Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jojo, ik moest even zeggen dat je er super uit ziet! Ik wilde al voordat ik je tekst las vragen of je bent afgevallen, maar ja dus! Zie je goed! Leuke broek ook. Gewaagd (durf ik weer niet hè, haha).

Sab, al via de wa laten weten dat ik het super vind dat je er bij kunt zijn! En wat super fijn dat er een oplossing is voor je moeder. Fijn dat ze er weer bij kan zijn!

Sab, wauw wat is Maja een mooi meisje! En heerlijk om Mirza zo te zien genieten!

Bi, ook aan het genieten in Spanje?

Bir, ook bijna vakantie! Lekker hoor! Heb trouwens op de site gekeken van acupunctuur. Trekt me zeker, dus hou t even in gedachte!

Manon, wauw wat is Tess al groot! Wordt al een echte meid! Leuk!

Een posten!

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gelukkig, ook benieuwd hoe t met je is!

Kris, jij alleen maar aan het genieten! Leuk!

Iedereen weer even gehad? Kort, maar krachtig?

Hier alles goed. Wat gaat de kleine man snel. Als ik niet even oplet zit hij op de eerste treden van de trap (langs de kastjes, langs zijn box, langs de deur naar de trap gelopen). de tuin is hier bijna klaar. Wordt mooi! Zal als het af is (op beplanting na dan) een foto posten.
    Wat zit het weer mee hè? Lekker naar het strand geweest t weekend. Milan vindt het erg lekker in het zand en ook het water (plasje halverwege het strand wat een beetje warm is dan).
    Zo, ben ik weer een beetje bij! Oh ja, nog even waar het eigenlijk om gaat: zwanger worden. Nog even niet hier. Vrijdag afspraak met m'n gyn. Wachten dat weer even af. Waarschijnlijk weer spuiten. Eerst maar weer ongi worden (opwekken). Wachten af!

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mutz ben benieuwd naar je tuin!!!
    Ben niet afgevallen eigenlijk, maar heb wel een maat kleiner dus dat is een beetje gek! Mijn grootste probleemzone ligt rond mijn navel en nu die goed gevuld wordt met baby lijk ik automatisch iets minder dik. Denk dat dat het is icm de outfit hahah! Maar toch bedankt! hahha

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hahaha...het is toch erg Jojo dat je zwanger moet zijn om slank te lijken, hahaha...Oh sorry word er helemaal melig van. Maar een leuke foto is het zeker weten.

Super..poeh hey wat heb ik een respect voor jou hoe je dat allemaal met je moeder regelt, pfff...En dat stoppen met roken gaat je nu gewoon lukken. Hier ook nog steeds gestopt en ben nu zelfs op het punt dat ik het gewoon vind stinken..Neemt niet weg dat ik er af en toe nog steeds trek in heb hoor, maar dat zal wel altijd zo blijven.
    Bij ons staat Nick zijn verjaardag ook op de planning hoor. Wij komen vrijdag terug dus dat moet gaan lukken.

Manon.... wat een lekker grietje is Tessa zeg en wat is ze wijs. Heerlijk!!

Mutz..kom op met die foto's van de tuin joh. En in september is het toch wel inclusief planten he??? Hahha...Wat super trouwens dat Milan zo lekker gaat stappen, nou ja voor jou wat minder want de rust is nu echt over.

Smits...ennnnnnnnnnnnnnnnnnn????

Kris...jij ook al zo lekker aan het genieten van jullie mooie meisje. Die speldjes zijn zo schattig....

Shit verder ben ik het gewoon echt kwijt. Heb wel steeds meegelezen maar Mirza is drie weken af en aan ziek geweest dus geen tijd/fut gehad om te reageren.

Weet wel dat er een hoop weer bezig zijn met zwanger worden. Hopelijk lukt het voor een ieder weer snel.

Ga ik het vanaf nu maar weer proberen bij te houden, maar eerst nog even een paar dagen genieten van de vakantie.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Moet weer beginnen met SORRY.

Eerst jullie:

Manon, wat isTessa veranderd zeg. Haha ze is gewoon blond. Als ze later dat vroed stappen ook gaat doen, dan krijg je nog wat te verduren.

Super:jammer wij zijn met Nick zijn verjaardag een dagje in de Efteling. Veel plezier alvast. Is het kado nog een werkbanken geworden?

Mutz:schop onder je kont. Ontvangen? Maak die afspraak nu gewoon. Het kan alleen maar meehelpen.

