haha ja dat is ook zo maar bij ons is het weekend vaak zo druk. verjaardagen, boodschappen, korfbal enz... En hebben we vrij en willen we iets leuks gaan doen dan is dit in de weekenden vaak heel druk zoals dierentuinen e.d. en doordeweeks vaak weer heerlijk rustig. Oh dankje dat je het nog steeds bewaard hebt!! wat super van je! We hebben hier nu twee hondjes en op de opvang worden ze zo smerig! ik blijf ze wassen. Hier worden ze ook niet beter op. Zou je hem kunnen opsturen toch?
Ik ga m even zoeken en dan zal ik m opsturen. Snap je beweegreden wel. Wij hebben nog wel eens dat M ook op vrijdag vrij is als hij het weekend moet werken, dus die dag om een dagje dierentuin of zo te doen. Heb ook zo'n hekel aan drukte in de dierentuin (nee, niet t programma ) en pretparken. Mijn kind gaat alleen op een studiedag naar een park of met iemand anders inhet weekend, haha! *tis zonde!*
Dat is leuk en ook fijn op de vrijdag zo voor het weekend! Helaas hebben wij die luxe niet. Als we doordeweeks iets willen doen moet hij een dag vrij nemen. Gelukkig heeft hij veel vrije dagen om op te nemen zodat dit weleens kan. We gaan 26 september met mijn zusje en zwager naar het dolfinarium, leuk! En ergens in oktober nog een dagje dierentuin met de oma's en opa's. Ook leuk maar weer niet echt saampjes hahaha. Bart heeft wel weer thuiswerkdagen. Als die niet op maandag of vrijdag vallen ziet hij Tessa thuis die dag. Maargoed, er moet dan ook wel gewerkt worden natuurlijk.... Kun je hem sturen met www.dhlforyou.nl ? Hier kost het dan 4 ipv 6,75.
Manon even kort op jou reageren. Later reageer ik echt op de rest. Ben gewoon de laatste tijd erg druk. Sorry. Ruben heeft wel 1 dag ouderschapsverlof en dan op de dag dat ik werk. Dat scheelt inderdaad opvang, zoals Mutzie ook al zegt. En als we dan toch een keer allebei vrij willen zijn op die dag dan vraag ik gewoon vrij. Maar ach zo ver was je waarschijnlijk zelf ook wel na de reactie van Mutzie. Ruben vindt het trouwens echt geweldig, zo'n dagje met zijn dochter.
Dat wilde ik ook nog zeggen ja, Mario vindt het ook super om een dag met z'n zoon te zijn. Even geen moeder die 'alles beter weet'
Ro is op woensdag altijd vrij! Hij werkt wel altijd op zaterdag dus het kost hem geen dagen of ouderschapsverlof! Nadeel is dat we het weekend nooit helemaal voor ons zelf hebben. Hij geniet ook echt onwijs van zijn woensdag samen met Charlie en andersom! Papa is de hele dag met haar op sjouw hahahaha!
Ja inderdaad andersom geniet Sam ook van papa. Haha die was natuurlijk helemaal ontdaan toen er afgelopen maandag geen papa in huis was, nadat hij 7 weken vakantie heeft gehad. Ook wel weer lekker om dan een mama dag te hebben. Hihi. Ik had beloofd op jullie te reageren, maar moet eerlijk bekennen dat ik steeds heb meegelezen, maar het echt allemaal weer kwijt ben. Sorry. Dus vanaf nu zal ik weer meteen reageren. Is toch handiger. Naat merk dat je er niet veel bent, op vakantie of even geen zin? Jojo wat gaaf dat je contract is verlengd. Zo zie je maar, het gaat er niet om dat je een paar keer afwezig bent geweest, ze zien toch wel dat je een goede aanwinst bent voor het team. Echt superleuk! Krisje zielig hè die prikjes. Dit was de eerste keer, toch? Hoe gaat het met solliciteren. De rest ben ik echt kwijt. Sorry sorry sorry. Hier alles goed. De klusdagen zijn in ieder geval voorbij, nu wachten tot ik ongi wordt, of als die uitblijft natuurlijk testen. Vannacht heel erge ongi klachten dus ik dacht dat het niet gelukt zou zijn, maar ik heb vervolgens helemaal geen bloedverlies. Mmm raar, zou dat innesteling zijn? Heeft iemand hier daar ooit erg last van gehad? Als ik uit zou gaan van wat voor die 2 onlogische cycli mijn cyclus was zou dat best kunnen. Het is namelijk (uitgaande van die cyclus van 30 dagen) de 8e dag na de ovulatie. Het zou natuurlijk ook iets anders kunnen zijn en misschien wordt ik gewoon ongi, want ik heb pas geleden 1 keer een cyclus van 24 dagen gehad, dus dan zou ik vandaag ongi moeten worden. Spannend weer. Ik wacht maar af. Zou wel raar zijn als het nu in de eerste ronde raak zou zijn.
