Naat: inderdaad sneu voor je mams hoor. Ik merk hoe mijn vader nu veranderd is door de depressie en hoe moeilijk dat is. Laat staan dat je er dan als vrouw 24/7 naast staat. Het vreet energie zeg! En dan ben jij nog zwanger pff zit je ook niet op te wachten. Hoe voel je je verder?
Kris: heb ik net je post gelezen moest ik het toch nog een keer lezen om erop te reageren. Lekker even vakantie maar wel erg lastig dat je laatste dagen daarna zijn. Bah dat is niet zo leuk.
Zo dan zal ik ook nog even snel reageren, want ik moet zo gaan werken. Jojo vandaag de eerste echo. Spannend. Ik zal voor je duimen. Balen dat Charlie zo slecht slaapt, waarschijnlijk is dat gewoon een fase. Als ze voorheen goed sliep, zal dat ook wel weer terug komen. En wat super dat ze op je werk meedenken en ook vertelden dat je je geen zorgen hoeft te maken over je contract. Hele opluchting. BI lijkt me erg vervelend. Werkt de fysio niet goed? Super en Naat allebei een dikke knuffel. Dat verdienen jullie zo. Jullie zijn allebei zo'n rots in de branding voor je ouders. Niet leuk om dat allemaal aan te moeten zien, maar jullie zijn er wel voor ze. Knap hoor! Krisje jij bijna vakantie en daarna helaas nog maar een paar dagen werken. Lijkt me inderdaad niet fijn. Maar in je verlofperiode komt er vast wel iets voorbij, waarvan je denkt. Ja dat ga ik doen. Dat moet gewoon. Probeer het los te laten en te genieten van de rest van je zwangerschap en straks natuurlijk van die kleine. Smits wat een rotzooi zeg. Stucwerk is altijd zo vervelend. Maar het wordt dan altijd erg mooi. Volgende week dus de dakkapel. Hopelijk gaat dat voorspoedig. En weet je al of NY kan doorgaan? Hoop het zo voor je. Euhm nu ben ik het verder even kwijt, maar ik moet ook gaan. Dus nog even snel een berichtje over hier. Volgende week heb ik ook 2 dagen vrij gevraagd, dus heb ik ma t/m do vrij. Op 1 mei is onze trouwdag en dan is Ruben dus altijd vrij ivm de meiweek. Waarschijnlijk gaan we dan naar de dierentuin of zo. Een beetje afhankelijk van het weer. Ik zal snel weer een foto posten van Sam, maar het valt niet mee om haar te fotograferen. Ze vindt het zelf veel te leuk om te kijken hoe je een foto maakt, dus komt ze aan de achterkant staan. Heel fijn dus. Haha, maar ik ga een poging wagen.
Loestig, leuk een paar daagjes vrij en idd leuk naar de dierentuin met Sam en je man. Hopelijk krijgen we goed weer ook met Koninginnedag. En post maar gauw een foto hoor van jullie meisje. En bedankt voor de knuffel! Jojo voor jou succes vandaag met de echo, hoelaat moet je? Smits ze zijn dus lekker aan het stucen, ik weet er alles van mijn mannetje is stucadoor, witte zooi hahahah maar idd daarna is het prachtig. Pas heeft bij ons heel het huis zelf gestuuct en vind het echt super. Hier echt ontzettend last van mijn ribben, vooral als ik werk zit ik telang in dezelfde houding en bij die ribben zitten precies de voeten van de baby, zo rot gevoel... maar regelmatig een stukje lopen ff van mijn pc vandaan maar dat schiet er nogal eens bij in.
@ super/Sab: Oh ja, dat was zoooo dom van me.... Een iets te snelle, ondoordachte reactie van mij... Blij dat jullie daar zo goed op reageerde en dat het een leuk raad-wat-het-is-reactie werd.... Thanx en Sab, nogmaals sorry hoor... Vandaar idd mijn naam, haha!!
Ga straks proberen wat uitgebreider reageren. Probeer elke keer pauze te nemen, maar er komt ook elke keer wat tussendoor....
