Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier een klein ziek mannetje.... Zo zielig... Al 4 dagen koorts. Maandag al naar HAP geweest omdat hij vorige keer oorontsteking had, maar dat was niet t geval (wel wat te zien aan z'n oortje, maar niet ernstig..). Zo maar even naar eigen dok.

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier ook bij de dokter...maar hier voor die mama ;) gisteren in mijn nek geschoten en vandaag (gisteravond al) kan ik niets meer...en dat is niet handig als je alleen thuis bent met je meisje van 10 weken...ivo is tot en met zondag weg...

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat is dus twee in de lappenmand:(:( Hopelijk wordt het snel beter.

Mutz...succes bij je eigen dokter vanmiddag. Hopelijk vindt hij een oorzaak en heeft hij een goede remedie. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn.

Kris...En? Kon de dokter iets voor jou betekenen? Hopelijk is er hulp onderweg want tot zondag zo alleen zitten met Roos is natuurlijk geen doen!

Beterschap aan beide en dikke knuf.

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    blokkade gewricht nek... enige hulpmiddel manueel therapeut..net gebeld...mag half elf al komen gelukkig...

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Mutzie en wat zij de dokter?

Krisje auwie en dat uitgerekend in deze week. Dat zul je altijd zien. Hopelijk helpt de therapie.

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon jij bijna op vakantie. Waar ga je eigenlijk naartoe?

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..wij gaan twee weekjes naar een camping in Frankrijk. Wordt Tes ziek. Zat er al aan te komen, al een paar daagjes weinig eten, snel huilen, snotneus, slecht slapen...vanochtend 38..hmm
    Heb maar even een afspraakje bij de dokter gemaakt, normaal zou ik dat noit doen voor zoiets maar misschien geeft hij een kuurtje zodat ze er wat eerder bovenop is. Zo zielig zo voor de vakantie:(...

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Hè bah Manon, dat is balen. Heb je een kuurtje gekregen van de HA? Zul je inderdaad altijd zien. Uitgerekend op dit moment worden ze ziek.

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    HA heeft haar even helemaal nagekeken zodat we met een gerust hart weg kunnen. Hij begreep het gelukkig goed. Longen en oren zijn schoon dus we kunnen weg. Ook met koorst zei hij. Gewoon paracetamol en zorgen dat ze er geen kou overheen kan vatten(openstaande raampjes etc.). Ze mag gewoon naar buiten en als het weer het toelaat zelfs in een laagje water spetteren. Ze kreeg geen kuurtje...een (flinke) verkoudheid is een virus dus het zou toch niets helpen...gewoon uitzieken.
    Gelukkig gaat het vandaag al een stuk beter met haar!

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon fijn dat de huisarts zoveel begrip toonde. En helemaal fijn dat het nu alweer iets beter gaat. Dat gaat hopelijk iedere dag een stap vooruit en dan kunnen jullie lekker gaan genieten in Frankrijk.

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Jeetje wat is het hier rustig. Iedereen druk met werken, of op vakantie, of gewoon even geen zin?

Gelukkig je hebt vandaag toch weer een echo? Laat je weten hoe het ging? Hoe voel je je verder? Ben je nog steeds erg misselijk of is het al iets minder?

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Komkommertijd op het forum.

Ik ga straks uitgebreid reageren. Nu alleen even met mijn tlf ons clubje boveninhet forum zetten!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    loestig...ik bedacht me vanmorgen net...na de voeding als roos even slaapt ga ik reageren...

al moet ik zeggen weinig om op te reageren en weinig nieuws vanuit hier....

sab jij bent weer begonnen met werken nu toch?? en hoe doen jullie het nu met alle kids opvangen sab en bi?? oma nog steeds ook?? omdat het nu 4 mini kids zijn....

gelukkig... succes vandaag...ik dacht ook dat je vandaag een echo had...
    mutz l.. spuit maar lekker deze weken... ;)

UHHHHH

jojo geniet lekker van haar vakantie...

loestig...ze moesten jullie inderdaad erg hebben.. nu de wasmachine kapot toch??

en verder.... volgens mij weinig nieuwtjes overgeslagen nu denk ik... en anders sorry!!

hier een kindje wat zichzelf helemaal aan het uitvinden is... nu 1 voeding niet meer kolven dus rustig aan af aan het bouwen... ook vreemd maar weet dat ik het wel moet doen wil ik straks makkelijk en snel aan het werk gaan.. nope nog steeds no job for me... al moet ik eerlijk zijn... deze week pas weer gekeken na twee weken niet... werd er moedeloos van en ivo was toen ook een week weg... maar nu weer actiever kijken en op interessante banen solliciteren!

zoals ik al zei (hoezo van de hak op de tak) roos is flink aan het 'oefenen' met haar lichaampje l.... draait in de box en speelkleed constant op haar zij en als je haar op haar buikje legt draait ze zo zonder hulp op haar rug... de eerste keer dachten we dat het per ongeluk ging maar nu doet ze het eigenlijk altijd...behalve als ze moe is...

verder gaan we deze weken actief beginnen voor de bruiloft...eerst kijken wanneer en waar we een zaal hebben.. even kijken qua prijs en kwaliteit en dan datum vast leggen.. de zaal en gemeente kerkje...... dan ergens in oktober ofzo voor een jurk gaan kijken denk ik en dan

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    alles verder plannen...fijn typen op je telefoon...pppfff

nou veel succes vandaag boord de werkers...de anderen al zijn weekend!!!

