Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super nou ik denk dat de 2 reacties die je al hebt gehad je inderdaad al genoeg zeggen. Gewoon doen. JE bent toch nog niet zwanger tijdens de sollicitatie, dus daar kunnen ze nooit moeilijk over doen. Als je al wel zwanger zou zijn, dan zou je dat toch ook melden, dus wat maakt het uit. Ze mogen je er echt niet op een andere manier op beoordelen. Leuk hoor al die plannen van jou. Ik merk aan je berichtjes dat alleen de gedachten om te switchen van baan je al zo opfleurt, laat staan als het straks echt zo is.

Meiden allemaal veel plezier zondag.

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jullie reacties zijn duidelijk! Zo voelde ik het zelf eigenlijk ook al. Maar fijn om het ook even te horen. Ben best wel een beetje nerveus voor morgen. En dan ga ik nog maar alleen even kijken hihi.

Jojo: leuk je weer eens te lezen hier! Gelukkig zo nu en dan via de whats app. 30 weken en 3 dagen alweer. Jeetje waar blijft de tijd!!!

Loes: vroeg op zp voor een zaterdag!! En ik word inderdaad gelukkig van het idee om een leuke nieuwe plek te vinden! Dus duimen dat ik het wat vind morgen! Hier het snot trouwens ernstig toegeslagen bah!! Vanavond geen knalfeest voor mij :( Maar Nick is uit logeren dus ik ga zo lekker een (hopelijk) lange en goede nacht slapen.....

Meiden veel plezier bij mutz morgen!! Misschien nog wat leuke foto's spammen hier??

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: en?? vandaag je NOD toch?? Deze maand voor ons niet echt spannend. Tijdens de klusdagen afgelopen weekend was er te veel snot in omloop hahaha. Maar ik heb wel weer mijn ei gevoeld gister! Dat voelde ik ook steeds de eerste keer dat ik zwanger wilde worden. Handig!!

Het was super leuk zondag! Helemaal mijn ding. Moet me nog wel even gaan verdiepen in twitter enzo maar dat komt wel goed. Dus brief geschreven en gister mijn chef gevraagd of hij een advies wil schrijven (dat moet meegestuurd worden bij de sollicitatie) die reageerde ook goed. Met een beetje mazzel alles donderdag op de post en dan maar afwachten. De sluitingsdatum is 2 oktober.

Leuke zondag gehad meiden? Zo te zien op fb wel!

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...wat goed dat je het zo leuk vond en je baas ook nog enthousiast! Ik hoop voor je dat jij het gaat worden.

Even ego nu hoor want ben zelf errug enthousiast!!! We mogen beginnen! Ik ga vanaaf de eerste prik zetten! Over 10 dagen een echo om te zien hoe de eitjes ervoor staan. jeeeeh ben zooooo blij!:):):)

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oohh wat spannend manon! Super hoor dat jullie er ook weer voor kunnen gaan.

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon wat spannend. Hopelijk een vruchtbaar jaar voor iedereen.

Super voor jou ook spannend. Ik hoop voor je dat je de baan krijgt.

Hier op zondagmiddag een vroege test gedaan, maar daarop was niets te zien. Maandag had ik geen test in huis en dinsdagochtend is mijn moeder altijd hier (die blijft altijd slapen van maandag op dinsdag) dus niet echt handig om te testen. Dus wilde ik vanmorgen gaan testen, maar nu heb ik een heel klein beetje bruinig bloed. Dus stel het maar even uit tot morgen of zo. Als ik nu of morgen ongi wordt is mijn cyclus weer anders. NIet erg handig.

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ahhh loes zou jammer zijn als je ongi doorbreekt! En helemaal als je cyclus dan weer anders is. Grrrr kan het niet wat makkelijker!?

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Helaas vandaag heeft de ongi doorgezet. Dus op naar de volgende ronde (weer een andere cyclus, bleeh). Ik ga nu weer proberen met persona. Dat heb ik bij Sam ook gedaan. Die laat heel duidelijk je eisprong zien en met zo'n onregelmatige cyclus vind ik dat wel prettig.

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...balen zeg! En ook van je cyclus...maargoed een onregelmatige cyclus komt het allermeest voor volgens mijn gyn. Het zou logischer zijn als ze dat een normale cyclus noemen haha.... de cyclus van de klok erop gelijk zetten en altijd 28 dagen is voor maar iets van 10% van ons weggelegd helaas......
    Voel je je ei nooit of heel soms?

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon dat van die cyclus is inderdaad waar. Maar bij mij heeft het soms een week verschil en dat vind ik erg veel. Bij Sam was ik altijd precies 28 dagen, dus dat was makkelijker. Hoewel het toen ook nog lang duurde. Mijn ei voel ik nooit, dus daar heb ik niet zoveel aan. Ach volgende ronde nieuwe kansen. Voor jou ook mooie kansen deze ronde. Leuk, leuk, leuk!!!

