Hoi hoi meiden... Weer even een trotse mama hier....roos blijft het zo goed doen alweer een goed aantal nachten tot 6-6.30 uur geslapen.... dat is zooooo lekker....en dan slaapt ze daarna weer lekker tot tien uur (nu gaat dat gewoon omdat je niet werkt) En ze heeft een fijn ritme gevonden en blijft rond die tijden om eten vragen... heerlijk voor iemand zoals ik die toch wel van regelmaat houdt... Verder pakt ze nu wel het tutje... eerst wilde ze alleen een vinger van een van ons maar dat is niet altijd handig... inmiddels pakt madam zonder problemen tutjes, vingers en mama's borsten.... ja en een fles...inmiddels ook even gekeken of ze een fles accepteert met moedermelk...en dat doet ze gewoon Sinds zondag ook begonnen roos een middagdutje op bed te laten doen... ze werd onrustiger in de box en sneller/makkelijker wakker... en op gister na ging dat super...gister had ze krampjes en tja dat kan ze nog niet alleen oplossen... Inmiddels zijn we erachter dat roos luier uitslwg krijgt van pampers...dus over op een ander merk... dus ook dat gaat alweer lekker Met mij gaat het ook goed... wond irriteert alleen als ik teveel doe... of een strakkere broek aan heb.... van de week de keuken weer een x zelf gedaan en daarna is het gevoeliger... en stofzuigen (waar ik naar uit keek) is ook nog gevoeliger.. Nacontrole gyn was goed....over drie weken terug voor het zetten spiraal... en bij een twede is alles mogelijk...moet alleen in het ziek huis bevallen en de groei van het kind zal goed in de gaten gehouden worden zodat ons kindje niet zo zwaar zou worden dan...dan zullen ze het waarschijnlijk eerder laten komen... maar omdat ik aan volledige ontsluiting ben gekomen kan het dan net zo goed natuurlijk geboren kunnen worden.. Verder ook weer voor het eerst ongesteld geworden...de meeste bv vrouwen niet maar ik dan weer wel... mocht van mij nog wel wegblijven hoor... Ik even posten en dan jullie Zooo
Handig een slapend kind...even tijd voor jullie Jojo...fijn dat deze echo goed was dus gewoon rustiger aan blijven doen he?!?! Loes jammer dat je mutz niet hebt gezien zondag... Smits en mutz al gesproken... maar mutz gaaf het ad voor Milan Bi... wat zal jij na die dag van de week extra verlangen naar Spanje!! Sab...alles ik met je kids en jas? Zie al leuke vqkantie uitje naar minder boederijen etc voorbij komen... Naat..fijn dat Ryan ook een langere nacht gaat maken... Gelukkig bijna weer echo tijd Manon...fijn dat je weer mee kletst...en tot zondag Super weer druk met werken zkr??? Mmmm volgens mij iedereen gehad nu... Nu verder met solliciteren en zoeken...ja ja ik ben bezig ermee maar vlot nog niet zo... veel op vakantie etc waardoor info uitblijft
Kris wat gaat alles toch voorspoedig bij jou! Fijn hoor dat is ook wel eens heel goed om te lezen! en nu alweer een ongi is natuurlijk wel heel goed, maar snap dat je hem niet gemist hebt hahaha! En dat Roos al doorslaapt is volgens mij voor een bv kindje ook meeeega snel! Voor een fv kindje ook hoor daar niet van Geniet er maar lekker van het gaat allemaal zo snel!!!! Vanmorgen de groeiecho gehad en we zijn zooooo opgelucht! De kleine man heeft een mega spurt gemaakt en loopt qua groei nu op 22.2weken!!! Dat is dus maar 5 daagjes achter op het gemm en is prima! Doordat Charlie zo mini was blijven we wel groeiecho's krijgen, maar dat is alleen maar lekker en leuk hahha ga me nu ook geen zorgen meer maken hoor! Rust doet ons blijkbaar heel goed, maar toch wil ik wel een paar uurtjes werken weer. Misschien gewoon 2uur per dag om even nuttig te zijn en andere gezichten te zien. Denk dat dat voor het psychische aspect niet onverstandig is en in 2 uur word ik echt niet moe Later meer maar nu eerst even lekker relaxen en genieten van het goede nieuws!