Jojo: je lijkt echt slanker. Ik dacht ook al dat je was afgevallen. Mooi buikje hoor. Wat een geweldige foto's van Charlie met haar prachtige haar!!

Sab: toch nog een weekje weg geboekt? Leuk, geniet ervan, maar zo te zien doen jullie dat al. Knuffel aan je kids.

Sinds vandaag weer ongi. Een dag later, 15 dgn na eisprong? Beetje wazig. Maar goed op naar de volgende ronde. Ivm met mijn ineens rare cyclus loop ik bij een acupuncturiste. Heel bijzonder. Zij kwam al snel tot de conclusie , volgens chineese geneeskunde, op bloedleegte. Bijna alles wat daar bij hoort klopte met mij. Inmiddels ben ik 1,5 mind verder is mijn cyclus weer redelijk normaal. Mijn bloedhuishouding is ook weer helemaal inorde.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Haha Mutz: zit je te wachten

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: lees net dat jullie een treinbaan gaan geven. Leuk zeg, daar zal hij blij mee zijn

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey Sab, leuk van je te lezen! Hier is de schoolvakantie alweer voorbij, jullie mogen nog even een paar weken toch?
    Het is zonde, je kleine mannetje! Gaat het nu wel beter?
    Zal eind van de week foto van de tuin posten, dan is ook de vijver af (ja, we hebben een vijver, vindt m'n man leuk. En voor de bezorgde moeders onder ons, het is een hoge vijver, zoals plantenborders, maar dan dus gevuld met water (en straks vissen, planten en een fonteintje....)). Hoop idd dat er in september ook planten in staan. Gras ligt iig al!

Oh ja Super (oeps, zo heet je hier ja.....sorry) maar wat knap dat je een poging gaat doen te stoppen. Gaat je echt wel lukken! Kijk naar Sab en Jojo (tja, dat kan jij of zij natuurlijk verkeerd opvatten......) Euh, zet m op!!

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, keek of je al gereageerd had Smits', maar Sab was je voor!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Haha..Mutz wat goed dat je de vijver meteen maar even omschrijft om slapeloze nachten bij ons te voorkomen. Maar ook bij een hoge rond moet je oppassen hoor, wahahaha...Wij hebben hier nog drie weken vrij inderdaad.

Smits...jammer van je ongi maar wel prettig dat er weer wat regelmaat in is gekomen toch. Nu maar flink aan de klus en volgende maand een posi test. We hebben inderdaad een weekje geboekt. Zitten in Overijssel, hebben prachtig weer en Mirza vermaakt zich super. Meer willen we niet toch. Vind het wel even lekker hoor om eruit te zijn, zat toch wel in een behoorlijk dip.

11. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    We hebben vandaag de 3e echo gehad en alles was weer goed. Mooi gegroeid en het bewoog af en toe, echt zo mooi om te zien. Me bloeddruk was iets hoog en moest urine inleveren en bloedprikken. Nu over 3 weken weer een echo en daarna mogen we naar de verloskundige.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super nieuws Gelukkig!!!! Gelukkig houden ze je bloeddruk in de gaten! Lekker rustig aan doen waar het kan! Hoe is het met de misselijkheid?? JE BENT GEWOON ZWANGER, MAAR DAN OOK ECHT ZWANGER!!!!! WHOEHOEHOEHOE! Zo die vond ik wel ff verdient!

Rustig hier!

Geen idee ook wat er verder geschreven is!

Sab, heeft Mirza lekker geslapen in zijn eigen bed??? Fijn dat hij zo genoten heeft deze vakantie! Hoe ging het met Maja? Druk met 2 op vakantie of is dat mee gevallen? Ben heul benieuwd! Weet jij al definitief of je mee naar Super gaat zondag?

Super wij zijn zeker van de partij zondag! Al is het alleen maar om even lekker in de airco van de auto te kunnen zitten :D Ik weet niet hoe laat we precies komen. Ro gaat eerst schilderen. Planning is om vroeg te beginnen en daarna wil hij mee naar jullie dus daar ben ik blij mee! Dan heb ik alleen Mutz haar huis nog niet bewonderd, maar daar wordt aan gewerkt!

WANNEER KOMEN JULLIE EENS NAAR MIJ TOEN MEISJES????? Het is hier wel klein, maar wel heel fijn hoor!!! :D

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jij bent de volgende Jojo! (pff, we zo'n eind, haha! Nee hoor, heb ik ervoor over!).
    Wauw wat een mooie echo's!

