Jojo...Gefeliciteerd..29 jaar..wat een broekie zeg! geniet maar want de 30 komt eraan en dan stopt ineens alles whaha.. Waar ik sta in de IVF...ik heb donderdag al mijn medicijnen binnen gekregen en zodra in ongi wordt mag ik bellen om te beginnen. Alleen gaan we eerst nog op vakantie, dus daardoor wordt het een maandje later. Als alles meezit zijn we oktober zwanger...beetje voorbarig maar ach..positief blijven toch?
@jij: nogmaals van harte!! Mooi kamertje! @super: fijn dat je moeder op een stuk goedkopere manier jullie kant op kan komen! Jammer dat je het zelf moet uitzoeken, maar het is gelukt! Fijne verjaardag zondag! @Loes: het is weekend!! @jojo nogmaals: ik ben aan het wachten op m'n ongi(volgende week vrijdag) en dan ga ik spuiten. Slikken bleek niet zo mijn ding (slaat niet aan). Hoop dus september zwanger te zijn, haha! (optimistisch). @manon: hoop dat poging een bij jou ook mag lukken. Ik kon nog net oprijd, voor mijn vakatie dus, beginnen. Moet m'n ei wel een beetje doorgroeien, want t wordt krap voor m'n vakantie, haha. Gelukkig wordt t bij gehouden en gestimuleerd. @Bir: fijne vakantie!! @allen: fijn weekend!
Mutzie ik hoop zo voor je dat het meteen raak mag zijn in september. Ga voor je duimen. Manon en voor jou natuurlijk in oktober. Ga ook voor jou duimen. Maar het meeste ga ik natuurlijk voor mezelf duimen , zojuist een test gedaan van kruidvat, maar helaas niets te zien. Ik weet ook niet of die test goed aanslaat, want heb die bij Sam nooit gebruikt. Maar ik hoor er altijd postieve verhalen over. Misschien zijn we gewoon nog een paar dagen te vroeg, of misschien is het wel helemaal niet raak. Gisteren had ik een beetje bruine op mijn wc papiertje, maar daarna niets meer gehad. Misschien het begin van een ongi???? Ik wacht maar weer eerst een paar dagen af. Jullie allemaal fijn weekend!
hoi hoi meiden... even weer wat uit brabant... damn je gisteren nog vergeten te feliciteren... dus bij deze jojo.. iets van je vent en dochter gehad?? super fijn dat het vervoer niet abnormaal duur is waardoor je mama gewoon lekker op bezoek kan komen en kan meeeten huh verder vind ik dat loestig maar eens testen moet kopen en dan dinsdag ofzo moet testen.. en dan nog twee Mmmm meiden.. bi heerlijke vakantie familie foto... sab weer bijna aan de slag...:s zin in?? even posten...zo eigen verhaaltje
Jammer loes dat hij wit bleef!! Maar idd misschien te vroeg?? Dat bruonverlies is wel gek als het daarna niet doorzet. Of heb je dat vaker? Mutz: wij hebben al de feestjes en vieringen al achter de rug. Geen feestje zondag. Ga voor je duimen met het prikken. Lijkt me weer niet zo fijn!!
hier alles goed.... roos goed naar vijf voedingen kunnen gaan... slaapt vaak zelfs al tot half acht s morgens...heerlijk...verder al twee weken les aan het geven voor de majorette...eerste keer was wel slikken... verder weinig gekke dingen hier...druk aan het zoeken naar banen maar nog weinig gevonden naar mijn zin... fijn weekend girls!
Oeps super, haha. Dacht aan jojo haar berichtje te zien dat zij zondag kwam. Dacht dus voor verjaardag. Bedenk me nu dat ik je via wa vorige week een fijne dag heb gewenst...
Mutz: it's all in the name jojo was er helaas niet bij maar nick heeft een leuke dag gehad vorige week. Beetje heet. Kris: wat een voorbeeld baby hebben jullie!! Toppie! Lekker hoor weer je eigen dingetjes oppakken!
vandaag hadden mama en papa de tweede keer geluk... eerste keer had oma de primeur... roos rolt zich om weer wat erbij
balen trouwens loes van je test... ben benieuwd of ee dan een ongi aankomt... en super nick zal vast genoeg verwend zijn om de hitte te vergeten... misschien een vraag waar je totaal niet op zit te wachten omdat ik uit omgeving weet dat sier vraag behoorlijk vervelend kan overkomen...maar willen jullie nog graag een tweede (met de tijd??) of blijft het vkj nick??
