Waah, gelukkig! Wat fijn, gefeliciteerd! Nu spannend of het er een of twee zijn... Hoop snel meer te horen.
Het is gelukkig snel gelukt na de miskraam. We denken toch echt dat onze match niet samengaat, dat ik vijandig slijm heb. Het is iig. een feit dat we na 5 IUI's voor de 2e keer zwanger zijn. IUI slaat dus bij ons aan. Moet nu de ustrogastan bolletjes blijven gebruiken, dit verkleind de kans op een miskraam. Er spannend allemaal weer...25 juli de eerste echo. Voel me erg goed, had ook totaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn.
Gelukkig wat een geweldig nieuws! Maar ook eng lijkt me! Wel gek dat je de 25e al voor een echo moet! Dan kun je misschien nog geen hartje zien en zit jij weer in de stress!!! Oh ik hoop dat dit beebje/beebjes blijven plakken!!!! Gaan jullie het ook al aan je familie vertellen???? Geniet ervan!!!!
Met 6 weken en 4 dagen heben we de echo en de gyn. zei met de vorige zwangerschap dat ze dan eigenlijk al wel echt hardactie willen zien. Vind het wel eng hoor die echo straks. Maar we blijven positief en gaan ervanuit dat deze zwangerschap wel goed gaat. En onze ouders broer en zussen weten het al. Hebben het meteen vandaag verteld. Iedereen is weer erg blij. Als alles goed mag gaan schelen me schoonzusje en ik 3 maanden.
Joepie gelukkig, gefeliciteerd en deze keet komt het helemaal goed. Op naar de 25e voor de echo. Spannend xxx
Wauw gelukkig echt super goed nieuws. Ben helemaal blij voor jullie. Spannend weer die eerste echo, maar het moet nu echt goed komen!!! Het is hier erg rustig, iedereen aan het genieten van de vakantie of met andere bezigheden. Wij zijn net terug van een weekje op Rabbit Hill. Mutzie jij wilde weten of het een leuk park was, omdat je daar misschien naartoe wilde gaan. Nou boeken, zou ik zeggen. Echt een heel leuk park. Heel erg rustig en schone huisjes. Uiteraard zijn de huisjes een beetje gehorig, maar daar hebben we geen last van gehad. Echt een park voor kinderen! We hebben ons, ik bedoel met name Sam, goed vermaakt. Ze heeft heerlijk gezwommen, gezwommen en gezwommen. Haha jullie begrijpen, het zwembad viel erg in de smaak. Verder hebben we lekker gefiets, zijn naar een kinderboerderij en de apenheul geweest. En we hadden gewoon prachtig weer. 1x op een avond een beetje regen en afgelopen zondag was het regenachtig. Verder heel de week buiten kunnen zitten, zo warm was het. Dus aan alle kanten geluk gehad. Allen bij thuiskomst een flinke tegenslag. Er was een fikse onweersbui geweest, waardoor de hoofdzekering van de meterkast eruit was geklapt. Dit moest door het energiebedrijf worden vervangen. Heel de diepvries dus ontdooit, alles kunnen weggooien. Verder was de verwarmingsketel defect (gelukkig alweer gemaakt) en we hebben een bubbelbad en ook daar is de hele electronica van kapot. Vandaag naar dat bedrijf bellen, maar waarschijnlijk moet er gedeeltelijk gesloopt worden om het te kunnen maken, dus zit je weer in die rotzooi. Ook zijn er ingebouwde spotjes defect, omdat de transformator het niet meer doet, maar die spotjes zaten er al in toen wij hier kwamen wonen en werkelijk geen idee waar die transformator zit. Overal al gezocht. En ook de verlichting in de tuin is kapot en de sensor (zodat die verlichting 's avonds aanspringt) is om zeep. Al met al dus best veel schade. Gelukkig allemaal verzekeringskwestie, maar je kent het wel. Altijd ellende en maar de vraag hoeveel je vergoed krijgt. Het bad kijk ik nog het meeste tegenop, zeker als er gekapt moet worden. Bah niet leuk thuiskomen. Sorry voor mijn erg ego verhaal, maar moest het even kwijt. Verder dus wel genoten. Zal ook even twee foto's posten van onze vakantieganger.
