Oh en Loestig foto van de oorbellen!!!! Ben benieuwd! Zelf vind ik het zo zielig altijd, omdat ze nog niet kunnen overzien dat oorbellen zetten pijn doet. Daarom mag Charlie ze pas als ze haar zwemdiploma heeft. Ze zou het t liefste al willen hoor! Lekker dat het goed gaat met het peuterbed!!! Kris, hoe is het met de banenjacht? En alles goed met Roos? Zo verder weet i khet niet meer. Hier weer alles rustig. Hard buikje her en der, maar meer gelukkig niet! Vandaag beetje veel gedaan in huis dus dat voel ik flink in mijn bekken, maar krijg er geen extra harde buiken van dus dat is fijn!
Hier dan ook reactie... Wederom op de tel dus wat kortaf misschien Super...spannend zeg... ik zou ook zo wachten...testte bij roos ook 3 dagen na nod voor het eerst en die was toen heel licht...dus ook later ingenesteld dan we dachten toen... Smits...wat zielig die tim... en jij rustig aan doen.. Mutz op stap geweest zag ik voorbij komen op fb... Jojo maakt het ook weer spannend zo...balen dat ro zo veel moet werken nu...dat zal bij iv volgende maand wel zijn ivm pendels naar de sneeuw... Loestig leuk oorbellen..ik was vroeger ook bijna twee met het schieten...eigenlijk dezelfde reactie als sam... maar daarna vond ik mezelf stoer en knap Haha... Banen jacht sucks! Zelfs bij mijn oude werkgever (waar ik afgelopen twee jaar heb gewerkt) mocht ik niet komen...dus nu een dieptepunt in mijn sollicitatie zooi...gewoon vier per maand... eerst weer wat positief worden...heb overigens deze week de afwijzing gehad...daarvoor best actief gezocht alleen weinig werk wat me ligt.. ben niet echt een stucador in hart en nieren.. Roos gaat lekker...slaapt goed...eet goed..al wil ze alleen bv...dit zorgt er wel voor dat ik inmiddels 200 cc gekolfd krijg bij de live voeding uit de ene borst...en de andere drinkt ze leeg... dus heb genoeg melk! Zelfs nog 100 cc per dag wat ik zou kunnen invriezen.. Nadeel is hier een beetje roos haar postuur.. Broekjes veel te kort, lijken drie kwart broekjes, terwijl ze aan de taille nog te groot zijn... maar als dat het enige is...Oja wat schrale huid..dus flink smeren... Bruiloft regelen gaat goed... jurk gevonden... zaal kerk en gemeente vast liggen... muziek vastgelegd..zelfs al kei leuke uitnodigingen gevonden met zijn tweeen... fijne avond en rest van het weekend!
Oh Smits, wat balen dat je je niet lekker voelt. Pff kan het me goed voorstellen, je hebt vast het idee dat je je lichaam je in de steek laat. Maar goed zwanger zijn en voor een twee jarige peuter zorgen plus een baan erbij is ook gewoon zwaar hoor, daar mag je best aan toegeven en ja ook van balen. Dikke knuffel voor Tim, hopelijk knapt hij snel weer op. Super...wat knap dat je niet nog eens getest hebt zeg. Hier nog een testverslaafde, haha. En wat betreft je baan, je hebt gelijk ook, je was er al op ingesteld en je kan het goed afronden. Succes met werken dit weekend. Jojo.. wat een kind is het ook die meid van jullie zeg, haha. Ze doet met altijd zo aan Mirza denken, het hadden echt broer en zus kunnen zijn hoor. Mirza heeft af en toe opmerking waar mijn mond van open valt. Vanmiddag zegt ie: Nee mama, niet met Mirza praten. Mirza praat met papa, whahaha... Loestig, fijn dat het slapen in het peuterbed goed gaat. Hier moeten we ook ooit over, maar vooral ik vind het moeilijk denk ik, haha. Mirza is zo'n ontzettende draaikont dat ik zeker weet dat hij uit zijn bed gaat kukelen. Ach zolang hij het ledikant nog niet zat is, ben ik het ook niet. Over de oorbelletjes, tja ieder zijn ding, maar hier echt pas oorbellen als Maja zelf kan bedenken wat het eigenlijk inhoud. Kris..balen zeg dat het niet wil lukken met een baan. Je zou toch denken dat er in het onderwijs genoeg werk is. Oke geen vaste aanstelling, maar inval werk lijkt me wel. Of zoek je niet naar invalwerk? Fijn zeg dat je zoveel voeding hebt voor Roos. Vries je ook in of doe je er wat anders mee met wat je extra hebt?? Oh dit klinkt echt heel dom, hahaha.. Hier