Gelukkig wat super zeg! Ik ga ook weer duimen meid. @Sab, Keano is weer redelijk opgeknapt. De koorts was na 2 dagen weg, alleen toen kreeg hij last van hooikoorts. Ontzettend dikke ogen en rode randen, zo zielig. Sinds vandaag is dat eigenlijk ook minder, alleen helaas nog wel snot verkouden. Maar hopelijk is hij zaterdag helemaal het mannetje op zijn tweede verjaardag, helaas werkt het weer niet heel erg mee, ze geven maar 12 graden op Pffffff...
He he meiden... Gelukkig eerst Jeahhhh voor jullie...vandaag was de dag toch weer?? Hier vandaag een dagje vk gehad onderhand Haha... had wat lichte vergiftigingsklachten..dikke voeten, wat hoofdpijn, soms tintelingen handen na een nacht te hebben geslapen en trekkend gevoel rondom mijn bh rand... maakte me weinig zorgen omdat ook veel klachten op warmte kan duiden...alleen mijn bloeddruk was bij de vk erg hoog 160/60... Na inwendig onderzoek wat ik ook vandaag kreeg bleek ook dat het schedel van het kindje ook nog hoog ligt (ondanks dat ze als ze voelen wel dachten dat de kleine ingedaald was).. Het probleem is dat ze mijn buik niet goed genoeg kunnen bevoelen...
Even.posten hoor oppakken Dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis... daar bloed geprikt en urine afgegeven... en door naar de triage afdeling... Daar aan de ctg scan om heerlijk drie kwartier de perfecte hartslag van de kleine te horen en aan de uitschieters te zien dat hij/zij ook daar heerlijk aan het bewegen is (wat ik ook wel voelde) ondertussen 3 keer mijn hartslag gecontroleerd: 140/60, 130/70,140/60 dus weer netjes maar voor mij vrij hoog... al was dat ook wel door de situatie terug te leiden volgens de gyna... Bloed en urine ook prima. daarna buik bevoeld en ze snapt wel dat de vk moeite hadden met mijn buik. ook een echo gehad (wat blijft dat leuk ).. kleine ligt wel wat ingdaald maar niet klem vast. er ligt niets voor de uitgang dus ze verwachten dat hij/zij verder in zal dale bij de weeen. zoniet moeten we dan nog naar het ziekenhuis. verder was er voldoende vruchtwater en schatten ze wederom de kleine groot... dus zullen zien. Vooralsnog geen paniek hier Haha... alleen een uitstapje voor de a.s. mama die inmiddels acht boeken uit heeft, bruin is geworden en minder actief mag doen vn haar omgeving (vriendinnen, a.s. Oma, broer en bestuur van de majorette) dus tja het wordt voor mij bepaald Haha.. Oja ook niet iets waar ik me druk om maak.. maar vanmiddag wat bruin verlies in mijn ondergoed... ga er vanuit dat het komt door het inwendig onderzoek... iemand ook ervaring hiermee??
Jeetje Kris en nu?? Maar niet ingedaald is toch niet heel erg. Dacht dat dat betekende dat als je vliezen breken je moet gaan liggen neb niet meer mag lopen.
Krisje hier geen ervaringen met inwendig onderzoek voor de bevalling. Dus kan daar ook niet over meepraten, maar ik vermoed dat het bruinverlies daarvan is. Maar Sab heeft wel gelijk. Mochten je vliezen breken dan moet je meteen gaan liggen als het kindje nu nog niet is ingedaald. Anders kan hij/zij door het verlies van het vruchtwater heel snel dalen en kan de navelstreng beklemd komen zitten. Ik wil je niet bang maken, maar wel even goed om te weten. Dus voel je water, snel gaan liggen. haha. Gelukkig hoe ging het vandaag?
