Oh mutz ik vind de nachtvoeding ook helemaal niet erg hoor. Ik merk alleen dat hij hongerig is, niet alleen omdat hij eerder komt, maar ook omdat hij vaak na de voeding al zijn knuisjes zoekt...of het is zuig behoefte, kan natuurlijk ook wel, maar zijn speentje hoeft hij bijna niet. Sab, gefelicited met Mirza. Leuk hè die watertafel. Keano heeft hem ook gekregen voor zijn verjaardag van mijn schoonouders. Ryan krijgt nu 7 voedingen. 90 + 3 schepjes. Ze zeggen hier dat ik nog niet mag ophogen tot we naar het CB moeten. Hier moeten we 5 juli naar het CB. Ik kan ook ff bellen als het zo blijft natuurlijk, kijken wat ze adviseren. Kris, wat een super foto van jullie dochter op fb en jeetje wat veel haar heeft ze zeg. Gelukkig duimen draaien hier meid!!!
Kris ff op me gemak je verhaal zitte lezen, jeetje wat heftig zeg. Hopelijk mogen jullie gauw naar huis maar het belangrijkst is dat het goed gaat met jou en roos en of dt nu in het zh is of thuis maakt niet uit toch. Lekker genieten van je kleine meisje!!!
Dan heb ik je verkeerd begrepen Naat, dacht idd dat je moeite had met de nachten. Nu kan ik me wel voorstellen at je daar moeite mee hebt, had ik namelijk ook, maar het kan nog wel even duren voordat hij doorslaapt. Ik had me ingesteld op een jaar, dat viel uiteindelijk mee met een half jaar, haha. Hoop voor je dat hij sneller doorslaapt! Hopelijk kunnen ze je bij het CB vertellen of hij idd erg hongerig is. Geen ervaring mee, met bv mocht je namelijk aanleggen als je het idee had dat hij honger had.. (zitten ook voordelen aan bv )
Pff, ondanks dat we er veel 'live' van hebben meebeleeft blijft het een heftig verhaal als je het zo leest! Ben trots op je! Hebt het zo goed gedaan! Hoop dat je snel naar huis mogen!
Tja heb het nog steeds niet als heftig ervaren... Haha... Merk nu alleen steeds meer ds ongemakken van de ks wond...eigenwijs wil ik pijnstillers afbouwen maar dan merk je dat je al snel te veel doet... dus even uitvogelen hoe mijn lichaam nu werkt Haha...
Super, vul je je beschikbaarheid nog even in voor onze date? Of heb je geen zin om te komen? Zou leuk zijn als we weer eens allemaal kunnen!
Hey lieverds, ik dacht.... er zou zomaar baby nieuws kunnen zijn.... en jaaaaaaaaaa! Ryan en Roos! Gefeliciteerd meiden! Leuke namen ook! Zag het verhaal van Kris, wat heftig meis! zo'n ruggeprik is echt als hemel op aarde he ?! Genieten jullie maar heerlijk van die kleine schatjes! Xxx
Zo even flink aan de schoonmaak geweest. Vannacht om 03:15 uur vertrekken wij naar schiphol om dan heerlijk naar Ibiza te vliegen. Best wel spannend! Ben benieuwd hoe Nick het gaat vinden. Kris: fijn dat jullie lekker thuis zijn en dat jullie meisje het zo goed doet! Geniet ervan. Hoe gaat het met jou? 1979: hoe gaat het met jullie kleine meisje? Alweer 8 maanden oud! Wat gaat de tijd toch snel. Sab: wat is Mirza verwend zeg met zijn verjaardag! Hoe ging de avond/nacht na zijn verjaardag? En o wat is Maja toch een schatje en zo rustig. Bi: wat zag jij er super strak uit!! Wauw echt heel knap hoor. En je meiden worden ook alweer zo groot. Jojo: fijn je even gesproken te hebben. Ik neem je "tips"mee Doe je een beetje rustig met je bekken. Mutz: al een dag kunnen prikken? Ziet er lastig uit als ik het overzicht zo zag. Naat: hoe gaat het met de mannen? Ben benieuwd of je de voeding mag ophogen van het cb. Loes:hoe gaat het bij jullie? druk geweest zag ik op fb. Het is wel mooi geworden. Al bijna vakantie voor jou? Gelukkig: moet regelmatig even aan jullie denken! Hoop zo dat het nu raak mag zijn. Mijn duimen draaien hoor. Nou ik ga maar even verder met spullen bij elkaar zoeken. Iedereen een fijne week!! Wij zijn 6 juli weer op nederlandse bodem. xxx
Super heeeeele fijne vakantie! Komt vast goed met Nick! En het is gelukkig niet zo lang dus als het krijsen wordt, dan is dat maar zo! (neem lekker een speen oid mee waar hij op kan sabbelen voor zijn oortjes!) En wat betreft de tips graaaaag gedaan! Hoop dat je er iets aan gaat hebben! Vond het ook leuk om jou weer even gesproken te hebben! Kletst toch lekkerder he even van t forum af! Geniet meid je hebt het zoooo verdient!
