Kris fijn dat alles goed was! Gewichten deel ik de mening en ervaring van mutz. Klopte bij mij ook geen bal van haha. Joan was zoooo licht dat hadden we echt niet verwacht. Ook bij schoonzus klopte het niet... Maar als het goed is zeggen ze dat er ook bij, het is een schatting. En het belangrijkste, als het maar gezond is toch.
Drie jaar 14000 berichten en nog niet op elkaar uitgekeken. Ik zeg tijd voor taart, hahaha... @ Smits...leuk een watertafel, die wil ik eigenlijk ook wel voor Mirza. Laatst heb ik Bi tijdens koninginnedag de opdracht gegeven om te kijken voor zo'n grote tractor. Dit is gelukt, dus die heeft hij nu al. Verder schaam ik me rot dat ik het nu al zo moeilijk vind om iets te kopen, hahaha..Maar we hebben nog even. Zo ga ik even eten. Vannacht volle maan dus wie weet komt onze dame er eindelijk aan, hahha
Sab volle maan het dus niet geholpen, hopelijk komt ze gauw!! Mutz heeft je man er lang last van gehad of viel de tijd dat je last hebt wel mee??? Ik moet er echt goed over denken maar denk dat het de moeite waard is. Hier gister vroeg in de ochtend enorm kramp in me kuit gehad, nu nog last ervan. En we zijn de trotse eigenaar van de Opel Astra, 18 mei kunnen we de auto halen...zo'n gaaf ding...!!! Helemaal happy. Krisje de schatting van het gewicht bij Keano klopte ook niet maar goed idd als de beeb maar gezond is daar gaat het om. Verder weet ik t ff niet meer hoor sorry
Hier ben ik met een uitgebreider verslag. Ben het weekend weggeweest en reageerde ff snel met me vriend zijn telefoon!!! We hebben vrijdag dus de 2e echo gehad, en nadat ik 2 dagen in onzekerheid en verdriet had geleefd kregen we de echo. Nooit meer verwacht, maar we hebben dus en kloppend hartje gezien. Het hartje klopte (nog) wel traag. Het kan dus nog steeds alle kanten op. Ook is naar mijn idee het vrchtje aan de kleine kant. 4,3 mm voor 6 weken en 6 dagen zwanerschap. Ik denk dat ik of en late innesteling heb gehad en ik dus een paar dagen wordt teruggezet straks, of het is een langzaam kindje, of het loopt toch mis straks. Ik probeer te geneten maar vind het nog best eng. Over ongeveer 2 weken krijgen we weer een echo. Voel verder weinig bijzonders. Maar zolang ik geen bloedverlies en krampen heb ga ik ervanuit dat het goed zit. Ga zo voor het eerst de kratjes voor moeders voor moeders wegbrengen.
Gelukkig allemaal spannende weken voor je zo.... Mijn collegaatje is nu ook zwanger na een eerdere miskraam in dec... toen verloor ze een vruchtje de ene week én een week later een ander vruchtje... dus eigenlijk een tweeling verloren... nu krijgt ze dus ook al vanaf week 6 echo's maar ook zij blijven het spannend vinden... weet niet of jij je echo in of uitwendig krijgt?? Maar zij vertelde dat ze op dit moment alleen inwendige echo's wilde hebben omdat het op dit moment allemaal nog zo klein was én ze het dan beter konden zien... misschien een tip?? Én sab houd je het nog een beetje vol??? Jojo congrats met je manneke l Smits ook bijna aan de volgende verbouwing toe!! Daar leef je dan ook helemaal naar toe..nen dan vooral na de tijd dat het klaar is Haha.... vind je niet? Loestig ook weer het normale ritme...vent weer aan het werk dus geen dierentuin meer deze weken... leuke foto's trouwens... Mutz is weer bij met rekenen... kan wel bijles geven als je wilt... 2009 tot 2012 is hoeveel jaar verschil Manon jullie lekker alle weerstand verloren....pfff veel fruit én vitamines eten.dan!! Nou hier gisteren gewerkt nu weer twee dagen vrij...én dan donderdag én.vrijdag nog werken.... zo vk toe...eens kijken of de kleine het nog doet Enveloppen zullen.vandaag of morgen.ook binnen komen...kan ik daar mee aan de slag gaan... over de klossen vraag... nee ze stan hier nog gewoon naast het bed..ivo had ze.van.het weekend onder.het bed gezet alleén vond deze muts het zo'n vreemd zicht dat ze er weer.onderuit gehaald zijn Haha.... Hier begint het nu wat te kriebelen hoor... geen zenuwen over de bevalling of zo...maar meer de angst dat ivo niet er is op het moment dat... die zit nu nog vier dagen in engeland én dan misschien volgende week nog winterberg vier dagen... dat begint nu wel wat kriebels te geven... bij mij maar inmiddels ook bij ivo... die ging ook.kijken of het allemaal niet anders kon volgende week... even afwachten... maar komt voornamelijk omdat er klanten zijn die naar ivo vragen omdat het eerder met hem goed is gegaan.. fijn normaal maar nu wat moeilijker Haha.... Uhh genoeg ge praat...ga me maar eens klaar maken voor de vk... verder begint het allemaal wat t ekriebelen
Toch nog ff checken voor het slapen gaan of er nog sabnieuws is! Nog niks dus sab!? Hopelijk vannacht....... Truste allema
Sab hoe was het bij de VK? Zit jullie meisje nog lekker warm? Krisje, hahahah moet zo lachen om je bericht over de klossen...wel een gek gezicht he zo hoog opeens. Bij ons staat het bed alweer een weekje hoog, ben er nu al aan gewend. Gelukkig, blijf positief en idd zolang er geen bloedverlies en krampen zijn zit het goed hoor echt. Nu op naar 18 mei voor de echo. Hier vandaag aan het werk, iemand inwerken, nou dat is echt een ramp hoor, ben aan het eind van de dag helemaal op...morgen vrij, alleen een etentje met de zaak ivm vertrek van onze directeur en dan vrijdag nog werken. Ben er aan toe!!
Ja haha Kris dat is een raar gezicht. Ik vond vooral toen het bed weer omlaag ging na een aantal weken dat het een raar gezicht is. Ineens heb je dan zo'n kabouterbedje. Naat inwerken vind ik ook nooit leuk. Kost je veel energie. Morgen gelukkig vrij. Gelukkig gewoon lekker genieten van het feit dat je zwanger bent. Gaat helemaal goed komen. Sab alles nog rustig?