Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab geweldig die fases zeg. Hier nog geen slappe lach, maar ik vind dit lachje ook al geweldig.

1979 ik bedacht me opeens dat ik alleen over gelukkig en mutzie zei dat het hun jaar gaat worden, maar het geldt natuurlijk ook voor jou.

Manon lekker in bed met een beschuit en bouillon en dan gaat het morgen hopelijk een stuk beter.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..lig lekker met een dekentje op de bank, fles roosvicee naast me en de laptop...heb net een gezond prakje broccoli op en vanmiddag tegen het flauwvallen een boterham met pindakaas extra...had wel normaal ontbeten en middag gegeten maar ben toch wat licht in mijn hoofd...de pindakaas deed me goed gelukkig.
    Bij de VK was mijn bloeddruk laatst 100/60..ze zei dat ik maar dropjes of opkikkertjes mee moest nemen...dus heb ook aan de dropjes gezeten...en laten die dropjes nou ook heerlijk zijn tegen mijn zere keeltje hihi...mmmmm

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jij hebt het dus ook al flink te pakken Manon? Bietje is ook zo ziek als een hond. Wel lastig om te bepalen of het nou buikgriep is of dat het van de zwangerschap komt. Ik grapte al tegen haar dat er misschien wel twee beebs inzitten. Ze moet van mij morgen langs de dokter, maar weet niet of ze naar haar kleine zusje luistert.

Beterschap in ieder geval. Hopelijk voel je je morgen weer wat beter.

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier geen buikgriep hoor Sab...dus misschien heeft ze toch wel last van de kleine? Ik weet nog dat ik die eerste weken ook zo'n last had van misselijkheid, maagpijn en rommelende darmen....ook aan de race geweest toen....hoop dat je je snel weer beter voelt Bietje en dat je kan gaan genieten...nou ja..meer kan gaan genieten...genieten doe je ondanks dat je je rot voelt toch wel he...

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon hoe voel je je vandaag? Weer een beetje beter. Hopelijk kun je morgen gewoon naar het etentje van oma. Al ben je maar aanwezig, eten hoeft niet perse. Wel goed van je dat je toch gewoon eet, dat moet je ook wel voor die kleine.

Bietje jij vandaag naar de dokter, hup. Luister maar naar je zus ;)

Smits ben jij ook aan het opknappen of lig je nog ziek op bed?

Volgens mij waren dat alle zieken, toch? Zo niet dan voor de andere ook beterschap.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Bietje is nu naar de dokter. Gisteren weer haar eten eruit gespuugd. Nu maar even afwachten wat de dok te melden heeft. Ze hoopt op medicijnen ofzo, maar volgens mij heerst er ook buikgriep op dit moment.

Dat ik net zwanger was had ik ook buikgriep, nou dan voel je je wel dubbel zo beroerd, bleh..

7. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hi meiden!

@ Loestig, leuk dat je aan me dacht! Ik hoop ook zóóó dat 't ons jaar zal worden! Inmiddels 2 jaar pil-vrij... Wat een gave foto van Sam!

@ alle zieken... balen meiden... laat je maar lekker verwennen! Beterschap van mij!

@ Kris, denk nog steeds aan je meis!

Hier is de tijd van afwachten weer aangebroken.
    Afgelopen vrijdag en a.s. vrijdag prikken voor progesteron... hoop dat ik een goeie eisprong heb gehad!

Xxx

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ 1979..ik hoop ook op een goede eisprong voor je. Vind het zo vervelend voor jou, gelukkig en Mutz dat het nog steeds niet gelukt is. Soms voel ik me er zelfs schuldig over, maar goed zoals eerder al gezegd, dit gaat jullie jaar worden!! Straks gewoon 6 zwangere meiden hier, dat zou toch helemaal super zijn?

