Idd een heel verhaal Sab... Geeft moed voor mijn bevalling Haha... Mutz..volgens mij heeft iedere ouder goede voornemens die niet allemaal was gemaakt kunnen worden om wat voor rede dan ook...milan komt er wel hoor Haha... Hier nu een dag of ander half veel harde buiken...vervelend gevoel...heb die namelijk niet zo veel gehad de rest van de zwangerschap dus het voelt net niet lekker aan Haha.. wat klaagt ik ook?!?! Zo erg is het ook allemaal niet zo... ook soms een voor wee denk ik maar twijfel daar toch weer aan dus a.s. maandag maar eens vragen bij de vk daarover.... Verder veel thee leuten bij vriendinnen en geef gewoon mijn leerlingen bij de majorette nog les... zaterdag ook nog een vrijgezellenfeest van ivo's broer en zijn aanstaande... dus houd mezelf wel bezig... Vandaag op verzoek van vele ook maar voor de zekerheid de vluchttas klaar gezet (om.mutz tafelen te voorkomen) Uhhhh smits ik.zou ook nog even wachten en.dan de ha bellen al kan het soms gebeuren dat je lichaam even je in de steek laat... Zo fijne avond nog girls
Sab...wat een mooie en snelle bevalling. Krisje...de harde buiken geven aan dat je het best wat rustiger aan mag doen toch? Smits...vervelend dat je menstruatie uitblijft. Wat zit een lichaam vreemd in elkaar he. En wat duurt wachten lang he... Hier gaat het best goed. Had vandaag ff een emodip, ff lekker gehuild. Maar over het algemeen ben ik best sterk. Me broertje wordt vader, ik dus weer tante. Helemaal geweldig...me schoonzusje liep 1 week voor op mij. Dacht dat ik maandag het vruchtje was verloren maar nu verloor ik gisteravond weer zo"n zelfde sliert, denk dus dat het weefsel of stolsels zijn ofzo. Wacht het maar af, meer kan ik toch niet doen. Ben er helemaal klaar voor om te starten voor een volgend wondertje. Hopelijk is dat erg snel.
Goed verhaal Sab, lekker kort! Haha, die bevalling dan! Jeetje! Kan me voorstellen dat het schrikken is om je kleine meisje zo blauw te zien op de foto's. Milan moest ook gestimuleerd worden vertelde de kv me achteraf...niks van meegekregen. Wat grappig dat je een mannelijke VK hebt! Hoe is je kv? En heerlijk toch, dat kleine ukkie 's nachts bij je? Verwennen kun je ze voorlopig nog niet, dus genieten als je het fijn vindt!
Mmmm lijkt me wel moeilijk hier gelukkig zo met je schoonzus...lijkt mij heel dubbel...knap dat je zo sterk blijft
Lees nu pas je berichtje Gelukkig.. Jeetje moeilijk hoor, zwangere om je heen, juist nu en dan zeker je schoonzusje. Blij en verdrietig..
Sab wat ee super bevalling meid, lekker genieten van je gezin! Gelukkig wat lijkt het me moeilijk ook met al die zwangere om je heen. Hopelijk ben je helemaal schoon en is curettage niet nodig. Krisje doe je rustig aan meid. Hier ook veel last van harde buiken en steekjes onderin. Wij moeten vanmiddag weer voor controle naar de vk, ben benieuwd of hij ingedaald is, twee weekjes gelede nog niet. Verder weet ik het ff niet meer hoor sorry. Mijn pa idd nog steeds in het ziekenhuis. Zijn zuurstofgehalt blijft te laag, misschien hoort hij vandaag wel wanneer hij naar huis mag (hoop ik). Breekt me behoorlijk op telkens heen en weer naar het zh. Mijn moeder heeft ook geen rijbewijs dus moet vaak smiddags ook op en neer rijden maar goed doe het met liefde. Om 10 uur straks gaan we onze nieuwe auto ophalen, heb gewoon de zenuwen hihihihi en om 13:00 uur controle bij de vk. Druk dagje dus xxx Ohja jojo las dat je naar de toppers gaat vandaag, veel plezier!
Sab dat noem ik nog eens een snelle bevalling. En zo te lezen niet overdreven last gehad van weeën. Ging het bij MIrza ook zo snel? Dat weet ik niet meer. Gelukkig wat een dubbel gevoel voor je broer. Maar je bent zo sterk, knap dat je zo positief blijft. En inderdaad ga je hopelijk snel weer voor een 2e wondertje. Deze keer loopt het allemaal goed. Krisje rustiger aan doen hoor met die harde buiken. Dat is niet voor niets. Mutzie ik ken dat hoor met die hapjes. Haha. Af en toe toch maar een portie maken zoals je dat nu gedaan hebt. Hoef je je niet zo schuldig te voelen dat je voor de rest potjes geeft. Ach die potjes van tegenwoordig zijn ook goed. Ik weet nog dat Sam die vaak ook lekkerder vond en een tijdje geleden walgde ze juist van de potjes en wilde ze perse vers. Naat balen van je vader. Hopelijk mag hij vandaag naar huis. Afgelopen maandag zijn we met Sam naar het consultatiebureau geweest. Ze weegt nu 9900 gram en is 82 cm groot. We moeten wel eerder terug komen dan met 2 jaar, omdat ze nog niet praat. Wanneer gingen jullie kindjes eigenlijk praten?
