Loestig...leuk als ze in een groter bed gaan slapen maar ook en beetje eng denk ik. Dan kunnen ze ineens zelf uitstappen of eruit vallen....eerste nachten zeker het kleine matrasje ernaast leggen of niet? of heb je zo'n bedje met een plankje zodat ze er niet kan uitvallen? Een lijstje jongetjes/meisjes...eh...ik ga mijn best doen...hopen dat ik niemand vergeet...ik ga even uit van de jongens en meisjes die tijdens dit forum geboren zijn en geboren moeten worden en niet die er al waren. jongens: 1 Mutz 2 Sab 3 Smits 4 Super 5 julesz 6 Naat 7 Naat 8 Jojo Meiden: 1 Loestig 2 Krisje 3 Bietje 4 Bietje 5 Jojo 6 Gelukkig 7 1979 8 Manon Niemand vergeten???
Ik denk: "hè, daar is Sab, gezellig!" Is het niks... Was vast een reactie op je vergeten meisje Hoe is het met haar en haar bolletje? Hoe is het met jou?
ooooh sorry,sorry,sorry. Bij deze..nu niemand meer vergeten??? jongens: 1 Mutz 2 Sab 3 Smits 4 Super 5 julesz 6 Naat 7 Naat 8 Jojo Meiden: 1 Loestig 2 Krisje 3 Bietje 4 Bietje 5 Jojo 6 Gelukkig 7 1979 8 Sab 9 Manon meiden nu dus dan de meerderheid...maar het gaat eigenlijk verbazingwekkend gelijk op....
En dan denk ik nog dat Mutz een jongen krijgt en Smits een meisje, blijft het nog steeds 1 verschil, haha... Wij zijn klaar hoor dus ik zal niets meer aan het lijstje toevoegen, hihi.
Sorry Mutz, ik reageerde dat Bietje nog Mika en Lynn erbij had, maar ging toen Manon haar inleiding lezen, haha..En dan leer ik die kinderen in de klas dat ze eerst altijd moeten lezen, haha.. Hier alles goed hoor, druk druk druk en een meisje van 5,5 maanden die lekker in een sprongetje zit en waar we wederom het slaapgen in vergeten zijn te stoppen, haha. Maar ik volg jullie wel allemaal hoor. Krijg het alleen niet zo goed op een rijtje om te reageren. Zal vanaf nu beter mijn best doen.
Ach Sab, je bent niet de enige die het niet zo bijhoudt (daar val ik zelf ook onder hoor!) Ik neem me ook elke keer voor om het bij te houden, goed voornemen dus! Maja is dus graag dag en nacht bij jullie, gezellig hoor Geef je haar al hapjes? Misschien dat als ze meer 's avonds gaat eten dat het dan beter gaat? Hielp bij Milan in ieder geval. Je zus zou nog een datamail eruit gooien, dus spoor haar nog een keertje aan! BIETJE!! Afspraak.nl Manon: hoe is het met je? De hormomen je lijf weer een beetje verlaten? Je gedachte weer een beetje op orde kunnen krijgen? Wanneer mag je weer voor een TP? Super: hoe is het met jouw buik? Nog steeds pijn? Wanneer mag je trouwens gaan beginnen (of heb ik daar overheen gelezen?)? Loes: Vol goede moed de volgende ronde ingegaan? Nog 3 weken en je meisje is alweer 2 jaar. Dan ben je dus al weer 2 jaar en 9 maanden van de partij, haha! Jojo: is Joop al onderweg? Zag dat je lekker een een relaxdagje in bed had. Genieten hoor! Verder niet veel actieve dames hier... Met mij alles goed. Kan niet wachten op maandag. Geloof namelijk nog steeds niet dat het allemaal goed is, dus me eraan over geven en genieten duurt nog even. Als alles goed is maandag, dan vertellen we het wel de (s)ouders en misschien dat het dan wat meer gaat leven. Milan heeft een leuke eerste verjaardag gehad. Komt gelukkig niet om in onnodig veel speelgoed, dus dat is mooi. Helaas is hij nu al twee dagen niet zo lekker, hopelijk snel weer beter. Jullie horen sowieso maandag van me (eind van de dag pas).