Bietje heeft medicijnen gekregen tegen zwangerschapsmisselijkheid. De dokter vond het moeilijk te zeggen of het nou buikgriep is of zwangerschapsmisselijkheid..tja dat had ik zelf ook al bedacht, pff.. Nu maar hopen dat de medicijnen helpen en dat ze weer wat binnen kan houden..

Kris..zie dat je online bent..Stomme vraag natuurlijk maar hoe gaat het??

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik juich nog niet te vroeg, maar vandaag braak vrij. Mijn god, was mezelf wel ff kwijt hoor, wist niet dat je je zo beroerd kon voelen. En Manon, ik moet eerlijk zeggen dat ik dan echt niet geniet hoor. Drie dagen lang met je kop boven de pot hangen roept bij mij ietwat andere emoties op. Mutz ik snap nu wat jij bedoelde met het zeeziek verhaal dat je dacht dat je dood ging, heb het ook regelmatig gedacht. Gevoel dat ik nu heb, is de normale lichte zwangerschapsmisselijkheid. Ook vervelend, maar daar kan ik mee leven ( als het met twaalf weken maar over is) ik weet trouwens niet of het de medicatie is die werkt of dat ik gewoon herstellende ben, ik kan iig tien dagen vooruit. Zo genoeg ego en klagen nu.

@1979, ik hoop echt dat het raaknis voor jou en onderschrijf wat sab zegt. Het moet heel zwaar zijn als iedereen wel zwanger wordt en jij niet. Dit krijg je in je vriendengroep waarschijnlijk ook steeds vaker.

@Smits', ben jij nou ziek of edwin enwaar ben je door geveld?

@Manon, ben je alweer aan de beterende hand? Hangen op de bank is heerlijk, maar op een gegeven moment ben je klaar hè?

@jojo hoest nu met Charlie's bips? Zoo sneu dat dat niet over houdt hè.

@ sab thnx voor de support op afstand ( sms) ben benieuwd of ik jullie nog herken als ik jullie zie. Wel vijf dagen geleden denk ik. Als je trouwens morgen mijn auto nodig heb, kan je die lenen hè.

@ lieve Kris, overbodig maar hoe gaat het, denk aan je. Vandaag voor ons alweer een jaar geleden dat onze oom overleed, zo snel gegaan voelt als gisteren. We vergeten hem niet.

@ loestig, die fases komen voor jou natuurlijk ook nog...let op het wordt echt alleen maar leuker.
    @ super, hoe is het nu met mams? Wat meer duidelijkheid over de schub? Zo heette het toch? En hoe is het eigenlijk met je vader, hoor je er niet meer zo vaak over.

Zo energie weer op pfff dat viel niet mee, hoe bejaard kun jeje voelen. Daag meissies.

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh Bietje wat ben jij belabberd geweest zeg! Nou ja wat heb jij je belabberd gevoeld! Hopelijk gaat het nu weer steeds beter. Fijn dat je wel al wat gehad hebt aan medicijnen. Hopelijk is het na 12 weken (liefst even eerder) voorbij.
    Gister gegeten met mn moeder, broer en schoonzus (en serge en de kids) Mijn moeder gaat slecht. Praat slecht, zit helemaal scheef en er gaat meer eten naast haar mond dan erin. We krijgen haar ook met moeite in en uit de rolstoel in de auto. Ze gaat gewoon zitten terwijl wij zeggen dat ze moet wachten. Ook krijgt ze dan de slappen lach. Heel raar is dat. Wel pijnlijk hoor! Je gaat dan denken, hoe moeten we in godsnaam nog elke week met elkaar eten als ze zo slecht wordt :( gister dus enigszins verdrietig weer naar huis. Mijn vader was er gister niet want zijn liefje was er ;) Heb haar 's middags mogen ontmoeten en het is een hele lieve vrouw. Ze was ook helemaal weg van Nick. Maar het gaat dus met ups en downs hier.

Manon: hoe voel jij je? Weer genoeg opgeknapt om te gaan eten met oma hoop ik!?