Gelukkig, wat fijn en wat jojo al zegt: je bent gewoon hartstikke ZWANGER!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hehe weer eens een reactie van kijk...

mutz en smits genoten op het strand gisteren?

jojo wat gaaf jullie echo foto's :)

loestig het normale leven weer begonnen zeker...je man inmiddels weer aan het werk...

sab...voor jou gaat het nu ook aftellen met te gaan werken...nog drie weken toch?? ga je dezelfde uren terug werken of minder je??

bi...balen dat de vakantie korter is geworden...en de rede is helemaal niet fijn...

super...hopelijk dat jullie snel bericht krijgen voor het vervoer van je moeder... zou fijn zijn...

hier alles ok... roos vrijdag weer naar het cb geweest...inmiddels 5362 gr 59,5 cm en ook de prikjes vielen wel mee... in de middag wel een zetpil gegeven omdat het toen echt pijn deed en niet over ging..weten we dat voor de volgende x...;)

net gehoord dat ivo zijn eerste meerdaagse weer eraan komt...acht dagen winterbergen...zondag tot zondag....ppfff dan helemaal alleen met roos... geen back up... maar dat gaat me vast lukken...:)
    ook inmiddels op vijf voedingen over gegaan...met zes voedingen moesten we haar steeds vaker wakker maken (geen bv op verzoek hier... vaste tijden werkte goed voor roos) voor een voeding en spuugde ze makkelijker... nu met vijf voedingen gaat het wel...roos is wat aan het zoeken en soms wat meer aan het jengelen voor een voeding...krijgt nu met het warme weer wel wat extra bv tussendoor...wat kleine slokjes... en vannacht weer een goede nacht gehad met haar (half acht wakker) maar gisternacht was het te warm voor haar volgens mij.. kwam eerder en was vaker wakker en huilde om het tut en sliep dan weer...

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje..tuurlijk gaat jou dat lukken!! Maar wel ongezellig helaas. Gelukkig heb je je schoonouders en je ma die vast nog lekker veel op bezoek komen. Geef je hen af en toe gewoon een afwasborstel en een stofzuiger in handen:D.
    De zetpilletjes komen goed van pas zo te lezen.Zielig he die prikjes.

En een vraagje voor alle dames. Zijn er bij jullie waarvan de man al ouderschapverlof heeft en hoe bevalt dat? En weerk je dan juist zelf op zo'n 'papa'dag of zijn jullie op zo'n dag lekker saampjes met de kids?

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    even ego:

MIJN CONTRACT IS VERLENGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooo blij en had het niet verwacht met de huidige situatie in de kinderopvang + mijn ziek zijn sinds april! Ik wil een feestje vieren hahah whiehoe!

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Aaaaah Jojo wat een supergoed nieuws!!:):):):) van harte gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Weer een hele zorg minder...

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wauw Jojo, wat super fijn! Goede reden voor een feestje hoor! Gefeliciteerd!

@Manon: M heeft nog geen ouderschapsverlof opgenomen. Dit kan nog wel tot het achtste jaar van kleine M. Hij heeft wel een roostervrije dag. Op maandag is dus zijn dag. Ik ben dan de hele dag aan het werk. Hij vindt het super om een hele dag met de kleine te zijn en scheelt dus een dag opvang.
    Zijn ouderschapsverlof 'bewaren' we nog even.
    Wat was je plan?

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz..thanx voor je antwoord. Hier nog geen concrete plannen hoor. Maar zat het me zo af te vragen. Het zal nog wel duren tot we er twee hebben of tot we zeker geen tweede te kunnen krijgen voor we de beslissing maken wanneer hij papa dagen gaat opnemen.
    Het lijkt mij leuk zo'n dag met zijn drietjes of viertjes te zijn maar ook wel weer superhandig om voor mij een dagje te gaan werken, scheelt idd opvang...hmmm...ga er nog maar eens goed over nadenken...misschien wel dat ik dat dagje dan om de week ga werken?

PS...heb je trouwens dat 'Achmea' hondje nog?

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Misschien een beetje gekke gedachte, maar je hebt t weekend toch ook met z'n drieën (of vieren)? Ik vond hetiig zonde om beide vrij te zijn op een doordeweekse dag. Is natuurlijk anders als een van beide in het weekend werkt.. Euh, dat ik bij ons het geval... Mmmm, gaat m'n eigen theorie niet helemaal op, haha.

Ja, dat hondje heb ik nog, ergens. Is nog steeds voor Tess hoor!

Deel Deze Pagina