Oh kris wat een mooi verhaal heb je hier neergezet. En wat knap dat je zo op regelstand bent gegaan. Inderdaad de tranen springen in mijn ogen. Meid wat vind ik dit erg voor jullie. Hoop dat je de slaap een beetje hebt kunnen vatten, zal wel lastig zijn. Denk aan je. xxx
Lieve Kris, tja wat moet ik typen... kan eigenlijk alleen maar met tranen naar het beeldscherm staren. Je vader heeft een mooie dood gehad, maar tevens is deze zo rot voor jullie. Geen afscheid kunnen nemen, in één keer weg bij jullie. My god Kris, vind het zo erg voor jullie. En wat ben je dapper om zo alles te regelen en je moeder op die manier bij te staan, je bent kanjer! -X-
Kris, kippenvel... en geen woorden voor dit verschrikkelijke nieuws... Heel veel sterkte toegewenst meis! En probeer naast al 't regelen ook je emoties te uiten en te delen met de mensen die je lief zijn... Dikke knuffel voor jou! Xxx
Kris wat verschrikkelijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Heel dapper dat je alles aan het regelen bent. Heel veel sterkte in de komende periode voor jou en de rest van je familie. Hou samen de herinneringen aan hem levend en haal daar de sterkte en troost uit die je nu nodig hebt. Weet dat ik aan je denk.
Lieve Kris, dan deel je lief en leed met elkaar op dit forum en met sommige ook in real life. Maar bepaalde vormen van leed zijn bijna niet te delen en laten dit topic in een stilzwijgen hullen. Het voelt, en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek, verkeerd, moeilijk, niet fijn om hier nu, na dit nieuws te "kwebbelen" over alledaagse dingen. Ook al weet iedereen dat het leven doorgaat, ik kan me zo voorstellen dat het dat voor jou even niet doet. Dat je wereld compleet op zijn kop staat door dit plotselinge verlies. En zoals Kris is, neemt ze het op zich om alles te regelen, er voor iedereen te zijn, steun te bieden, zelfs Julesz nog te feliciteren met haar verjaardag. Maar lieve schat, denk ook om je zelf en weet dat wij er voor je zijn, ook al is het maar virtueel, het is gemeend. Heel veel sterkte voor jou, Sander, je broertje en je mama! Dikke kus en veel knuffels en armen. Liefs
Sluit me volledig aan bij Bietje. Wij kletsen zaterdag wel bij en later pikken we hier de draad weer op. Veel liefs!
Kris, ik moet veel aan je denken. Ik vind het zo erg voor jullie. Ik hoop dat je je een beetje staande kan houden. Denk goed om jezelf meis! Dikke knuffel.
Mooi verwoord Bietje, zat er vanochtend nog aan te denken. Laten we het forum nog maar even gewoon alleen voor Kris om haar hier te steunen. De andere dingen komen later wel weer. Kris..denk aan je. Knuf
Hey meisje, Ik had het al eerder geschreven maar meidje wat houd je je sterk. Zo plots en zo de harde realiteit. Terwijl het nog helemaal niet zijn tijd moest zijn. Je sterk houden is fantastisch, maar laat je vooral gaan wanneer het moet.. Breek dan even als het kleine meisje, want dat blijf je voor papa's, de dochter die haar papa mist. En dit niet wil doen en op zo'n moment even niet sterk kan en wil zijn.. Want al is hij misschien vredig in zijn slaap gestorven. Voor jullie is het simpelweg kut. Lieverdje, ik denk aan je, als je je ei kwijt wil, doe het. Veel kan ik voor mijn gevoel niet voor je doen behalve aan je denken en je zoveel sterkte wensen. Laat het attent zijn, en zorg goed voor jezelf. Wees lief voor jezelf. Knuffel
zoiets ja vandaag een kokertje... kleren gekocht met san en een lieve vriendin... weet niet eens hoe duur het was... ben een checklist aan het afgaan.. kaart check muziek check misboekje check foto papa check etc.... Verder gaat het wel...
Sluit me ook helemaal aan bij Bietje dat we ons topic even alleen voor Kris houden... Meid wat ben je sterk door alles op je te nemen. Vergeet alsjeblieft je eigen verdriet niet... Misschien lukt het nu niet om eraan toe te geven, maar over een tijdje wel en laat het dan ook gaan. Ik denk aan je... Dikke knuf
Weet echt niet wat ik moet zeggen......maar wilde je laten weten Kris dat ik aan je denk. Heel veel sterkte en kracht gewenst.
Ik krijg gewoon kippenvel als ik jullie berichtjes lees. Ik kan niets anders dan me aansluiten bij wat de rest al schreef. Ik heb niet eens zin om over alledaagse dingen te praten, terwijl één van ons met een vele hardere realiteit te maken heeft. Kris heel veel sterkte.
Krisje............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, alles is al gezegd...maar denk dat je niet vaak genoeg kan horen dat we aan je denken en dat we je willen steunen op elke manier mogelijk...nogmaals sterkte meis....
lieve lieve meiden, wat zijn jullie reacties zo ontzettend lief.... doet zo ontzettend goed om te lezen dat er zo veel lieve mensjes zijn die aan mij denken en steunen... Jullie kenden mijn pa niet eens bij wijze van!?! Alles is geregeld.. hebben supermooie muziek uitgekozen, de rouwkaart is ook mooi en bidprentje besteld. Ook een super mooi stuk met orchideeën uitgezocht voor op de kist. Naast papa's bed staan orchideeën en papa bracht altijd orchdieeën mee voor mama vroeger... Gister tot half 1 met zijn 3en gezeten en eigenlijk heel gezellig gkletst over van alles en nog wat. Alledrie heel eerlijk gevoelens verteld... dingen die we van elkaar niet wisten... Hebben onwijs veel kaarten al gehad... Manon bedankt voor die van jullie trouwens... Doet onzettend veel goed... alleen hebben nu al zo veel kaarten (heeft woensdag in de krant gestaan dus eigenlijk 1 dag post van iedereen) denk misschien wel 150 kaarten... En dat doet zo goed... maar je bent er ook zo bang voor... hoe druk zal het wel niet zijn vanavond... en morgen.. ben gewoon bang om naar de kerk te gaan om die klap te krijgen... zo van bang... waw wat was mijn papa geliefd... Terwijl dat ik dat 100 % zeker weet.... Want mijn papa, IS de beste van allemaal..
Lieverd, Goed om te lezen dat jullie als gezin elkaar goed steunen. Vanavond en morgen zal extra moeilijk zijn, maar vast ook heel mooie om te zien hoe geliefd je pa IS. Meissie heel heel veel sterkte.
He Kris, mooi om te lezen dat er in dit soort situaties altijd de meest bijzondere gesprekken tot stand komen. Mijn gedachten zijn bij je vanavond en morgen. Ik zal vanavond een kaarsje branden. Heel veel sterkte meis! xx
Lieve Kris, in gedachte ben ik elke dag even bij je. Het kaarsje wat ik net voor je aansteek is voor jouw en je geliefde vader. Heel veel sterkte!