Volgens mij ook bedoeld voor zwangere buiken smits. Voor stoten enzo. Ik denk dat je nog overal in mag/kan. Leuk!!!! efteling
Smits...waarom vraag je het hier op ZP de verloskundigen niet? Zij zullen vast wel weten of het voor alle zwanger geldt of alleen voor buiken. Knap hoor dat je hele dagen gelopen hebt daar! Hier geen goed nieuws...ben een hoop van mijn symptomen kwijt behalve nog een beetje misselijk maar ook dat wordt minder. Mijn streep is ook weg...ik weet dat ik toch al niet blij mocht zijn met een te late streep maar toch.....Ik denk oktober voor de volgende kans
Oh manon, bah! Maar nog niet de moed opgeven hoor. Je nod duurt nog ff dus er kan van alles nog gebeuren. Wanneer mocht je van de gyn testen?
@Manon: pff, je maakt het jezelf niet makkelijk om zo vroeg te testen.. Maar je gaf al aan zoveel symptomen te hebben dat je al het idee had. Wat kan er dan veel gebeuren he, in je lichaam. Stop nou even met testen en wacht maandag af. De onzekerheid blijft toch, nu, maar ook over een paar dagen/weken/maanden.... Hoop natuurlijk met je mee dat je het mis hebt! @Super: Wauw, dat gaat goed met de sollicitatie! Spannend hoor! Per wanneer zou het ingaan? En aan de klus dit weekend! Leuk leuk! @Loes: Getver, wat balen dat Ruben zo ziek was/is. Dan gaat het helaas over. Bij mij was daar geen denken aan hoor, gelukkig is het ook nooit voorkomen, maar met al dat spuiten en die gynbezoeken werd er hoe dan ook geklust! haha. Volgende ronde gewoon raak! @Smits: ik zeg: DOEN! Ik neem ook aan dat het om buikjes gaat en niet zo zeer om het schudden. Je kunt ook blijven sporten, nou, dan schud er ook wel wat, hihi. Spannend volgende week!! @Jojo: je laatste ochtend zit er denk ik al op. You go girl! Vind het super knap dat je het zo lang hebt volgehouden! Op naar kleine Joop! @Kris: weinig bijzonders wat ik niet al wist. Al druk met de voorbereidingen van DE dag? @Bi en Sab: stil vanuit jullie hier, maar dat is misschien de reden dat er een FB pagina is Leuk idee, blijf het wel spannend vinden, maar geloof dat niemand iets kan lezen. @Gelukkig: leuk leuk, bijna zeker wat het geslacht is! Zoals al eerder gezegd, ik was allang bij de echoscopist geweest, haha. Zo zie je de verschillen maar weer. Naast dat je weet wat het geslacht is, is het natuurlijk ook een spannende echo, maar natuurlijk is alles goed! @Naat: fijn dat het geregeld kan worden op je werk! Hier alles goed. Blijft spannend en onwerkelijk, maar kan er nu niks aan doen om het te versnellen. Moet echt 5 nov afwachten. Slaap wel heel onrustig, dromen en eruit komen omdat ik Milan 'kwijt' ben. Niet echt leuk, maar dat blijkt dus door de hormonen te komen. Als het daar bij blijft, haha!
Ja jullie hebben gelijk..ik maak het mezelf zo niet gemakkelijk he...maar dat wachten duurt zoooo lang. En anders had ik nu ook in een dip gezeten hoor omdat de symptomen gewoon weg zijn ook...Ik stop met testen en test maandag op mijn NOD en dat is aankomende maandag..niet de 29e Smits....nu kijken of ik dat ook volhoud haha
Zo nu eerst eens reageren op jullie allemaal... Zo vervelend...onze vaste computer staat op zolder en daar ga ik ook niet even gezellig op zijn gemakkie zitten schrijven...dus op de tel hopen niet te veel fouten te maken... Jojo...joehoe verlof is ingegaan...met trouw bloemetjes Haha...wat een heerlijke uitspraken heeft dat dotje van jullie... Manon via de sms al gesproken... Mutz en smits ook al via wa... en Mutz je niet druk maken maar genieten!! Het kan altijd feit gaan en daar moet je niet bij stuk staan...je bent gewoon zwanger en ben jaloers Haha... Sab en bi naar de ballen bak geweest zag ik...gezellig!! Uhhh..loestig een vrije man thuis nh volgens mij... balen dat deze maand verkeken is maar idd ziek zijn kan er in hakken...ivo en ik zijn beide dit weekend ook ziek geweest en heb ook niet aan sex moeten denken... Super...gaaf je tweede gesprek!! fijn zeg...en hop hop klussen dit weekend voor jullie Uhhh...gelukkig bijna de echo...willen jullie het ook vertellen aan iedereen wat het wordt?? Verder volgens mij iedereen gehad...anders sorry... Even posten hoor...
