Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super ja was een raar tijdstip, maar ik kon niet slapen vanwege mijn oor. Ik dacht dat ik een ontsteking had. Ben gisteren naar de huisarts geweest en het bleek wondroos te zijn. Dus nu antibiotica zalf smeren en hopen dat het geneest, ander een antibioticakuur met pillen gaan slikken. Maar ik heb het idee dat het al werkt.

Reageer later op de rest. x

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Smits: wat lekker dat Tim uit de slaapzak is. Weer een stapje verder! Grappig dat je er zo achter kwam. Ben benieuwd hoe het gaat in zijn peuterbed. Jeetje wat worden ze allemaal groot opeens.

Loes: oh bah wondroos. Dat is volgens mij best wel pijnlijk! Fijn dat de medicijnen hun werk lijken te doen.

Hier komt zo mijn vriendinnetje die ik al een jaar niet heb gezien. Ze is als au pair naar Zwitserland gegaan. Het werk als au pair zit erop maar ze blijft voorlopig in Zwitserland. Nu is ze even in NL dus gaan we zo weer ouderwets theeleuten.

Fijne dag allemaal!

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super wat leuk au pair in Zwitserland. Daar heeft ze vast heel veel meegemaakt. Jullie zullen wel flink wat te vertellen hebben.

Smits hoe gaat het nu met je cyclus? Is het weer normaal of weer zo'n lange zoals je laatst had?

Krisje fijn dat Ivo zoveel thuis is. Kunnen jullie samen van Roos genieten. Ik zag op fb dat je de spijkerbroeken weer aan kunt, dus je wond is genezen. Fijn!

Manon wat is het toch lange tijd stil aan jouw kant. Gaat alles goed?

Bietje nog gefeliciteerd met de verjaardag van Lynn en Joan en Kate. Was dat iedereen, of waren er nog meer jarigen. Haha een heel huishouden bij jou. Alles goed met jullie?

Sab en Naat jullie genieten ook van jullie kleine wondertjes. Post nog eens wat foto's. Dat geldt trouwens ook voor jou Krisje.

Jojo krijgt toch een jongen. Het was even onduidelijk las ik op fb. Gelukkig nu weer duidelijkheid. Heb je nu binnenkort weer een echo, of is het nu allemaal goed?

Mutzie, ben je met vakantie of bezig in je nieuwe huisje?

Euhm tja volgens mij heb ik iedereen gehad. Oh nee natuurlijk Gelukkig nog. Volgende week de echo voor je. Spannend. Ik duim voor je. Hoe voel je je. Merk je iets aan je lichaam?

Hier alles goed. De zalf voor de wondroos lijkt te helpen, hoewel het vannacht weer iets pijnlijker leek. Maar ja ben nog maar ruim 2 dagen aan het smeren, dus ik wacht nog even af. Dinsdag weer werken. Balen, zeker nu het mooi weer wordt. Ach dit weekend nog even genieten en dinsdag lekker vroeg beginnen, zodat ik 's middags op tijd thuis ben om nog van het zonnetje te genieten.

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat balen Loes dat het nog niet helemaal weg lijkt te zijn en vannacht zelfs weer erger werd. Je hoopt toch dat de zalf snel werkt! Hoop dat het vandaag weg trekt. Van het weekend zeker gaan genieten van de zon! Ik moet werken het weekend. Met een gezellige relaxte collega dus daar hou ik van!!! Was gezellig met mijn vriendinnetje. Dinsdagavond komt ze nog een borrel halen en daarna gaat ze weer terug :( Nou ja lang leve internet!!

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super jammer dat ze dan weer weg gaat, maar gelukkig genoeg communicatiemiddelen tegenwoordig. Dit weekend is het nog niet zo heel overdreven warm, dus als je dan volgende week nog een paar dagen vrij hebt dan is het niet zo erg. Hopelijk hoef je dus niet de hele week te werken. De pijn is nu weer minder, dus waarschijnlijk werkt het toch wel. Morgen nog even naar mijn schoonbroer. Nog 1 keer de dikke buik zien, want mijn nieuwe nichtje zal wel niet meer zo heel lang op zich laten wachten.

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat jammer dat bijna niemand meer reacties plaatst!

Loes: hoe gaat het met de pijn? Mag toch hopen dat het nu wel weg is!? Jammer dat je,vakantie af is. Ik heb mazzel deze week, hoef alleen dinsdag en donderdag te werken en heb veel etentjes en bbq. Super weer voor natuurlijk!