een meisje met nogal dikke bovenbeentjes dus skinny jeans zit er niet in bij Maja, haha. Verder gaat alles hier zijn gangetje. Maja is met tandjes bezig, kwijlt als een malle en het streepje heb ik al gespot. Volgens mij is ze wel weer uit haar sprongetje. Inmiddels ook begonnen met bijvoeden. Heerlijk vind ze het, mmm van wie zou ze dat toch hebben, haha. Mirza is een heerlijk mannetje wat de oren van je hoofd af klets. Begint als hij wakker wordt en stopt als hij weer gaan slapen. Met mij gaat het ook wel beter hoor. Denk dat ik een vitamine B12 tekort heb. Volgende week maar eens een afspraak maken bij de HA om te kijken of ik daarop onderzocht kan worden. Als ik de symptomen zo bekijk komen ze echt heel erg overeen. Oke behalve de impotentie en verminderde eetlust dan, haha.
Gezellig hier! Helaas is mij m'n iPad al even stuk, dus op mn tel een reactie. Super: spannend hoor! Ik zou ook wachten, haha. Smits: ja eindelijk bijna maandag. Pff.. Tis zonde Tim! Beterschap! Sab: Milan weer beter gelukkig. Zal eens kijken of er nog een leuke foto te vinden is Maja je nog steeds aan het wakker houden? Hoe is het met Mirza? Loes: Jeetje al oorbelletjes bij Sam! Zal wel schattig staan. En wat knap dat ze al in een groot bed ligt! Hoe gaat het met kletsen? Kris: al bv aan het mengen geweest met fv om haar eraan te laten wennen? Milan is altijd makkelijk met eten en drinken geweest: bv warm of koud, fv idem, potjes/eten idem, gewone melk, houdbare, maakt m allemaal niet uit. Is zelfs gek op citroen, olijven haha. Maf kind hè? Balen hoor, van je sollicitatie... Schoonmaakbaantje?? Flauw, Sorry.
Jojo: lijkt me best spannend elke keer harde buiken en gerommel.. Gelukkig herken je het. Iedereen weer beetje gehad? Bijna maandag!!
Ff snel, ongi is doorgebroken. Helaas maar op naar de volgende ronde! Mutzzz: duim voor jou!! Suc6 morgen.
Ah dat is jammer Super, maar je had het al verwacht. Mutz succes morgen. Op naar een mooie echo. Hier is tandje nummer een een feit bij onze kleine meid.
Zo daar ben ik ook weer eens. Mutzie succes vandaag met de echo. We horen graag hoe het ging. Super jammer dat de ongi heeft doorgezet. Kunnen we samen voor een nieuwe poging gaan. Smits hoe gaat het met Tim. Zo'n psuedokroep klinkt heftig. Heeft hij er flink last van. En oeps afspraak vergeten bij de VK. Gelukkig snel een nieuwe afspraak, alleen wel raar hoe de VK reageerde, maar snap dat die ook een planning hebben. Jojo hoe gaat het met de harde buiken? Charlie wil dus ook graag oorbelletjes. Sam was ook altijd die van anderen aan het bewonderen. Ze heeft haar oorbellen zelf uitgekozen. Het lijkt misschien allemaal best zielig (en dat is het op dat moment ook), maar als ik kijk hoe weinig last ze heeft gehad vind ik het best meevallen. Nu zijn ze nog erg klein en herstelt het lekker snel. Voorwaarde bij de juwelier was wel dat ze goed stil bleef zitten en dat deed ze keurig. Ze heeft er alleen diezelfde avond wat last van gehad, daarna niet meer. Ik zal dadelijk wel een foto posten. Sab het eerste tandja alweer. Dat gaat toch allemaal zo snel. Beleef je het bij Maja nu allemaal anders als bij Mirza of toch nog net zo intens? Sam was trouwens ook altijd een erge draaikont in bed (en nog steeds). Ik heb haar met slaapzak in het grote bed liggen. Dekentjes schopt ze steeds weg. Ze ligt meestal heel anders in haar bed dan ik haar erin heb gelegd, maar ik vind het wel veilig dat ze er zelf uit kan. Dat was het probleem bij het andere bedje. Daar probeerde ze ook uit te klimmen, maar dat vond ik erg eng. Ach alles op z'n tijd. Als Sam niet zo aan het klauteren was in haar andere bedje dan had ze daar ook nog in gelegen hoor. Krisje leuk al die voorbereidingen voor de bruiloft. Je zult een stralende bruid zijn. En wat fijn dat het goed gaat me Roos. Gelukkig hoe voel je je? Ik ga even een foto opzoeken van Sam met haar oorbelletje. Posten jullie ook nog wat foto's van jullie kindjes? Ben benieuwd hoe ze groeien.
