Prachtige foto Gelukkig. Blijf maar lekker spammen hoor. @ Naat nog even dan voor jou ook je verlof. Leuk zi'n speelhuisje. Denk dat het bij ins ook zoiets gaat worden. @ ego vanmiddag weer naar de VK geweest. Helaas een (te) hoge onderdruk. Nu verplicht meer rusten en meer drinken. Lastig met een dreumes, maar gelukkig heb ik lieve mensen om mij heen die bij willen springen. Volgende week woensdag weer heen, hopelijk is hij dan gezakt. Als hij nog hoger is, wordt het een bezoekje aan het zkh. Ben er wel even behoorlijk door van slag en vooral ook verdrietig omdat ik nu niet meer de aandacht aan Mirza kan geven die hij verdiend en hij moet al zoveel inleveren straks.
Sab dat is niet leuk nee bah! Het is nu wel echt belangrijk dat je aan jezelf denkt, hoe lastig dat ook is. Ik denk dat het echt niet slecht is voor Mirza als je even wat minder met hem op de grond speelt. Je bent in de buurt en dat is voor een kind het belangrijkste. Misschien moet hij er wel even aan wennen, maar dat moet hij straks ook als jullie meisje er is. En als Jas thuis komt kan hij heerlijk met zijn papa over de grond ravotten. Het is niet anders. Ik kom je vastbinden! Misschien kun je ook even op bed gaan liggen als Mirza slaapt en dan ook gewoon echt niks doen. Of een tukje of een lekker boek lezen... Snap je wel hoor maar jij gaat nu even voor!!! *KNUFFEL* en Mirza heeft minder aan je als je niet op jezelf let en straks in het ziekenhuis beland dus....
Sab lekker rustig aan doen hoor. Precies wat Jojo zegt, zolang je in huis bent heeft Mirza nog wat aan je. Als je in het ziekenhuis komt zou veel erger zijn. Dus lekker af en toe gaan liggen. MIsschien vindt hij het wel leuk om je af en toe te komen onderzoeken, of speelt hij nog geen doktertje? En wat veel broekjes zeg. Ongelofelijk!!!! Gelukkig helemaal super die foto's. Gewoon blijven spammen. Heerlijk!!! Jojo ik weet dat ik in het begin na het avondeten altijd erg misselijk werd, maar dat was alleen tussen de 7 en 12/13 weken. Daarna was het gelukkig weer over. Dus hopelijk voor jou ook. Naat leuk joh zo'n speelhuisje. Zal Keano vast geweldig vinden.
Sab, dat zal zeker even zijn tegen gevallen meid maar denk aan jezelf, ze zeggen het niet voor niets. En ik weet zeker hoe moeilijk het is, je wil ook je kleine mannetje de aandacht geven, maar ik ben het met jojo en loestig eens mirza heeft ook veel aan je als je gewoon lekker rustig aan thuis bent, als je in het zk beland is het helemaal een domper. kop op, nog ff volhouden X Loes, ik denk dat hij het super leuk vind, toch moet hy nog ff geduld hebben tot 2 juni hahahaha of eigenlijk 3 juni...zet hem pas na zijn verjaardag neer, al die kids erin en het is altijd al zo druk met zo'n verjaardag.. Hier weer een drukke werkdag, maar dan gaat die weer lekker snel om zodat ik snel weer thuis ben hihihi
Jojo: Oeff das even schrikken met zo'n echo. en nu al last van B.I. heftig. Lijkt mij echt zo rot. Wat is dat toch altijd met leidingegevende en bazen???Vraag mij echt af waarom deze meestal zo raar reageren bij het melden van een zwangerschap. Wanneer hoor je meer over je contract. Gelukkig: Wouw wat een super test!!!!! Heerlijk voor je. Kris: Getverderie wat een rot bericht. Hoe is daar in zuiden met het vinden van een baan. Is er nog een beetje werk of wordt het lastig. Kunnen ze je niet als freelancer inhuren?? Mutz: Wat heerlijk dat Milan zo'n makkelijk mannetje is. Gelukkig is het laminaat weer herstelt. Het zou toch wat zijn..... Weet je al hoe je de tuin wil hebben?? Loestig: Deel 1 van jullie zolder is klaar, nu de afwerking nog. Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen over Rabbit Hill. Geniet ervan. Naat: Leuk zo'n speelhuisje voor je kleine man. Nog even doorbijten en dan kan je weer een paar maandjes thuiszitten. Sab: Sluit mij aan bij Jojo. Kan mij je gevoel heel goed voorstellen, het liefst wil je beide, maar Sab echt rustig aan doen hoor!!! Misschien kan Mirza zo al een beetje wennen aan minder aandacht en is het daardoor, straks wanneer je meisje er is, iets makkelijker. Enne 50 broeken. Hahaha die kleine wordt zo echt een fashion girl. Super: kan mij jouw laatste post niet meer voor mij halen. Hoe gaat het met paps? Heeft hij weer wat lol in zijn werk? En je moeder?? Hier: Tim zijn verjaardag was super leuk. Wel heel druk. Klokslag 11.00 uur stond werkelijk iedereen voor de deur. Gekkehuis. Tim wist even niet wat hem overkwam en kroop helemaal in mij. Gelukkig kwam hij snel bij en heeft hij volop genoten!!