OH Kris dat is even minder, maar gelukkig daalde het weer! Wat kan de rede zijn voor het moeilijk beoordelen van jouw buik??? Ik zag je filmpje op fb en jeetje je bent idd bruin hahah wat een bruine benen!!!! (ja viel mij eerst op dom i know) Ik beviel met 38.2 dus zou leuk zijn als je morgen gaat beginnen! Het is nu iig niet zo warm! Hou vol he en geniet er nog even lekker van! Die lege buik straks voelt zo gek! Gelukkig wat een goed nieuws! Hoe is het gegaan vandaag??? Hopelijk is het deze keer weer raak en blijft jullie beebje gewoon zitten en groeien! Naat hoe voel jij je? Keano bijna jarig! Niet op zijn verjaardag bevallen he! Zou zoooo gek zijn hahahha! doe jij nog eens even een buikfoto plaatsen!!! (Kris ook!) Mutz wat balen zeg dat je nog even moet wachten, maar idd er zit geen haast bij, maar jammer is het wel! Ik vind je stoer hoor dat je er alweer voor wilt gaan! Super hoe gaat het nu met je? Kun je je hoofd een beetje bovenwater houden? Als je even wilt kletsen kun je me bellen of appen he! Doen hoor! Bietje wat een lief poesje hebben jullie erbij en wat ben ik verliefd op jullie geweldige meisjes! dat koekje op Joan (gok ik?) haar hoofd hilaaarisch en dat gekat in t vondelpark hahha zo lief! Zou ze graag bij me op t kdv hebben! Ik zie jullie zondag dus dan kan ik ze eens even live gaan bewonderen!!!! Loestig hoe is het met jou en Sam? Echt een wijs dametje hoor jeetje! En dat praten vind ik zoooo raar dat ze dat zeggen! Ik zou me er niet druk over maken! Charlie begon met 9 maanden geloof ik al papa en mama te zeggen, maar dat is gewoon een ouweneel en zij loopt bijvoorbeeld nog erg tippelig. Elk kind op zijn eigen tempo! Zegt ze wel een paar woordjes nu zoals papa en mama? even posten
Sab zin in zondaaaag! Jullie moooooie dochter bewonderen! Hopelijk is t cadeautje op tijd binnen, maar denk ik wel hoor! En mocht je het zat zijn dan gaan we gewoon naar huis en eten we thuis. Niet druk maken! Smits hoe is het met jouw cyclus nu???? Toch nog maar een keer testen misschien???? Ik vind het vreemd! En klote ook..... Hier gaat alles goed! Heeeeerlijke midweek op Texel gehad met mijn ouders. Dit gekregen omdat ik in januari een half jaar gestopt was met roken en de weddenschap met mijn pa heb gewonnen Ondertussen bijna een jaar gestopt dus dik verdient dacht ik zo! Gisteren dagje Linnaeushof. Was erg leuk, maar na 10 min kreeg Charlie haar voor tanden door haar lip... De ene tand kwam er aan de onderkant van haar lip weer uit.. Nou dat was zooooo zielig en eng en wat een bloed komt er uit je kindje dan. Niet goed voor mijn hormonen! Charlie was erg stoer. Wel huilen natuurlijk, maar al snel over en de man van de EHBO mocht het zelfs koelen met ijs en onderzoeken! trots op mijn meisje! Zondag voor t eerst t hartje van de beeb gehoord en hoe bijzonder is dat! Ik heb voor moederdag zo'n angelsound gekregen ideaal! Ik geniet echt van het zwanger zijn en probeer me niet te veel zorgen te maken over alles en dat lukt aardig. Bekken gaan de ene dag beter dan de andere, maar we genieten van de goede dagen. Buik groeit als kool! Zal zo een foto showen. Vind het wel lastig om erover te schrijven ivm jou gelukkig... Als je het moeilijk vind laat ik het hoor!
Dus.... gaat een beetje hard! Tot nu toe 1kg afgevallen dus daar ligt het niet aan! Bekijk bijlage 248494
Jojo...gewoon lekker posten over je zwangerschap hoor, vind ik niet moeilijk hoor. Onze tijd komt echt nog wel en voel me erg goed dus vooral kletsen en foto' s plaatsen enz. IUI 4 is een feit, alles weer goed gegaan dus we gaan de 2 lange wachtweken weer in en gaan weer hard duimen. Ook wordt ik weer tante, me broertje verwacht zijn 1e kindje. Ik en me schoonzusje scheelde 1 week in zwangerschap. Gek genoeg vind ik het niet moeilijk, vind t zelfs geweldig weer een hele trotse tante te worden. Ook zijn hun 1,5 jaar bezig geweest en hebben in die tijd een miskraam gehad dus gun ze dit kindje van harte.
spannend hoor Gelukkig!! Ik begin met duimen en hou dit de komende 2 weken vol! Ik vind je een sterke vrouw! Dat moet ik even kwijt!!!!