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...bij mij hetzelfde verhaal...ik heb soms ook wel een week verschil. Meestal is dat 1 op de drie X. Dan is het ineens een cyclus van 5 weken, meestal dus na twee cyclussen van 4 of 4,5 week. Heel soms heb ik er ook een cyclus van 5,5 of 6 weken tussen, maar die is gelukkig maar 1x per jaar en heb ik dit jaar al gehad....stom he dat lichaam van ons;).
    Ja idd...nieuwe ronde nieuwe kansen....denk dat je nog niet aan de ovulatie testen e.d. wil he...

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ahhhhh jammer loes!! Had goede hoop voor je. En dan zo'n vreemde cyclus. Geen pijl op te trekken dus. Ik had met nick de mazzel dat ik altijd 28 of 29 dg had. Nu ff afwachten weer maar ik heb wel mijn ei gevoeld.

Manon: jouw ronde ook weer van start! Spannend...wat gaat er allemaal gebeuren deze ronde? (ziekenhuus,prikken??)

Zo gistet overgewerkt tot 22:00 uur, pffffff ben bekaf. Maar lekker weekend! Alle stukken voor mijn sollicitatie zijn de deur uit......spannend!!

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..fijn dat jij wel je ei voelt..maakt het wel wat makkelijker, ik voel ook mijn ei maar ik heb er niets aan helaas...Wat deze ronde voor mij betekent? Idd prikken en over 6 dagen een echo om te zien hoever de eitjes zijn. Dan ongeveer 4 dagen later de punctie(eitjes weghalen) en dag een dag of drie later als alles goed gaat een terugplaatsing.
    Spannend dat je gesolliciteerd hebt!! Hoe lang duurt het ongeveer voor je iets hoort?

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes: lastig die onregelmatigheid. Hopelijk gaan de ovulatietesten werken voor je

Super: Jakkes Snot. Tja dat bederft wel de fun in bed. Op naar de volgende ronde. Leuk je sollicitatie. Wanneer hoor je meer?

Manon: prik prik jeeeh. Spannen weer jho.

Jojo: Balen dat Joop nog niet goed ligt. Die kleine man weet het wel steeds spannend te houden..... te klein.......toch een meisje.....stuit.......

Sab: Knuf
    Al iets ondernomen?

Kris: ben van jou op de hoogte net als Mutz

Gelukkig: Heb me jou aangesloten geloof ik. De misselijkheid is hier volop aanwezig. Zo erg had ik het niet de vorige keer. Gelukkig gaat bij jou het hormoon binnenkort afnemen. Al een babykamer uitgezocht trouwens?

Oja 25 oktober hebben we eerste echo

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: pittige maand voor jullie. En heeeeeel spannend natuurlijk. Was het bij tessa de eerste keer raak? Hoe gaat het met prikken?

Smits: oei de misselijkheid begonnen,bah! Had je dat bij tim ook? 25 okt jeeeeeehhh spannend!!!!! Klinkt nog zo ver weg maar het is maandag al oktober :)

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    ;) manon zie dat de ivf vorige keer de tweede keer raak was.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super..haha ja klopt idd;)

18. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Zo weer eens berichtje plaatsen, zag net dat mijn laatste bericht op 31 juli was....jeetje wat lang geleden alweer zeg. Het schiet er gewoon enorm bij in om te reageren. Druk met de boys.
    Las dat een aantal meiden bezig zijn voor nog een kindje, hopelijk is het bij allemaal snel raak! Ohhh Smits voor jou is het al raak als ik het goed gelezen heb, bijna de echo. Spannend.

Jojo voor jou gaat het aftellen beginnen, leuk. Wanneer ga je met verlof?

Super al wat gehoord van je sollicitaties?

De rest lees ik regelmatig wat van op fb. Ga nu GTST kijken. Probeer weer wat meer te reageren. Dikke kus xxx

19. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Hallo, ik ben nieuw hier...... Ik ben ook in mei gestopt met de pil. Op 26-06-2012 de zesde ronde ingegaan...... Ik hoop zo dat het ons gegund is om ons eerste kindje ooit te mogen verwelkomen......

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hallo Jette, welkom hier. Leuk dat je ook in mei gestopt bent. Alleen waren wij al een paar jaar eerder gestopt;). Maargoed...nu nieuwe ronden en nieuwe kansen voor 2012 want nu zijn hier een aantal meiden(waaronder ikzelf) opnieuw gestopt met de pil....al was het nu weer niet in mei hahah....

Dit is een vruchtbare club dus als je hier blijft dan moet het haast wel lukken:)

Deel Deze Pagina