Hey Kris, goed om te horen dat alles goed gaat. Als je een Milan hebt, dan blijft dat zo gaan tot zeker 9 maanden, daarna heb ik nog geen ervaring, haha. Bijzonder dat je alweder ongi bent geworden! Ben benieuwd of dat zo doorzet de komende maanden! Jojo: wat een opluchting! Idd nu gewoon gaan genieten, zonder zorgen. Komt goed! Snap dat je wel af en toe wilt werken, onder de mensen wilt zijn. Moet toch wel mogelijk zijn? Hier de eerste ronde Clomid gehad, 100 mg, helaas doet dit zijn werk (tot nu toe) niet. Dat houdt in dat er geen eitje het groeien is. Vrijdag nog een echo, maar daar verwacht ik weinig van. Als het niet werkt zal de volgende stap spuiten zijn. Weer erg intensief, maar de laatste keer wel met een mooi resultaat en daar doen we het voor!
Mutz wat balen dat het niet aan lijkt te slaan... mag je niet eerst ophogen naar 150 of zal dat ook niet gaan helpen? Dat spuiten lijkt me ook geen pretje. Aan de ene kant fijn dat je weet wat je kunt verwachten, maar aan de andere kant juist eng dat je weet wat je kunt verwachten.... Niet leuk! Wat betreft mijn werk gaat het goed komen Ik ga 2 dagen werken van 9 tot 12 dus toch 2 daagjes nuttig bezig zijn! Ik was vandaag even op mijn werk en 1 van de kindjes van net een jaar sprong zowat uit haar stoel toen ze me zag en riep "mama mama!" hahha dat doet ze altijd als ze heel blij is hahah zo lief! Leuk om te zien dat ze me niet vergeten zijn! Hier gaat alles goed! Dit weekend gaat Ro de kasten halen voor op onze en de kinderkamer. Hopelijk gaat het dit weekend ook lukken ze in elkaar te zetten, want dat betekend dat ik kan gaan inruimen! Heb zoveel spullen die liggen te roepen om een plekje in de kast! Het is wel wat vroeg om alles al klaar te hebben, maar ik wil dat het voor Charlie straks normaal is dat er ook een wiegje in haar kamer staat en niet dat ze het idee krijgt dat ze plaats moet maken voor haar broertje als hij bijna komt. En ik kan nu ook nog een beetje meehelpen. Weet niet hoe mobiel ik straks nog ben natuurlijk! Om 14.00uur belt de kraamzorg voor een intake. Ze zijn altijd zo vroeg bij de Kraamvogel! Nou ja ook dat kan maar klaar zijn hahaha!
Wat gezellig, weer veel bij te lezen! Jojo: heerlijk dat jullie kleine man zo'n groeispurt heeft gemaakt! Geeft toch wel een geruststellend idee lijkt me. En al lekker aan de gang met de voorbereidingen voor de kleien man. Heerlijk toch als alles zo vlot voor elkaar is? Kun je in alle rust straks de laatste loodjes tegemoet. Wat een fijne werkgever heb jij!! Lekekr dat je toch wat uurtjes aan de gang kan. 31 augustus de volgende echo, super dat ze het zo in de gaten houden. Heb je al voor gesprekken gehad ivm de pnd? Ben wel benieuwd hoe dat gaat. Kris: wauw wat hebben jullie toch een geweldig meisje zeg! Lekker dat ze het zo goed doet en ook al zo geweldig slaapt. En een goeie nacontrole gehad, top! Hopelijk krijg je snel een reactie op je sollicitatie. En anders voorlopig lekker van jullie meisje genieten!! Mutz: hmmm balen dat de clomid niet aan slaat! Werkte het de vorige keer wel met 100? En wat stoer dat Milan gewoon in de krant stond!!! Echt super leuk. Ik heb even gemist of er nou al een datum was geprikt voor de meeting? Kan natuurlijk even terug zoeken in mijn mail maar dit is makkelijker Nu ik voorlopig binnen zit kan ik waarschijnlijk ook wel mee!!! Manon: welkom terug, long time no see! Jullie ook op weg naar een tweede wondertje. Spannend hoor allemaal! Wij hebben trouwens ook de witte kast van Ikea en dan met blauwe bakken haha ideaal ding. Tessa gaat ook lekker in de ontwikkeling zo