Naat kan me voorstellen dat het je op gaat breken hoor. Hopelijk mag je vader snel naar huis toe. En jippie de nieuwe auto komt eraan. Kris je geeft nog gewoon training. Jij bent echt een bikkel, hahaha. Wel rustig aan doen inderdaad met die harde buiken. Loestig jeetje 82 cm alweer grote meid die Sam van jullie. Om dat praten zou ik me niet zo druk om maken. Ieder kindje een eigen ontwikkeling toch? Mirza begon met één te praten, maar dat is volgens mij wel snel. De bevalling bij Mirza duurde 4,5 uur.
Kristel kan nog veel hoor sabje... Feestjes trainingen vrijgezellenpartijtjes Haha Ben benieuwd naar foto's loestig... En smits droog gehouden?? Jojo is vanavond bij de marine have fun meis
@Loes: m'n nichtje praat ook nog niet, dus denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken. Elk kindje ontwikkelt zich anders. Sam was ook snel met lopen toch? Begrijpt ze verder wel alles wat je zegt?
Loes ik zou me er niet al te druk om maken hoor. Keano praat losse woordjes maar brabbelt meer in zijn eigen taaltje...kan ook nog geen zinnetjes hoor en die word over 2 wkn alweer 2 jaar. Ieder kind zijn eigen tempo
Fijn om jullie reacties te horen over het praten van Sam. Ik maak me er ook niet heel erg druk om, maar vind het wel raar dat zo'n bureau dat nu al zegt. Ach komt vanzelf allemaal. Naat hoe bevalt de nieuwe auto? Krisje ik zal zo een foto posten, maar ik ben ook wel eens benieuwd naar een foto van de kinderkamer en van je buikie. Post er maar eens een paar. Sab wat goed van je dat je alweer online bent hier. Echt een mooi meisje. En wat een geluksvogel ben jij zeg, bij Mirza ook al zo'n korte bevalling. Fijn hoor. Rest ben ik een beetje kwijt. Sorry. Nou fijn weekend allemaal! Oh ja Manon wat ben je stil, lees je nog mee?
Oh Sab wat een schatje. En zo lief dat ze die 2 vingertjes in haar mond heeft. Echt schattig. En wat lijkt ze veel op Mirza.
Wat een plaatjes. En Sab, had nog geen foto gezien van jullie prinsesje. Maar smelt echt weg nu, wat een poppetje. Geweldig met dat haar. Daar kan je trots op zijn zeg. Jojo gaat alles nog goed met je? En met de beeb?
Sab wat lijken ze op elkaar zeg op die foto in het badje, helemaal geweldig zeg! Gaat het goed? En metjou ook met de medicijnen tegen nierstenen? Gelukkig hoe gaat het met je meid? Loestig wat een mooie meid is Sam! Mijn pa is gister uit het ziekenhuis gekomen, heeft nog wel veel pijn maar die pijnstillers in het ziekenhuis kan hij ook gewoon thuis innemen dus. Vandaag wordt hij gebeld voor een botscan ivm die val van de trap. Gaan ze het nogmaals allemaal checken. Verder vandaag naar het CB met Keano. Gister de vragenlijst ingevult, wat een gekke vragen allemaal zeg. Ben benieuwd hoeveel hij weegt en zijn lengte, we moeten om 10 uur. Daarna smiddags weer naar Rotterdam, we hadden zaterdag van mijn schoonouders een koffie apparaat gehad van phillips, met bonen en gewone koffie. Nou wat een rot ding zeg, met het doorspoelen kwam er al overal water uit en toen nog een x me koffie geprobeerd en weer hetzelfde overal water uit de machine, maar bijna niets in de koffiekan. Schiet dus niet op. Dus vanmiddag terug naar de Douwe egberts winkel in Rotterdam. Jojo hoe was te bij de toppers meid?
Meiden even snel voor mijn drukke dag van start gaat... zo eerst vk namelijk...dan lunch en buik schildering maken (krijgen we cadeau van ivo zijn collega) en vanavond weer bv info avond... Maar waar ik jullie even.nodig voor heb... dubio... ik krijg via een nicht van ivo net vacatures doorgestuurd voor komend schooljaar bij hun op school... nu is dat vrij interessante vacature... wel weer zwartere school net zoals ik afgelopen twee jaar heb gedaan (voordeel bij sollicitatie denk ik) in gr 2/3 voor twee dagen... wo en vr (dan heb ik ook oppas die dagen dus ook dat is dan geregeld...) en nog 1 dag compensatie verlof voor andere collega's (wat ik afgelopen schooljaar ook heb gedaan...dus weer een voordeel voor mij denk ik) Verder binnen de stichting daar ook nog vacature voor vliegende keep inval (heb ik dit jaar dus ook gedaan...) dus eigenlijk zijn er wel meerdere functies geschikt en binnen ons plaatje te doen... Alleen... de scholen beginnen daar (midden nl, schiedam..maja dicht bij manon) 26 augustus... laatste week is alles altijd al regelen en klaar maken en vergaderen dus zeg maar eigenlijk 19 augustus... Dan zit ik dus nog in mijn verlof... ben nu 12 mei met verlof gegaan...dan hoef ik 4 maanden verder pas 12 september te beginnen... Ruim 3 weken na aanvang schooljaar... Ben ik nu gewoon aan het mutsen en moet ik gewoon schrijven met de gedachten niet geschoten is altijd mis?? Ja toch? Zouden jullie dan ook overwegen eerder uit je verlof te gaan voor een baan (mogelijk vast contract?) of niet?