Zo ben ik weer eens #schaam Kris: Gelukkig dat alles goed is met de kleine. Ik begrijp dat je thuis wilt bevallen. Spannend hoor. Mooi fimpje op fb, geweldig om te zien. Jojo: alweer bijna een jaar gestopt met roken. Echt zo knap van je. Twee jaar geleden had je dit niet durven dromen. Wat hebben jullie een heerlijke gehad met het prachtige weer. Je weet wat ze dan zeggen he?! En wat een bikkel is charlie zeg!! Veel plezier zondag Loes: Hie nog één die zegt "maakje druk om het cb". Tim loopt standaard met dingen die in lijn liggen van de taal achter. Of liever gezegt "hij doet het op zijn manier". We hebben tussendoor wel een telefonische afspraak gehad om de ontwikkeling te checken, maar nu hebben we pas met 2 1/2 jaar een nieuwe afspraak. 4 maanden later dan een peuter eigenlijk om controle moet. Zo belangrijk is het nu. Gelukkig: Jeeee een nieuwe poging. Duimen draaien weer voor je meid. Knap dat je zo blij kunt zijn voor je broer, menig persoon zou er anders in staan. Mutz; Balen dat je nu nog 6 weken moet wachten. Mist Milan de bv of is hij fluitens over gegaan? POst je nog een keer foto's van je huis? Sab: wat een beauty is je meisje toch en wat lijkt ze toch op haar grote broer, ongelooflijk. Hoe is het met jou? En al en beetje een ritme gevonden? Veel plezier zondag! Bi: miauw miauw, wat een schatje. Hopelijk blijven de vogels bij haar veilig in de boom. Jouw meiden worden ook al zo groot.Leuk om te volgen via fb. Naat: zaterdag feest!!! en misschien wel dubbel feest. Een collega van mij heeft het werkelijk voor elkaar gekregen. Haar kinderen zijn op dezelfde dag jarig. Manon: Binnenkort op vakantie, geniet ervan! Hoe was het bij verder bij de gyn, nog acte ondernomen of op naar volgende maand? Hier: nee, neee, nee, nee heb ik heel de dag gehoord. Men o men wat een fase. Hopelijk morgen een betere dag................... Verder nog geen ongi te bekennen, helaas. En Jojo ik heb nog een test gedaan maar zoals verwacht negatief. Morgen zou mijn volgende cyclus aanbreken. Denk dat ik eerst een afspraak maak voor acupunctuur, eens zien wat zij voorelkaar kan krijgen. Dakkapel staat en de verdere verbouwing op zolder is in volle gang. De ideeen voor Tim zijn kamer zijn er volop, maarja als een tweede nog op zich laat wachten wil ik hem eigenlijk in zijn huidige kamer houden (lees dichter bij ons).
Gelukkig mijn duimen draaien ook weer vollop meid. Hoop zo dat die twee weekjes voorbij vliegen en dat er dan positief nieuws is!! Jojo zo te lezen heb je een super leuke midweek Texel gehad. Super toch zo'n kado omdat je gestopt bent met roken! En al een mooi buikje hoor, begint al goed te groeien. Bij een tweede vind ik het toch sneller gaan. Krisje, aftellen geblazen voor jou (en mij). Fijn dat alles goed is met de kleine baby. Hopelijk worden de baby's gauw geboren!! Smits' fijn dat de dakkapel klaar is. Inderdaad zaterdag feest Keano alweer twee jaar. En wie weet misschien wel ibbel, zou wat zijn hè hahaha, hoop het niet hoor, liever daarna, maa je hebt het niet voor het zeggen hè. Vrder weet ik het ff niet meer. Keano slaapt nu ff, wilde zelf naar bed toe hahaha...vanmiddag weer voor controle naar de vk.