Zo daar ben ik dan eindelijk ook weer! Ik had verwacht flink wat bij te moeten lezen maar dat viel erg mee. Gelukkig: wauw wat een mooi nieuws zeg! Wat een spannende tijd weer voor jullie. Gefeliciteerd met deze zwangerschap. Oh ik hoop zo op goed nieuws voor jullie. Misschien wel twee kleintjes Hoe voel je je? Lijkt me erg eng allemaal. Loes: wat balen om zo thuis te komen met al die schade! Dat is wel een beetje een domper na zo'n leuk uitje. Wat een leuke foto's van Sam. Wat wordt ze groot zeg. Jojo: heb je al nieuws? Kris: wat een mooie plaatjes van Roos zie ik voorbij komen zeg. Echt een prachtige dochter hebben jullie. Hoe gaat het allemaal? En met jou? 3 weken alweer. Bi: wat een druk weekend zullen jullie gehad hebben. Super leuke foto zeg met de forummeiden en de kleintjes!!! Ik had 's ochtends al een verjaardag en 's middags die van mij moeder. Hopelijk kan ik er in september bij zijn!!!!!! Naat: hoe is het met Ryan? nog steeds zo hongerig? Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Lekker ontspannen. Beetje naar het strand, beetje hangen, beetje eten, beetje drinken. Nick heeft het geweldig gedaan. Zowel heen als terug in het vliegtuig ruim een uur geslapen en geen genante krijspartijen. Ook in Spanje zelf was hij heerlijk relaxed. Ging zo mee in het ritme van de spaanse bambino's. Oftewel elke avond na 22:00 uur te bed tot 08:30 uur en dan een laat middag tukje. Lekker uit eten en op terasjes hangen......Vanaf gister komt hij langzaam weer in het nederlandse ritme. Maandag ga ik weer aan het werk. Dat zal even tegenvallen. Maar ik ben opgeladen en vastberaden om een andere functie te gaan vinden!!!!
Jojo heb jou nieuws al gevolgd via Facebook, blij toe dat het allemaal goed is meid. Loestig, wat vervelend thuis komen is dat zeg, maar gelukkig wel een leuke vakantie gehad! En wat een leuke foto's van Sam. Super, jullie ook weer op Nederlandse bodem. Lekker genoten zo te zien. Fijn dat Nick het zo goed heeft gegaan in het vliegtuig en ook in Spanje. Vorigjaar ging het bij ons met Keano ook goed, gelukkig, is namelijk altijd maar afwachte hè. We mogen Ryan nu 6 flesjes aanbieden van 150 + 5 schepjes. Hij drinkt niet alle flesjes helemaal leeg, maar dat hoeft ook niet. Ik vind dat het beter gaat. Hij red nu vaak wel de vier uur tussen de voedingen. Snachts zit er meestal zo'n vijf uur tussen, dus dat is ook fijn. Ook leuke foto's van jou en Nick. Wat is hij alweer groot. Gaat allemaal zo snel. Hier heeft Pascal officieel vanaf maandag vakantie, alleen vroegen ze of hij nog ongeveer 3 dgn door wilde werken, dan plakt hij deze dagen achter zijn vakantie. Ik heb gezegd doe het maar want het is toch kl#te weer. Ben in staat om een last minute te boeken naar de zon alleen doen we het maar niet want Ryan is wel erg klein vind ik hihihi... Maar volgend jaar gaan we weer naar de zon hoor want het Hollands zomerweer ben ik zo zat. Keano gaat hier nu steeds meer praten, echt grappig, hele verhalen, soms snap ik er niets van hoor hahah... Hij heeft 1x op potje geplast maar daar is het bij gebleven, hij vertikt het de draak! Krisje hoe gaat het met Roos? E met jou, herstel je goed van de keizersnee? Sab jullie nog plannen voor de Vakantie? Bietje gefeliciteerd met je meisjes!!! Wat is het jaar voorbij gevlogen zeg! Nou ga maar eens ontbijten en dan ff boven de boel doen...toch rot weer hè bah
Laatste weekendje vrij. Morgen weer werken bahhhh heb ik echt geen zin in! Zit net zo lekker in de vakantie modus.......nou ja het moet maar weer. Naat: grappig dat Keano zo lekker begint te praten. Hier zegt Nick ook steeds meer woordjes maar echt vlot gaat het nog niet. En ook al een keer op het potje geplast!! Goed zeg....nu nog ff wat vaker. Wij hebben hem ook staan en Nick rent er enthousiast naartoe NADAT hij zijn luier heeft volgewerkt....Hmmm tja....
Super zo te zien heb jij ook een fijne vakantie gehad. Wat is Nick toch al een grote vent. Leuke foto's!!! Knap van je dat je hebt besloten een andere functie te gaan zoeken. Hopelijk hebben ze snel een geschikte plek voor je. Naat Ryan is dus goed aan het drinken van zijn flesjes en wat knap dat Keano op zijn potje heeft geplast. Nu wordt hij echt heel groot als zelfs die luierwissel niet meer nodig is. Pascal dus over 3 dagen vakantie. Zo te zien heb je die goed uitgekozen, want het weer wordt weer beter. Joehoe dames hoe gaat het met de rest? Het is hier zo stil. Hier nog 1 weekje vrij en dan weer werken. Zaterdag was ik bij mijn zus en zij vertelde ons dat ze weer in verwachting is. Leuk, Leuk!! De derde daar. Mijn schoonzus is een dezer weken ook uitgeteld van de derde dus het wordt een grote familie.
Hier alles nog goed. Voel me goed. Morgenavond komt er iemand van moeders voor moeders langs. Volgende week woensdag de echo...zo spannend!!!
Spannend gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfff wat zullen de dagen lang duren voor jullie. Duimen duimen duimen duimen!!!!! Loes: wat veel kindjes hebben jullie in de familie. Leuk hoor! Lekker nog een weekje van je vakantie genieten. Het weer wil alleen nog niet echt meewerken! Whahahaha wat heb ik een mazzel. Mijn eerste werkdag begon goed. Kreeg even te horen dat ik derest van 2012 bij dit team mag blijven yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss dus t/m 31 december zit ik binnen Zo blij...............
