Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Och Gelukkig, wat moeilijk... Ik hoop dat het vruchtje snel komt en natuurlijk zal dit wondertje bijzonder voor jullie blijven. Sterkte!

Sab, wat bijzonder weer! Van harte gefeliciteerd nogmaals. Reuze benieuwd naar je verhaald. Eerst maar bijkomen en genieten.

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauw Sab het mooiste moederdagkado wat je maar kunt wensen! Nogmaals van harte gefeliciteerd. Ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan. Eerst maar lekker genieten!!

Gelukkig ik heb idd een miskraam gehad. Ik was toen 11 weken zwnger. Het hartje was gestopt met 8 weken en de vruchtzak was doorgegroeid naar 11 weken. Bij mij begon het ook met bloedverlies en lichte buikpijn. Ongeveer 3 dagen na de echo werd de buikpijn erger en het bloedverlies ook. De buikpijn werden krampen. Net als weeen kwamen ze om de paar minuten. Toen de pijn te heftig werd ben ik onder de douche gaan zitten. Na enige tijd verloor ik onder de douche het hele vruchtzakje en werd de pijn meteen minder. Daarna nog een paar dagen bloedverlies net als je ongesteld bent. Ik hoop dat je de miskraam zelf thuis mag doen en dat je niet gecurreteerd moet worden. Ik had met mezelf een week afgesproken om het zelf af te wachten en anders zou ik me laten curreteren. Heel veel sterkte meis en als je nog wat wilt weten mag je het gerust vragen. Heeft de gyn nog gezien of het al aan het loslaten was? Dat konden ze bij mij toen zien. Dikke knuffel voor jou.

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh en Bietje jij natuurlijk ook weer gefeliciteerd met een lief nichtje erbij!!!!

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh sab zie nu ook dat je op de uitgerekende datum bent bevallen! Ha goed voor elkaar zeg!

Naat wat schrikken van je vader! Kan er ook nog wel bij :( Hoe is het nu met hem? Probeer je wel een beetje te ontspannen? xx voor jou

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sab van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een bijzonder mooie naam! Geniet van je gezin!

Gelukkig sterkte meid en hopelijk gaat het gewoon vanzelf.

Hier erg druk met heen en weer naar het ziekenhuis. Mijn mama heeft geen rijbewijs dus ik breng haar en haal haar of ga gewoon ook mee op bezoek. Keano IND het maar vreemd opa in de tuuutaaa auto en in het ziekenhuis. Hij zit tegen longontsteking aan, heeft een breuk in zijn rugwervel, daar heeft hij erg veel pijn van. Mijn vader heeft ook copd is donderdag geconstateerd door de longarts, is een chronische longziekte. En vrijdag die val...allemaal klote dus. Het ook telkens zuurstofgebrek, zit onder de 90 en dat is niet goed. De longarts wil weten waar dat gebrek vandaan komt.

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab wat geweldig bevallen op moederdag en op je uitgerekende datum. Dat moet een kind zijn van tradities en stiptheid. Haha. Mooie naam ook, geniet lekker van jullie gezin.

Bietje gefeliciteerd met je kersverser nichtje.

Gelukkig hopelijk heeft het bericht van Super je iets kunnen helpen. Hopelijk komt het snel los en kunnen jullie op naar een volgende poging. Volgens mij is het zo dat Manon na haar miskraam weer zwanger werd en toen ging het allemaal goed. Dus hopelijk voor jullie ook zo.

Naat vind het erg voor je dat je pa zo ziek is. Alles komt dan ook altijd tegelijk. Bah. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak van zijn longafwijking.

Hier een fijne moederdag gehad. Vanmorgen lekker gezwommen. Sam had er erg veel zin in dus was extra leuk. 's middags lekker samen gegeten en kreeg ik een zelf ingekleurde kleurplaat, een schilderwerkje en een foto. Echt een geslaagde moederdag. Hopelijk bij de rest ook.

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Knuffel voor gelukkig... blijf aan je denken meis... hoop dat het een beetje gaat...

Hier duidelijk een ingedaald kindje Haha... en omdat de a.s. oma mij attendeerde op mijn pijntjes in rug en buik 'kris volgens mij heb je gewoon voorweeen mutske' weet ik inmiddels ook dat ik al een aantal weken voorweeen heb Haha...

Verder weinig nieuws hier... ja verlof sucks... verveel me en het huis is nog te schoon om iets eraan te doen (ja badkamer moet nog gedaan worden maar dat doet ivo deze week ;))

jojo wat fijn nu open en bloot te kunnen posten op fb....

