Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Vrolijk ventje hè? Als hij mijn tel ziet en de flitser gaat aan, dan gaat hij lachen. Zo leuk!

Haha leuk Manon! En wat is Tessa al groot en verandert! Mooi hoor!

Sab, ook benieuwd naar jouw kids!

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Mutz al gesproken... maar bij deze...ons meisje...dus draaien maar die tel/ipad / hoofden ;)

Bijgevoegde bestanden:

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey Kris..ook superleuke foto's en wat is ze veranderd! echt een knappe meid!

Sab..de hondjes haha, heel verhaal...1 van die hondjes is haar eerste en we kunnen niet weggaan zonder zo'n hondje. Het is haar alles. Dus moesten we er snel 1 bij want hij moest ook gewassen worden omdat ze die pootjes in haar mond doet. Doordat die nat zijn blijft al het vuil eraan plakken. En wat als hij kwijtraakt?? Ze zijn niet te koop en je krijgt ze bij het kraampakket van Achmea. De tweede kreeg ze er gelukkig al snel bij van mijn schoonzus. Bij de opvang vandaan is hij altijd het meest vies en moet hij meteen in de was en de tweede was vaak ook binnen no time smerig dus ik bleef die krengen wassen. Toen zei Mutz dat ze er ook nog wel 1 had en stuurde er maar liefst 4 op!! haha...toen kreeg ik op een verjaardag van mijn zusje er ook nog 1 van een vriendin van haar die Tessa ermee had gezien. Dus nu heeft ze er 7. Voor elke dag van de week 1 zeg maar haha. Ze vindt het leuk als ze op 1 stapel liggen, dan gaat ze er mee kroelen en in rollen. Nu kunnen ze met regelmaat gewassen worden en is het geen ramp als er 1 kwijtraakt. Gelukkig heeft ze geen favoriet ertussen zitten!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook even 2 foto's! 1 van mijn buik van vandaag en 1 van Charlie die de salontafel als podium voor haar k3 dansjes gebruikt! Ik kreeg hem opgestuurd toen ik bij de vk was hahah "mag van mama" had ze gezegd tegen Ro. Boef !
    37 weken.jpg

Bijgevoegde bestanden:

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hahaha Manon wat een verhaal. Maar zeker wel fijn dat je er zoveel hebt toch. Mirza is hele gek van zijn snooze doekjes dus dat is mooi. Geen knuffels hier en die doekjes koop je zo weer nieuw.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje Jojo wat een buik...heerlijk zeg en mooi...Ben zo benieuwd naar Joop, haha.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mmm kan geen foto's uploaden vanaf mijn telefoon...ff op de pc zoeken

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oke de laatste dan, haha. Maja vindt het nog leuk om op foto's te komen. Mirza is inmiddels zo ver dat hij gaat vluchten, whaha...

Bekijk bijlage 284935

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Zohee Sab wat lijken ze op elkaar! Je ziet dat echt goed met die twee foto's naast elkaar. Heerlijke kindjes hebben we toch met zijn allen he!!!

Jojo...mooie buik heb je hoor. Haha...mag van mama:D:D:D...en hij trapt er in whaha geweldig!

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo wat een gave foto's allemaal.
    Ik zal er ook nog een posten van Sam (want die van haar oorbel was wel heel gedetailleerd :D)
    _DSC0164.jpg

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wat een schatje Loestig. En gewoon alweer bijna jarig die kleine meid van jullie.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Idd wat een leuke lieve en mooie kids hebben we toch op de wereld gezet!!!!
    Charlie zag de foto van Mirza en werd gelijk wild hahaha! Haar verdwaalde tweelingbroer hahahha!

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat een plaatjes allemaa!! Mooie kindjes. En wat een hoop haren zie ik haha!!! Zal snel ook nick ff spammen.

Later meer!!

Fijne avond,xx

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hier ben ik ook weer eens...

Niet zo leuk nieuws hier, ik heb lang geleden verteld dat mijn nicht erg ziek was. Ze had borstkanker wat uitgezaaid was naar haar botten, lever en longen. Ze konden haar niet meer genezen maar alleen rekken. Nu ruim 2 jaar verder is ze op 38 jarige leeftijd overleden. Ze laat 3 kleine kinderen achter van 8, 6 en 4 jaar oud. Zo triest...
    Vanmiddag hebben we de begravenis.

Verder met mij en de beeb alles goed, voel haar vaak schoppen. Ik voel me ook erg goed.
    Ben lekker aan het rondkijken en shoppen. December wordt ons huis geverfd, half januari het kamertje geleverd, erg leuk allemaal.

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gecondoleerd Gelukkig, bah wat een naar nieuws! En dan nog van die jonge kinderen. Bah, veel te jong om al te moeten gaan. Sterkte vanmiddag.

Jojo: hoe gaat het met je "vals"alarmen??? het komt in de buurt nu!

