Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo je buikje groeit goed. Ik ben ervan overtuigd dat de echo op 1 augustus goed zal zijn. Maar kan me wel voorstellen dat je dan flink schrikt. En Charlie al aan het fietsen :$, wauw wat gaat dat hard. Echt superknap dat ze al zoveel kan.

Mutzie ik moet de foto's ook nog maar eens opzoeken. Zou wel grappig zijn als we elkaar zien.

Gelukkig veel succes vandaag. Laat je weten hoe het was?

Bietje nog gefeliciteerd met Mika.

Nou mijn oorpijn lijkt wonder boven wonder over. Ben ik gestopt met smeren en is de pijn ineens net zo plotseling verdwenen als dat hij zo'n 1,5 week geleden kwam opzetten. Snap er niks van. Maar gelukkig pijnvrij.

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo we zijn allemaal weer goed bezig met posten!!

gelukkig veel succes vandaag... denk aan jullie! en duimen draaien hier voor je...

bi nog.gefeliciteerd met je puber kind ;)

jojo wat gaat charlie veel doen... en wat heb je een mooi buikje.... ppfff dan mis ik mijn buikje wel weer hoor.. eerst maar eens trouwen maar een tweede is hier dan ook snel weer welkom... al is roos extra verwennen ook heerlijk :)

hier gisteren cb geweest... mevrouw weer flink gegroeid.. omgerekend 250 gr p w... ze weegt nu 4814 gr en is 56.5 cm lang... overal boven gemiddeld.. fijn te horen dat je bv zo goed loopt :)

vannacht voor het eerst geen wekker maar roos zelf laten komen (ja weet het... welke muts zet nu een wekker om half zes?? wij omdat de kraam zei dat er niet langer dan zes uur tussen mocht zitten hebben we dat gewoon gelaten... dus nu lekker experimenteren.. en mevr sliep zelfs tot half zeven!! :))

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: wat heerlijk dat Roos het ook 's nachts zo goed doet zeg! En wat is ze gegroeid!! Fijn dat de bv zo goed loopt. Wat kunnen jullie zo heerlijk van haar genieten.

Jojo: wauw mooie buikfoto hoor! Heerlijk om dat weer zo te zien. Spannend hoor de echo van 1 aug. kan me voorstellen dat het even schrikken is allemaal. Ben je nog aan het werk of helemaal in rust! Die Charlie op het fietsje wat een schattige foto.

Loes: jeeeejjj pijnvrij! Vaag iets geweest dus. Maarja het is nu in ieder geval weg.

Mutz: Milan weer helemaal de oude? Wat toevallig dat jij een Loes naar dezelfde wicked voorstelling gaan!!! Leuk wie weet spotten jullie elkaar :)

Wat een heerlijke dag!!! Word hier zo blij van. Vanmorgen met Nick bij een vriendin geweest. Nick lekker samen met haar dochter in een badje. Nu even wat in huis gedaan en Nick te tukken. Vanavond op de fiets de stad in en lekker ergens eten op het terras met twee vriendinnen. Mooie dag al zeg ik het zelf.

Geniet van de zon!!!

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja en Gelukkig!!! vandaag is de dag. Heel veel succes en hopelijk horen we snel wat van je!!!

5. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mooie echo gehad. En een goed kloppend hartje. Kindje is nu 7,5 mm. groot. Volgende week vrijdag weer een echo. Ben erg blij.

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig gefeliciteerd!! Wat een super nieuws! Wanneer ben je dan uitgerekend? Waarom moet je nu vrijdag weer terug??? Geniet ervan meid!

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ben 16 maart uitgerekend. We krijgen vrijdag nog een echo omdat we eerder een miskraam hebben gehad en de gynacoloog vertelde dat ze dan voor de gemoedrust van ons nog een echo doen. Maar echt super dat alles goed is.

Jojo...wat was er met jouw 20 weken? Ik las dat je geschrokken was? Heb denk iets gemist.