Sab en bie heerlijke foto's van maja :)

Verder weinig echte nieuwtjes toch??

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Sab...Hoe gaat het met je prinsesje en met jou? Lekker aan het genieten?

Hier gaat het steeds beter. Ben vanaf maandag gewoon gaan werken. Dacht dat ik het vruchtje maandag was verloren maar nu net verloor ik weer zo'n zelfde iets wat ik maandag dus ook verloor. Zijn stolsols denk. Hoop natuurlijk wel dat ik het vruchtje uit mezelf ga verliezen. Moet volgende week vrijdag voor controle terug naar het ziekenhuis om te kijken of ik schoon ben.

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Euh...ik ging reageren maar even kwijt waarop....

Oh ja, Naat, wat verschrikkelijk klote allemaal wat er met je vader gebeurt. Zwaar voor iedereen. Sterkte en ik hoop natuurlijk dat je pa snel opknapt.

Oh Sab, wat is ze lief (tenminste zo ziet ze eruit ;))!! Ik wil ook, haha! Ben benieuwd hoe het lichamelijk me jou is.
    Mooi kaartje! Dank je. Vooral het bijtje erg grappig.

Kris, ik vond verlof hebben in het begin ook niks aan, daarna went het en aan het eind is er weer niks aan. Tenzij de kleine lekker vroeg komt. Voorweeen spannend. Ik heb geen idee hoe dat voelt, geen last van gehad.

Pff Super nu ik kort jou verhaal over je miskraam leeg kan ik me dat nog zo goed voor me halen... Oh dat was heftig om mee te lezen...

Jojo, of wat heerlijk om je echo op FB te zien. En weer super al die reacties.
    Positieve bezichtiging dus. Ben benieuwd.

Hier weer een lesje hardlopen gehad. Pff, het is dat het les 2 is, maar anders stop ik ermee, haha. Het komt goed, over een paar weken kan ik hardlopen *Mutz straalt van positiviteit*
    Nu lekker vrij tot maandag. Van het weekend naar A'dam. Kraambezoekje doen. Nee hoor, grapje, ik laat Sab lekker genieten van de kraamweek. Ik zie jullie vast snel. Nee, ik ga naar m'n s.broer. Voor het eerst uit logeren met Milan. Ben benieuwd..

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelukkig: Wat gemeen en ontzettend kl*te dat dit kindje niet verder mocht groeien. Vind het zo erg voor jullie.
    Gelukkig heb je nog even de tijd, zodat je lichaam het vruchtje zelf kan verwijderen. Sterkte meid.

Sab: Ook hier nog een GEFELICITEERD en wat is ze mooiiiiiii. Je kan gelukkig helemaal niet zien dat ze het zusje is van Mirza:p;).
    Hoe is het met jou. Al een beetje bijgekomen? Wat doe je eigenlijk met de voeding? Poging tot bv?
    Leuk kaartje trouwens!!!

Kris: Geniet jij nog maar even van je rust, straks heb je nergens geen tijd meer voor.
    Fijn dat Ivo niet meer weg hoeft.

Naat: Wat een nieuws van je pa. Hoe is het nu met hem??
    Voor jou is het aftellen ook begonnen. Spannend!

Super: Wanneer gaat het geluk jouw familie ook weer toelachen?
    Zo sneu voor je pa! Vond hij het concert leuk?
    Voor jou ook weer heftig. Zo hoort het allemaal niet te zijn. Dikke knuffel en verwen jezelf zo nu en dan met iets leuks. Je verdient het!!!

Loes: Leuk he een mooi zelf gemaakt cadeau. Sam wordt ook al zo groot.

Mutz: Hoe ist? Lukt het afbouwen met de bv. En komt je cyclus al op gang? En waar blijven die foto's?

Vraagje: vrijdag ben ik 3 weken overtijd:x:( Snap er niets van. Cyclus was keurig en liep percies zoals de vorige keer. De vraagtekens dwalen door mijn hoofd (doet alles het nog binnen, is er iets ergs aan de hand etc). Zit te denken om volgende week de ha te bellen. Nog tips, ideeën, whatever.......
    2maanden geleden zei ik nog tegen Ed, hebben we straks een dakkapel en geen tweede kindje,...............

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Even kort:

Smits: hoe is het met de verbouwing?
    Bietje: hoe is het met het tantegevoel? En de kilo's?
    Gelukkig: hoe gaat het met je? Is het vruchtje al losgekomen?
    Loes: ook vrije dagen net als je man?
    Manon: wanneer ga je met vakantie en waarheen?