@jojo: spannend, je echo vandaag!! Hoop snel van je te lezen! Van t weekend idd al gesproken op WA, erg verhelderend, haha. Maar wat fijn dat je leidinggevende zo met je meedenken. Nu al BI is echt niet grappig, fijn dat je zo nog wel aan het werk kunt zijn. @Naat en super: ook van mij een dikke knuffel voor jullie. Het is niet makkelijk om je ouder zo te moeten zien. Ooit waren ze jou steun en toeverlaat, nu moet je er voor hen zijn... Naat, ook voor jou moeder heel zwaar en super, voor jou helemaal dubbel zo zwaar denk ik gezien de situatie met je moeder. Veel sterkte beide! @Loes: zo grappig hoe Sam reageert op het maken van foto's! Lekker even vrij volgende week. Hopen op mooi weer! @Sab: jou ook al gesproken via WA... Kon mezelf wel... Had het ook pas laat door Hoe was het bij de VK vandaag?? @Smits: pff, jeetje wat een bende bij jullie! Verbouwen is altijd een ramp, zeker als je er al woont. Dat stof blijf je de komende tijd nog wel vinden. Waarom is het beneden ook zo'n zooi. heb ik daar een verbouwing gemist? Ik zal eens foto's maken en posten van ons stulpje. @Kris: moeilijk hoor, afscheid nemen op deze manier... Eerst genieten van je rust en dan hopen dat er iets op je pad komt. @Bietje: wil jij niet meer zulke smerige fot's plaatsen op FB? Ondertussen ontdekt wat het is? Over? Parijs! Goede herinneringen aan (aanzoek). Mooi ook vooral! @gelukkig: ook erg benieuwd naar hoe het met jou is. Al eens eerder voorgesteld, maar bij deze nog een keer: zouden we even kunnen posten wanneer onze kids jarig zijn? Vind het namelijk leuk om dat bij te houden. Lijstje kopieren en aanvullen? Verjaardagen kids: 26 oktober Milan (2011) Nog even echo: hier alles goed. Onze mini man is ondertussen een half jaar. Van de week voor het eerst fruit gegeten en ook kunstvoeding gekregen. Zou de bv nog veel langer vol willen houden, maar een tweede zou ook leuk zijn, dus moet keuzes gaan maken... Ga dus langzaam afbouwen. Milan rolt ondertussen van rugnaar buik en af en toe ook terug. Erg leuk om te zien. En trots dat hij is op zichzelf!!
Hoi Meiden! Hier een hele blije mama! De echo was super mooi!!!!! Een prachtig mini mensje met een fel kloppend hartje! We zagen hem/haar ook bewegen zo bijzonder!!! Ik ben 1 dagje terug gezet dus de uitgerekende datum is nu 29november! Dit weekend gaan we het aan onze ouders vertellen! Moet zeggen dat ik het ook wel erg lekker vind dat het nu nog ons geheimpje is. Geen bemoeienissen of commentaar, die me bij Charlie natuurlijk een behoorlijke optater hebben gegeven! Ach ben nu sterker, komt goed! Mijn zus hebben we het wel vandaag verteld en die reageerde, zoals ik al verwachte, super leuk! Tactloos als ze is, zei ze wel dat ze me zo dik geworden vond de laatste 2 maanden whahahah! Ik trek ook echt ma Flodder jurken aan naar mijn familie dus kan kloppen! Hier een foto van ons kleine wondertje! Bekijk bijlage 240587
In mijn album ook een buikfoto.... Het zijn voornamelijk darmen, maar als het in dit tempo doorgaat dan word ik gek! hahahah!!!
@mutz, oog is alweer afgezakt.... Viel best mee toch? @jojo, wat een mooie echo!!! Blij dat het helemaal goed is.. Leuk joh aan de familie vertellen! Enne mutz, een tweede??? Leuk leuk leuk. Maarre let op: mijn broertje en schoonzus zijn voor de eerste drie jaar bezig geweest. Er mannetje us net 1. Besloten om op tijd voor een Tweede te gaan en je raadt het al, in 1 keer zwanger!!! Nu is ze vier maanden hahaha helemaal grappig en onverwacht dus!
