Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: hoe is het gegaan bij de gyn? Oh ik hoop zo voor je dat het goed is. Hopelijk snel een berichtje van je!

Kris: je laatste dagje vandaag :(....hoop dat je hem traanloos door komt (of ben je niet zo'n hormoonmonster?) Dubbel allemaal, maar zoals je het op fb verwoorde wel heel mooi!!! Nog ff meid en dan komt jullie ukkie. wat heerlijk...

Mutz: oei wat balen van je rug. Goed dat je er zo mee aan de gang gaat. Je hebt me aangestoken...hier al weken (nou ja ok maanden)een zere nek....wordt steeds erger en mn linker arm voelt al een tijdje raar. Tijd om ook maar eens wat ermee te doen. Dus volgende week eerste massage en maandag naar de HA. Wat doet de osteopaat precies?

Jojo: wat fijn dat de pijn minder is. Hopelijk slaat het goed aan dat zou toch wel een hoop gedoe schelen. Is het op je werk een beetje te doen! Wil je niet zo scherp zijn op mijn korte posts :). Kan ook niks verbergen zo :p. Het ging niet zo lekker hier. Mijn vader zijn relatie is over :(. Dus dagelijks een huilende paps en smsjes dat hij het allemaal niet meer ziet zitten. Pff....maar heb mezelf weer herpakt. Ga morgenavond met hem naar Frank Boeien :( haha nou ja als hij het maar leuk vindt. Hopelijk dat ik zo ook weer wat leuke ervaringen met hem heb. Want men wat vreet dit een energie. Oh ja en mijn onregelmatigheid komt idd weer veel te dicht in de buurt :(....ook daar kijk ik NIET naar uit. Nou ja komt vast wel weer goed.

Naat: je laatste dagje werken!!! :D wat heerlijk voor je. Daarna lekker genieten in alle rust.

Smits: hier ook een start to run fan. Kan het nu zonder evy....nou ja misschien toch maar weer een paar lesjes doen. Na mijn keelontsteking even niks meer gedaan.

Bi: jeetje wat ben jij veel afgevallen! Volgens mij herken ik je niet meer als ik je zie. Echt knap hoor dat je het zo lang volhoudt met die shakes (zijn toch shakes?) Hoest met de meiden?

Sab: voel je al wat????? pfff wat duurt het toch lang. Hou je het nog een beetje vol? Lijkt me echt geen pretje zo op het eind met een drukke peuter om je heen.

Oooohhh nou weet ik het echt niet meer..........

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb vanmorgen lekker gebakje getrakteerd op de zaak. Ik heb lekker parfum gehad en een hele leuke luiertaart met blauw afgewerkt en een leuke nijntje knuffel...hebben mijn collega's zelf gemaakt, crea bea's! Echt heel leuk.
    Van degene die mij gaat vervangen ook nog een kleinigheidje...heel lief allemaal. Moet zeggen dat het me dan toch wel weer zwaar valt hoor...pffff...heb net de mail verstuurd naar al mijn contacten/relaties en dan is het opeens allemaal heel officieel hoor haha maar ik ga zeker genieten, ben er ook echt aan toe!

Gelukkig weet je al iets meid????

Ik reageer later op de rest.

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Fijn dat het afscheid goed was.
    Ben even kwijt wat je ook alweer precies deed. Iets op kantoor, haha, maar wat was het voor soort bedrijf?

Wacht ook op reactie van Gelukkig...

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh en super, wat verdrietig voor je pa. Ook dat nog.. Ik durfde had eigenlijk al niet meer te vragen. Ik wist wel dat je lang geleden iets had verteld over zijn nieuwe liefde, maar daarna niet meer. Wist dus niet of het nog 'aan' was. Tis zonde je papa... :(

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hier verdrietig nieuws. Het hartje klopt niet meer en dit bloedverlies is dus het begin van de miskraam. Ben zo verdrietig. We wachten tot het vruchtje vanzelf loskomt.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hè verdomme Gelukkig. Ik zou veel willen zeggen,maar niets lijkt te passen op dit moment. Een hele dikke knuffel voor jou.