Hier alles ok... alleen nog niets gehoord over de sollicitatie bij mijn oude werkgever.... terwijl de gesprekken volgende week plaatsvinden vertelde hij in een informerende mail... dus voel de bui al licht hangen omdat het alweer woensdag is Verder vandaag mijn jurk gevonden en hij is zooooooo mooi... heb nu al zin hem straks ergens richting juni te mogen gaan passen Zoals ik al type dit weekend beide ziek geweest... overgeven en beroerd bah bah... en vooral balen omdat vorige week ivo vijf dagen weg was en deze onverwachts ook ivm een sterfgevallen van een collega...liggen we gezellig een weekend op bed en.bank met zijn tweeen...en roos maar makkelijk zijn Vr roos weer cb...ben benieuwd...gelukkig laatste prikjes voor komende tijd Zo kolf weer vol( 180 cc ) ... roos kan morgen weer drinken en mama nu slapen....Trusten!
ff ego hoor....heb buikpijn..en niet de goede buikpijn. Ook al een beetje bruine afscheiding. Ik had de afgelopen dagen toch nog een beetje hoop gehad omdat ik hoofdpijn had en had liggen zweten 's nachts en zo nog wat dingen. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dit innestelingbloed is of een pseudomenstruatie. Denk dat het vandaag of morgen nog zal doorzetten zo te voelen. Helaas dus mislukt en maandag het ziekenhuis bellen zodra ik echt ongi ben. Dan over twee weken weer verder, met hopelijk meer succes......:x
@Manon: getsie... Ik duim nog even door dat het toch allemaal goed is. Ik had ook al twee dagen voor mijn NOD kramp (alleen geen afscheiding). @Super: jouw weekend; aan de klus!! Ik heb mezelf opgegeven voor Moeders voor Moeders. (Alle komende zwangere meiden doen he? Helpen jullie meiden als mij en Manon ernorm mee!). Leuk om dat weer een test te doen, die was knalpositief, maar toch blijf ik onzeker. Eerst die echo maar eens afwachten, misschiend dat ik dan wat meer kan gaan genieten...
Jullie trouwens een leuk idee wat ik kan trakteren op het KDV voor Milans verjaardag? Wil niet iets ongezonds geven, mag wel iets te eten/drinken zijn, maar ook alleen te spelen. Leeftijd is 0 tot 4. Vooral de uitvoering/verpakking vind ik lastig... Zeker Peet moet wel het één en ander voorbij zien komen...
Dames sorry dat ik het hier verwaarloos!!!! Zo druk met van alles! (vooral in mijn hoofd hahaha) Mutz ik moet zeggen dat wij niet hele spectaculaire traktaties krijgen bij onze kids op t kdv... Wat ik zelf altijd erg leuk vind, zijn van die kleine kartonnen boekjes. Die koop je bij action! je kunt daarop een doosje yoghurt rozijntjes plakken ofzo, dan hebben ze nog wat te snoepen! Als je echt op de crea tour gaat dan kun je het boekje inpakken met blauw (ofzo), rozijntjes in een rood papiertje, sateprikker in het doosje en dan een mast maken van papier met HOERA MILAN 1 jaar, maar daar moet je zin in hebben hahah! Voor de juffies is het ook altijd lekker om wat te snoepen te krijgen! Wil je het iets anders dan anders doen, kun je harde broodjes meenemen en bakjes salades voor erop, maar goed dat is wel het ultieme hoor hahah! Een doosje celebrations om te delen is ook leuk Hoe voel je je verder???? Kunnen jullie je mond nog een beetje houden? Loestig wat balen dat je deze ronde hebt moeten missen door de griep! Ik moet eerlijk zeggen dat Joop is verwekt terwijl ik kapot ging van de oorontsteking whahahah! Ik had echt een doos tissues naast me staan op dat moment whahahha! Nou ja op naar de volgende ronde! Manon, spannend hoor, maar het voelt dus alsof er een ongi aan zit te komen.... Dat is balen! Ik denk ook dat het hele vroege testen je behoorlijk gek kan maken. Je voelt van alles en ziet van alles, maar dan blijkt het niet zo te zijn en is de teleurstelling nog groter.... Hopelijk is het een innesteling en geen ongi! Leuk ook van die papadag op een dag dat jij ook thuis bent! Financieel gezien zou ik dat persoonlijk zonde vinden, maar sociaal gezien is het natuurlijk te gek!!! ff posten