Zo nu ga ik Nick halen dan snel eten en nog anaar de sportschool, gaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppp. Nou ja hup schouders eronder en gaan.

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje: hoe is het met je meid? Moet steeds aan je denken. Hoop dat je je dagen een beetje door komt.

Bietje/ manon: al weer wat beter?

Nou gister cursus gehad en nu drie avonddiensten bah! Heb echt geen zin. Maarja zal toch weer even moeten. Ga zo Nick wakker maken en hem naar het KDV brengen. Zijn eczeem is zo goed als weg door de zalfjes (lees: de halve apotheek). Hij is dus nu nog vrolijker. :)

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meiden, dit geloven jullie niet.....wij namelijk ook nog niet echt! Maar vanochtend een inwendige echo gehad, het zijn er gewoon 2 !
    Mark en ik moesten heel hard lachen,jeetje mina. Ze kon alleen nog geen tussenschot ontdekken. Ze doen dus de placenta en misschien ook de vruchtzak....en dat brengt weer wat meer risico's met zich mee....maar goed over twee en een halve week weer een echo, leven maar met de dag. Als alles goed gaat wordt het een een-eiige tweeling. Spannend hoor! Word nu ook extra gecontroleerd, das wel weer fijn.

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    waahhh... wat gaaf bie..

meiden lees mee, maar is nog best heftig hoor...

Hier wel ok... ben maandag op mijn werk geweest.. krijg je dus eerst het condolance rondje (2e x eigenlijk omdat je die zaterdag ook al had gehad) en daarna 'en toch ook nog maar een gelukkig nieuwjaar'.. al vreemd en slikken eigenlijk...
    daarna de kids begroet en ouders de beste wensen geven... met een lachje... en dat lukte... maar ja, dat kostte best wat moeite en toen ze weg waren had ik het gehad... stik erin... ga naar huis... collega gezegd dat het genoeg was en zij zou de kids inlichten... wat ook fijn was...

Daarna naar mijn pa... chips niet pa en ma's maar mijn mama's huis gegaan.. daar gepraat en dingen uitgezocht.. dinsdag/woensdag/donderdag verder geregeld.. Gister de laatste dingen op de post gedaan... Ok, die we nu kunnen regelen.. Dames, allemaal een en/of rekening?!??! anders wordt het kut regelen na overlijden.. wij hadden daarin wel het 'geluk' dat was geregeld.. maar stomme dingen kunnen niet gedaan worden.. een kpn abbo voor mijn pa's tel 4 jaar geleden afgesloten als verrassing.. zonder legitimatie van pa.. dus maar mijn paspoort gegeven toen... Jammer! Jij bent nu niet dood dus kan het abbo niet opgezegd worden... :( ander nummer genomen, en mam jij hebt een abbo nu ;)

Verder vandaag fysio geweest... zat helemaal vast... echt waar?!?!

Merk aan mezelf dat ik het zelfde doe als vorig jaar... kop in het zand steken.. en doorgaan... pas gaan slapen als ik heeeeeel moe ben en niet stil zitten... damn maar ik kan het niet anders :( niet slim want rouwen doe ik nu niet... zucht!

Meiden een fijn weekend trouwens!

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan blijkt maar weer dat nederland een bureaucratisch k€&€@t land is, waarbij geen rekening gehouden wordt met emoties van mensen. Regeltjes,wetten, contracten lekker belangrijk als je een groot verlies doormaakt!
    Kris, het rouwen komt wel, zodra jij het toe laat! Goed dat je naar de fysio bent gegaan. 1 tip: begin niet te vroeg met werken, ook al denk je dat het voor afleiding zorgt misschien, verwerking op 1, dan pas de rest, niet belangrijk!!!!

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel trouwens dat ze de placenta delen, niet doen natuurlijk. Ze kon nog niet zien of ze ook de vruchtzak delen. Ik hoop het niet, want dat brengt dus meer risico's met zich mee. De volgende echo wijst dat hopelijk uit.

