Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Oh dat is niet fijn Sab, doe maar rustig aan hoor.

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, spannende weekenddienst, komt vast goed. Leuk dat ze zoveel vertrouwen in je hebben (anders laten ze je toch niet alleen).
    Kleinkinderen doen wonderen he bij opa's en oma's.

Sab: ahhh nee auwie auwie. Lijkt mij geen pretje om met een dikke buik door je rug te gaan. Sterkte meid!!! En wat goed van je bloeddruk. Hoef je daar geen zorgen meer om te hebben.

Kris: Moedertje in spe volgens mij ben je er helemaal klaar voor. Ga je nog foto's showen van de babykamer??

Bi: Hoe is het met je oog? Wat was het?
    Vorige week zat ik nog bij de HAP met mijn oog. Het vlies hing voor een klein deel over mijn onderste ooglid. Schrok mij rot. Bleek een irritatie te zijn met vochtophoping. Nooit geweten dat ook bij je oog vocht onder het vlies komt (net zoals bij de huid).

Net snel de muren in voorstrijk gezet. Helaas zijn er een paar plekje nog niet goed droog waardoor we niet verder kunnen, baalllllllll
    Ga maar met de fohn zitten om het proces te versnellen. Ik wil o graag klaar zijn en weer normaal kunnen leven beneden. hahaha en het nog maar 1 week een puinzooi. Gelukkig voor mij geen Help mijn man is klusser.
    Oja vorige week ons kleine konijntje inlaten slapen. Arm ding kon zich niet meer schoonhouden. Als Tim nu naar de konijntjes gaat wijst hij naar de hemel voor Lena, zo schattig.

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes: vergeet het steeds te vragen, maarre zijn er al bewuste plannen wanneer jullie voor een tweede gaan??

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach arm konijntje! Nooit leuk als je een dier moet laten in slapen of missen hè.
    Ik zie je al zitten met je föhn hoor Smits', hoezo ongeduldig, maar zo herkenbaar!!
    Niet naar de huisarts geweest hoor, heb er niet echt last van dus gaat wel weer over denk ik dan.
    Wat een saai weer hier vandaag bleeeeeh dat wordt binnen zitten ben ik bang!

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    BANNER TJEK........6 weken zwanger.

Dinsdag de echo, ben zo benieuwd.

Voel me erg goed, alleen gevoelige/pijnlijke borsten, verder nergens last van.

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Jeah voor gelukkig

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Fijne dag allemaal!

Nog leuke plannen? Wij gaan met de kids (ook van zus en vriendin) naar de stad. Daar veel muziekoptredens en kidsdj. Ben benieuwd. Het weer zit iig mee! :cool:

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Iedereen goed koninginnedag doorgekomen?
    Wij zijn naar de braderie geweest, was leuk en papa deed mee met zeskamp bij de voetbal, daar smiddags nog even wezen kijken, verder gewoon op tijd thuis, heb zo last van me ribben jeetje de baby drukt daar goed op zeg. Keano vannacht zo geschrokken van het onweer, die stond helemaal overstuur naast ons bed, dikke tranen echt zielig.

Sab hou je het nog een beetje vol meid? Nu toch 38 weekjes?

Super hoe is je dienst verlopen t weekend?

Jojo hoe gaat t met jou en je bekken?

Gelukkig, wat een geweldige banner hè meid!! Succes vandaag met de echo, spannend. Laat het even weten hè als je geweest bent.

Smits' heeft het nog geholpen met de föhn om de muur eerder droog te krijgen hihihih, ik zou ook zo ongeduldig zijn hoor, je wilt het gewoon af hebben hè en dat Tim weer lekker thuis kan slapen.

Hier vandaag niet teveel doen, alleen even een poging doen om mijn strijk weg te werken en even wat boodschapjes in huis halen, die ribben werken niet echt mee, doet gewoon echt zeer. Verder vanmiddag nog wel naar een verjaardag, maar daar hoef ik alleen maar te zitten hihihih

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Naat zielig hè voor die kleintjes. Hier gelukkig geen onweer geweest, maar Sam heeft weer last van een sprong. Al 2 dagen op rij wil ze niet gaan slapen. Balen, want we willen eigenlijk allemaal leuke dingen gaan doen, maar aangezien ze zo laat slaapt is ze ook pas laat wakker. Heel het ritme om zeep. Hopelijk gaat die kleine van jou snel zakken en kunnen je ribben rusten.

