Smits...begrijp dat je jarig bent...gefeliciteerd!!! Super80...wat een goed nieuws dat jullie eruit zijn gekomen om voor een 2e kindje te gaan. Hoop dat je snel zwanger bent. Erg leuk dat er weer zwangeren zijn en dat er een paar bezig zijn zwanger te worden...weer spannend allemaal. Hier vandaag 14 weken zwanger...
Jullie hebben elkaar allemaal op facebook begrijp ik? Dat lijkt mij ook leuk. Alleen weer jullie echte namen niet. Is het een optie dat jullie mij toevoegen? Ik heet marian van leeuwen... Hoor wel als het niet lukt
@ super wat een top nieuws. Mannen zijn inderdaad rare wezens, haha. Hopelijk is het snel raak. @ gelukkig ik heb net ieman toegevoegd die aan jouw naam voldoet, nu maar hopen dat jij het bent, haha. En jeetje 14 weken alweer. @ mutz, na lang welles/nietes in mijn hoofd besloten om niet te komen. Baal van mezelf, maar merk echt dat ik ff mijn rust nodig heb. Buiten het feit dat ik niet zo lekker in mijn vel zit gaat het hier verder prima. Maja rolt sinds een paar dagen van rug naar buik. Met Mirza ook alles oké dat begint een echte kerel te worden.
Erg leuk want nu kan ik foto's van je kids zien, wat een 2 knappe kindjes heb jij zeg. Hoop dat de rest zich snel toevoegd op facebook.
Gelukkig: ik zag zo'n 10 mensen met jouw naam.. .maar je hebt mij al gevonden!! Leuk om ook jou in het "echie" te zien.
oeps .... ik dacht hoe the *ck is marian en heb je verzoek genegeerd...zal even kijken of het lukt je weer toe te voegen gelukkig... gaaf nieuws super ppfffff ben gewoon bijna jaloers op de zwangere buiken... het spannende rondom echo's en het bewegen in je buik... mis dat zo erg...vond dat heerlijk (waarschijnlijk dat jojo me nu voor gek verklaard met haar bi) jojo hoe was je vakantie?? leuk fotos te zien ervan smits al gesproken vanmorgen sab knuf voor jou... hier een weekend zonder vent... er werd speciaal naar hem gevraagd dus hij mocht/moet weer drie dagen werken... dinsdag gaan we de zalen bekijken en datums bekijken wat vrij is daar... maar waarschijnlijk 6 sept 2013...
Oooooh Sorry gelukkig, heb je ook genegeerd! Erg!! Ga je nu toevoegen. Jammer Sab. Mirza gaat dus goed. Leuk hoor.
Wat een leuke dingen lees ik hier!! Smits...gefeliciteerd!! met alles haha...je verjaardag, je posi test, je zwangerschap en dat Tim (bijna) zindelijk is Wij zaten in noord Frankrijk dit keer in de Baai van de Somme. St. valery sur Somme. Mooiste baai van Europa zeggen ze. Was er wel mooi idd. gelukkig ook nog mooi weer gehad maar ook wat slechter helaas. Over het algemeen niet kunnen klagen eigenlijk. Tes had het helemaal naar haar zin! Gelukkig...ik had ook gedichtjes over dat lange wachten maar wilde uiteindelijk toch liever niet daar de nadruk op leggen. Dus hebben we het lekker luchtig gehouden. We noemden haar steeds schoppertje en vonden toen een gedichtje over een schoppertje: Lief, klein schoppertje 9 maanden speelde je verstoppertje nu je eindelijk bent geboren willen we dat iedereen laten horen leuk dat je waarschijnlijk al weet wat het wordt!! en leuk een meisje!!Jongetje had natuurlijk ook leuk geweest. Hadden jullie een stiekeme voorkeur of kon het jullie echt helemaal niets schelen? Ik kan nog wel voor je kijken of ik de gedichten die ik had gevond nog ergens heb opgeslagen op de comp als je dat wilt. Oh en ik heb geen facebook (meer), wel Hyves. En wij werden trouwens na drie maanden bij het ziekenhuis ontslagen en werd toen geheel overgedragen aan de verloskundige. Alleen mijn 20weken echo heb ik wel in het Erasmus gehad. Ik had overigens ook nauwelijks extra echo's. Volgens mij heb ik alle gewone gehad en helemaal geen extra... Kris...leuk dat Roos aan het gymmen is geslagen! Voor je het weet staat ze ook met een majorette stok. Super...wat leuk dat je weer meedoet! Sab...ben het met Smits eens hoor...niet bij de pakken neer gaan zitten meid! kijk naar je kids en bedenk hoe mooi het leven is en dat zij het waard zijn om voor te vechten. Met iemand gaan praten is geen schande en ik hoop dat je het zult doen en dat het je zal helpen! Ik weet hoe onze voorgeschiedenis is maar toch een dikke knuf hoor Fijn dat het goed gat met je twee kanjers! ehhh verders ben ik het even kwijt...zijn laat in de middag thuisgekomen en dan boodsschappen doen, uitpakken e.d....ben op en ga heerlijk naar mijn heerlijke eigen bedje...truste meisjes
Wat een nacht!!! Nick is verkouden. Pffff meer niet geslapen dan wel. Nu de hele dag cursus.......wakker zien te blijven.....reageer vanavond verder.