Mutz: spannend maandag hoor! Wat duurt wachten dan toch lang. Ik mag 2 januari beginnen, mijn afdelingshoofd houdt zich strikt aan de opzegregels dus helaas gewoon nog even geduld. Wel leuk dat ik nu gewoon mijn tijd bij het woninginbrakenteam af kan maken. Buikpijn zakte maandag wat af en woensdag was het helemaal weg. Denk dat het toch met het ontpillen te maken had. Hopelijk komende ronde niet weer!! Manon: hoe gaat het nu met je? Sab: Nou heyyyyy, Maja dus ook een handenbindertje....Hoe gaat het verder met je? Loes: hoe gaat het met het peuterbed? ik begin er nog niet aan. Nick ligt nog heerlijk in zijn ledikant. Jojo: tiktaktiktak....spannend hoor!!!! Ben erg benieuwd naar Joop. Hoe voel je je? weer een mooi kapsel?? Hier dus woensdag pas van de buikpijn af. Pffff dat was niet leuk!! Maar woensdag begon vervolgens de misselijkheid !! dat was ook niet leuk maar wel hoopvol. Steken in mijn liezen, you name it i had it........dus vanmorgen getest (morgen NOD) maar helaas een negatief. Ben dus vreselijk aan het ontpillen geweest. In combinatie met de spanning van mijn sollicitatie enzo denk ik. Dus kom maar door met die ongi en dan op naar de volgende ronde.
Oke op twee mensen reageren moet me lukken. Spannend allemaal Mutz. Kan me voorstellen dat je het nog niet wilt geloven hoor. Om eerlijk te zijn lukt dat bij mij pas toen ze gezond en wel geboren waren, haha. Fijn dat Milan genoten heeft, minder fijn dat hij niet lekker is. Kan er zelf helemaal niet tegen als mijn kinderen niet lekker zijn, maar oke ik ben een watjes mama, dat was al bekend, haha. Ik ga maandag voor je duimen en kun je ons nog verblijden met een leuke verjaardagsfoto van je kleine man? Super, oh dat is dan wel jammer dat je baas het via de regels doet, haha..Maar goed je hebt iets om naar toe te leven en de tijd gaat zoooooooo hard (of ligt dat aan mij??) dus het is zo januari. Niet leuk van die buikpijn zeg. Wel ff in de gaten houden dan he, als het nou weer terugkomt volgende maand toch maar weer naar de HA toe dan. En ben blij te lezen dat Nick ook nog in een ledikant ligt. Mirza namelijk ook, haha.
Mutz heeeel spannend hoor maandag! Jij als nuchtere zeeuw wil gewoon eerst bewijs voordat je gelooft dat het goed zit! Maar dat bewijs ga je krijgen hoor maandag!!! Ik ga iig aan je denken en voor je duimen! App je wel ff hoe het was??? Hoe is het nu met Milan? Is hij weer een beetje opgeknapt? Hoop het! Hoe was het trakteren op het kdv? Viel het in de smaak??? Sab, wat is dat toch met jullie! Hoe kan je nou vergeten je kind het slaapgen te geven! 1x ok maar 2x???? Wel erg lastig hoor! Kan me voorstellen hoe een onrustige avond er bij jullie uit ziet. De ene stil en dan begint de ander weer... Hopelijk snel uit haar sprongetje en weer gewoon zoet! Hoe is het met Mirza? Nog steeds een puber??? Super, jammer van de negatieve test, maar kan je niet gewoon een laat ei gehad hebben of een late innesteling? Ik ben ook niet echt een "vroeg"tester. 1 dag voor NOD had ik dit keer wel een heeeeeeel licht streepje, maar het kan zo maar zijn dat jouw NOD iets later is toch? Zolang er geen bloed is geloof ik er nog in!!! Wel fijn dat de steken nu weg zijn. Houden zo! Jammer dat je baas zo regel vast is... Maar is denk ik ook een teken dat hij je nog niet kwijt wil. Valt ook wat voor te zeggen haha! Manon, lijst is idd goed zo! Bijzonder he hoe het gelijk loopt! Ik denk bij Mutz ook een jongen en bij Smits een meisje! Gaan jullie eigenlijk een pretecho doen meiden of wachten jullie keurig tot de 20 of 40wk? Hier wordt het idd spannend!!!! Het rommelt af en toe flink, maar dat deed het bij Charlie ook weken zonder dat het iets deed dus laat me niet echt gek maken! Vk zegt dat er redenen zijn om aan te nemen dat ik in week 37 beval!!!! Mijn zus en ik doen alles hetzelfde wat betreft zwangerschappen. Eerst een meisje dan een jongen. Eerste bevallen met 38.5 en de 2e met 37.5. Ik met 38.2 en nu ??? Doordat mijn moeder en tantes ook allemaal nooit tot 40wk hebben gelopen en bij de 2e en daarop volgende kids steeds eerder bevielen, denkt ze dat dit bij mij ook een grote kans is! Nou ik vind het maar spannend en hoop dat ik minimaal de 38wk zal halen. Lijkt me toch beter voor de kleine man! Verder voel ik me nog wel goed. Slaap eigenlijk sinds een paar dagen weer lekker en een hele nacht zonder 6x plassen of gekke dromen dus dat is heel fijn! Bekken gaan ook best goed doordat hij een beetje is ingedaald voelt het wat stabieler allemaal! Dus ik red het nog wel ff voorlopig! Vandaag lekker naar de kapper geweest en mijn haar zit goed om Joop te ontmoeten!!! Oh ik denk zelf trouwens al vanaf t begin dat ik 18nov ga bevallen. Geen idee waarom! Zal met 38.4wk zijn... Ben benieuwd!
