Hier ook een zieke thuis, mijn bed nog niet uit geweest. Was vergeten hoe beroerd je kunt zijn. Bedankt voor de tips, ga de gemberpillen proberen. Wil zo graag weer rondhuppelen blèeeeeeh. Kris, alles om je heen lijkt allemaal zo onbelangrijk en relatief. En nu denk je dat dat altijd zo blijft, omdat je verdriet nog zo alles overheersend is. De wereld draait gewoon maar door. Ik weet nog dat ik na het verlies van Jona,in de supermarkt stond en me zo kwaad voelde worden toen dat mens achter de kassa zei' een fijne dag verder. Ik dacht echt fijne dag, fijne dag, mijn dagen worden nooit meer fijn, weet je wel wat er met mij gebeurd is ! Dit gevoel gaat wel over maar jojo verwoord heel erg goed ( hoe kan ze ook anders, ze is helaas ervaringsdeskundige) dat dit natuurlijk tijd nodig heeft enndat de pijn wel blijft, sluimerend aanwezig. Mijn tranen waren ook op op een gegeven moment, je bent nu gewoon lamgeslagen. Alle clichés over verdriet en rouwverwerking kloppen helaas. We blijven aan je denken meisje en zullen er altijd voor je zijn!
We hebben aan je gedacht hoor Kris, zaterdag! Jeetje, wat een hoop mensen en wat fijn dat er ook genoeg mensen zijn die je niet had verwacht. Je collega's, ook helemaal super. Neem je tijd en forceer niks, daar heeft niemand wat aan. Je wereld zal nog wel even stil staan en op het moment dat hij weer gaat draaien zal hij nooit meer hetzelfde zijn. Je leert ermee leven en overgaan zal het nooit. Blijf schrijven en praten, boos zijn en lachen. Jij leeft en je vader leeft in je me je mee! Veel liefs. Blijft moeilijk om 'gewoon' door te gaan met kletsen... Heb het ook erg leuk gevonden vrijdag, maar stiekem ook wel erg moeilijk. Iedereen die er was is zwanger of heeft een kleine. Zeker net die dag was het erg zwaar. Had mn ongi verwacht, maar toch hoop je wat anders. En ik weet het, ik moet moed houden, maar heel soms is het even moeilijk. Weet nu ook dat dat de reden is dat mijn man niet staat te springen om mee te gaan. Nu moest hij dan werken, maar hij vindt dat ook wel moeilijk. Snap ik en ik hoop jullie ook. Dus ik hoop dat hij er de volgende keer bij is, want dan ben ik zwanger Smits (en vriendlief) bedankt voor de gastvrijheid. Super! Manon: wat super gaaf dat je voor ieder een super gaaf cadeautje had en wat fijn dat ik een niet-baby-cadeau kreeg. Goed aangevoeld Go gelukkig! Goed bezig hoor! Ben dan wel niet verslaafd aan roken, maar iets volhouden wat je graag doet (of huist niet, dat heb ik met sporten nu) blijft moeilijk. Alle zieken: beterschap. Been there, done that....
En zo zei Mark dusonderweg dat hij het zo knap van je vond mutz, dat je er gewoon bij was!!! En natuurlijk ben jij gewoon de volgende zwanger, wel met alle kwalen hè, die deel ik graag.
Lieve Kris, Eigenlijk is alles al door iedereen gezegd, Neemt niet weg dat ik er hetzelfde over denk. Geef toe aan je gevoelens en doe rustig aan. Doe de dingen die jij wilt op jouw tempo en niet omdat iemand dat van je verwacht. Iedereen rouwt op zijn/haar eigen manier en heeft daar zijn/haar eigen tijd voor nodig. Neem die ook. Dikke knuffel.
Ik vond het zaterdag ook erg gezellig en de kinderen hebben zich inderdaad voorbeeldig gedragen. Manon..heb je Bart nog gevoerd onderweg?? Enne we hebben niet over je geroddeld hoor. Mutz..shit hey..nu je het zo schrijft denk ja verdorrie ze heeft nog gelijk ook. Super dat je gewoon gekomen bent en ik vind je toch wel lief hoor. Net wat je zegt, de volgende date ben jij ook lekker zwanger. Super..hoe was het bij de huisarts?? Hopelijk gaat het met Nick zijn jeuk beter, echt zielig om hem zo te zien. Maar wat is ie groot geworden zeg, het wordt echt een kereltje. Smits..nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid, wat wonen jullie daar gezellig zeg. Alleen een beetje jammer dat Mirza nu Tim aan het na doen is met dat geschreeuw, haha.. Jojo..las op hyves dat Charlie haar billen weer aardig open liggen..pff word je toch ook niet goed van. Gelukkig..Je bent een toppertje..gewoon al een week niet roken. RESPECT..en volhouden he, je kan het!!!!!
Haha Sab jullie zitten nu dus ook in gezellige herrie. Mirza zijn uitslaaples is helaas niet goed overkomen bij Tim. Manon;hopelijk voelde Bart zich niet lullig dat precies bij hem de kapstok het begaf. We vonden het zo sneu, kom je bij vreemden" binnen gaat er gelijk iets kapot. Mutz: jee dat is waar ook, de enige nog niet mama. Had ik nog niet zo bekeken. Ben blij dat je er wel was. Volgende date ben je idd zwanger. Bi: beterschap! Hier ook 1 die in bed ligt. Kris: hoe ging het vanochtend op je werk? Lief van je collega's hoor. Ga stoppen, batt is bijna leeg van mijn phone
Aha..dus het was Bart met die kapstok?? Hier trouwens nog een met een zere maag al de hele dag. Mutz zal ons toch niet aangestoken hebben?? Ik denk trouwens dat Tim en Mirza een onderonsje hebben, want uitslapen is tegenwoordig ook voor watjes.