Super, jij ligt lekker te klussen denk ik op het moment! Whoehoe wat spannend weer he! En dan mag je ook nog op gesprek komen! Echt gaaf! Nu hopen dat jij het gaat worden! Hoe is het verder met je? Even geleden zat je er nogal doorheen. Is dat beter of doe je een beetje stoerder dan je bent??? Smits oh wat een heerlijke stad he NY! Hebben jullie nog gegeten bij bubba gump?? Het forrest gump restaurant? Beetje goed weer gehad? Hoe is het verder met de misselijkheid??? Kunnen jullie je mond nog een beetje houden? Spannend hoor bijna echo tijd! Hoe laat zijn jullie aan de beurt??? Maar veel afleiding zoeken, dan is het snel donderdag! Gelukkig, voor jou ook bijna echo tijd! Ben zo benieuwd wat het gaat worden! Ik zet in op een meisje! Hoe voel je je verder??? Groeit je buik al lekker??? Ik zeg buikfoto!!!! Kris, balen dat het solliciteren nog niet wil... Wel gaaf dat je dé jurk gevonden hebt!! Nu nog even een leuke job om hem te kunnen betalen!!!! Buikgriep is echt niet tof als je het allebei hebt met zo'n kleintje!!! Gelukkig hebben jullie een makkelijk kind! Hier is mijn verlof idd begonnen! Heeeeerlijk gevoel dat ik dat gered heb ondanks de bi! Laatste dag heb ik mezelf echt naar t werk gesleept. Mijn linker been wilde niet meewerken en sleepte echt een beetje achter me aan! Nu ook als ik even loop dat ik steken van onder krijg en dan kan ik dus echt geen stap meer verder... Best erg als je in het centrum loopt om een paar dingen te kopen! Verder geniet ik zoooooo erg van het geschuif en geduw in mijn buik! Charlie heb ik nooit zo goed gevoeld dus dit is heel bijzonder. Hij zit alleen mega hoog dus ik ga kapot van het maagzuur! Het is ook de vraag of hij nog steeds in stuit ligt. Woensdag hebben we een liggingsecho om dat te bekijken. Als hij nog steeds in stuit ligt, wat ik wel denk, dan gaan we een afspraak maken voor een draaipoging. Ik wil dit 1x proberen en als dat niet lukt dan wil hij gewoon echt niet draaien en gaan we voor een geplande keizersnede. Ik moet daar niet aan denken hoor vind dat doodeng! maar goed het komt zoals het komt zeggen we dan maar weer!!!! Zooooo ik heb geloof ik aardig gereageerd! Nu volhoudennnnn
Mutz...wat fijn die knaltest. Ook ik deed mee aan moeders voor moeders. ook ik heb pregnyl moeten injecteren dus allemaal plassen voor eventueel een 2e voor mij haha!!! Manon...klotezooi, meer kan ik er niet van maken. Heb je vandaag nog getest? Ik duim voor je. Ik heb donderdag de 20 weken echo, ben ook zo benieuwd naar t geslacht. Bijna iedereen denkt dat het een meisje is, we zullen zien. Lijkt mij iig. echt geweldig!!! Jullie krijgen s'avonds verslag over alles hoor. Verder voel ik me goed. Zijn vandaag voor een nieuwe fiets wezen kijken. Heb een hele mooie gezien, de lief van corina in het wit.
Kijk Jojo, daar heb ik wat aan! Leuk idee. Ga vd week gelijk naar Action en crea zijn. Dank je! Hopen dat Joop goed ligt. Wanneer mag je voor de echo? Genieten van Joop maar zeker ok van je verlof! Ok hier beetje zenuwen... Heb afgelopen vrijdag (onverwacht) een biopsie gehad van bobbeltje in mn borst. Ging voor echo, maar daarop was niet genoeg te zien. Weet best dat de kans dat alles goed is groot is en daar ga ik vanuit, maar toch.. Donderdag uitslag en dat ik nog best ver weg... Kan trouwens prima mn mond houden omdat ik het nog niet geloof, haha. Na de echo vertellen we het de ouders. Vrienden pas als de spannende weken voorbij zijn. Nu naar mn bedje, des te eerder is het donderdag. Smits, was ook benieuwd hoe laat je in de ochtend mag?
Jeetje Mutz dat is schrikken! Waarom kreeg je een echo van je borst dan? Voelde je iets wat er niet hoorde? Getver ik ga heeel hard duimen dat het idd niks is!!!! Bah!!!! Hahaha dat je het niet geloofd herken ik wel hoor hahah! Ik kon ook goed mijn mond houden tot na de echo! Heerlijk een geheimpje samen toch? Wel een foto maken van het resultaat he! Ik moet zeggen dat ik dat ter plekke heb verzonnen hoor! die boekjes heb ik wel eens als traktatie gekregen, maar nooit als zeilbootje whahaha! Ik moet woensdag om 11.15uur voor de echo! Dus dan ook allemaal duimen
Ik heb een duidelijk voelbaar bobbeltje in mijn borst. Na bv is dat niet gek, maar nu na een half jaar leek t me een goed plan het te laten controleren. Wilde t voor de zwangerschap doen, maar die was er sneller dan gedacht.. Was best even slikken die enorme holle naald mijn mini borstje in, haha! Crea bedacht hoor! Zal een foto posten van t eindresultaat. En begin november van de echo natuurlijk. Duim nu al voor je!
Ok wat eng zeg! Wel heel goed dat je er nu naar laat kijken! Grote kans dat het idd van de bv is, maar dat is wel fijn als dat bevestigd wordt... Nou ik ga echt duimen dat de dagen voor jou heel snel gaan!!!! 5 nov echo he? Weet je al hoe laat?