Jojo: zal het berichtje op FB. Fijn hoor. Lekker zelf bevallen van een megababy Van de dok gesproken. Stukje weefsel zag er goed uit, maar de onderzoeker vroeg zich af of het goed geprikt was. Dok overlegt nu met echoscopist en vrijdag hoor ik weer meer. Ach, ik geloof wel dat het goed zit. Toch wil ik zekerheid.
Mutzie benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen. Inderdaad er maar vanuit gaan dat het goed zit. Lekker dat je nog geen kwaaltjes hebt. Aan de ene kant voel je dan niet echt dat je zwanger bent, maar aan de andere kant kun je het veel beter geheim houden voor je omgeving of heb je het al aan iemand verteld? Manon hoe voel je je nu. Klinkt niet lekker zo'n ontsteking. Hopelijk heb je er niet al te lang last van. Super wat een gave taartpunten. Echt een leuk idee. Die ga ik onthouden voor Sam haar verjaardag. Heb je dat met stevig papier gemaakt, of gewoon gekleurd tekenpapier? Wanneer is eigenlijk je sollicitatiegesprek? Smits en Gelukkig vandaag voor jullie allebei de echo. Toch? Veel plezier met kijken wat er in je buik gebeurd. Jojo wat fijn dat je gewoon zelf mag bevallen. Een keizersnee lijkt mij ook niet fijn, dan heb je volgens mij zo'n lang herstel nodig. Euhm verder nog iets belangrijks vergeten? Vast wel, maar kom er zo niet op. Hier vandaag ongi geworden, zat er natuurlijk aan te komen. Op naar de volgende ronde.
Loestig..ontsteking? Ik heb het niet over een ontsteking gehad hoor. Gelukkig is dat het ook niet en het gaat al een stuk beter met die bekkenbodemspier. Nu hopen dat het volgende ongi niet terug komt want dan zit ikzelf toch meer aan endometriose te denken...Komt het niet terug dan was het idd die spier. Mutz...pff nu weer morgen afwachten dus...zal idd wel goed zitten hoor. ben ook benieuwd naar de echo meiden!!! Jojo..hahah hormonsters..die was ik bijjna vergeten, maar geeft het supergoed weer! Wat fijn dat Joop gedraaid is en alles goed is met zijn gewicht! Nog wel een kleintje vergeleken met Tessa(4010gram).... Nu lekker genieten van een paar daagjes rust jij!
Manon: och meid wat een twijfel ineens. Dat je lichaam niet meewerkt is natuurlijk niet leuk en flink balen. Of je echt een tweede wil kan je alleen zelf bepalen. Over Tessa zou ik mij niet zo zorgen maken. het is wat jij zegt, kinderen zijn flexibel. De zoon een vriendin met ernstige bi heeft er ook niets aan overgehouden dat mams niets kon en nog steeds niets kan. Enne 9 mnd op een heel leven is natuurlijk niets. Sterkte met je schommelingen, neem de tijd Super: Hoe was het? Goed gegaan? Gelukkig: hoe was de echo, alles inorde en en wat krijgen jullie? Jojo: joehoe op naar een gewone bevalling. Ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen Loes: nieuwe ronde. Jeetje was wele balen van je wasmachine. Uiteindelijk nog iets gehoord? Mutz: morgen een hele grote dag. Heel veel plezier en drie dikke zoenen voor de jarige kanjer. Nog iets gehoord van de arts? Hier: een 33mm groot slapend kindje gezien vandaag met een mooi kloppend hartje. Ben precies 10 weken zwanger. Zondag niet naar de Efteling geweest. Was nog te gammel, jammer maar helaas. Dinsdag is de blaasontsteking heftig terug gekomen en zit nu aan zware kuur. Gelukkig een andere en tot nu toe gaat dit goed. Ga mijn mandje opzoeken.
Even snel...vandaag de 20 weken echo gahad en alles zag er goed uit. We krijgen een meisje...ben zo gelukkig.