Trouwens... Wel een gek idee dat als ik straks bevallen ben ik post het hier, dan is er zomaar een kans dat het pas een dag of wat later gelezen wordt!!!! Nou ja jullie lezen fb en er zal misschien nog wat via de whatsapp gaan hahaha! Was bij Charlie wel anders!!! Hier weer een lijf die me voor de gek houdt! Harde buiken en diarree... haha nou ja we gaan pas zenuwachtig worden als ik pijn krijg van die harde buiken!
Haha ok mooi Kris! Super al een ongi gespot of iets waardoor je denkt dat het komt? Spannend hoor! Ik zou weer ff testen! Wat een sombere dag buiten... Voel me ook een beetje down... Ro maakt werkweken van 70uur en is er dus nooit thuis, waardoor alles op mijn schouders terecht komt.... Dat lukt niet echt meer met dat lijf natuurlijk.... Gisteren heeft hij van 10.30 tot 23.30 gewerkt.... Gelukkig is vandaag de laatste dag en dan is het volgende week weer normaal! Hopelijk kan hij nog even bijkomen voor dat Joop geboren wordt! Zelfs Charlie is van slag en moest net heel erg huilen en zei 'Ik mis mijn pap' dus.... Nou ja nog even!
Aahhhh die Charlie, pff nog steeds hormonen hier, haha. Kan me voorstellen dat het ruk is Jojo als Ro zoveel van huis is. Hopelijk vanaf volgende week weer wat meer regelmaat en wat vaker thuis. Je mag het best posten hoor, ik check hier elke dag, maaaaaaaaaaar de whats app gaat natuurlijk veel sneller. Maak alvast maar een groeps chat Joop aan, haha. Hoe is het nu met je harde buiken??
Jojo ik check hier ook regelmatig hoor, maar vergeet steeds te reageren. Hoe gaat het met de harde buiken? Ben benieuwd of je voorspelling goed gaat zijn. Super heb je nog getest, of heeft de ongi doorgezet? En nog maar 2 maanden en dan ga je naar je andere werk. Dat is nog wel te overzien, toch? Oh ik moet alweer stoppen met reageren. Sam is wakker. Ze slaapt trouwens goed in haar peuterbedje. De eerste 2 nachten hebben we haar nog in haar oude bedje teruggelegd, maar nu slaapt ze lekker in haar grote meidenbed. Ze vindt het zelf geweldig. Afgelopen maandag hebben we trouwens oorbellen laten schieten bij haar. Was even huilen van de schrik, maar nu wil ze zichzelf de hele dag bewonderen in de spiegel. Haha zo schattig. Reageer later op de rest.