Kris, Oei das wel een beste beerput die we open trekken. Ik zit al een tijdje te wachten tot deze vraag gesteld zou worden. En ook wat ik dan zou antwoorden. Want hoe makkelijk zou het niet zijn om te zeggen dat een tweede tzt wel komt en dat ik het nog wel best vind zo. Alleen is dat niet hoe het zit..... Mijn hele lijf schreeuwt al tijden om een tweede zwangerschap. Een broertje of zusje voor Nick. Elke vezel in mijn lijf staat op babymodus en mijn eierstokken zijn volgens mij in Afrika nog te horen. Alleen heeft mijn vent nu al twee keer nee gezegd. Hij ziet het niet zitten. Nu vragen sommige zich misschien af, daar heb je het toch over voor je aan kinderen begint. Tja dat was handig geweest alleen wilde ik nooit kinderen en toen ik het wel wilde was ik al blij met dit wonder. Nooit gedacht dat ik er nog meer wil. Het begint mij aardig op te breken en ik weet niet hoe dit gaat aflopen als hij nee blijft zeggen. De laatste keer gooide hij er een heel voorzichtig `nog niet`achteraan. Ik ga hem binnekort nog 1 maal vragen ja of nee want ik wil een definitief antwoord. Daarna zien we wel.... Ik weet dat als ik ga zeuren dat hij dan voor de bijl gaat maar dat wil ik niet. Ik wil dat hij het zelf wil. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik rook al een week niet. En das niet gemakkelijk met al dat gedoe om me heen........
Super jeetje dat is inderdaad knap lastig. Hoe maak je zoiets bespreekbaar als het antwoord nee is. Mmm lijkt me erg moeilijk. Toch maar een keer goed over praten of de nee een definitieve zou zijn, of dat er in de toekomst voor hem misschien toch nog mogelijkheden zijn voor een tweede. Hopelijk is het gewoon, 'nog niet' en wil hij over een tijdje wel, dan weet je in ieder geval dat het geen definitieve nee is, maar jeetje wat lastig lijkt me dit. Echt knap van je dat je dan toch nog op kunt brengen om naar onze nieuwe wensen te luisteren. Je bent echt een bikkel. En dan ook nog eens een week niet gerookt! Pluim voor jou. Even klein ego berichtje. Bij mij nog steeds geen echte ongi te bespeuren. Het blijft nog steeds bij een beetje bruinverlies. Ik zou het liefste hebben dat het nu doorzet, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Zo schiet niet echt op. De laatste keer dat ik dat zo had, was ik wel zwanger, maar nu al 2 testen gedaan (ja kon niet langer wachten) maar steeds negatief. Grr ik ben nu liever ongesteld dan deze onrust.
Thanks loes! We rommelen gewoon verder hoor. Ik ben nu zelfs zover dat ik geen genoegen neem met een `nog niet`. Het is nee of ja en als het ja is wanneer dan.... Maaaaar wat een irritante situatie voor jou! Bah geen posi test en ook geen ongi. Gatsie! Had je bij Sam ook negatieve testen, mijn leestekens zijn in war! Bijna niks doet het meer, alleen de comma en uitroepteken, maar dat even terzijde....
super wat vervelend... ik snap je wel hoe je er nu in staat... ik zou het ook heel erg vinden als ivo ineens zou zeggen dat we het er bij 1 zouden houden... ik zou ook graag (na het trouwen of idealer in mijn ogen...max 12 wkn zwanger met trouwen zodat de trouwjurk past maar er niet te veel tijd tussen roos en nummer twee zou zitten)een tweede willen.. ppfff wel een wrijvingspunt als je er te vaak over zou beginnen dus begrijp dat je het stil zwijgt en de nog niet voor lief neemt... loes...balen...misschien dat je lichaam door de 'stress' een vreemde ongesteldheid geeft... bij kijk begint het altijd met bruinverlies een dag of soms twee..dus ik herken het wel...
Balen Loes! Je hebt het wel spannend gehouden maar ik ben altijd van de happy endings...dus nieuwe ronden nieuwe kansen!! Zo Kris..jij laat er geen gras over groeien...wanneer zou jij dan weer aan een volgende willen beginnen in die ideale situatie?? Super..he bah..wat een rotsituatie...je weet niet waar je dan goed aan doet he...heb je het al over het waarom gehad bij hem?waarom zou hij (nog) geen tweede willen... hmmm. verder ben ik het even kwijt. Er staat hier een vakantie voor de deur dus mijn hoofd loopt over met wat we nog moeten doen en meenemen. Vanaf zaterdag ben ik twee weekjes niet hier te vinden dames. Alle wangerschappen hoop ik wel via sms te ontvangen he
manon de meest ideale situatie ben ik max 12 weken zwanger volgend jaar september... dus duurt wel even hoor Haha...dan zouden we rond roos haar 1e verjaardag voor een tweede gaan...
Kris...ah op die fiets..ja klinkt lleuk toch? Je mag toch dromen hebben..en dit is een droom die veel potentie heeft om uit te komen! Ik help het je mee hopen meis!