Reageer later op de rest.

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Damn, wat verschikkelijk kl* te!! Hier ook geen woorden, maar in gedachte leef ik met je mee. Heel erg veel sterkte!

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh lieve gelukkig wat een slecht nieuws. Pfff even geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jullie xx

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig wat verschrikkelijk dit... Kkan me alleen maar indenken hoe je je moet voelen... Heel veel sterkte en praat ajb van je af! Dikke knuffel.. Ook hier geen woorden...

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Knuffel...meer kan ik niet zeggen voor jullie gelukkig...pfff

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig wat verschrikkelijk. Ik had zo'n goede hoop voor je. Heel veel sterkte hele dikke knuffel.

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig wat verschrikkelijk meid voor jullie! Geen woorden voor dikke knuffel

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sorry wil het toch even kwijt, misschien nu niet zo'n goed moment.
    Mijn pa ligt sinds gister 17 uur in het zh. Is gisterochtend van de trap gevallen, heeft een scheurtje in zijn rugwervel en heeft longontsteking, gaat allemaal niet zo lekker dus. Mocht na de foto's gisterochtend gewoon naar huis toe. Gistermiddag was de pijn zo heftig en hij was zo benauwd dat mijn ma de HA heeft gebeld, die is gekomen en toen was zijn zuurstof gehalte onder de 90% toen de ambulance gebeld en naar het ziekenhuis, heeft daar nu pijn stilling en ook prednison, hij heeft ontzettend veel geluk gehad dat hij niet helemaal verkeer is gevallen, hij kan gelukkig dus nog lopen maar met die longontsteking erbij is het natuurlijk allemaal niet bevordelijk. Leuk begin van het verlof...zo om 12 uur weer met mijn moeder naar papa toe. Vanmorgen wel al gebeld en hij had de nacht redelijk doorgbracht wel nog erg kortademig en benauwd hoorde ik door de telefoon.
    Wou het ff kwijt! Xxxx

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jeetje Naat wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, pff. Hopelijk knapt je vader snel weer op. Dikke knuffel voor jou.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jeetje Naat dat is schrikken. Hij is gelukkig in het ziekenhuis op de juiste plek. Knuffel voor jou.

Gelukkig hoe voel je? Praat hier van je af, dat kan je helpen. Nog een knuffel voor jou.

Super ook een knuffel voor jou. Hoop dat je pa snel weer goed in zijn vel zit.

Sab precies 40 weken vandaag. Zou jij een stipte meid krijgen?

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
  17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Fijne moederdag voor jullie, zijn jullie goed verwend? Hier gaat het redelijk. Ben het vruchtje nog niet verloren. Hoop dat dat wel snel gebeurd. Wie van jullie heeft ook weleens een miskraam gehad? Super toch? Hoe verliep dat toen bij jou? Hoop dat we snel verder kunnen met IUI. Maar dit kindje zullen we nooit vergeten.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh gelukkig vind het lastig om te posten zo onder jouw berichtje.

Maar vanochtend zijn wij de trotse ouders geworden van onze prachtige dochter Maja Sena. Wederom een vlotte bevalling. Later een uitgebreid verslag. Kus

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Sab...Gefeliciteerd, wat een mooie naam en je moet je zeker nietschuldig voelen. Zo is het leven nou eenmaal. Ga lekker genieten. Dikke kus

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Helaas staan die twee dingen heel dicht vjj elkaar...

sab nogmaals gefeliciteerd...

Gelukkig knap hoe je je erdoor probeert te worstelen... super en manon hebben (als ik het nu goed graaf) een ms voor de 12 wkn gehad... hopelijk dat die nog wat vragen kan beantwoorden... sterkte meis !

Deel Deze Pagina