Naat: je laatste berichtje op 31 juli? Schandalig . Je zal het idd wel druk hebben met je twee mannetjes. Hoe gaat het met ze? en met slapen etc etc??? Sluitingsdatum van mijn sollicitatie was gister dus het is nog even afwachten. Hoe staat het met Pascal zijn werk? Jetta: welkom hier hoor maar zoals manon als zei zijn wij in 2009 dit clubje al gestart. Wel zijn we met een aantal weer voor een tweede begonnen en dus weer gestopt met de pil. Manon:echo komt eraan zeker? spannend hoor. Smits: ooooohhh bah de misselijkheid is een feit. Blegh dat hebben we toch echt niet gemist. Hoe gaat het met Tim?
ff ego..net de echo achter de rug enniet de uitslag waar je dan op hoopt. 5 goede blaasjes en verder nog meer maar die zijn nog te klein....3 goede blaasjes is het minimum waar ze een punctie op doen dus zit tegen het minimum aan. Bah.... Tussen de 10 en de 15 is waar ze op hopen en twee jaar geleden had ik er dan ook 15 en 19!!! Dat is een groot verschil! Nu moet ik mrgen terug om te zien of andere toch nog een groeispurtje hebben gehad en we wat meer blaasjes hebben. Even voor de duidelijkheid...niet in ieder blaasje hoeft een eitje te zitten en zeker geen goed eitje...het kan dus zomaar zijn dat wee niets over houden en het straks wel als poging telt.... Ik ga mijn verzekering hier zo over bellen hoe dat zit... Morgen moet ik kiezen of we de poging laten doorgaan of dat we stoppen en volgende maand opnieuw beginnen met een hogere dosis hormonen...
Ach manon kan me voorstellen dat je hier van baalt!! Wat een moeilijke keus zeg...Is de kans groot dat er nog een groiespurtje plaats kan vinden? Kan het aantal per maand veel verschillen? pfff zou niet weten wat je moet kiezen.....jullie al over nagedacht?
Ja al veel ovver nagedachht....het gevoel wint van het verstand ben ik bang... Het verstand zegt stoppen en een nieuwe maand van voorafaan beginnen. Dit kost niets en je kansen zijn groter. Maar het gevoel zegt...je bent nu al zover en je wilt dit zo graag, je kan niet wachten en wordt het niets dan zijn er nog twee kansen. Dus ja...moeilijk. Het is niet zo zwart wit hoor....we beseffen ook dat kwantiteit niet garant staat voor kwaliteit. Als we volgende maand het dubbele aantal blaasjes hebben wil dit niet zeggen dat er dan ook meer goede eitjes zullen zijn, de kans erop is alleen groter. Voor hetzelfde geldt zijn deze weinige blaasjes wel goed voor veel goede eitjes! Dus vandaar de moeilijkheid van deze keus......het ligt een beetje aan morgen maar zeker als er nog 1 of twee zijn bijgekomen dan gaan we ervoor.
Manon succes vandaag met de beslissing. Ik hoop dat er wat extra bij gekomen zijn. Ga voor jullie duimen.
Suc6 vandaag manon!! Hoop op veel blaasjes erbij hoor. Lastige keus. Mogge sab, jij bent er ook vroeg bij! Nick zijn nieuwe ontwaaktijd staat alweer even op 6 uur. Pfff hoe gaat dat bij jou?
Manon duim voor je dat je nu meer goede blaasjes hebt. Moeilijke keuze, maar wat je al zegt het gaat om de kwaliteit en die kan misschien best wel goed zijn. Duim duim duim!!!!
Goed nieuws! Ik hoefde de beslissing niet eens te nemen! Deze arts had een superoplossing. We laten de grootste hun gang gaan(die gaan verloren) en richten ons op de middelste want dat zijjn de meeste. Met een beetje geluk krijgen de kleinste ook nog een groeispurt. Ik moet daarvoor nog dag prikken en dan zaterdag de Ovitrel zetten(om ze te laten rijpen). Maadag heb ik dan een punctie van minstens 10 blaasjes! Als er wat bij zit hebben we donderdag de terugplaatsing! Is dus helemaal goed gekomen en ga me maar mentaal voorbereiden op maandag pfff....weet nog goed dat het pijn doet. Maar voor een goed doel!