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo Nick ligt plat dus nu even tijd voor een wat uitgebreider verhaal.

Gelukkig: je bent de 12 weken voorbij toch? Voel je je al beter!? zou wel fijn zijn. Ben benieuwd hoe het gaat en of je al begint te groeien enzo.

Kris: lekker dat Roos zich zo vlot onwikkeld. En spannend dat jullie de bruiloft gaan voorbereiden. Jammer dat het hele werk gebeuren niet zo wil lukken.

Bi: hoe gaat het bij jullie na de abrupte onderbreking van jullie vakantie (weet niet of je het op zp wil hebben dus hou he maar wat vaag) Scholen weer begonnen dus zeker alweer een weekje aan het werk?

Sab: voor jou dus ook weer beginnen met werken?! Lekker of niet? Lijkt mij wel dubbel om na zo'n tijd weer aan de gang te moeten.

Mutz: hoe gaat het prikken? Reken mij maar niet mee de 23ste. Zit niet zo best in mijn vel en ben gewoon een beetje op aan het raken. Heb de komende drie weekenden veel afspraken staan. Heb besloten om na het feest van de 22ste gewoon rustig aan op de bank te gaan hangen. Maar mocht ik mij bedenken dan cross ik naar jullie toe.

Jojo: kampeerders hoe gaat het bij jullie? Jullie hebben het tot nu goed getroffen met het weer zeg! Lekker nu naar Zeeland toch?? Hoe gaat het met zwanger zijn en je bi?

Smits: hoe was jullie vakantie in Frankrijk buiten de wind om? HEt huisje zag er erg leuk uit in ieder geval!

Naat: hoe gaat het met je mannen? En hoe staat het ervoor m.b.t. pascal zijn werk?

Loes: volgende ronde, tiktaktiktak......hoe gaat het bij jullie?

Hier: komende maandag 3 weken gestopt met roken. Het gaat super goed maar vind het wel erg moeilijk!! Maar ik hou gewoon vol.

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hier vanmiddag weer een goede echo gehad. Kindje weer goed gegroeid, is nu ruim 7,5 cm. Alles erop en eraan en alles wat ze tot nu toe kunnen zien zag er goed uit. De gyn. denkt dat het een meisje is. Maar morgen zijn we pas 13 weken zwanger dus we moeten ons natuurlijk nergens aan vasthouden.
    Over 4 weken weer een echo in het zh. Dan zijn we dus 17 weken zwanger. Dit is het protocol van het zh. als je zwanger bent geraakt via IUI. Manon, bleef jij ook zolang in het zh. lopen met extra echo's?
    Verder ben ik nog vaak beroerd.
    Ben gister teruggekomen van een weekje vakantie in Weerterbergen. Erg leuk park. Ben nu nog 1 week vrij dus lekker rustig aan doen en genieten. Ga woensdag met me moeder naar de babydump, gewoon ff lekker rondkijken.

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ga van de week op jullie reageren maar zit nu op de telefoon en pak van de week de laptop er ff bij. Maar dan zijn jullie iig. alvast op de hoogte over mijn frummel.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Goed nieuws gelukkig!! Fijn om te horen. En misschien een meisje,wat leuk. Dat ze dat nu al kunnen zien.

Geniet van het weer allemaal, ik ben helaas aan het werk.

19. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ikzit ff rond te kijken naar geboortekaartjes en geboortegedichtjes.
    Manon, wat had jij voor een gedichtje?
    Ik twijfel of ik iets in de trand wil over het lange wachten op dit wonder of een gewoon gedichtje...

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Gelukkig wat een goed nieuws. Fijn dat alles goed gaat. Jammer dat je nog steeds zo misselijk bent. Hopelijk gaat het snel over. Misschien een meisje echt superleuk. Kunnen ze bij de volgende echo meteen de geslachtsbepaling doen, of is dat dan net te vroeg?

Super wat goed van je dat je nog steeds gestopt bent met roken. Heb je inmiddels al met je man gepraat over de toekomst. Wel of geen kindje erbij. LIjkt me een lastige situatie. Hopelijk komen jullie er samen uit, want je moet natuurlijk allebei achter jullie keuze staan.

Krisje leuk het plannen van de bruiloft. Welke datum hadden jullie eigenlijk in gedachten, of staat dat ook nog open?

Verder iedereen erg stil hier. Mmm alles goed met jullie?

Zoals jullie al begrepen hadden aan de reactie van Krisje (of misschien ook op fb hadden gezien) was mijn wasmachine ook nog stuk gegaan. Blèèh echt niet handig. En het duurde notabene ruim een week voor ze hem kwamen maken. Echt superslechte service. Ik ga nooit meer iets kopen in die winkel. Maar gelukkig doet hij het weer. Verder zijn we druk aan het klussen voor deze ronde. Dus wie weet.

Deel Deze Pagina