Smits super dat Tim een leuke verjaardag heeft gehad en natuurlijk kroop die in t begin weg al die mensen hahaha... Sab en al aan t idee gewend meer rust te nemen? Denk wel dat t moeilijk is maar kop op! Ik moet straks om half 11 weer voor controle naar de verloskundige.
Smits een drukke verjaardag achter de rug. Heb je er zelf ook nog een beetje van kunnen genieten? Tim natuurlijk flink verwend met cadeautjes. Hij begrijpt dat nu natuurlijk al een beetje. Leuk is dat. Wanneer is jullie zolder aan de beurt? Naat succes bij de VK. Laat maar weten hoe het ging.
Alles was goed bij de vk. Bloeddruk prima. 116/63. 2 kilo erbij hihihi en de kleine lag met zijn hoofdje naar beneden, maar nog niet ingedaald. Nu over 2 weekjes weer controle. Zit nu lekker op de bank met Keano Cars 2 te kijken, hij heeft hem al 50x gezien maar nog zit hij helemaal in de film, te grappig.
Sab: poeh moeilijk verplichte rust met een peuter om je heen! Las op fb dat je ook niet zo lekker meer slaapt! Pittig hoor. Hopelijk komt ze snel Ben zo nieuwsgierig naar de naam! Jojo: jij ook weer aan het werk. Is het een beetje uit te houden? Balen zeg nu al bi. Mijn plekje bij de recherche is ook tijdelijk hoor. Maar vind het wel erg leuk! Komende maandag mag ik ook weer een super inzet coordineren. Goed voor mijn cv dus... De 25ste komt eraan!!! Spannend! Gelukkig: wauwie mooie testen hoor! Hoe voel je je? Smits: fijn als alles tegelijk voor de deur staat! Arme Tim wist vast niet wat hem overkwam!!! Fijn dat het een leuke dag was. Mijn paps gaat belabberd. Weer regelmatig huilend aan de telefoon...pfff af en toe weet ik het ook niet meer hoor. Mijn hoofd zit soms gewoon vol. Werk, Nick, zorgen om mn mams en mn paps.....Maar goed schouders eronder en we hobbelen weer verder. Kris: mooie foto's op fb!!! Echt heel gaaf. Naat: fijn dat alles weer goed was bij de vk. Nu aftellen naar je verlof, is bijna toch? Mutz: pfieuw weet ff niet meer hoe het bij jou is! Krijgt je kleine man nog bv of heb je al afgebouwd? Ohja jouw man ook bij de recherche ha grappig! Ik vind het heerlijk! Uhmm.... Bi: jij lekker in Parijs!! Geniet ervan. Ons weekendje weg was heerlijk. We waren allebei jarig en hadden geen zin om het te vieren. Dus zijn we ertussenuit gepiept! Lekker een dagje apenheul gedaan en gezwommen met Nick. Lekker relaxed. Helaas meteen weer di,wo,do aan het werk waar het erg druk was. Nu lekker weekend!!!
Super wat rot om je pa regelmatig huilend aan te telefoon te hebben. Ik snap je gevoel van het niets kunnen doen, zo machteloos. Hier hetzelfde nog steeds. Mijn pa zit echt niet lekker in zijn vel, werk (nog ) niet, kat mijn moeder enorm af (en mij ook af en toe) maar ik zit er niet de hele dag mee en mijn moeder natuurlijk wel. Soms zegt ze wel eens wat terug en dan daarna biedt hij wel zijn excuses aan en ziet hij in dat hij ook niet alles zomaar kan zeggen, heb wel het gevoel dat mijn mams niet echt beseft dat dit toch een soort van ziekte is, die hij uiteraard zelf moet overwinnen. Erg lastig allemaal Van de week had hij weer zo'n rot dag, hij zei Naat dan heb ik gewoon zo'n klote gevoel dat ik gewoon geen zin meer heb om te leven, nou nu ik dit typ schieten de tranen in mijn ogen, doet me zoveel verdriet m'n pa zo te zien. En dan nog die extra hormonen erbij...maandag moet hij weer naar de bedrijfsarts. Fijn te lezen dat jullie een leuk weekend hebben gehad, wij waren vorig jaar met Keano naar de apenheul geweest, hij snapte er toen nog niet veel van hoor maar vond het wel leuk die loslopende aapjes. Mijn verlof is idd bijna, nog 3 weken werken (9 werkdagen) Ben er aan toe!!! Zo ook weer ff mijn verhaal gedaan, voelt wel goed.