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jeetje Kris..dat is toch ook niet te geloven. Alsof je die zaken zoals een abbo voor de lol op zou zeggen. Laat ze er lekker in stikken ofzo zeg..
    Blijf wel goed om jezelf denken alsjeblieft en zoals Bietje ook zegt. Zet jezelf en de verwerking op 1, de rest komt allemaal ooit wel een keer. Dikke knuffel voor jou..

Ben zeer benieuwd naar de echo Bietje de tweede..tjeetje dat ik toch vrijwillig mee ga naar het ziekenhuis, wie had dat ooit een jaar geleden kunnen bedenken zeg...Ik vind het zo super gaaf dat ik gewoon een tweeling neefje/nichtje krijg...nu kan ik helemaal niet meer wachten..Nou ja dan maar samen met Lynn een aftelkalender ofzo gaan maken, hihi..

Hoe reageerde Lynn trouwens??

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Feestje duurt tot half zeven haha dus nog niet opgehaald.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jammer, haha. Ben zo benieuwd hoe ze reageert.

19. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Tjemig biet, ik smste het ook al, on-ge-lo-ve-lijk. Absurd..En prachtig... Nou inderdaad maar bij de dag leven, wat een wending van je leven zo. En Sab mag een carriereswitsch doen, met haar voorspellingen. Of was jij dat niet Sab..

Krisje, dat is zo vervelend, alsof er niet een menselijke kant achter zo'n opzegging zit.. Knap dat je naar je werk bent geweest. Meidje, pak je rust, pak je tijd. En rouwen komt vanzelf mits je niet je kop in het zand steekt.. Maar dat kan met golven komen, het kan nog een jaar duren. Het volgt je leven en de triggers daarin. Dikke knuffel van mij voor jou..Xxx

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Kris Wat moet jij je klote voelen. Goed dat je naar de fisio bent geweest. Luister maar goed naar je lichaam, en als je het zat bent of niet meer trekt, gewoon aangeven zoals je dus al op je werk deed. Het rouwen komt vanzelf. Je bent nu nog steeds bezig met dingen regelen, als dat allemaal achter de rug is begint het rouwen denk. Heb je veel steun van je vriend? Lieverd, doe rustig aan, denk aan jezelf. Ik denk aan je, dikke knuffel.

Bietje Joehoe een tweeling, ongelovelijk gaaf zeg!!!
    Dit wordt dubbel genieten!!! Ben benieuwd naar je volgende echo, hopelijk hebben ze alletwee een eigen vruchtzak. Oh vind het echt super leuk zeg!!! Voel je je alweer wat beter?

Sab Jeeee, tante van een tweeling. Wat moet dit geweldig zijn zeg!!! Geniet lekker samen van dit moois!!! Hoe gaat het eigenlijk met de lijn? Zit je alweer op dieet na al die feestdagen?

1979 Spannend weer...nog 7 dagen tot je nod zie ik op je banner. Ben benieuwd hoe je bloedwaardes zijn over je eisprong. Hopelijk goed, dan zal het nu of anders zeer snel raak zijn. Houd je ons op de hoogte?

Manon Beetje opgeknapt? Heb je eigenlijk last van zwangerschapskwaaltjes? Wanneer mag je weer voor een echo?

Super Gelukkig is Nick erg vrolijk. Fijn dat nu dan uiteindelijk de cremes aanslaan voor zijn eczeem. Werk ze dit weekend!!!

Hier...nog steeds gestopt met roken, de 12de dag alweer. Vind het nog erg moeilijk, maar houd het wel vol.
    Verder deze cyclus bloedprikken op 5 en 8 dagen na me eisprong. Oh, hoop zo dat het deze cyclus raak is, kan ik iig. zeggen dat ik nog op mijn 29e zwanger ben geraakt. Wordt 30 jan.alweer 30 jaar!!!

Deel Deze Pagina