Super: nog getest?? Gelukkig is je buikpijn over, wel een heftige reactie als het door het onthullen zou komen. Jammer dat je niet eerder kunt beginnen op je nieuwe werkplek, maar goed de job heb e binnen en deze 2 maandjes kom je wel door. Jojo: rommel de bommel. Wat is jouw lichaam toch weer aan het voorbereiden. Zo spannend weer. Jeetje die Ro draait behoorlijk wat uren. Wij wachten tot de 20wkn. Spannend weer. Loes: en komt Sam haar eigen bed uit of blijft ze lief liggen. Wel makkelijk hè dat je niet meer zo hoeft te tillen. Na een enorme huilbui vind Tim het ook heerlijk dat ik naast hem kom liggen, ook weer zo' n voordeel van een groter bed. Manon: hoe is het meid? Hebben jullie al iets besloten? Sab: och jee nog zo'n nachtbraker erbij. Hoe krijg je het voorelkaar. Mutz: bijna maandag!!!!!!!! Hier. Wat zal ik zeggen. Kan me maar niet 100% lekker voelen en de vermoeidheid is flink aanwezig. Voel me maar een mietje en baal van mezelf. O en dan die vergeetachtigheid en het zo druk hebben op mijn werk dat ik gewoon een belangrijke afspraak ben vergeten......... Intake bij de vk. Ja jullie lezen het goed. Zo ongelooflijk schaamteloos. Vrijdag vk gesproken en omdat we dit keer toch een prenatale screening wilde hebben moest vrijdag alles geregeld worden (waarom? Ben heel de week nog 11wkn). Maar de testkid bleek op en vk nr 2 wilde niet echt meewerken omdat ik de afspraak was vergeten. Gelukkig is vk1 een schat en is alles inorde gekomen. Over twee weken de echo en uitslag. Tim heeft trouwens voor de eerste keer pseudocroup, zo zielig. Knuffel voor jullie allen
Smits: oh jakki pseudokroep bij Tim! Dat is zielig zeg en lijkt mij heel naar om te zien. Is hij erg benauwd ervan? Bah hoop dat het snel beter gaat. Ik vind het niet erg hoor om te wachten tot januari. Ik zou toch tot januari bij dit team blijven dus dat kan ik mooi afmaken nu. OOOO gewoon je afspraak vergeten!!!! Wat flauw dat VK 2 zo tegen werkte....maar het is geregeld. Nu wachten op de uitslag. Wat bekijekn ze nu eigenlijk precies? Jojo: jeetje wat een lange dagen voor Ro. Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt! Volgende week hopelijk weer normaal. En dan nog die valsalarmsignalen pffff.....ik heb dat bijna 3 weken gehad bij Nick. Gatsie elke keer krijg je meer hoop. Maar nog even zitten blijven Joop!! Loes: knap zeg van Sam!! Echt een grote meid. Lekker dat ze het zo goed doet. Sab: hoe gaat het met de sprong?? blijven toch ellendige tijden hoor. Al weet je nu gelukkig dat de fases echt weer voorbij gaan. Hoe gaat het verder met je? Nog geen bloed te zien hier. Wel buikpijn net als gister, alsof ik ongesteld ga worden. Hmmm Jojo je hebt me weer aan het denken gebracht met je late innesteling! Gelukkig niet veel tijd om na te denken want ik zit in mijn werkweekend. Pffff lange drukke dag weer vandaag. Morgen nog werken en maandag ook. Kijk morgen even aan en dan test ik misschien morgenavond nog een x. Of maandag ik kijk wel. Ik hou jullie op de hoogte!
Super dat zou ik echt knap vinden als je pas maandag gaat testen!!! haha nu ben ik testverslaafd, maar goed! Werken geeft wel afleiding! Oh en ik voel me nog steeds alsof ik elk moment ongesteld moet worden hoor! Hahah dat is ook een symptoom van zwangerschap natuurlijk! Sab ik zat ook te janken hoor toen ze dat zei.... Maar het is ook een beetje drama van haar heb ik gemerkt, want toen ik haar vanavond naar bed bracht pakte ze mijn gezicht vast en zei "mama ik mis je hoor" Dus ze zegt het gewoon ook graag denk ik. Smits balen dat je je niet fit voelt, maar gelukkig hoort het er allemaal bij en wordt dat over een paar weekjes echt beter! (ok op de vergeetachtigheid na) Ik was bij Charlie ook zooooooooo moe! Kan dat gevoel echt nog terug halen. Nu heb ik dat minder gehad. Dus ja een meisje daar zet ik geld op in! Arme Tim! En ook arme jullie, want dat is toch wel zo'n rot gezicht/gehoor! Hopelijk is het snel over! Lekker stomen bij de douche! Spannend van de prenatale screening, maar debiel dat je zo behandelt wordt door die vk! Iedereen vergeet toch wel eens wat!!! Ik was vorige week een half uur te laat voor mijn echo. Ik was er van overtuigd dat ik op tijd was, maar helaas! Ze deed hier niet moeilijk over en kon er om lachen gelukkig... Gelukkig is de andere vk wel lief! Neem maar lekker je rust voor zover dat lukt! Voordeel is wel dat als je nu al wat vaker moet gaan liggen of even op de bank geplakt zit, dat Tim er straks aan went en het hopelijk ook pikt als je tegen t eind loopt! Ik kan bijv heerlijk met een boek op de bank liggen en Charlie keutelt om me heen zonder mokken!