@kris, lkkr schoppertje heb jij in Je buik hahaha houdt je nu al wakker! Voor naat schiet het ook al op hè, lekker aftellen. Smits naar ny, hoe gaaf is dat!! Geen zorgen over de reis joh, komt goed! Hoe is het eigenlijk met je schoonmama? Super, wat een toestand met je vader, het lijkt ook niet op te houden Hè! Gelukkig dus met Nick en Je werk even In plezieriger vaarwater, maar het zou zo fijn zijn Als dat over de hele linie zo was! Loes, ben jij ook vrij eigenlijk in de mei vakantie zodat jlie Wat leuks kunnendoen? Sab wanneer komt ze nouuuuuuu????? Manon hoe is het bij jou? Hier gaat het met de meiden goed, andere kids ook. Parijs met 1 van Je kinderen een bijzondere ervaring! Lynn wil naar Londen over twee jaar, helemaal leuk. Moest jammer genoegeteen weer aan De bak maandag, volgende keer anders plannen. Werk gaat ook zijn gangetje, straks even Lekker een weekje vrij. Heerlijk. Verder niet echt heel leuk nieuws, eigenlijk gewoon kut, over een vriendinnetje van mij. Vanaf januari buikpijn, dacht dat het stress was of griep, na onderzoek is er vorige week uitgekomen dat ze kanker heeft in haar darmen, maar dus ook in haar lever en longen. Het is al Dusdanig ver gevorderd dat ze alleen Een levensverlengende chemo Krijgt. Ben je 39 jaar, 2 prachtige meiden van 7 en 11, een mooie baan, leuke vent, krijg je dit klotenieuws. Ze is heel realistisch en rationeel, waarvoor bewondering. Ga vrijdag naar haar toe, eerste chemo inmiddels gehad. Het leven kan Zo oneerlijk zijn, daar weten de meeste van Jullie helaas genoeg van af!
Jeetje Bietje, dat is dan toch het slechtste scenario he.... Knap dat ze zo sterk is, maar i kdenk dat ze wel moet voor haar kindjes en man... Bah ik vind het zo ontzettend naar allemaal! Heel veel sterkte vrijdag!!! Knuffel!
Pff Bietje, wat heftig! Zo jong... Kan ik echt niet bij.. Zo oneerlijk. Tja, een tweede ja. We houden idd in gedachte dat de tweede mss snel is. Heb eerst nog afspraak met de gyn, dus dat maar even afwachten. Nog geen afspraakdatum. Maar t kan twee kanten op: 1. Moet wachten op eigen ongi 2. Mogen weer starten met hormoonmedicatie In beide gevallen moet ik wel stoppen met bv. Beetje tegen mijn gevoel in, maar 6 maanden volledig was mijn doel en dat is gelukt. Manon, ik was jou vergeten: hoe is het met je? Al ongi? Loopt Tessa al?
Jeetje Bietje wat een heftig nieuws van je vriendin zeg. Knap dat ze zo sterk is, lijkt me zo ontzettend moeilijk en Kurt is zo een kut ziekte. Sterkte. Jojo wat een geweldig mooie echo meid, 1 dag terug gezet dus, dat hadden wij nu ook bij de tweede. Mijn buikje groeide ook sneller nu als bij Keano hoor, maar komt goed. Las dat je voor halve dgn aan het werk bent, hou je dat een beetje vol? Mutz spannend voor een tweede! Hier straks rond half 11 de telefonische afspraak met de kraamzorg, daarna ga ik ff de stad in met mijn moeder. Gister na een dag gewerkt echt enorm last van mijn ribben die kleine doet me daar goed zeer zeg.
Bietje jeetje zeg. Dat is echt heftig. Wat een oneerlijke ziekte zeg. Bah. Heel veel sterkte vrijdag, moet voor jou ook wel moeilijk zijn om je vriendin te steunen. Het is gewoon zo oneerlijk. Ik heb in de mei week ook een paar daagjes vrij. Waarschijnlijk een dagje naar de dierentuin. Voor de rest nog geen plannen. Naat lekker hè dat geschop. Haha. Dat houdt waarschijnlijk pas op als hij verder is ingedaald. Komt allemaal goed. Je weet het, de laatste loodjes...... JOjo wat een superecho zeg. Ik probeerde bij je foto's te kijken, maar kon niets zien. Dus je buikie heb ik nog gemist. Je kunt de tweede dus niet zo lang verborgen houden als de eerste als ik jullie allemaal hoor. Tja je buik is al flink gewend aan die ruimte dus rekt zo weer uit. Hopelijk betekent dat niet dat je nog eens extra veel kilo's bij kweekt. Haha. Mutzie plannen voor een tweede. Leuk leuk!!! Knap hoor dat je de bv tot nu toe hebt vol gehouden, zeker met die verhuizing erbij. Kan me goed voorstellen dat je dat nu gaat afbouwen.