te horen. Naat: yess Ryan begint ook al goed te slapen! Wat een goeie baby's zijn er de afgelopen tijd geboren, haha. Loes: gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam ook. Was het leuk op kraamvisite? Sabje: hoe gaat het met jullie? Bi is gister zeker op vakantie gegaan? Lekker zeg dat je nog vakantie hebt nu!! Zie je het een beetje zitten om straks weer te gaan werken? Uhhhhhhh.....heb ik nou iedereen gehad? vast niet..... Hier alles goed hoor. Vorige week een super drukke week met werken bbq's en uitstapjes echt super van genoten. Binnen mijn nieuwe werkteam heb ik mijn plekje alweer aardig gevonden en gaat het goed! Helaas kreeg mijn moeder vorige week weer een flinke aanval van de ms. Daardoor is ze een paar keer flauwgevallen en buiten bewustzijn geraakt. Heel verdrietig weer. Ze is er weer aardig uitgekomen alleen zal ze na elke aanval een stapje achteruit gaan. Ze kan nu echt bijna niet meer zelf staan. Dat maakt het voor ons heel moeilijk om haar in de auto te zetten voor onze etentjes. Vorige week hebben we een speciale taxi laten rijden daar kan ze met rolstoel en al in. Helaas moesten we bij het terugbrengen 48 euro neerleggen!!! Dat is dus niet een wekelijkse oplossing. Verder weinig nieuws hier! Fijne dag allemaal!
Natuurlijk............smits!!! Niet stiekem mee kunnen eten bij de spaanse dag???? Leuk dat ze dat soort dingen organiseren. Hoe gaat het eigenlijk op je werk na dat geschil?
hier het enige nieuwtje dat we weer een spruw kuur nodig hebben samen... maar vorige keer was roos er snel van af en nu heeft ze nog maar drie kleine vlekjes op haar lipje...dus ben er vroeg bij gelukkig
Vandaag een goede echo gehad. Kindje was goed gegroeid en het hartje gezien en gehoord. Echt bijzonder dat in anderhalve week er echt een mensje tevoorschein komt. Nu over 2 weken weer een echo, en met 12 weken nog 1. We blijven dus tot de 12 weken in t ziekenhuis, daarna naar de gynacoloog.
Gelukkig wat een mooi wonder iedere keer weer. Wat fijn dat je over 2 weken weer mag. Zal je geruststellen dat ze het zo goed in de gaten houden. Super wat erg voor je moeder en natuurlijk voor jullie. Dat is echt geen pretje als ze zo steeds meer achteruit gaat. Je weet het natuurlijk wel, maar om het zo te zien lijkt me verschrikkelijk. En de taxikosten zijn inderdaad echt hoog . Kan me voorstellen dat je dat niet iedere week wilt doen, maar je wilt ze natuurlijk wel steeds ophalen. Hopelijk krijgen jullie een goede manier gevonden om haar in een gewone taxi te zetten. Wel fijn dat het op je werk allemaal lekker loopt. Heb je daar tenminste even geen zorgen over. Hoe reageerde je pa op de aanval van je moeder? HIj zal het er ook erg moeilijk mee hebben. Krisje je kleine meisje doet het erg goed zo te lezen. Hopelijk blijft ze zo goed slapen, heerlijk die lange nachten. Zielig dat ze spruw heeft, maar gelukkig ben je er snel bij en is ze er waarschijnlijk weer snel vanaf. Jojo wat lief dat het kindje op het werk zo enthousiast was om je weer te zien. Dat geeft je toch echt wel weer zin om te gaan werken. En superfijn dat je het zo hebt kunnen regelen, dat je 2 ochtenden kunt werken. En lekker de kamers aan het aanpakken voor jullie kleine man. Rommel maar lekker aan, altijd leuk om te doen. Verder ben ik het een beetje kwijt. Sorry. Hier alles goed. Afgelopen week gaan kijken bij Liene, wat een wonder toch weer. Heerlijk om te zien. Ze was alleen een beetje huilerig, ze had honger en mama had nog niet genoeg melk. Ze lijkt wel heel erg veel op haar oudste broertje toen hij net geboren was. Heel schattig.