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey Smits, je post werd geplaatst toen ik aan het typen was. Jeetje, 3 weken over tijd. Iets verandert in je voeding, lichamelijke beweging, stress, medicijnen? Testen al gedaan las ik eerder.. ik zou nog een weekje wachten, zodat er precies weer een cyclus voorbij is en dan een bezoekje brengen aan de HA. Vervelend hoor...

Foto's ja. Morgen mooi moment om ze te nemen en te plaatsen. Ga m'n best doen!

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh en afbouwen gaat goed. Paar keer goed last van stuwing gehad, maar nu loopt het (helaas) hard terug. Helaas omdat ik hoopte nog twee voedingen te kunnen behouden, maar dat lijkt m niet gaan worden.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    auwie stuwing.
    1 voeding dus nog, moeilijk om afscheid te nemen van zoiets moois.
    Hoe doet Milan het nu 's nachts. Slaapt hij nog door opde worteltjes.

He Sab zie je online. Moet jij niet gewoon slapen en tussendoor een voeding en dan weer slapen?!?!
    Hoe gaat het met Mirza nu hij grote broer is?

Mutz: BEdankt voor je reactie. Ik had dezelfde gedachte, 1 "cyclus"afwachten

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Smits dat is niet leuk dat je cyclus uit blijft. Misschien toch zwanger? Bij een vriendin van mij werkte de tests ook niet en zij was gewoon zwanger. Zelfs tegen het eind van haar zwangerschap had ze nog geen positieve testen. Maar dat zou bij jou wel vreemd zijn aangezien je bij Tim wel positief testte. MAar goed lichamen kunnen veranderen. Ik zou ook nog een weekje wachten en dan naar de ha gaan.

Sab wat een heerlijk meisje. Lekker genieten.

Mutzie jammer dat het afbouwen sneller gaat dan gepland. Hoe reageert MIlan op de groentehapjes?

Gelukkig hopelijk komt het vruchtje snel helemaal los. Fijn dat je je verder goed voelt en niet te veel last hebt van pijn.

Krisje hier geen vakantie helaas. MOrgen en zaterdag gewoon werken. Hoe gaat het met de voorweeën?

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier een beetje een luie/makkelijke moeder als het gaat om hapjes. Ik begon fanatiek met het zelf maken van de groentehapjes, maar dat was zo'n gevecht om het naar binnen te krijgen. Toen we vorige week op bij m'n ouders gingen eten, nam ik een potje mee. Dat ging er mee veel smaak in, haha! Dus heeft Milan nu al een paar keer een potje gekregen... Olvarit 4 maanden. Gaat prima, slaap er alleen niet op door. Tenminste, hij heeft de afgelopen dagen last van zijn ontlasting. Zo zielig, wordt dan huilend wakker, rood hoofd van het persen.. Gestopt met banaan, pap van rijstebloem blijkt ook niet goed te zijn, dus ook mee gestopt. Zal per vandaag iets meer water aanbieden in fles, hopelijk helpt dat.
    Vanavond maar weer eens zelf voor hem koken, haha. Gelukkig zijn potjes tegenwoordig net zo goed als zelf koken, maar ze smaken allemaal wel wat zoeter heb ik het idee.
    Dus kort samengevat: Milan slaapt nog niet (altijd) door :D

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Fruithapjes vindt hij trouwens heerlijk (appel, banaan (nu dus even niet) en peer). En dat maak ik dan braaf wel zelf, haha!

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo daar ben ik dan ook weer eens. De kinders liggen allebei te slapen dus we nemen het er even van, haha...

Gelukkig...hoe gaat het nu met je? Vind het zo ontzettend rot voor je.

Smits....wat Mutzie ook zegt, ik zou ook een cyclus afwachten. VOlgens mij is het helemaal niet gek om een cyclus over te slaan. En natuurlijk komt dat tweede kindje er ook bij jullie.

Mutz...moet wel lachten om je eet verhaal. Welkom bij de club van de goede voornemens, hahaha...Ooit gaan onze kinderen ook elke dag met de pot mee eten hoor, let maar op. En die stuwing...auwwwwwwww die herken ik ook..Laat mij maar weeen hebben hoor dan die tieten die op ontploffen staan.

Super...tjonge jullie treffen het echt niet altijd he. Verdorie. Hopelijk gaat het nu inmiddels weer wat beter met je vader, maar daar zat hij natuurlijk helemaal niet op te wachten. Dikke knuffel voor jou.