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Je hebt gelijk Super, is inderdaad jammer dat er weinig wordt gepost. Is toch altijd leuk om weer eens wat te lezen. Misschien het lekkere weer? Of gewoon niks te melden; niet (meer) zwanger, niet willen worden ook, gewoon zwanger en niks bijzonders...?

Gelukkig: ik begin maar even met jou! Nog 2 dagen wachten! Oooh wat spannend. Hoe voel je je? Hoeveel testen heb je al gedaan ;) Misschien wel twee, wat denk jezelf? En zou je het zien zitten, twee?

Super: Heerlijk vakantie gehad! Lekker hoor. Wat zag je mannetje er heerlijk uit met dat bruine koppie! Jullie hebben dus lekker genoten.
    Fijn dat je tot het eind van het jaar bij de recherche kan blijven. Zal een hoop rust geven!

jojo: jij bent zwanger, maar niks bijzonder?? Jeetje joh, ik heb gewoon niet gereageert op je verhaal 'jongen/meisje en misschien te klein'... Sorry. Maar wat fijn dat alles goed is met jullie ZOON! Zou toch gek zijn als je je moest gaan instellen op een meisje, haha.
    Hoe gaat het met je bekken? Je had gelukkig een goede dag van het weekend las ik? En wat een heerlijk kletsende meid heb je toch! Geniet echt van dr uitspraken en je foto's op FB.

Smits: kan wel van alles gaan vragen, maar van het weekend zie ik je bij Kris. Benieuwd of je cyclus al wat beter gaat.

Sab: Je echo ondertussen al even gehad, maar niet meer gelezen wat de uitslag ervan was...
    Hoe is het met je mini meisje? Ligt ze nog steeds gezellig beneden in de wagen? Zo schattig! En je stoere mannetje?
    Rot joh, dat je verlof erop zit en je vakantie begint! ;) Gezellig samen vrij. Gaan jullie nog weg?

Bi: Bijna uitgefeest? Nog eentje toch, als ik het goed heb? Mika is de laatste. Morgen toch? Alvast van harte nogmaals!
    Had ik al gezegd dat het gezellig was? Vast wel in één van de vele reacties bij de foto's :D

Kris: jou zie ik ook dit weekend. Ben erg benieuwd naar Roos. Genoeg foto's gezien, nu een keer knuffelen graag!

Loes: hoe gaat het met de wondroos? Minder last of al over? En wat een thuiskomst na de vakantie.. Ondanks dat de verzekering dekt is het geregeld en de zooi die je ervan hebt niet te vergoeden.. Grr.

Naat: fijn dat het beter weer wordt he? Kan je lekker naar buiten met je mannen. Sab dr verlof is voorbij, hoe zit het met die van jou dan?
    En was ook wel benieuwd wat je ging veranderen thuis. Andere meubelen? Was je het beu of vond je het niet praktisch?

Manon heeft denk ik besloten niet meer te reageren hier op deze topic?

Hier: zoals sommige al op FB zagen ben ik lekker naar het strand geweest gister met de kleine man. Hij vond het echt heerlijk in het zand! Zo grappig om te zien hoe hij er doorheen tijgert en er mee speelt. Die foto was een toevalstreffer. Hij lag al even zo, maakte m snel met mn tel. Pas later thuis zag ik op FB dat de foto wel mooi was geworden :) Verder is Milan herstelende van een ooronsteking.. Zo zielig bij zo'n klein ventje! Heeft 5 dagen koorts gehad. Nu een antibiotica kuur... Gaat gelukkig beter.
    Met mij ook alles goed. Blij dat de zon wat meer gaat schijnen. Allemaal leuke uitjes in het vooruitzicht: dagje shoppen Den Bosch, van t weekend naar Wicked (en Kris..) en nog een weekje Egypte in oktober!! :cool: Zo'n zin in! Samen met mn ouders en zus+.
    Oh ja, en dan waar deze site eigenlijk over gaat: zwanger worden. Ik ben ondertussen naar de gyn geweest. Mag de komende ronde Clomid gaat slikken. Ben benieuwd!

Zo, iedereen weer wat bij te lezen en dan ook weer wat posten he?? :p

Liefs

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutzie wat leuk dat je naar wicked gaat. Ik ga ook dit weekend. Wanneer ga jij? Ik zondagmiddag. Misschien zien we elkaar wel. Vandaag mijn laatste vakantiedagje, maar morgen gewoon regelen dat ik vroeg naar huis mag. Kan vast wel het is nu toch rustig. Milan oorontsteking gehad, niet fijn. Zo zielig als die kindjes ziek zijn. Hopelijk is hij nu echt helemaal van de pijn af. Gelukkig werkt antibiotica meestal wel. Foto nog niet gezien. Zal straks eens op fb kijken. En je gaat voor een 2e leuk hoor. SPannende tijd weer.