Smits..wij zijn er inmiddels aan gewend..bij zijn zus hetzelfde gebeurd toen ze er net woonden en toen waren ook wij het met onze jassen die de druppel waren...toeval?!?!? We waren al blij dat Ed zo rustig reageerde...het is toch vervelend als iets kaopt gaat en je moet het weer maken..voordeel is dat je een nieuwe kapstok kan uitzoeken...ik ben altijd gek op nieuwe dingen uitzoeken hihi... Mutz...ook wij vonden het knap dat je durfde te komen en ook nog alleen..samen sta je net weer iets sterker...kan me ook voorstellen dat Mario 'blij' was dat hij moest werken.... Sab..hihi Mirza heeft dus een hoop geleerd van dit weekend...
Hihi, hoop niet dat ik jullie heb aangestoken.. Sorry dan.Ben niet meer gaan stappen hoor, mijn maag had toch even rust nodig na die stukjes pizza, haha *held*
Inderdaad Manon..Mirza heeft ook wat geleerd, maar of ik daar nou blij mee ben?? Haha..nee hoor vind het geweldig om hem zo te horen brullen.. Mutz..heel verstandig van je om lekker naar huis te gaan, haha. Volgend weekend maar weer los.
Zo jullie zijn lekker bezig geweest bij Smits, kapstok kapot, pizza gegeten en nu iedereen ziek???? Dat is niet de bedoeling meiden. Hopelijk hebben jullie elkaar niet allemaal aangestoken. Ach aan de andere kant, dan is het wel gezellig druk op het forum. Krisje hoe gaat het nu met je. Ja stomme vraag eigenlijk. Het zal wel Kl*(?%te gaan. Hoe ging het gisteren op je werk. Heel fijn dat er zoveel collega's waren gekomen naar het afscheid van je vader. Dat moet een goed gevoel geven, ook als je straks weer gaat werken. Gelukkig en heb je het afgelopen dagen weer volgehouden met het niet roken. Knap hoor, zo ineens te stoppen. Mutzie en Gelukkig voor jullie wordt 2011 een TOPjaar. Geloof me, dit is jullie jaar om zwanger te worden. Manon je vroeg hoe het met Sam gaat en of ze al iets meer kan. Nou ze is nu in de fase gekomen dat ze heel veel lacht. Dat is zo geweldig. Ik heb er trouwens ook een foto van. Die zal ik dadelijk posten. Echt om verliefd op te worden. Gisteren ben ik met Ruben naar de nieuwjaarsbijeenkomst van zijn werk geweest. Het was voor Ruben namelijk een speciale bijeenkomst, omdat hij 12,5 jaar op die school werkt en in het zonnetje werd gezet. Sam was gezellig mee geweest en dat ging er goed. Vandaag naar de nieuwjaarsbijeenkomst van mijn werk. Hopelijk doet ze het dan ook zo voorbeeldig. Morgen ga ik op nacontrole bij de VK. Zijn jullie daar ook allemaal naartoe gegaan? Zo ja, wat moet ik daarvan verwachten. Is het vooral napraten en kindje showen of is het nog echt een lichamelijk onderzoek? Dat ben ik natuurlijk weer vergeten te vragen toen de afspraak werd gemaakt.
Wauw Loes, mooie foto hoor! Wat een plaatje en een super grote glimlach. Bij mij was de nacontrole alleen napraten over alles en bloeddruk en dat was het! Tenzij je misschien nog klachten hebt maar ik denk dat het anders net zo zal gaan.
Wat een schattige foto Loestig..Mirza gaat nu met geluid lachen, gisteren hadden we samen de slappe lach, geweldig. Tot irritatie van Jas, want Mirza moest eigenlijk naar bed toe, haha. Ik kreeg bij de vk wel nog een onderzoek. Dit om te checken of het van onderen allemaal mooi aan het genezen was. Ze zei ook dat er normaal ook nog een inwendig onderzoek bij hoorde, maar ik zei snel dat ik nog vloeide, hahaha..
auw mijn keel, auw mijn hoofd...degene die mij heeft aangestoken is nog niet jarig........verdorie..en ik heb het eigenlijk heel druk morgen en dan kan ik straks niet weg...en donderdag uit eten met oma voor haar verjaardag...hoop niet dat ik dat ga verpesten voor haar....Had eigenlijk gehoopt dat ik me vandaag al een stuk beter zou voelen maar helaas... Loestig...idd...wat een schetige foto zeg!! een lach van oor tot oor...heerlijk....nou wat bij jou die nacontrole zal worden is dus een verassing..hij is toto nu toe bij iedereen anders verlopen dus.. Krisje...hoe gaat het vandaag en wat ga je vandaag doen? Uitkijken dat je niet nietsdoent thuis gaat zitten he meis....XXX Sab...hahah wat leuk de slappe lach!! ben benieuwd hoe dat klinkt bij hem..hihi..kan me voorstellen dat je steeds meer van hem gaat genieten nu hij steeds meer echt eigen dingetjes gaat doen.
Manon: beterschap meid! Bah zo te horen heb je het goed te pakken. It wasn't me.....ik voel me (nog) kiplekker. Nou ja beetje moe. Nick is wel ernstig verkouden dus alweer twee nachten aan het spoken. Kris: Tja zoals alle anderen; hoe gaat het vandaag met je? Kom je de dagen een beetje door? Lijkt me erg zwaar om na al dat geregel nu in het niets te vallen. Voor jou staat alles nog stil en derest gaat allemaal maar door. Dikke knuffel meid
Sab: wat heerlijk dat Mirza zo de slappe lach krijgt...en jij natuurlijk ook. Jammer dat het uitslapen even over is. Misschien komt dat wel weer??