Gelukkig: wat een spannende dagen komen er weer aan. Oh meid het is jullie toch wel zo gegund. Ik vind het bewonderenswaardig hoe positief jij erin staat! Echt heel knap. Ook hoe je het andere blijft gunnen. Wauw! Ik duim me rot voor jullie!!! Kris: oef even spannend geweest zeg! Altijd schrikken als het woord vergiftiging om de hoek komt. Fijn dat alles goed blijkt te zijn. En dat indalen gaat vast ook goed komen. Jojo: die arme Charlie! Maar wat een bikkel zeg. Stoere chick . Wat hebben jullie een mazzel gehad met het weer vorige week!! Heerlijk....Tja ik heb het wel even zwaar. En vorige week zat ik er doorheen. Een hele nacht gehuild en gepiekerd en toen besloot ik dat het genoeg was. MIJN gezin moet op 1 staan vanaf nu. Maar ow wat is dat moeilijk. Ben met mijn pa in gevecht om hulp te zoeken. Maar dat doet hij maar niet. Dat vind ik eng want de vorige keer deed hij het wel. In mijn werk zie ik helaas heel vaak wat er kan gebeuren met mensen die geen hulp zoeken. Nu willen ze ook nog eens mijn moeder gaan overplaatsen naar een verpleegafdeling . Er komt nog te weinig uit haar om wat bij te dragen aan de jong dementerende groep. Pff maar op de vrepleegafdeling zakt ze helemaal weg. Ze proberen het nog tegen te houden maar dat lukt ze niet lang meer. Dat in een notendop. Maar gister ook te horen gekregen dat ik na mijn vakantie weer terug mag naar het woninginbrakenteam Yeahhhhh....nog even niet in het uniform dus. In ieder geval tot eind september maar misschien nog langer. Een welkom goed bericht!!!! Wat een mooi buikje heb je al!!! Loes: net als derest al zegt F*ck het cb hahahaha.....Nick zegt ook nog niet zoveel. Het cb maakt er bij ons niet echt werk van. Komt wel. En bij Sam komt het vast ook wel! ff posten....
Naat: wat sneu dat Keano hooikoorts heeft!! Wist helemaal niet dat dat al zo jong voor kwam. Arme man! Hoe voel jij je verder? Laatste loodjes of houd je het nog goed vol? Hoe gaat het met je pa? Smits: zag de foto's van het gat in jullie dak wow! Fijn dat het dakkapel erop zit. Klinkt als een gezellige nee dag! Pfff vermoeiend hoor. Hier ook al regelmatig een nee-zegger en ikwilhetnietdusikgooimezelfopdegrondenikkrijseroplosser........ Loopt ook te rommelen met zijn middagslaapje....gelukkig slaapt hij nu wel anders is het helemaal gezellig aan het einde van de dag. Raar hoe je cyclus nu gaat. Bietje: die foto van dat koekje op Joan(?) haar hoofd hahahaha hilarisch!! Hoe gaat het bij jullie? Sab: wat lijkt Maja toch op Mirza zeg, niet te geloven . Hoe gaat het nu met twee kids tegelijk? En hoe doet Maja het met slapen enzo? Ik ben vast weer iemand vergeten................