Smits is het stucwerk droog? Hoop het voor je. Op den duur ben je er zo klaar mee en wil je het gewoon af hebben. Donderdag de dakkapel plaatsen toch? Geeft echt zoveel ruimte. Wordt vast heel mooi. Je vroeg nog of wij al plannen hebben voor een tweede. Ruben zou best al willen, maar ik wil nog even wachten. Heb nu wel de laatste strip van de pil opgemaakt en haal geen nieuwe meer. Maar we willen toch nog een paar maandjes wachten.

Gelukkig wat een gave banner. Daar hebben we lang op gewacht. Laat je snel weten hoe de echo was?

Sab is alles nog rustig bij je?

Reageer later verder. Hopelijk wordt Sam zo wakker, dan kunnen we naar de dierentuin gaan.

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hier minder goed nieuws.

Vanmiddag 1e echo gehad en het vruchtzakje en vruchtje zagen er goed uit, maar het hartje klopt (nog) niet.
    De gynacoloog vertelde dat eigenlijk met 6 weken en 3 dagen er al hartactie moet zijn. Slecht nieuws dus.
    Nu moeten we vrijdag terug voor weer een echo en als er dan nog geen hartje te zien is loopt het niet goed af.
    Zijn erg verdrietig en bang.

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Gelukkig wat een spanning!!! Misschien dat het je troost, maar bij 6weken was er bij mijn frummel ook nog geen hartje te zien! Het kan zomaar zijn dat het zich wat later heeft ingenesteld toch? Jeetje meis ik vind dit zo kort door de bocht van je gyn! Ik heb er vertrouwen in voor jullie dat er vrijdag een mooi hartje te zien zal zijn!!! En met deze termijn kan 1mm meet verschil zo al een dag schelen!
    Houd moed meis! Sterkte knuffel!!!

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Gelukkig, snap je angst helemaal, maar hou het verhaal van Jojo goed in je hoofd. Het is zo'n kleine kans dat ze met 6 weken al een kloppend hartje zien. Ik vind ook dat ze vrij snel een nieuwe meting doen, maar je wilt natuurlijk snel zekerheid. Ik duim hier volop voor je en hoop dat je vrijdag een mooi kloppend hartje ziet.

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Even een paar foto's spammen van het bezoekje aan de dierentuin. Sam vond het erg leuk. Vooral de automaat waar je eten uit kon halen was reuze interessant.

_DSC0204.jpg

Bijgevoegde bestanden:

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ppfff wat balen gelukkig...houd moed meisje!!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh gelukkig, kan me je verdriet heel goed voorstellen. Probeer moed te houden hoor. Ik mocht niet eerder komen bij de gyn dan 8 weken, dit omdat de kans dat het hartje niet te zien was groot was. Ik hoop zo dat jullie vrijdag een kloppend hartje zien! Duimen draaien op volle toeren!! Knuffel!

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier nog iemand die voor je aan het duimen is Gelukkig. Het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van je post was aan het verhaal van Jojo. Dikke knuffel.

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt ook geduimd! Blijf positief meid. Vind het net als de andere wel heel vroeg om zon uitspraak te doen!!
    Denk aan je.

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Lieve Gelukkig ook mijn duimen draaien meid!!! Hopelijk is vrijdag een mooi kloppend hartje te zien. Bij mijn schoonzusje konden ze met 6 weken en 2 dagen ook geen kloppens hartje vinden, een week later moest ze terug en toen zagen ze het wel, dus kop op, probeer positief te blijven.

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Dikke knuffel voor jou,gelukkig. Ik duim voor je,xxx

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelukkig: Het bericht van Jojo en de andere meiden geeft mij hoop voor vrijdag. Succes en strekte meid.

Sab, Kris, Muts: jullie zijn drukker op fc dan hier:p. Morgen 3 mei Sab, tijd voor de dame om tevoorschijn te komen.

Loes: Leuke foto's. De dierentuin vind ik nu zo leuk met die humpies.
    14 mei beginnen ze met de zolder, nog even wachten dus.

Muren zijn klaar, jippie. Nu nog een paar lampen ophangen en het welbekende laatste klusje...........de plinten

Verjaardagen kids:

26 oktober Milan (2011)
    15 april Tim (2010)

Deel Deze Pagina