Gelukkig: een meid wat heerlijk!!!! En alles in orde (nog veel belangrijker natuurlijk) leuk hoor, geniet ervan. Smits: jeeeeej een mooie inimini gezien. Blijft toch wel weer een wondertje he?! Fijn hoor. Manon: hoe gaat het met de hormonen? Mutz: alweer nieuws gehad vnadaag? Gister ochtend om half 9 met knikkende knieen naar het hoofdbureau en alles in de strijd gegooid wat ik kon bedenken. Drie starende mensen waarvan je geen idee hebt wat ze denken. Pffff slopend hahaha. Maar ik bleef prima overeind en heb ze niks van mijn zenuwen laten merken!! Ze vertelde dat ze derest van de dag nog kandidaten kregen maar dat zij mij het einde van de middag al zouden berichten wie het zou worden. Om vijf uur werd ik gebeld met de verlossende woorden: "wij zouden je graag bij ons team willen hebben!!!" Jaaaaaaaaaaa ikke ook!!! Wauw ik heb gewoon een nieuwe baan, zoooo spannend. Ze gaan nu onderhandelen met mijn huidige chef wanneer ik over kan. Als die zich strikt aan de regels houdt dan zal het op zijn laatst 1 januari zijn (top dus) en op zijn vroegst volgende week!! Ik ben blij en best wel een beetje trots op mezelf
Loes: ik heb vand die karton velletjes gerbuikt van de action. Niet echt heel dik maar ook niet te dun (duidelijk he?!) Wil je de "bouwtekening"moet je ff googlen op papieren taartpunten....ik heb die steeds over getrokken op het karton en dan knippen vouwen plakken. Meiden nog even wat advies (nou ja jullie gedachten) nodig. Vorige week zaterdag mijn eisprong gehad (gevoeld) vrijdag geklust en sindsdien een zeurende pijn onderin mijn buik. Dacht eerst aan spanningen voor de sollicitatie maar ik heb het nog steeds. Soms steken links of rechts. Herkent iemand het? misschien ontpillen??
Wat een leukkkkk nieuws allemaal!!! Gelukkig..leuk een meid! Smits...heerlijk zo'n kloppend hartje!! en Super...gefeliciteerd met je nieuwe baan! goed gedaan! hopen dat je snel mag beginnen. Mutz...Gefeliciteerd met Milan en veel plezier met trakteren! (waar blijft de foto)
Wauw Super, wat goed!! Gefeliciteerd! Trots op je! Altijd spannend iets voelen. Herken het niet, dus kan er weinig nuttigs over zeggen. Hopen op bevruchting! Gelukkig, wat fijn een meisje. Dat wilde je graag toch. Gezond én een meid, heerlijk! Bedankt voor de felicitaties! Morgen grote feest. Vandaag ook leuke dag gehad in binnenspeeltuin en Pannenkoekenbakker. Met mijn bobbeltje alles goed. Twijfel of ik hem eruit wil laten halen. Is toch best groot. Kijk t nog even aan.. Oh ja, foto... Morgen even kijken.
Oh kan ook met telefoon geloof ik... Dit zijn ze dan. Boekje in blauwe pakje en rozijntjes in rode, knijpertje met piraatjes. Vlaggetje met naam en 1 jaar. Jojo's tip dus, haha.
Manon wat ben ik ook een muts. Helemaal geen ontsteking. Heb iets anders in mijn hoofd gehad. Fijn dat het alweer iets beter gaat. Mutzie nog gefeliciteerd en je creaties zien er prachtig uit. Veel plezier vandaag met het grote feest. Milan zal wel lekker worden verwend. Super GAAAF!!!!!!!! dat is precies wat je wilde. En wie weet deze ronde ook nog zwanger. Dat zou fijn zijn. Ik kan me herinneren dat de eerste ronde bij mij ook veel steken had, maar dat was dus uiteindelijk geen zwangerschap. Dus kan weinig zinnigs zeggen denk ik. Ieder lijf is natuurlijk anders. Hoop voor jou dat het raak is.
Gelukkig ik vergeet jou helemaal. Een meisje, wat leuk!! Manon jij bent altijd zo goed in rijtjes. Hoe zit het nu met de jongens/meisjes verhouding op het forum? We hebben voor Sam vandaag een nieuw bed gekocht. De Minnen van Ikea. Ze heeft nu al 2 keer 's middags in ons bed geslapen en blijft goed liggen, dus we gaan over op een groter bedje. Ben benieuwd of ze vanavond dan ook zo goed gaat slapen.
Loestig leuk een peuterbedje voor Sam! Wij zijn ook voor haar 2e verjaardag overgestapt. Als ze er aan toe is is het alleen maar fijn en lekker dat je niet meer hoeft te tillen in en uit bed! Super al via whatsapp gereageerd maar wat gaaaaaaf dat je bent aangenomen he! Ben benieuwd wanneer je mag beginnen! Ik durf ook niet te zeggen of die steken wat kan betekenen met een evt. zwangerschap... Ik voelde bij Charlie van alles, maar deze keer had ik alleen wat wit slijm een paar dagen voor nod. (eet smakelijk) Spannend hoor! Gelukkig op fb al gereageerd maar ook hier helemaal fijn een goede 20 weken echo en een meisje is zooooo leuk!!!! Lekker geshopt al? Bir via Whatsapp gesproken en ook hier gefeliciteerd met je goede echo!!!! Nu hopen dat je niet zo vroeg gaat bevallen dit keer! Zo zijn Tim en zijn zusje (ja denk ik) gelijk jarig haha! Balen van de antibiotica, maar als het werkt is het alleen maar fijn! Manon hoe voel jij je nu? Is het voor jou niet raadzaam om nu al vast weer te beginnen met bekkenfysio? De kans dat de bi terug komt bij een 2e is heel groot en als je nu al zoveel last hebt bij hormoonwisselingen is dat misschien wel een idee?? Ik gun niemand om met 6 weken zwangerschap half invalide te zijn! Mutz wat zijn ze leuk geworden!!!! Daar ga je mee scoren hoor! Wat ga je voor de juffies doen? Hoe was Milan zijn verjaardag? Is hij gruwelijk verwend? Ik heb in een deuk gelegen om de taart foto op fb haha wat een aap! HOe is het met de andere meiden???