Super wat balen dat je zo'n Kl*te week hebt gehad. Het is voor jou toch allemaal niet makkelijk. Wel fijn dat je voorlopig niet terug hoeft in uniform. Dat is een hele geruststelling. Is er een mogelijkheid dat er zoiets vast voor je komt? Ik hoop het voor je. Nick begint al aardig te peuterpubberen als ik je bericht leest. Geen leuke fase lijkt me. Maar ach dat gaat ook wel weer voorbij. Jojo wat heb jij een mazzel gehad met het weer zeg. Heerlijk! Gewoon de beste week tot nu toe uitgekozen om op vakantie te gaan. En wat gaat je buikje hard zeg. Niet te geloven hoe snel het zichtbaar is bij een tweede. Kun je wat dat betreft niet lang voor jezelf houden. Charlie haar lip weer helemaal heel? Ik zou echt heel erg schrikken als ik zoveel bloed zou zien. Auwie! Gelukkig hoop zo op een positieve test voor jou. En net zoals Super zegt, knap dat je zo positief blijft. Ook naar anderen in je omgeving. Het moet toch wel heel erg moeilijk zijn voor je. Echt petje af hoe je ermee omgaat. Naat de laatste lootjes en zaterdag ook nog een verjaardag. Zal wel zwaar zijn zo'n drukke dag. Je had toch iets van een speelhuisje gekocht voor Keano zijn verjaardag, of heb ik het mis? Heb je die al opgezet of doe je dat zaterdag? Verder helemaal klaar voor de bevalling? Kris ben jij er ook al helemaal klaar voor? Goed van de mensen in je omgeving dat ze je verplichten rust te houden. Straks komt dat namelijk nooit meer terug. Haha, maar je krijgt er wel iets prachtigs voor terug. Dat is dan weer onbetaalbaar. Smits fijn hè zo'n dakkapel. Wat een zee van ruimte krijg je dan opeens. Tim ook al lekker aan het peuterpuberen net als Nick. Wat dat betreft mag ik nog van geluk spreken dat Sam niet praat. Want nee schudden doet ze als de beste. Oh hoe gaat het nu met je cyclus? Heb ik even gemist. @ hier alles goed. Sam haar voorste kies is eindelijk doorgekomen. Dat heeft echt heel lang geduurd. Nu staan er nog 3 anderen op doorkomen, maar heeft ze op dit moment even geen last van. En wat betreft het praten, het begint te komen. Ze zegt al volop papa en tegen een aap zegt ze paa. Bal begint ze ook al te zeggen. Dus dat cb kan mijn rug op. Ieder kind doet het op zijn eigen tempo. En Sam maakt toch wel duidelijk wat ze bedoeld. Daar heb ik geen woorden voor nodig.
Loestig, en zo is het maar net hoor, ieder kind zijn eigen tempo, hetkomt vanzelf. Keano is bijna twee en begint nu goed te praten, alhoewel ik er soms nog helemaal niets van begrijp haha Mijn ouders hebben een buiten SP'er huisje gekocht inderdaad, hij staat nog niet in de tuin, dit doet Pascal zondag pas. Er komen zoveel kinderen zaterdag, en straks is die al stuk voordat Keano ermee gespeeld heeft. Super, wat fijn van je werk meid, dat je voorlopig nog ff geen uniform aan hoeft! Vervelend dat je pa geen hulp wilt zoeken, idd erg moeilijk, ik wee het. Van je mams ook vervelend zeg dat ze haar willen overplaatsen, is dat iets wat ze gewoon kunnen doen of ? Hier gaat het nog niet echt lekker met mijn vader. Heeft nog erg veel last van die breuk in zijn rugwervel, dinsdag is hij daarvoor de de scan geweest, de uitslag hiervan krijgt hij in juni pas...duurt allemaal erg lang, ook dan moet hij pas weer terug naar de longarts. De afspraak met de psyg stond voor 14 mei gepland, deze heb ik af moeten bellen, weet niet of hij daarvoor nu al een nieuwe afspr heeft. Eerder ook al gereageerd vandaag... Hier vanmiddag wee controle bij de vk gehad, alles weer goed. Bloeddruk netjes, baby ingedaald, 1 kilo afgevallen (had ik niet verwacht) hahaha dus nu afwachten. Nu moet ik volgende week donderdag weer terug. Wordt nu wel erg nieuwsgierig hoor, ben zo benieuwd of die op Keano lijkt.....hoop datdie gauw komt, na Keano zijn verjaardag dan hè...trouwens mijn mannetje zit in de kuip bij het Nederlands elftal, ook wel ff lekker zo'n avondje alleen, lekker niksen...
Lieve Super: wat kan huilen toch lekker zijn om je hoofd even leeg te maken, maar het fiet waarom je moet huilen is natuurlijk heel triest. Snap niet dat ze je moeder zomaar kunnen overplaatsen in de wetenschap dat ze dan achteruit zal gaan. Lastig dat je vader geen hulp wilt. Wat een heerlijk nieuws over je baan. Zou fijn zijn als je daar lang kan blijven. haha die nick is dus ook al zo'n pittig mannetje. Vraag mij af wanneer Tim doorkrijgt dat liggen/ krijsen/ zeuren NIET helpt.