Hihi, was idd weer eens gezellig! Beetje jammer dat ik alleen niet meer zo goed tegen alcohol kan, haha! Nu beetje last van, maar ach, geen plannen vandaag, gewoon lekker thuis. Super: wat moeilijk om je moeder elke keer een kleine beetje meer achteruit te zien gaan... Diemkosten zijn idd belachelijk. Daar moet toch wel een andere oplossing voor zijn? Vind heet echt super dat jullie nog elke week samen gaan eten, voor jou van zelfsprekend, maar er zijn genoeg mensen in deze situatie als je moeder, die vergeten worden. Herkent ze je nog wel? En Nick? Heerlijk dat je de rest van het jaar nog binnen zit! Met nu met mijn man ook dat het zoveel meer regelmaat geeft. Loes: heerlijk om weer zo'n klein mensje vast te kunnen houden hè? Jij bent hier natuurlijk zwanger binnen komen vallen Was je snel zwanger van Sam? Hoe zit je nu in je cyclus? Ik heb geen grote eieren is gisteren vastgesteld. Moet nu wachten op m'n eigen gyn (vakantie) en dan gaan we waarschijnlijk weer een de spuithormonen. Reden dat ik niet aan de Clomid 150 ga (tenzij hij opeens anders beslist straks) is dat het de vorige keer ook niet aansloeg en als er bi 100 niks te zien is, dan is de kans klein dat 150 wel wat gaat doen. Spuiten is wel intensiever (een week of ander half om de dag/twee dagen naar het ZH voor een FM) maar heb geen bijwerkingen en het werkt dus beter. Nu nog even chillen en de kleine man naar bed. Hij trekt zichzelf trouwens op in de box en wil niks anders dan stappen. Snelle jelle!
Mutzie voor jou deze maand dus helaas geen kansen om zwanger te worden. Hopelijk zegt de gyn ook dat je mag spuiten, aangezien dat bij jou wel effect heeft gehad. En dan misschien ook weer snel zwanger. Bij mij duurde het bij Sam ook bijna een jaar om zwanger te worden. In mei gestopt en in maart een positieve test. Nu weet ik niet zo goed hoe mijn cyclus is. Vorige 2 maanden was het steeds 30 dagen en afgelopen maand ineens weer 24 dagen. Dus ik ga er deze maand maar vanuit dat we tussen de 24 en 30 dagen moeten gokken. Dus vanaf vanavond aan de klus .
zo hier een halve volks verhuizing Haha... eerste x oppassen (op mijn eigen verzoek) een ventje van 16 mndn bij een baby van 6,5 week... ben benieuwd... alvast oefenen voor later en go loes...
Loestig...spannend hoor!! Rond je eisprong om de dag klussen was het advies van onze gyn toen we nog dachten dat we wel zo zwanger konden worden. Je kunt ook testen met ovulatietesten om te zien waneer je ei is. Maar dat is natuurlijk niet zo romantisch. Mutz...niet leuk om zo verder te moeten maar we doen alles wat nodig is voor die kleintjes he...gaan we samen aan de prik meis Kris...succes vandaag. Ben benieuwd naar je ervaring straks hiermee haha..dat kom je toch nog wel vertellen vanavond als je dan niet helemaal afgepeigerd bent haha
@Gelukkig: zie net in het DA krantje dat ze tabletjes hebben tegen zwangerschapsmisselijkheid. Ze heten 'Seaband Mama Gember 24 zuigtabletten'. Misschien het proberen waard? Nu met korting bij DA dus.