Smits: hoe gaat het bij jou? Gaan jullie eigenlijk nog geslachtsbepaling doen? Hopelijk voel je je weer wat beter!!

Sab: wat schattig dat pietenpak van Mirza!! Hoe gaat het bij jou?

Hier alles goed. Nick is helaas dwarser dan dwars en daar word ik regelmatig helemaal GEK van!! Pffff wat een geduld moet je (ik) hebben zeg. Nog ruim 6 weken en dan ga ik naar mijn nieuwe baan, jeej haha.
    Gisteravond met Nick sint maarten gelopen, zoooo schattig. Zal kijken of ik een foto kan posten!

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sinte maarten mikmak mijn VADER is een dikzak..

Bijgevoegde bestanden:

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig jeetje wat heftig. Gecondoleerd. Wat vreselijk om op zo'n jonge leeftijd al afscheid te moeten nemen. Sterkte!

Super wat leuk dat Nick heeft meegelopen. Sam is gisteren wel gaan kijken naar de lampionenoptocht. Ze vond het geweldig. Volgend jaar doen wij mee. Ik begrijp dat Nick in zijn nee-fase zit. Fijn hè zo'n dwars kind. Sam begint ook al aardig mee te doen. De hele dag hoor ik nee. Erg frustrerend!

Hier deze week flink geklust en we gaan nog even door, want mijn ei is niet gespot met de testen, dus weet nu niet zo goed wanneer die is. Hoop niet dat mijn cyclus nu weer gigantisch gaat afwijken. Want dan weet ik het echt niet meer.

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig..wat een vreselijk nieuws! Gecondoleerd met dit verlies!

Hier ook minder goed nieuws. Ik had een tijd geleden verteld van mijn zwager van 40 die een boek schreef over zijn diabetes en een tweede hartinfarct greeg. Hij heeft er afgelopen weekend weer 1 gehad en is opgenomen en vandaag gedottert. 1 stent die ze toen hadden inbegracht was helemaal dichtgeslipt. Zijn hart liep op nog maar 3 aders wat dodelijk is. Hij had zaterdagochtend nog willen gaan fietsen maar was in plaats daarvan even langs het ziekenhuis gegaan omdat hij het niet helemaal vertrouwde(hij dacht dat hij een griepje kreeg en was misselijk en kortademig enzo). Maar goed ook want als hij was gaan fietsen had hij dit niet overleefd volgend de chirurg! Maargoed dit is goed afgelopen...ik vind het echt heel erg voor die kindjes(en vader) die Gelukkig haar nicht moet achterlaten....bah..:(

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Gelukkig: gecondoleerd, wat een vreselijk verlies. Zo'n jonge leeftijd het zou niet moeten mogen.

Later meer

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig gecondoleerd... Echt verschrikkelijk wat is het toch een klote ziekte!

Super wat een leuke foto's! Ging Nick ook zingen aan de deuren? En dat dwarse zit in de lucht denk ik hoor! Hier ook een kind anders dan anders! Whiehoe nog 6 weken! Gaat snel!

Loestig goed aan de klus dus! Spannend weer hoor. Ik hoop dat je ei zich gewoon snel laat zien en je cyclus niet te erg afwijkt....

Manon dat is ook schrikken idd! Maar gelukkig heeft hij naar zijn gevoel geluisterd! Hopelijk kan hij hier snel aan geholpen worden.

Smits *zwaai*

Hier is het weer het zelfde laken en pak als bij Charlie... het leed dat voorweeen heet.... Gisteravond harde buiken en menstruatiekrampen om de 10 min.... Waren alleen niet sterk genoeg en bleven maar 20 sec.... Gewoon naar bed gegaan en ben in slaap gevallen. Weg kramp. Vandaag wel weer de hele dag door af en aan krampen en nu heb ik ook weer om de 10min ongeveer krampen. Morgen ga ik eens aan de vk vragen of ze zou willen kijken of het iets doet van binnen. Ik ben het zwanger zijn nog niet zat, maar ik word op deze manier wel vreselijk ongeduldig en nieuwsgierig!!!
    Ik heb ook lekker last van reutelpoep en mijn onderkantje staat helemaal bol gezwollen!!! WTF!!! Herkennen jullie dit????
    Jullie zullen zien dat ik tot 41wk loop hoor, want mijn lijf kan me zo goed voor de gek houden! Ro werd er gisteren helemaal zenuwachtig van en ging weer zowat over zijn nek van de zenuwen hahah!
    Charlie is al ene paar dagen niet zichzelf. Heel snel boos op ons en dan weer intens verdrietig... Sneu om haar zo te zien. Vanavond aan de telefoon vroeg ze aan Ro "komt mijn broertje zo dan pap??" Dus ze is er wel erg mee bezig. Arme schat! Hopelijk duurt het geen weken meer!

Deel Deze Pagina