Hey meiden, Daar was ik ook weer. Fris en fruitigterug uit Egypte! Wat was het heerlijk zeg. Ons doel van de vakantie is sowieso geslaagd: heerlijk weer elke dag en de kids hebben zich super vermaakt. Onze man (en ook de twee kids van mn zus) blijkt een waterrat te zijn. Met alleen bandje om ging hij het water door! Op de ondiepe stukken kon hij lopen en dat gaf hem voldoende zelfvertrouwen om ook op het droge los te gaan lopen. Hij legt nu met gemak enkele meters af! Trots, haha! Wij dus lekker in de zon en de kids spelen, samen met opa vooral. Ook de vluchten zijn super gegaan. Heen overdag, maar heeft hij ook geslapen en gespeeld. Terug de hele reis (5 uur) geslapen incl. de autoreis naar huis (2 uur). Waren om half 6 vanmorgen thuis en zelf toen moest ik hem om 11 uur wakker maken! Lekker bij kunnen komen dus! Net even bijgelezen, maar weet niet alles van iedereen, maar dat kan ook komen omdat er niet veel door verschillende is gepost. Loes: wat balen dat het deze ronde nog niet is gelukt. Vol goede moed naar de volgende ronde. Over onregelmatige cyclussen weet ik alles (hihi), maar het balen als het bij Sam wel regelmatig is en nu zo de bocht uit vliegt.. Testen dan maar? Manon: sorry hoor, heb nog steeds niet even bij mijn zus gekeken of zij ook nog een hond heeft liggen voor je. Ga ik echt deze week doen en dan stuur ik hem of ze op! Wat fijn dat jullie toch door kunnen deze week met meer blaasjes dan 5! Spannend weer de terugplaatsing, jammer even maandag die pijnlijk punctie... Hopelijk maar één keer nodig! Bir: balen van je misselijkheid en dan net nu je naar NY gaat! Zo erg dat je er iets voor nodig hebt aan medicijnen of zwakt het in der loopt van de dag af? Hoe dan ook, ik wens je heel veel plezier daar in NY samen met Ed. Sterkte met het afscheid nemen van je kleine man, maar hij heft het vast naar zijn zin die dagen! Ik hoor wel hoe het was! Super: wat super dat het meelopen zo geslaagd was! Spannend weer solliciteren. Wanneer is de sluitingsdatum? En ik weet niet of ik er al wat van had gezegd, maar dan nog een keer: wauw! wat zijn dat ook jullie voor een tweede gaan!! Naat: lang geleden! Al zijn we het wel een beetje van je gewend Wanneer je voor een derde gaat, dan ben je vast weer volop hier aanwezig, haha! Grapje hoor, kan me voorstellen dat het het sruk hebt met twee kleine mannen. Weer aan het werk ook, das minder begrijp ik uit je FB berichtjes... Fulltime thuis is voor jou? Jetta: zag jou ook even voorbij komen. Leuk jullie voor een kleine gaan. Wij hebben hier allemaal al een kleintje (wachten er nog eentje af) maar voor de rest gaan we ook alweer voor een tweede of hebben deze ook al. Je bent welkom om mee te kletsen al kan ik me voorstellen dat het leuker is om in een nieuwe groep te stappen. Wij kennen elkaar (persoonlijk) al zo'n 3 jaar.... Hoe dan ook, heel erg veel succes met het klussen voor je beebje! Voor de rest: Kris en Bi, jullie pas nog live gesproken, dus ben denk ik wel bij. Sab, ben benieuwd of je de stap naar de HA al hebt gemaakt? En hoe gaat het met de kids? Gelukkig: jij al weer ruim 16 weken onderweg! Blijf het zo mooi en bijzonder vinden je ook jij lekker zwanger bent!! (niet meer misselijk?). Iedereen weer een beetje gehad? Oh ja, mezelf nog even wat betreft de tweede. Het is me net gelukt om voor de vakantie een follikel te laten groeien en springen dus nu op het wachtbankje. Later meer!!
