hill, ik heb er wel eens over gehoord maar ben er zelf nog nooit geweest. Hier weer aan 't werk, viel even tegen hoor vanmorgen...maar nog ff doorbijten voor mij dan zit het erop en mag ik genieten van mijn zwangerschapsverlof, HEERLIJK.