Super geluk dat je zo weinig hoeft te werken deze week. Kun je ook lekker genieten van het mooie weer.

HIer is de pijn in mijn oor nog niet over. Vanmorgen weer naar de ha geweest, maar die ziet niets. Ik moet stoppen met de zalf want die werkt dus niet en waarschijnlijk was het toch geen wondroos. Handig al die verschillende meningen. Ik moet nu gewoon paracetamol slikken en hopen dat het weggaat. Ze weten niet wat het is. Balen. Hopelijk is het snel over. Het gaat nu met ups en downs soms voel ik (bijna) niets en de andere dag is het weer heel pijnlijk. Hoop niet dat het iets langdurigs is. En ik heb ook niet zo'n zin om allerlei medicijnen te moeten slikken, aangezien wij ook besloten hebben om voor een 2de te gaan. Eerst weer ongesteld worden en dan op voor de eerste ronde, als mijn oor het medisch gezien toe laat. haha

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ik ga vanavond reageren... beloofd

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey Loes, wat leuk dat jullie ook voor de tweede gaan! Moet je nu weer stoppen met de pil? En wat toevallig, maar ik inderdaad ook zondagmiddag naar Wicked! Waar zitten jullie?

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: jeeej leuk je weer te lezen!! Jij weer aan de clomid dus. Dat is voor het opwekken van je eisprong toch? Spannend hoor. Echt een super leuke foto van je mannetje op het strand! Heerlijk genieten nu met dit weer. Waren we ook echt wel aan toe natuurlijk. En nog een vakantie in het vooruitzicht ook!! Lekker joh naar Egypte. Wat sneu dat Milan een oorontsteking had. Ze kunnen daar zo lamlendig van zijn. Gelukkig doet de ab zijn werk. Hopelijk snel weer helemaal opgeknapt.

Loes: wat spannend ook op naar de tweede voor jullie! Mooi balen van je oor trouwens. Jeetje heb je goede hoop op de zalf is het toch wat anders misschien. Hmmm niet echt hoopvol om je alleen met paracetamol te redden. Hopen dat het snel wegtrekt dan!!

Wat een heerlijke dag vandaag. Ik heb lekker een beetje gehangen en gerommeld in huis, Nick lekker in een badje. Lekker weer hoor dit zomerse weer. :D

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    pppfff reageren met een hand (de linkse en ben zo rechts als maar kan) en op mijn tel... vergeef me dus spelfouten...

sab aan de verkoop zie ik..... je hebt echt veel kleertjes!! al begint roos ook zo veel te krijgen... en so wat lijken die twee van jou op elkaar zeg!!

loes ...spannend een tweede! en balen van je wat het eigenlijk ook is.. hopelijk werkt paracetamol en ben je er snel van af...

mutz en smits... ga lekker niet op jullie reageren want zie jullie dit weekend...

bie heeft het lekker druk in haar vakantie...

uuuhhhh super... fijn dat je kan blijven tot eind van dit jaar.. en heerlijk genoten van het weer met nick :) nice!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier alles ok... niet heel veel nieuws...
    morgen eerste keer cb.. ben benieuwd.. roos doet het goed... heeft alleen nog makkelijk last van krampjes en sinds gisteren luieruitslag . ook zo zielig..
    verder roos proberen aan de tut te krijgen... vaak lukt het wel maar als ze pijn heeft of wat uit haar hum is wil ze alleen erna vinger...en dan niet die van haar zelf...
    oja ze begint ook te lachen en je te volgen... zo leuk om te zien...:)

zo dat was het... en dat met een hand...;)

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Krisje het lukte toch wel goed zo met 1 hand. Haha. Vandaag dus naar het cb, altijdleuk om te zien hoeveel ze is gegroeid. Aan een speentje kun je volgens mij niet echt dwingen. Lastig soms, maar sommige kinderen willen het niet. Sam heeft maar heel af en toe gespeend, maar nam liever haar duimpje. Moeilijker om af te leren, maar 1 voordeel ze raken die nooit kwijt. Haha.

Mutzie dat is echt wel super toevallig. Ik zit op de even ring ingang 4 en dan rij 10. Ik heb 6 kaartjes (gekregen van een tante die ze had gewonnen bij de postcode loterij) en we hebben stoel 40 t/m 50). Zou toch wel heel erg toevallig zijn als we ook nog bij elkaar in de buurt zitten.