Even snel een reactie Bi: Wat een klote nieuws. Zo erg. Hoop dat de chemo gaat meevallen voor haar en dat het goed aanslaat. De zus van een collega heeft zo nog 5 jaar geleefd (vraag niet hoe). Mijn schoenmoeder is inmiddels klaar met de chemo. Ze zijn wel iets eerder gestopt omdat haar lichaam het niet meer aankon. Hormoon therapie is inmiddels gestart net als de bestraling. Jojo: al even gesproekn via WA. Blijf een echo zo bijzonder vinden. Kan mij niet goed meer herinneren hoe de reactie waren bij de vorige zwangerschap, maar zo te lezen niet zo leuk. Sta er idd boven, jullie zijn er blij mee en dit kindje is zoooo welkom daar gaat het om. Mutz: spannendddddddd. Beneden zijn we inderdaad ook bezig. De muren zijn gestuct en daarvoor is het elec geplaatst zoals wij het willen (lees => STOFFFFFF door heel het huis). In het weekend de muurverf erop en dan zijn we beneden klaar. Gatver moet naar buiten, maar het komt met bakken naar beneden. Oja NY gaat door!! Tenminst moet niet ineens zwanger zijn nu. Schrok mij wel rot van de hotel prijzen, die zijn niet normaal. Jojo: voor wat ben jij zo lang in NY geweest?? enne tips zijn welkom! Sab: Hoe gaat ie. Hoe was het bij de vk? Moeten we de bevallingdans gaan doen voor?
Even snel een reactie over ee co bij de vk afgelopen woensdag...Bloeddruk goed 125/70...buik was 2 cm.gegroeid wat ook netjes was.... Bengel zat nu in 2/3 van de week dus ook prima... en ze denkt 90 % zkr te zijn dat bengel is gedraaid.... voor de zekerheid een liggingsecho om geen verrassingen te krijgen... Die moet ik volgende week laten maken... verder worden vandaag de box en kinderstoel...zo heerlijk tijds stip tussen half negen en twaalf uur :s.... bi jij sterkte bij je vriendin... Smits gaaf dat het doorgaat... Uuhhh verder sorry!!! No clue wat jullie schreven...
Kris: box en kinderstoel inmiddels gebracht? Dat wachten ook altijd.......Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Goed dat ze een liggingsecho gaan doen. En voor jou natuurlijk weer even leuk om te kijken! Bi: jeetje wat een nieuws zeg van je vriendin. Brrr krijg er helemaal kippenvel van. Wat een ellende. Sterkte vandaag, zal allemaal niet makkelijk zijn. Super gaaf hoor dat je met Mika naar Parijs bent geweest. En dan met Lynn nog naar Londen! Bofferd. Smits: gaaaaaaaffffff NY!!! leuk dat het door gaat. Waar gaat Tim dan logeren? Hoe gaat het met de verbouwing? Was een behoorlijke bende, zo te zien op fb! Hopelijk snel alles voor elkaar. Je schoonmama heeft ook een zware tijd zeg! En jullie natuurlijk ook. Mutz: wat leuk dat jullie over een tweede nadenken! Jammer dat je de bv dan moet gaan afbouwen, maar super mooi dat je het zo lang hebt kunnen geven. Bikkel! Jojo: blijf het een mooie echo foto vinden. Die vingertjes....zo schattig. Zelf al een gevoel wat het gaat worden? Ik denk een tweede meid! Ga zo even op zoek naar je buikfoto, ben nieuwsgierig. Lekkere reactie van je zus, hihi! Hoop dat de fam goed gaat reageren en je een beetje met rust laat! Sab: hoe gaat het bij jou? Kun je een beetje je rust pakken. Pff die laatste weken.......Kom maar kleintje! Hier weinig nieuws. Ook weleens lekker Woensdag met de hele fam bij ons gegeten. Was voor mijn vader wel weer even fijn. Hij bloeit altijd weer op bij zijn kleinkindjes. Mooi om te zien vind ik dat. Komend weekend moet ik werken. En ik ben helemaal alleen voor onze afdeling. Hoop dat er niet veel groots gebeurd want dan moet ik toch echt wat hulplijnen gaan inschakelen.... Fijn weekend allemaal!
Krisje, nog lang moeten wachten op je spulletjes?? Fijn dat je nog een liggingsecho krijgt, ff zekere voor het onzekere hè. Sper, fijn dat je paps zo geniet van zijn kleinkids. Hopelijk heb je een rustig weekendje op je werk en hoef je geen hulp troepen erbij te roepen! Sab alles nog rustig?? Bietje, hoe was het vandaag bij je vriendin, lijkt me zo onwijs moeilijk. Verder ben ik leeg en weet ik het ff niet hoor, sorry. Heel erg last van mijn ribben aan de rechterkant...pfff soms kan ik dan wel janken zo zeer door dat voetje van onze bembem...
Even snel anders gaan jullie denken dat ik lig te bevallen. Zal morgen op de rest reageren. Hier nog alles rustig, vanmiddag door mijn rug gegaan dus nu helemaal een krakkemikkig persoon, pfff...