Oh Mutz wat heerlijk zeg. Gefeliciteerd. Heb je het al aan de (s) ouders verteld? Loestig als ze gaan klimmen wordt het inderdaad tijd voor een ander bedje. Mirza heeft een keer geklommen en dat was gewoon na het badje verder niet tijdens bedtijd ofzo en vloog er zo met salto uit, haha..Daarna niet meer gedaan onze held, whaha.
Super...jammer voor deze ronde...de volgende weer een kans... Mutz...jeeeeh..niets mooier dan een kloppend hartje!!! Sab...eerste tandje alweer...heeft ze er veel last van gehad? Loestig...wat leuk oorbelletjes. Zo is het helemaal een meid he! Ik hoop dat Tessa straks ook oorbelletjes wil...vind het zo schattig staan. Smits...geef Tim maar een hele dikke knuffel van ons!!! Arma knul...gaat het al ietsje beter of duurt dat lang voor je vooruitgang ziet? Kris...moeten maar weer ff bellen..vorige keer werden we onderbroken he haha....laat maar weten wanneer je tijd hebt. Ik werk op vrijdag en donderdag ga ik om half 11 sporten verders vooral tijd als Miep op bed ligt haha.. sorry de rest weet ik ff niet meer... Hierr gaat het al weer ietsje beter. Ik voel de hormonen nog wel en dan vooral lichamelijk nu. Zit u rond mijn ei en dan zijn mijn darmen helemaal opgezet en vol lucht. Dat doet erg veel pijn. Ik merk wel dat ik weer anders ga denken en weer vrolijker ben. Gaat de goede kant op al heb ik nog wel steeds twijfels(is ook niet zomaar weg natuurlijk zoiets) Ik hoop dat dat over ongeveer een maandje weg is want dan zouden we weer verder kunnen....
Dank je Sab! Heb het idd vanavond mn (s) ouders verteld. Had cupcakes gebakken met roze en blauwe muisjes. Zo een foto proberen te uploaden. Souders hadden t niet door, m'n ouders gelijk. Allemaal weer super blij natuurlijk. Staat lief hoor Loes, die oorbelletjes! Getver Super, wat balen van je ongi. Nieuwe ronde, volgende kans! Laatste ook, hoop ik voor je. Gek, maar bevat het nog steeds niet helemaal, haha. Over 3 weekjes mogen we weer! Dan 10 weken. Ga de foto proberen!
Mutz..wat leuk om het op zo'n manier te vertellen!!! Ik wou dat wij ook zo zo'n verassing konden vertellen maar iedereen weet waar we mee bezig zijn..zoiets houd je niet geheim helaas en na de TP belt steeds iedereen of ik al iets weet hahah....ben benieuwd naar de foto
oh..daar is ie al...dacht alleen een foto van de echo te zien te krijgen haha..maar deze is ook leuk hoor
Spaart Tessa die hondjes ofzo Manon??? Hahah..lekker grietje is het hoor. Mutz wat een heerlijk mannetje is Milan ook. Hij heeft zo'n vrolijk koppie. Leuk die cupcakes, nee die hoef ik niet te onthouden voor een volgende, whahaha.