Oh en Mutz wat fijnnnn dat de punctie niks geen gekkigheid aangaf! Maar ik zou het er denk ik wel uit laten halen. Anders blijft er toch iets zitten wat er niet hoort! Lastig beslissen omdat het toch een ingreep is denk ik! Hier lekker een griepje gehad afgelopen week bah! Ziek zijn is echt niet leuk. MOest zoooo veel hoesten dat ik amper lucht had. Nu Joop met zijn dikke kont tegen mijn longen loopt te duwen had ik het extra benauwd!!! Nu gelukkig op wat snot na weer beter! Vanavond al sinds half 8 om de 10min harde buiken! Doen geen pijn en is gewoon voorwerk, maar dan wordt het wel weer spannend hoor! Bij Charlie had ik ook zoooo veel last van voorweeen dus nu laat ik me niet zo snel meer gek maken! Mijn vriendinnetje is gisteravond bevallen van een dochter Liv met 40.5 weken. Prachtig poppetje van 3080gram en 49cm. Haar zoon en Charlie schelen precies een week en nu scheelden we 5,5 week dus ook weer dicht op elkaar. Wel bijzonder! Je gaat dan ineens na denken over je eigen bevalling en dan die harde buiken erbij... haha ik ga maar lekker naar bed! trusten!
Mogge meiden Jojo: vannacht weer doorgekomen met je harde buiken? Wat spannend weer allemaal zeg. @ ego; ik denk niet zozeer dat het raak is maar ik maak me meer zorgen dat er iets niet goed is. De pijn is er constant en wordt niet minder. Ook paracetamol helpt 10 min. En dan komt het alweer terug. Net even een potje gehuild ben de buikpijn zo zat. Elke keer word ik er weer wakker mee. Morgen ga ik even overleggen met de ha. Pfff nou weer de dag door.
Oh Super dat is niet fijn... Mijn vriendin heeft dat ook gehad de 2e ronde dat ze bezig waren. Uiteindelijk is haar ongi gekomen en was het weg, maar zij vond het ook wel erg raar en eng... Als je het niet vertrouwd zou ik zeker de ha even bellen. In je hoofd gaan toch dingen spoken als een bbz of een cyste ofzo. Wie weet is het helemaal niks, maar na laten kijken lijkt me wel handig ja! Sterkte ermee! Knuffel! En hier de nacht weer goed doorgekomen hoor! Vanmorgen had ik weer die krampen boven in mijn buik die ik vorige maand ook had... Wat het toen geweest is weten we niet. De vk dacht aan een verkramping van de baarmoeder door groei... Nou ja rustig aan doen vandaag dan komt het wel goed!
Mooi te horen jojo dat nog iemand dit had. Voelt echt niet fijn. Kijk het morgen even aan. Het is nu weer iets minder. Gek gedoe allemaal. Spookt idd bbz of endro nog wat....verklevingen door je hoofd. Nou ja ff aankijken nog maar. Klinkt ook vreemd de kramp bovenin bij jou! Idd kalm aan hoor. Pfff het aftellen is begonnen vior je! Nog ff en je hebt je tweede wonder vast!
He bah Super...dat klinkt helemaal niet fijn!! ben je je pijn al en beetje kwijt of is het er nog? Morgen kun je naar de HA...ben benieuwd wat hij aangeeft. Misschien innesteling of vroege miskraam...doe dan het eerste maar hoor!!! Jojo...jij ook last...laat die kleine nog maar een paar weekjes ztten hoor! En wat betreft mijn bekken..ja ik zat er ook al aan te denken maar ik had nu een andere HA. Mijne was op vakantie. Als ik volgende ongi weer last krijg ga ik rechtstreeks naar mijn eigen HA en laat ik kijjken of er niet iets anders aan de hand is(verzakking?, endometriose?) en anders maar die fysio idd. hier gisteravond Halloween geweest in de straat. Erg leuk! Tessa had een pompoenpakje aan en was te moe om te lopen dus hebben we haar gedragen. Ja, het was al een beetje bedtijd eigenlijk haha....maargoed ze vond het aanbellen bij de mensen en vervolgens een snoepje pakken en in een tas doen erg leuk. Heel soms vond ze het een beetje eng. Als mensen het ganglicht lieten knipperen en herrie maakten enzo. Maar toen ze meiden hoorde gillen, gilde ze zelf vrolijk mee, dat vond ze dus wel een leuk geluid om te maken haha....