Sab alles goed met je, las dat je vandaag precies 37 weken bent, nu mag de baby komen, spannend weer hè. Staat je bed al omhoog? Wij zetten m volgend weekend hoog, kan maar geregeld zijn vind ik.
Wat is het rustig hier zeg... Ach weinig bij te lezen. Hier net een afspraak gemaakt voor de peuter school voor Keano. 15 mei hebben we een intake en dan gaat Keano na de zomervakantie naar de peuter school.
Naat gaat Keano dan iedere ochtend naar de peuterschool, of maar een paar dagen in de week? Sab bij jou nog alles rustig?
Super: Wat verdrietig met je papa. Krijgt hij wel goede begeleiding van de huisarts. Praten met een proffesional is in deze heel belangrijk. Een aantal jaar geleden heb ik dit meegemaakt met mijn moeder. Burn-out en depressief. Geen leuke tijd, maar uiteinedelijk is het goed gekomen. Door de handvaten aangereikt door een proff is ze er bovenop gekomen. Nu weet ze tot hoever ze kan gaan en signaleert optijd de signalen. Naath: Hierboven geldt natuurlijk ook voor jou. Sterkte met de situatie. Sab: hoe is he je buikie?? Loes: 14 mei gaat hier het dakkapel erop. Maar men wat heb ik er al een zooi van. Doordat we de hele zolder verbouwen moet alles daar weg (lees opslag moet een ander plekje krijgen, maar waar). Daarnaast is zaterdag de huidge muur gesloopt en dat geeft toch een bende. Maar zo als altijd eerst moet een puinhoop worden voordat het mooi wordt. Bi: Hoe was parijs. Wat sneu voor Mika dat hij ziek was. Iets verkeerd gegeten?? Mutz: Plaats je nog foto's van je huis?? Kris: Mooie foto's op fb!! Manon: Hie gaat het op je werk?? Zijn ze een beetje aardig en kan je weer wennen? Hoe is het met je cyclus? Jojo: Wat heb je toch een grappige dochter. Hoe gaat het nu met het gedrag van Charlie. Zijn de woede aanvallen al iets minder? En met jouw lichaam?? hier: Boven een zooi en beneden. de tussenverdieping staat vol met spullen dus het is errug gezellig hier. Vandaag is de stucadoor er en waarschijnlijk morgen ook nog. Helaas had gehoopt dat hij vandaag klaar zou zijn. Kan Tim ook weer gewoon naar huis. Sinds het weekend slaapt hij al bij mijn ouders, omdat het thuis nu niet handig is met een peuter. En dan nog iets anders. Edwin gaat in oktober naar New York met zijn werk. We zijn nu aan het kijken of zijn terugvlucht later geboekt kan worden. Zoja dan vlieg ik erachteraan en gaan we samen een weekje The Big Apple bekijken. Hooooop zo dat dit doorgaat. Moet echter niet te lang nadenken dat we samen in een vliegtuig stappen zonder Tim. (volgend Ed spoor ik echt niet, want dan mogen we ook niet meer samen in een auto zitten * i Know* )
Smits, bedankt. Mijn pa is gister bij de bedrijfsarts geweest. OOk met de psyg besproken om toch halve dagen te gaan werken, m'n pa vind dit wel een goed idee. Hij botst ook gigantisch met mijn moeder over van alles en nog wat...hij zit dan toch hele dag thuis en onderneemt te weinig dus ik denk ook dat het niet verkeerd is om voor halve dagen aan de slag te gaan. Super, voor jou een dikke knuffel. Smits wat leuk The Big Apple. Lijkt me wel geweldig hoor! Hopelijk kan Tim gauw weer lekker thuis slapen. Krisje mooie shoot meid. Super je buikje! NOuja Buik.... Bietje, hoe was het in Paris???? Super geweest zeker idd jammer dat Mika ziek was. Loestig, Keano gaat 4 dagdelen. maandagmiddag, dinsdagochtend, donderdagochtend en vrijdagochtend. En dan is het ongeveer 2,5 uur. Ik bouw het eerst op hoor, eerst 2x in de week en dan 3x en dan pas 4x. Ik ging voorheen altijd naar de babypeut, dit was gratis op de donderdag 1,5 uur alleen is nu verplaatst naar de woensdag en dan werk ik precies. Dit vond Keano altijd helemaal leuk, lekker spelen met de andere kinderen. Hij start dan waarschijnlijk na de zomervakantie (half augustus) Officieel mag hij als hij 2 is, alleen dat is in juni en om hem dan voor 3 wkn te laten gaan, is hij net gewend heeft die 6 wkn vakantie en + dat ik die maand uitgerekend ben, lijkt me dit niet echt handig.