Ojee succes super vandaag. Nick had een briljante timing voor een slapeloze nacht. Manon.fijn dat jullie vakantie leuk is geweest. Wanneer nu beginnen voor de IVF? Gelukkig: ook ik dacht even ??? Wie is dit op fb. Maar het lichtje ging snel branden. Alweer 14 weken. Heerlijk de eerste maanden voorbij. Wou dat ik dat ook kon zeggen. Loes, hoe is het bij jullie? Sab: ben je alweer gewend aan het werken? Jammer dat we je niet zien Zondag. X Jojo: auto gemaakt? Anders stap je gewoon bij ons in Hier:straks de vk bellen en officieel inschrijven op de opvang. En bagger wat een herfstweer
zo vandaag ook weer overleefd op met name koffie.......Morgen lekker vrij. Nick hoestdrank gegeven, luff op zijn borst en nu maar hopen dat hij lekker kan slapen. Pff hij zit ook weer zo met zichzelf in de knoop. Maar dat zal wel weer een fase zijn of die kiezen komen nu eindelijk. Tja wie zal het zeggen Smits: en wanneer mag je naar de vk? hihi leuk hoor weer. Hoe voel je je verder eigenlijk? Kwaaltjes enzo?? Ik neem aan dat de kleine toch naar dezelfde opvang kan als Tim? Hihi die smits die is zwanger!! Sab: las op fb dat je weer gesport hebt! Dat doe je heeeeeeeeel goed. Ik weet niet waarom je niet lekker in je vel zit maar sporten is alvast een heel goed begin om je koppie leeg te krijgen. Hoe gaat het met werken? Jojo: wat hebben jullie een mazzel gehad zeg met het weer op vakantie!!!! Weer helemaal in het thuisritme? Hoe voel jij je verder? En hoe is het met de BI? Manon: lekkere vakantie gehad? Ook alweer voorbij...pfff waar blijft de tijd. Mutz: ik blijf hangen op een twijfel of ik wel of niet kom...... Kris: je weekend zonder man weer overleefd? Ongezellig hoor. Wij hebben dit weekend nogal langs elkaar geleefd. Ik vrijdag op stap en zondag en hij zaterdagmiddag/avond.......gezellig! Loes: where are you???? Naat: hoe gaat het bij jullie? Nog nieuws? Zo nu lekker hangen....morgen lekker vrij. Dan alleen donderdag nog en dan zaterdag weer tijd voor het volgende feestje....pfff...ben weer compleet aan het stappen haha....
Zo daar ben ik ook weer eens. We waren een lang weekend naar Terschelling, dus vandaar dat ik niet heb gereageerd. Maar wat een hoop leuk nieuws hier. Super wat fijn dat je mee doet. Zitten we samen iedere keer weer in de klus en wachtdagen. Spannend. Hopelijk zijn we allebei snel zwanger. Smits JOEHOE hier een vreugdesprongetje voor jou. Supergaaf dat je weer zwanger bent. Sab balen dat je zo in de knoop zit. Hopelijk kom je er snel weer uit, een beetje hulp kan je daarbij vast gebruiken. Ik snap dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer de mooie kanten te zien van alles om je heen. Hopelijk helpt dat. Manon fijne vakantie gehad zo te lezen. Lekker hoor. Gelukkig ik heb je toegevoegd op fb, dacht ook even wie is dat nou weer. Ben zelf niet zo heel actief op fb, maar wel leuk om foto's te kijken. Nu krijg je ook een gezicht, dat is leuk. Krisje lekker aan het voorbereiden voor de bruiloft. Hoe ging het vandaag met het kijken naar de zaaltjes? Euhm rest een beetje kwijt. Hier alles goed. Lekker weekendje uitgewaaid op terschelling. Sam was alleen snip verkouden, dus dat was minder. 2 nachten lang rondgespookt op dat eiland, maar nu gaat het weer. Ze had in ieder geval de tijd van haar leven. Verder zitten we in de wachtdagen, maar ik denk zelf dat het niet raak is. Weet niet waarom, maar de klachten die ik normaal voor mijn ongi heb, heb ik nu ook een beetje. Maar ach je weet nooit. Nog 6 dagen en dan kunnen we testen.