Super heerlijk dat weer hè? Gisteren hier ook zwembad opgezet. Sam vond het heerlijk. Vandaag weer werken. Verder lijkt mijn oor nu minder pijn te doen. Gek maar waar, misschien reageerde ik wel niet goed op de zalf. Ik ben zelfs gisteren vergeten om 's avonds een paracetamol te pakken. Dus wie weet is het aan het genezen, wat het dan ook moge zijn.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja en Mutzie met de pil was ik al gestopt in mei. Ja haha moet wel een beetje de forumnaam in ere houden. ;) Maar komende maand beginnen we pas voor het echie.

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey Loes, ik zit in de zaal, dus niet op een van de ringen. Wij zitten op rij 15 stoelen 3 en 5. Je zit dus rechts van me, boven. Ben benieuwd of we elkaar gaan herkennen/zien. Ik ga je foto's nog eens bestuderen, haha!
    Fijn dat de pijn minder is!

Bi: gefeliciteerd! Had ik t goed onthouden, haha (gelijk jarig met m'n neefje...). Bijzondere dag zo, je puberman! Gelukkig mag je nog 3 keer :D

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh ik moet ook echt reageren, maar op mijn tel is zooooo k*t!!!

Ik pak de laptop wel ff!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ik ga een poging wagen! Sorry als ik iemand vergeet, maar ik ben een mega zeef!!!

Super wat een geweldige foto's van Nick!!!! Staat zooo leuk zo'n lekker bruin koppie! En wat een super nieuws dat je dit jaar mag blijven waar je zit! Heeeerlijk regelmaat! Hopelijk wordt het voor altijd!
    Hoe is het verder met je? is er nog nieuws wat betreft de overplaatsing van je moeder???

Loestig jeetje wat een geprut met je oor zeg! Oorpijn is echt de ergste pijn die je kunt hebben! Hopelijk blijft het nu beter gaan en hoef je geen paracetamol meer te slikken! Wat leuk dat jullie ook voor een 2e gaan! Hopelijk snel raak!!!!

Mutz wat een super lange complete reactie zeg! Hahah heerlijke foto van Milan op fb! Je zag hem echt genieten. Wat is het dan lekker om zo dicht bij het strand te wonen. Wij wonen ook wel dicht bij, maar toch weer ff wat verder! SUPER dat je mag beginnen met de Clomid! hopelijk komt alles snel op gang en gaan jullie snel positief testen!

Bietje gefeliciteerd met je grootste man!!!!! Een dikke natte klapkus van Charlie voor Mika!

Sab heb je het droog kunnen houden uiteindelijk met het uitzoeken van de kleertjes??? Lekker op mp zetten! Kun je met het verdiende geld weer shoppen hahah!

Kris wat genieten jullie he van jullie mooie Roos! Erg leuk om alle trotse berichtjes te lezen en foto's te zien op fb! Krijgen jullie er al een beetje een ritme in? En geniet je nog een beetje van alle visite?

Smits jij was ook lekker naar t strand geweest zag ik? Heerlijk zeg! Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? "klusdagen" komen er aan denk ik??? Spannend hoor!!! Ik ga voor jullie duimen!!!!

Naat, Wat is Ryan een lekker ventje zeg! Hij lijkt veel op Keano he toen hij klein was!!!! Leuk om te zien! Krijg jij er al een beetje ritme in???

Gelukkig heeeeeeeel veel succes morgen! Laat je wat van je horen hoe het was???

Even posten

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier gaat alles zijn gangetje. Hou lekker "rust" om de kleine goed te laten groeien en ik geniet er toch eigenlijk wel van. We zijn behoorlijk geschrokken van de 20 weken echo!
    1 aug weer naar t ziekenhuis voor een groei echo en dan nog een paar keer, maar dat horen we daar wel weer.

Met Charlie alles prima! Ze fietst nu op een fiets met zijwieltjes zoooo knap en zoooooo schattig hahah! Vandaag toch maar een fietshelm gekocht, want ik vind het nog wel eng hoor zo'n klein wijffie op de fiets! Zelf zegt ze, tussen het zingen door, "mama ik kan het wehel!" Hahaha

Verder alles lekker zijn gangetje! Lekker zwanger hahah groei flink... zal een foto plaatsen... hahahha

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit was vorige week 20.6 weken!
    20.6wk.jpg

Deel Deze Pagina