Hoi Loestig...ik hoop voor je dat het de innesteling was natuurlijk maar weet nog wel dat toen ik daarmee bezig was dat ik ergens had gelezen dat je van een innesteling helemaal niets merkt. Weet niet wat er waar is...dat sommige wel dingen merken of dat er niets te merken valt.....Letterlijk stond er dacht ik dat er geen wetenschappelijk bewijs is gevonden dat de genoemde symptomen(bloedverlies, krampen en steekjes in de baarmoeder, temp. verschil) verband houden met een innesteling. Ik weet het niet...ik dacht ook weleens wat gevoeld te hebben maar dat kunnen natuurllijk ook andere steekjes geweest zijn achteraf...
@Loes: ik had de avond voordat ik ongi zou moeten worden ook ongikrampen. Ik werd de volgende dag dus niet ongesteld... Tja, het is bij iedereen anders, maar positieve verhalen zijn altijd leuk om te lezen dacht ik Hou ons op de hoogte!
Hier nog steeds geen ongi, maar zou dus ook wat te vroeg zijn naar mijn mening. De krampjes zijn wel een heel stuk minder. Ik wacht toch tot volgende week voor ik ga testen, want anders zou ik deze ronde wel weer een hele korte cyclus hebben gehad. Ik hou jullie op de hoogte. MOchten er nog meer mensen zijn met ervaring op dit gebied dan hoor ik het graag. Ik weet ook niet wat het is. En bij Sam had ik deze "klachten" niet.
Mutzie ik zit vandaag op dag 26 dus tja het kan natuurlijk aangezien de vorige cyclus ook maar 24 dagen was, maar die ronde ervoor was het 32. Dus grr ik weet het ook niet. Maar ik durf eigenlijk nog niet te testen. Bang dat het tegenvalt. Ik denk dat ik morgen of zaterdag even een testje koop en dan ergens in het weekend test (mocht ik nog niet ongi zijn) dan zit ik namelijk mooi op 28 dagen en dat had ik toendertijd bij Sam ook. Maar ja kan na de pil natuurlijk helemaal ontregeld zijn. Spannend!! Manon ik hou van spannig, haha nee helemaal niet eigenlijk. Ik denk dat ik daarom vannacht ook iets minder goed heb geslapen. Vind het gewoon een beetje eng om te testen. Dadelijk valt het tegen en zit ik daar. Ik weet het is pas ronde 1 en wilde deze keer niet meteen te gefocust zijn, maar het stomme is dat ik dat toch doe. Als je eenmaal weer voor het echie gaat dan wil je ook meteen dat het goed gaat. Zucht, ik word een beetje moe van mezelf haha.
Haha klinkt bekend Loestig, behalve dat ik al een stuk of 10 testen had gedaan denk ik whahaha.... Maarre slecht geslapen klinkt ook wel weer goed....dat was namelijk 1 van mijn zwangerschaps symptomen
Ik ken het gevoel van niet willen testen ook wel hoor, maar of je nu ongi wordt en dus teleurgesteld of je hebt een (nog) witte test in handen... Al is dat laatste altijd wel iets confronterender (of deze zin klopt...?). Van het weekend is een mooi tetsmoment en tussen je cylcy in. Benieuwd!
Ik ben er nog hoor! Beeje druk gehad!! Loes: spannend zeg!! Ben benieuwd. Ik kan me je slapeloze nachten indenken. Gelukkig: wat fijn zeg weer een goeie echo. Echt zo gaaf voor jullie. Het is jullie zo gegund. Jojo: top van je conract!!!! Mijn mams wordt nu trouwens op woensdag voor 1,50 heen en weer gebracht Helemaal top dus!!!!!!! Bi: hoe is het bij jullie? Sab: hoe was suikerfeest? Lekker gesnaaid? Ow ik weet het gewoon niet meer. Maar ik lees nog mee!!
Ik ben er ook nog! hahah Super wat onwijs goed zeg!!!! 1,50 zal jullie familie etentjes niet verpesten!!! Ik ben echt heel blij voor jullie dat jullie deze oplossing hebben gevonden!!!! Hoe was Nick zijn verjaardag??? Is hij verwend??? Ik moet zijn cadeautje goed verstoppen, want Charlie wil hem steeds open maken. "ik ga Mick helpen" zegt ze dan, want Nick krijg ik er niet in hahah! Loestig wat spannend! Dat je nog niet getest hebt vind ik heeeel knap!!! Ik hoop op positief nieuws!!!! En in ronde 1 kan natuurlijk best he! Kijk maar naar mij! Manon hoe zit jij/waar sta jij nu in het IVF traject?? Mutz wanneer hoor jij hoe of wat ze wanneer gaan doen???? Spuiten of slikken zeg maar he! Hier alles goed. Hitte overleefd in het zwembad, kamertje is zo goed als af, gedichtje voor het kaartje ook klaar. Na onze vakantie gaan we hem bestellen! Morgen nog even jarig en zondag een heel klein feestje. Wil het wel vieren maar niet zo groot aangezien ik slechte service bied momenteel met mijn bekken! Ik ga nu naar bed, nog even genieten van t feit dat ik nu nog 28 ben hahahha!
Jojo van harte gefeliciteerd. Geniet van deze dag en laat je maar lekker verwennen. Super wat fijn dat het nu is geregeld met het vervoer. Dan kan je moeder toch iedere week aanschuiven. Heel erg fijn!