is hier ook iemand die het maar bij 1 kindje wil houden? haha...volgens mij wil iedereen voor een tweede... Loestig...ook weggeweest...waaide idd flink, zeker daar natuurlijk! Leuk he als je die kleintjes zo kunt zien genieten! Smits...als ik ongi wordt en dat zal zeer waarschijnlijk volgende week zijn dan moet ik het ziekenhuiis bellen of er plek is voor me. Zo ja dan mag ik beginnen met prikken. Alle medicijnen heb ik hier al klaar liggen. Spannend dus de komende tijd.... Er kunnen dus in de komende weken die aankomen zomaar ineens 4 zwangere erbij komen!! hoe gaaf zou dat zijn als dat lukt...Dan zijn er totaal misschien wel 7 zwanger. 1 Gelukkig= zwanger 2 Jojo= zwanger 3 Smits= zwanger 4 Super wordt zwanger 5 Loestig wordt zwanger 6 Mutz wordt zwanger 7 Manon wordt zwanger Moet het wel een beetje vlotten allemaal en Jojo en Gelukkig niet te vroeg bevallen haha... Ben ik trouwens niemand vergeten
Manon je hebt helemaal gelijk. We zijn met z'n vieren zwanger aan het worden. Spannend zeg. En 3 zwangeren. Zou dit dan weer een topjaar worden voor ons allemaal?
Super: op Sab na komt iedereen zondag. Zou super zijn als je er ook bij bent natuurlijk! Kijk maar hoe t voelt. We spreken rond 1 uur af.
Mutz: ik zeg bij deze definitief af. Ik ben mij aan het voorbereiden op een super leuke vacature. Nou ben ik in contact gekomen met een collega die die functie al heeft. Zij werkt zondagmiddag en nou mag ik een uurtje meekijken zondagmiddag (14:00/15:00) Dat zou natuurlijk een fantastische start zijn van mijn sollicitatie . Loes: lekker even een weekend weggeweest! Was het een beetje te doen met het weer? Zo spannend om weer bezig te zijn voor een tweede!! Nog drie dagen en dan mag je testen toch? Voel je al wat? Balen dat Sam zo verkouden was trouwens. Nick heeft het ook gehad de afgelopen dagen en ik ben nu aan de beurt. Pffff wat voel je je dan toch ellendig zeg! Manon: jouw streven van 7 zwanger zie ik wel zitten hahahahha!!! Zag ik gister dus een vacature staan binnen de politie. Wel weer in de onregelmatigheid maar wel binnen. Tja hoe moet ik de functie uitleggen.......kijken jullie wel eens CSI/NCIS/profiler etc etc etc...daar zit vaak iemand achter de computer die alle info bij elkaar zoekt over bepaalde mensen, plaatsen,vluchtroutes etc...nou dat dus hahaha. Ik mag dus komende zondag een uurtje meekijken met de collega die dit al doet. Dat zou natuurlijk een mooie binnekomer zijn bij mijn sollicitatie! Ik ga het gewoon doen. Alleen: wat als ik nou snel zwanger word? Is dat niet aso? of gewoon aan mezelf denken en solliciteren?
Super...Ik vind dat helemaal niet aso! Het gaat hier niet alleen om je werk maar daarmee om je gezin. Dat staat allemaal in verband met elkaar. Als jij het niet naar je zin hebt op je werk dan merken ze dat thuis. Dus als jij het heerlijk naar je zin hebt op een leuke nieuwe baan (en ja in het begin is dat wel altijd even bikkelen...) dan wordt dat thuis ook opgemerkt. Mocht je zwanger worden dan is dat super...want als jij goed inn je vel zit bij je nieuwe baan dan merkt je baby dat ook! En voor hetzelfde geldt(ik moet er niet aan denken eigenijk maar het kan altijd...)wordt je niet zwanger meer en heb je straks deze baan laten schieten ervoor.....Nee hoor. Het is niet ego om voor jezelf en je gezin te kiezen. Zij rekenen er juist op dat je dat doet. En het werk...ja..als je zwanger wordt dan zien ze dat vanzelf en hebben ze pech als ze het niet leuk vinden toch? het is ons goed recht om een baan te hebben en zwanger te worden, het is 2012. Ga ervoor meis! Klinkt leuk!
Super ook al via whatsapp gesproken, maar idd ik zeg ook doen!!! Ik was binnen 4mnd zwanger op mijn nieuwe baan en zelfs mijn contract is verlengd hahah ik zit al vanaf april te kneuzen met mijn bekken, maar ze zien het wel in me dus het hoeft niet altijd slecht af te lopen! Jammer dat je niet komt, maar ik snap het wel hoor!!! Jouw geluk staat even voorop!! (moet het altijd staan he ) Sorry echt lang niet gereageerd en ben oook echt alles kwijt! Wel leuk dat er 4 meiden zwanger willen worden nu!!! Ik ben echt een zeef en kan geen 2 dingen tegelijk meer hahahah The Voice staat aan en kan me niet eens op dit bericht concentreren hahahha! Snel posten en dan bijhouden (hoop ik)