Smits ik zag de foto op facebook! Jeetje dat is idd een hele onderneming! Gelukkig krijg je er iets moois voor terug!!! Fijn dat Tim bij je ouders terecht kan. Zoveel troep is niks voor zo'n peuter idd hahaha en nog gevaarlijk ook! Wat suuuuper gaaf dat je misschien naar NY gaat! Ik ben jaloers! Ben daar in 2002 en in 2004 3 maanden geweest en het is er zoooooo gaaf! En ik snap je angst wel hoor, maar gelukkig vliegen jullie iig heen apart! Super wat een heftige situatie zo met je vader en dan ook nog de zorg om je moeder erbij is niet niks! Hopelijk voelt hij zich, met de nodige hulp, snel weer wat beter en kun jij ook weer wat meer aan jezelf gaan denken! Ahhh die foto van Nick met die geit! Hij kijkt er wel stoer bij! En wat wordt hij groot zeg jeetje! Naat ook voor jou vader ontzettend vervelend... Lastig ook voor jou nu met al je emoties van de zwangerschap! Heel veel sterkte! Is de peuterschool het zelfde als de peuter speelzaal? Goed hoor dat je Keano daar op doet! Ze leren echt samen spelen en op spelenderwijs worden ze klaargestoomd voor de basisschool! Gelukkig geef eens een update!!! Hoe voel je je? Trek je het nog een beetje tot de echo? Is je testdrang al minder? Ben benieuwd! Bietje arme Mika kotsend in Parijs en jij met een stront oog in Nederland.... Niet grappig! Ben je er al mee naar de huisarts geweest? Sab en Mutz al gesproken via de Whatsapp dus ben helemaal bij! Loestig aan het genieten van de dakkapel??? Hoe is het met Sam? Spam je snel weer wat foto's? Hier vreselijk zenuwachtig! Morgen de echo om 11.10uur. Ben al de hele dag strontmisselijk en kan nergens anders aan denken! Ik hoop zo dat alles goed gaat!!! Met mijn bekken gaat het niet goed. Er is weinig verbetering en ik heb het idee dat ik het hier mee moet doen. Nu dus druk op zoek naar manieren waar ik me toch nog op een prettige en positieve manier door de zwangerschap heen kan bewegen. Ik weiger om hierdoor in de put te gaan zitten, daar is het veel te bijzonder voor allemaal! Mijn werk werkt gelukkig heel goed mee! Heb een gesprek gehad met de leidinggevende over mijn contract, want ik was erg bang dat mijn contract om deze rede niet verlengd zou worden. Zij zegt dat dit absoluut niet het geval is en dat ze erg blij is met mijn functioneren. Pfieuwwww!!! Vorige week boventallig gewerkt met als doel om op te bouwen, maar dit ging helemaal niet zoals ik wilde. Nu werd ik gisteren gebeld door mijn leidinggevende dat ik per deze week van 7.45uur tot 12.45uur ga werken en alleen de administratieve taken op me neem. Hier ben ik zo blij mee, want zo hoef ik niet thuis te zitten en kan ik me toch nog erg nuttig maken!!!! Met Charlie gaat het redelijk. Ze is gewoon ontzettend moe. Ze valt laat in slaap terwijl ze er vroeg in ligt en ze is om 6 uur weer klaarwakker. Ze houdt dit eigenlijk helemaal niet vol dus ja daar wordt ze niet gezelliger van. Maar goed zal wel weer een fase zijn! Ze is ook gewoon lief en gezellig hoor!!! Rustig hier trouwens! Heb het idee dat het steeds rustiger wordt! (merkt het ook bij mezelf dat ik soms gewoon vergeet te reageren)