Verder leuk dat er weer een paar meiden voor een 2e kindje gaan.

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Jeahhhh voor gelukkig!! fijn zeg :D

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oooh Gelukkig, wat fijn!! Wat heerlijk dat jullie goed in de gaten worden gehouden. Nog een paar weekjes en jullie kunnen echt opgelucht adem halen. Dit komt helemaal goed!

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws zeg. Heerlijk dat je volgende week weer mag voor een echo!

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelukkig, wat een mooi nieuws!!! Fijn dat de gyn jullie een extra echu gunt.

Later een reactie op de rest,.........................

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Gelukkig wat een geweldig nieuws. Ben echt superblij voor jullie.

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo net onze roos weer slagroom gegeven... even wachten tot madame nog gaat slapen (jaja ze slaapt gewoon tot half zeven en dan weer tot tien uur :))

vanmiddag na controle in het ziekenhuis voor mij.... en dan geen verplichtingen meer richting daar...

meiden fijn weekend voor de werkende onder ons en fijne vakantie voor de vakantie gangsters :)

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat een heerlijke tijden kris! Heel fijn. Heb je nog pijn van de bevalling? Lekker als je straks na de controle van het ziekenhuis af bent. nog wat gehoord van je sollicitatie?

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja iemand misschien nog een originele kadotip voor mij? Mijn schoonmoeder wordt komende maand 65 en ik wil haar wel eens verassen!

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Krisje hoe laat gaat ze dan 's avonds slapen? Het lijkt wel of jij net zo'n kind heb als ik. Die sliep na 6 weken de nachten door en tegenwoordig is het nog steeds een uitslaper. Hoop het voor je. Dat is echt heel lekker in de weekenden en met vakantie.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    laatste voeding is half twaalf loes...

en super niets gehoord van de sollicitatie in het onderwijs... van de zorg uit kan ik solliciteren maar het leer werk traject gaat pas vanaf febr lopen...

super wat dacht je van een high tea?? leuke.foto shoot met familie... uuhhh verder blanco...

oja pijn van de wond... valt mee...alleen met mijn eigen broeken aan voel ik mijn wond erger... hetzelfde verhaal met wandelen en hakken aag hebben.... en net boven mijn wond voelt mijn buik wat gevoeliger aan...maar volgens mij is dat normaal...

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Meiden, wie heeft er tips...
    Ben zo misselijk echt heel de dag. Heb nog niet gespuugd maar ben vanaf maandag misselijk en het wordt met de dag erger. Eet weinig omdat ik geen trek heb. Ben wel gaan werken maar is eigenlijk niet te doen. Kleine beetjes eten zoals droge crackertjes enz. allemaal al geprobeerd.

Heb hier ruim 3,5 jaar op gewacht en we zijn zo blij maar hier wordt ik niet vrolijk van. Heb vanmiddag ff lekker gehuild. Ga nu me bed weer in.

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig, dat je er zo lang op hebt moeten wachten, betekend niet dat je niet mag balen van de kwalen he! Dus gewoon roepen!

Vervelend dat je zo misselijk bent! Als niks helpt moet je even de huisarts bellen. Dan kun je medicijnen krijgen. Je moet nog een hele lange tijd en als je nu niet meer kunt functioneren door de misselijkheid is het niet gek om eens te bellen! Sterkte ermee en laat je lekker verwennen door je vriend!

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Net zoals Jojo zegt, lekker klagen gelukkig. Ik kan helaas geen tips geven, omdat ik er zelf geen last van heb gehad. Maar ik begrijp altijd dat het verstandig is om steeds iets in je maag te hebben, anders wordt je alleen maar misselijker. Een cracker eten voor het opstaan uit bed, wordt regelmatig geadviseerd. Maar jij hebt er de hele dag last van, dus misschien dat iemand anders je meer tips kan geven. En anders gewoon even naar de ha. Je bent echt niet de enige die daar aanklopt.

Deel Deze Pagina