He mutz: wat heerlijk dat jullie vakantie zo geslaagd was. Lekker in de zon!!!!! En die milan gewoon aan de wandel!? Zeker knap hoor. Al voor zijn eerste verjaardag loslopen, knapperd. Nu weer op het wachtbankje, spannend! Ik ben zaterdag ongesteld geworden.dus de nieuwe ronde is begonnen. Gelukkig: hoe gaat het met jou? Al buikfoto's? Jojo: hoe gaat het bij jou? En je bi? Suc6 vandaag manon! Duimduim
Zo...pfff.dat was hem weer vandaag...lig sinds vanmiddag op de bank. Het aanprikken van de follikels rechts ging redelijk goed maar de linker eierstok lag verder weg en daar waren ze ook kleiner. Hierdoor was het aanprikken moeilijker en pijnlijk. Ze heeft er dan ook 1 moeten laten zitten maar zei dat dit niet erg was omdat deze toch te klein is. Maar goed nieuws voorlopig...het zijn 8 goede eitjes! Nu hopen dat het bevruchten goed gaat en dat ze zich goed gaan delen! Mutz...ik was helemaal vergeten dat jij op vakantie ging. Super dat hij nu loopt zeg! Leuk! En net zo'n waterrat als Tessa zo te lezen haha. Na zo'n geslaagde vakantie kun je er weer even tegenaan he! Hond(jes) zie ik wel verschijnen hoor....X Krisje....bij jou gaat alles heerlijk weet ik. Mooi! Maar hoe gaat het nu met solliciteren? Lastig om in deze tijd een (leuke) baan te vinden...jij ook X Ik houd het even voor gezien voor vandaag. Morgen komt mijn schoonmoeder helpen want ik mag Tessa niet tillen. Woensdag komen mijn ouders en donderdag is Bart thuis en hebben we als alles goed is een terugplaatsing. Ik hoop dan ook weer helemaal op de been te zijn. En oh ja...Bart heeft sinds vorige week op donderdag zijn papa dag! Heerlijk! Ik ben dan ook gewoon thuis en we kunnen dan voortaan kiezen of we met zijn drietjes iets leuks kunnen gaan doen of dat hij met Tes gaat en ik schoonmaken thuis(ook hard nodig haha) Dit jaar is het elke donderdag en in 2013 is het 1 donderdag in de twee weken. deze keus voor dit jaar had te maken met de balastingteruggaaf. Maar ik ben heel blij hiermee en hoop op hele leuke donderdagen haha
Hoe gaat het vandaag Manon? Klinkt wel weer erg pijnlijk allemaal. Maar gelukkig is dat achter de rug. En dan ook nog 8 goede eitjes. Wauw stukken beter dan voor het weekend. Wat spannend vrijdag de terugplaatsing. Dat wordt weer duimen! Sab: hoe was de uitslag van de meting??
Hoi Super....vandaag ging goed...gisteravond wat minder. Mijjn buik was net een balon. Mijn buikomvang gemeten en die was 95cm!!Ik leek wel dik 4 maanden zwanger. Hij stond ook helemaal strak van het vocht en ik voelde me helemaal opgeblazen en ook pijn in mijn ribben en zij(door bloed in mijn buikholte) waardoor ik een beetje benauwd was. Ook het slapen ging de eerste helft van de nacht niet van een leien dakje. Later gelukkig beter en heb zelfs ietsje kunnen uitslapen. Vanmorgen was mijn buikomvang al met 3cm geslonken dus hopelijk zet deze trend eerst nog even door en daarna mag hij weer groter worden hoor haha Vandaag de hele dag dus hulp gehad en de hele dag geen pijn gehad. Alleen een ogeblazen gevoel, last van mijn maag en darmen. Maar ik denk dat dat morgen weer een stuk beter zal zijn en dat ik dan Tes ook weer kan tillen.Vandaag had ik dat al een paar keer voorzichtig gedaan en dat ging goed. Enne de terugplaatsing is donderdag als er een goed bevrucht eitje bij zit.
Jeetje wat een rotnacht heb jij gehad! Bleeeeehhhh klinkt niet zo fijn. Gelukkig dat het overdag beter ging. En morgen idd nog weer beter. Oei donderdag dus duimen!! We gaan er gewoon van uit dat er een super bevrucht eitje bij zit.