Hahaha jojo net geappt en nu zie ik je bericht! Charlie alweer wakker. Vermoeiend zeg voor je. Charlie zo vroeg wakker en niet echt uitgerust en dan zwanger en ook nog BI. Pfffff petje af voor je positiviteit. Fijn dat je werk zo meedenkt hoor. En geen stress meer om je contract, heerlijk! Naat: oh wat een moeilijke situatie toch met je pa. En dan je arme moeder die heel wat te verduren krijgt. Bah! Weten ze eigenlijk waar het vandaan komt bij je vader? Burn-out? Hoop dat het met hem snel weer beter gaat. Smits: wat een chaos is het bij jullie, hahaha.... hooly mooly... maar als het goed is wordt het wel weer erg mooi hierna. Wat stoer dat je waarschijnlijk naar NY gaat! Heel gaaf, maar kan me je angst ook zo goed indenken. Vrouwen eigen denk ik! Mijn pa krijgt wel van alle kanten hulp hoor. Alleen blijft de situatie van mijn moeder natuurlijk onveranderd en kan hij dat dus ook niet afsluiten waardoor de derpressie steeds weer gevoed wordt zeg maar. Bi: hoe is het met je oog? zag er charmant uit.....werkdag doorgekomen na je avonturen in Parijs? Super leuk dat je dit met Mika hebt kunnen doen. Hier maandag een goeie actie dag gehad! Liep (bijna) gesmeerd. Verder weinig nieuws. Sab: gebeurd er al wat??? hahaha die vraag krijg je vast heel veel nu? Oeh die mutz had even een verkeerde reactie op fb!! Hebben we weer goed weggeluld!!!! Mutzie: foei, beetje onrust saaien bij de familie/vrienden van sab...oeps *voor ons allen even een schop onder de hol, typen met die handel*
Nou iedereen is weer goed aan de slag hier op het forum... worden weer wat berichten gepost... Hier nu twee weken vakantie en dan nog drie dagen werken...ma do en vr en dan houdt het op... doet nog steeds veel pijn maar dat zal wel versterkt worden door de hormonen denk ik.... Verder denk ik dat de kleine nog in stuit ligt zoals ik het nu voel maar dat hoor ik morgen wel bij de co bij de vk.... blaasontsteking gaat goed weg maar de medicijnen gelukkig.... verder weinignieuws denk ik.... Smits...wat fijn dat je ouders zo hulpvaardig zijn met tim nu!! En idd eerst mooi om daarna weer een paleis te kunnen krijgen.... Sab ... tik tak tik tak... ben ke het al beu?? En gaat het met rusten??? Super...fijn te lezen dat je nu zo lekker zit op je werk...jammer dat je daar niet kan blijven.... en idd wat wordt nick groot zeg!!! Tja smits....ny gaaf zeg als dat door kan gaan.... Manon al via sms gesproken van de week... Jojo...logisch dat je gespannen bent...duim morgenochtend voor je....wel laten weten hoe het is gegaan hè?!?! Bi...balen dat mika ziek was en ban je oog nu.... al je ha gehecht of bij kamille thee gehouden?? Loestig heeft een vent die bijna een week vakantie heeft... heb jij ook vrij genomen volgende week??? Naat ook.druk druk met geregeld voor keano...en slim pas na de zomer de peuter speel zaal op te starten met hem.... verder alles ok? Oja de dames die gereageerd hebben op de foto's super leuk
Super, komt idd Van een Burn out en ook wat andere dingen. Maar Burn out is de hoofd oorzaak. Echt moeilijk ja ook voor mijn mama. Maar het komt hopelijk gauw goed. En wat word Nick alweer groot, gaat zo snel hè. Jojo, ja is hetzelfde. Lijkt me ook echt leuk en leerzaam voor hem. Wat vervelend dat Charlie niet lekker slaapt. Keano is ook altijd vroeg wakker hoor, meestal ook rond 6uur. Gaat wel rond half 8 savonds erin, maarja dan slaapt die wel iets langer dan 10 uur. Maar laatte tijd komt hij snacht wel over lopen uit zijn grote bed. Ene nacht wel andere weer niet, is geen peil op tebtrekken. Kris, ja is beter hè anders is het toch zo kort voor de vakantie. Hier alles goed, alleen vaak last van me ribben, baby drukt er enorm op, echt rot gevoel. Verder een aambei rijker, nu maar sperti smeren. Kut dingen zeg bah. Hopelijk is die weg voor de bevalling, Maar verwacht m daarna wel terug. Hadden er meer hier last van? Sab nog niets meid??? Bietje al bijgekomen van Parijs? trouwens Kris voor jou dus ook bijna verlof. Wel dubbel denk nu ivm met je werk maar kop op lekker genieten van jullie wondertje. Loes lekker vakantie of alleen je man? Nou verder weet ik t niet meer hoor. Ga zo lekker me bed in. Ben moe...morgen weer een werkdag.