Naat...hoe is het nu met jouw vader? Uit je statussen op FB begrijp ik dat hij nog wel in het ziekenhuis ligt?

Kris...heb je al iets gevonden tegen de verveling?? Ik weet nog dat ik het verlof bij MIrza heerlijk vond. Dit verlof voor de bevalling had ik ook last van verveling, mede doordat ik gewoon niets meer kon.

Oke ga ik even posten en dan mijn verhaal maar doen voor degene die het wil lezen.

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wacht in spanning op je verhaal...haha.

Dom, dom/baal, baal: ik vergat dat Milan om 7 uur de borst kreeg en dus heb ik hem op bed gelegd. Geen probleem, want dan kolf ik even. Helaas, m'n motortje van de kolf is kapot.. Gelukkig is Milan zelf de beste kolf, alleen jammer dat ik hem er voor wakker moet maken.

Trouwens, na het posten van m'n eetverhaal gelijk een lading eten voor Milan gemaakt. Had namelijk wel enthousiast broccoli en aardappelen gekocht van de week. Samen met nog bloemkool een heerlijk hapje gemaakt (6 hapjes om precies te zijn). Hij smulde ervan! Maar idd Sab, die goede voornemens... Heb er al een paar laten varen, haha. Balen van je stuwing trouwens.. Inruilen voor weeën.. Mmm, dat toch liever niet hoor..

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier gaat alles goed. Mirza is een super trotse grote broer en wil de hele dag kusjes geven en Maja op schoot hebben. Maja drinkt goed en is een schatje. We geven haar volledige flesvoeding. Vandaar ook de mege stuwing waar ik al twee dagen last van heb. Met slapen 's nachts is ze wat onrustig en wil ze heel graag bij haar moeder liggen. Ik probeer het zolang mogelijk uit te stellen, maar vaak eindigt ze toch in mijn armen, haha..Ach ze is pas 5 dagen oud.

Met mij gaat het ook wel aardig moet ik zeggen. Het herstel gaat sneller dan bij Mirza met het gevolg dat ik dus meestal teveel doe en wil op een dag. Soms vergeet ik even dan ik wel net een kind op de wereld heb gezet.

Dan nu de bevalling. Zal wel een kort verhaal worden, want we waren er weer snel klaar mee.

Om 4.00 uur werd ik wakker van wat steekjes, maar ben weer verder gaan slapen. Om 4.45 uur weer wakker, dit keer omdat ik vreselijk het zuur had. Jas gezegd dat ik even ging kijken beneden of we daar nog iets voor hadden. Beneden aangekomen kreeg ik toch weer wat steken en besloot ik het maar eens te gaan timen. Direct om de 5 minuten...mmmm dan zijn dit zeker wel weer weeen dacht ik nog. Ik maar weer naar boven om even sokken aan te gaan doen. Jas was ook weer wakker geworden en vroeg wat er aan de hand was. Ik zei hem dat het rommelde, maar dat hij wel weer kon slapen, ik zou hem wel halen als er wat was.
    Jas is natuurlijk niet verder gaan slapen, haha..Om 6,15 uur de Vk maar eens gebeld. Hij was er om 6.45 uur. Aan mij te zien dacht hij dat we nog niet zo heel ver zouden zijn. Hij ging even voelen...6 cm ontsluiting...Oke dan gaan we de Kraamzorg maar bellen en als er iemand is dan gaan we je vliezen breken.
    Jas ondertussen Mirza wakker gemaakt en ik mijn vader gebeld dat hij Mirza kon komen halen.
    7.30 uur was de kraamverzorgster er en om 7.45 uur heeft de VK mijn vliezen gebroken. Ik wist niet dat er zoveel vruchtwater in je buik kon zitten, ik stond er tot mijn enkels aan toe in, haha..Nadat de VK het laatste randje weggemasseerd had, mocht ik mee persen. Na twee persweeen en 8 minuten is ons kleine meisje geboren om 8.05 uur.
    Maja had de navelstreng om haar nekje dus zag ze eruit als een smurf. Dit is gelukkig langs me heen gegaan, maar als ik de foto's zie dan draait mijn maag wel een klein rondje. Gelukkig knapte ze alweer snel op en kleurde ze goed en snel roze.
    Oh ja ze had ook nog in het vruchtwater gepoept, maar de VK zei al, het ZKH gaan we echt niet meer redden hoor. Verder was het verse poep dus dat was niet zo heel erg..

eeehhhh volgens mij heb ik er toch nog een heel verhaal van kunnen maken, hahaha...

Deel Deze Pagina