Pppfff bedenk me steeds bij elk.berichtje van iemand en nu ga ik reageren maar tja dat is dus nog steeds niet gebeurd... Gelukkig...fijn dat je je goed voelt... hopelijk een goede echo volgende week Super voor jou ook geweldig nieuws... lekker begin zo na de vakantie... top meid !! Loes ook lekker bijna vakantie... heerlijk!! Jammer alleen van het nederlandse weer nog plannen verder voor de vakantie?? En leuk de familie uitbreiding!! Oja super...heerlijke foto's van nick... kon foto's eerder van jullie kids waarderen maar nu begrijp ik jullie trots helemAal Naat fijn dat het heerlijk gaat met je twee mannen... en nieuwe meubels besteld?? Zag in ieder geval dat de meubels van nu te koop staan toch?? Sab... vandaag nog veel pijn?? En dw hap zijn ook zulke flapdrollen af en toe... met roos vorig weekend ook..za niets gekregen en zondag kregen we gelijk Spruw medicijnen omdat dat wel nodig was... vreemd allemaal die hap mensen vind ik... Hier alles goed... roos (en ik) dus Spruw gehad... zondag medicatie gehad en woensdag helemaal over... roos heeft er gelukkig weinig last van gehad (ik ook trouwens)...ze was alleen wat uit haar hum en huilerig... Roos groeit ook goed... vorige week dinsdag woog ze al 4352 gr (start 3962) en ze heeft zes voedingen waarvan de laatste half 12 en dan de eerste half 6... En dan mogen papa en mama weer slapen tot half 10 goed te doen ook zo... Ivo is veel thuis... rustige periode op het werk nu dus hij kan optimaal genieten van zijn trots... Denk zelf een tweede studie naast werken te gaan volgen... een werk-leer overeenkomst... mbo verpleegkundige opleiding van 1.5 jaar en dan nog werken... morgen een sollicitatie weg doen en hopelijk snel een reactie daarop...toch weer een tweede diploma erbij dan en meer uitzicht op werk jn onze regio... verder weinig nieuws... alleen genieten van onze mop
Super wat een goed nieuws zeg. Dat is nog eens goed terugkomen van vakantie. Echt super blij voor je. Gelukkig spannende tijden weer voor jou. Ik hoop zo dat alles goed gaat deze keer. Krisje Roos groeit dus goed. En gelukkig ook weer genezen van de spruw. Knap van je dat je een opleiding wilt volgen. Geeft inderdaad weer meer kansen voor de toekomst. Je schreef nog dat ik bijna vakantie heb, maar helaas is die bijna afgelopen. Ik moet dinsdag weer beginnen. Ruben heeft nog ruim 4 weken vrij, de mazzelaar.
Kris: wat heerlijk dat Roos het zo goed doet zeg. Wel balen van de spruw maar gelukkig was ze er snel vanaf. Spannend dat je weer een opleiding wil gaan doen! Zou wel gaaf zijn en idd je werkkansen vergroten natuurlijk. Lekker dat Ivo zo veel thuis kan zijn. Heerlijk genieten. Loes: wat ben jij op een vreemde tijd op zp??? Slaapproblemen of probeer je van elke vakantieminuut optimaal te genieten??? Ik ben ook superblij dat ik voorlopig mag blijven. Ben nog een beetje mijn draai aan het vinden (zoeken) maar dat komt vast helemaal goed. Morgen lekker vrij!
Sorryyyyyy ben steeds te lui om een reactie te plaatsen. Super, wat een mooie foto's en wat is nIck veranderd. Echt een peuter om te zien. Meid wat heerlijk dat je mag blijven de komende maanden in dit team. Eindelijk positief nieuws. Naat: Nieuwe meubels gekocht?? Loes: Leuk zoveel kleintjes in de familie. Jammer dat het weer zo slecht is in jullie vakantie. Zou niet mogen. Geniet nog even van de daagjes vrij. Kris: Spannend je sollicitatie. Goed dat je er volop mee bezig bent. Geniet van je foto's op fb. Volgende week mag ik Roos gelukkig live bewonderen Bi: vakantie is bijna begonnen voor je. Gaat Mika met veel vriendjes naar de middelbareschool? Is er een groot hoofdstuk afgesloten in het boek van je oudste, ff een momentje............ Sab: hoe is het nu, minder last. Heb je die echo al gehad?? Oja Tim is slaapzak vrij. Geluk bij een ongeluk. Twee slaapzakken vies en toen maar een laken en deken (bij gebrek aan een klein dekbed) gepakt. Tim was zo trots als een aap. Nu afwachten wanneer zijn peuterbed binnen is. Peet: Krijg je over twee wkn nu nog een keer de 20 wkn echo of was de tweede bij de vk voldoende?? Hoeveel uur ben je nu nog aan het werk?? Halve dagen of inmiddels helemaal gestopt. Ik ga weer verder op buggy zoektocht......... Mutz: zie jou volgende weer, gezellig!!