Oh super, wat lekker dat jullie er even tussenuit gaan! Dat hebben jullie idd wel even verdiend! Geniet ervan en kom lekker bij. Kom helemaal goed met Nick en je zal zien dat jullie niet de enige zijn met een kleine!
Super een hele fijne vakantie meid, geniet er lekker van met je gezin en idd komt heus goed hoor dat vliegen met Nick. Jojo leuke banner meid. Hier gister contact gehad met CB. We mogen ipv 100 nu 110 geven. Omdat hij toch telkens binnen de 3 uur komt. Vandaag maar eens mee beginnen, kijken hoe het gaat. Kris hoe gaat het met jou en met de kleine dame? Wat een haar heeft ze zeg, super hoor.
Ik heb jullie afgelopen weken een beetje verwaarloosd. Sorry daarvoor. Zoals sommigen al weten was ik erg druk met de verhuizing van onze bibliotheek en op dit moment ben ik op mijn werk nog druk met allerlei dingen inhalen, die ik toen niet kon doen. Ach laatste weekje daarna 3 weken vakantie. Heerlijk. Super jij zit al op Ibiza, fijne vakantie daar. Geniet er lekker van. Gelukkig, duim duim duim!!! Jojo weet niet of ik al had gereageerd op je bericht dat je een zoon krijgt. Gaaf zeg. Jij mag het allebei een keer meemaken. Dat is fantastisch! Krisje gisteren je kaart ontvangen, heel erg mooi. Ben je al een beetje bijgekomen van de bevalling? Weet je al wanneer jullie naar huis mogen? Naat fijn dat je kindje zo goed drinkt. Beter dan dat hij helemaal niet zou drinken. En werkt het nu je 110 cc mag geven? Euhm de rest ben ik echt weer helemaal kwijt. Heb wel steeds meegelezen, maar had gewoon moeten reageren, dan had ik nu ook wat zinnigs te zeggen tegen Mutzie en Sab. Bietje jij bent ook rustig. Alles goed met de kids? Manon where are you????? 1979 leuk om weer wat van je te horen. Hoe gaat het bij jou?
Kris...hoe gaat het met jou en je prinsesje? Alles goed met iedereen? Hier alles goed, voel niks bijzonders dus ben bang dat de 5e IUI ook niet is gelukt, maar ik probeer hoop te houden. Zit pas 8 dagen na de inseminatie dus wie weet. Wordt wel gek van het wachten...
Pffff druk weer op de verkeerde knop, kan ik weer opnieuw beginnen. Krisje lekker aan t genieten meid? Gelukkig inderdaad het kan meid, dus blijf positief. Loestig, ik heb het idee dat Ryan niet genoeg heeft aan die 110. Hij is echt hongerig. Donderdag naar het CB dus dan ff vragen. En al aan t aftellen tot de vakantie, gaan jullie nog lekker weg? Hier vanmorgen met Ryan naar de huisarts geweest. Hij heeft in zijn nekje een rood vlekje, was klein, maar is in vier weken toch al groter gegroeid. Het is volgens de HA een aardbeivlek, of hoe zei het noemde een hemeganioom of zo. Kan nog groter worden, is onschuldig en gaat uiteindelijk wel weer weg, maar wanner? Kan na 1 jaar zijn maar ook na 3 jaar of nog langer. Ben allang blij dat het niks ernstigs is maar het groeit best snel vind ik in die vier weekjes. Moet de groei wel in de gaten houden als het te gek groot word weer terug naar de HA en evt een bezoek aan de dermatoloog. Hopelijk blijft het hoe het nu is en wordt het niet giga groot. Jojo, hoe gaat het met je bekken?