Manon spannende tijd voor jou. Hoe ging het vannacht. Is je buikomvang weer wat minder? Klinkt allemaal erg pijnlijk dat aanprikken. Hopelijk hoeft het maar 1 keer en krijg je donderdag een perfect eitje teruggeplaatst. En wat gezellig die papadag en dat je dan ook zelf vrij bent. Heb je toch wat vaker dat je met z'n drieën kan zijn. Heerlijk! Mutzie nog niet gereageerd op jou. Een leuke vakantie gehad zo te lezen. En wat goed dat MIlan loopt. Nu is niets meer veilig in huis Super heb je al iets gehoord van je sollicitatie? Want de sluitingsdatum is toch al eventjes voorbij. Hoe gaat het met de zwangeren onder ons? Jojo, Gelukkig en Smits. Alles op rolletjes?
Erg he Super, maar probeer meer te gaan reageren hoor al schiet het er behoorlijk bij in. En al iets gehoord van je sollicitatie? Manon spannend voor jullie zeg!! Mutz, voor ons geen derde hoor. (ach wie weet ooit in de toekomst) maar voor nu nog zeker niet. Hoe was je vakantie? Hier dus weer aan het werk. Vind het helemaal niks. Mis mijn jongens enorm en dat komt ook nog eens dat het hier op kantoor onderling een zooitje is, het is hier ieder voor zichzelf tegenwoordig. Ik wil graag mijn werkdag omruilen, van dinsdag naar maandag. Dus dat ik ma, wo en vr ga werken ipv di, wo vrij. Mijn moeder vind het ook zwaar om 2 dagen achter elkaar op te passen, die is inmiddels ook 60 jaar en mijn vader is natuurlijk in mei gevallen van de trap en kan ook weinig helpen. Nu doet mijn collega moeilijk, die wil niet alleen zitten op dinsdag (wat ik ook wel begrijp) maar dinsdag is dus de enige dag die ik kan switchen omdat zei al op woensdag en vrijdag afwezig is op kantoor. Terwijl ik regelmatig alleen zit op vrijdag omdat mijn andere collega dan ruilt en dinsdag komt maar dan zeur ik ook niet dat ik alleen zit. Nu wil ik het vrijdag nog even met onze tijdelijke directie bespreken wat de opties zijn en anders ga ik toch serieus denken om ouderschapsverlof op te nemen, of dan 1 dag in de week ouderschapsverlof of 1 dag in de 2 weken, ook omdat dit onbetaald is bij mij op mijn werk. Baal gewoon van de situatie, baal gewoon dat ik naar mijn werk moet, bah. Nou hopelijk komt het goed. Zo ook weer ff kwijt. Jojo jij weer bijna verlof heerlijk meid, lekker genieten. Gelukkig hoe verloopt jou zwangerschap? Kris las dat jullie trouwdatum ook vast staat, super hoor, nu de voorbereidingen.
hey meiden..een kleine update voor degene die dat interessant vinden. Vandaag om 13:00 een terugplaatsing ( ET=embryotransfer..ja lachen he) gehad. We hoorden nu ook hoeveel eitjes we van de 7 over hebben....alles!! Alle 7 zijn bevrucht en levend! Dat is echt een monsterscore! Dat hadden we toen we voor het eerst begonnen ook maar toen hadden ze daar wel 15 follikels voor moeten aanprikken en waren er 13 eitjes. Nu dus gewoon bijna 100%(we hadden 8 follikels nu en 7 eitjes). Er is er 1 van teruggeplaatst en als de embryo's morgen nog steeds levend en goed zijn dan worden ze alle 6 ingevroren. Ze zei ook nog eens dat ze heel mooi waren en met name degene die nu werd teruggeplaatst. Dat geeft goede hoop. Dus nu maar duimen op een goede afloop. Mijn buikomvang is weer ietsje minder en ik heb ook geen pijn meer. Wel zagen ze vandaag dat mijn aangeprikte follikels zich weer hadden gevuld met bloed en vocht en dat ze nog onrustig waren. Een beetje overstimulatie dus. Ik moet het inn de gaten houden...mochten de klachten verergeren dan natuurlijk contact met het ziekenhuis opnemen. Maar ik voorzie zelf geen problemen en ga er vanuit dat het over gaat allemaal en dat we straks van een zwangerschap kunnen gaan genieten...
Wauw manon wat een goed nieuws zeg!! Wat veel goed bevruchte eitjes. Spannend op het wachtbankje hopelijk gaat het met derest van je buik ook snrl weer goed. Nog niks gehoord van mijn sollicitatie. Na het weekend maar eens bellen?!