Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff Gelukkig, veel sterkte! Verschrikkelijk!

Later meer.

Oh nog even een gogo voor Jojo!

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hier ook later meer...

Gelukkig gecondoleerd ..sterkte!

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Tnx Mutz, maar gaat m echt nog niet worden deze week! Mark my words!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Och jeetje Gelukkig wat verschrikkelijk. Gecondoleerd.

Reageer morgen verder op de rest ben nu even leeg.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Haha wat een stel mutsen zijn wij ook. 4 à 5 reacties achterelkaar met reageer later. Ben ik zelf ook schuldig aan.

Jojo, zwaai terug:D. Wel lastig hoor al dat gerommel in je buik. Niet gek dat Charlie zo reageert. Ze voelt dondersgoed aan dat er iets aan de hand is..

Wat eens leuke foto's trouwens allemaal van de kids!!!!!!!!!!

Super: Ojee een echte peuterpuber heb jij in huis. Kan je echt moedeloos van worden hè. gelukkig zijn er ook momenten waarbij je dit helemaal vergeet, maarja dat lontje hè wordt om zo'n manier niet echt langer.

Loes: hoe ver ben je in je cyclus nu?

Manon: Luister naar je gevoel is toch weer bewezen door je neef. Spannend momentje maar gelukkig met een goede afloop.

Sorry hoor ben echt een zeef en weet verder niet meer hoe en wat bij jullie. Niet netjes.
    Op mijn werk moet ik ook echt alles opschrijven anders is het uit mijn systeem. Niet handig in mega drukke periode, waarin we ook ongewenst nieuwe producten op de markt willen zetten. Kan wel 5 dgn werken ipv 3.
    Verder voel ik mij weer beter, nog wel moe, maar ach dat nemen we voor lief. Zaterdag weer een echo en donder naar de vk. Ojee als ik dat maar niet vergeet................

Voor jullie allemaal een dikke knuffel.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier dan ook een korte reactie van mij :)

Wauw Super, wat is Nick al een ventje! Leuk hoor. Hier geen Sint Maartenviering geweest. Fijn deze periode van de kleine man. Fijn dat je dan af en toe naar je werk kunt he?

Jojo, zou wel leuk zijn he, je kleine mannetje vast houden? Toch bijzonder hoe de kleintjes merken dat er vanalles gaande is.

Smits, fijn dat je je weer beter voelt. Alleen die vergeetachtigheid lijkt me inderdaad niet handig. En ja, dat moe zijn, dat ken ik wel ja... Leuk weer een echo zaterdag. Een goede foto van de zijkant he? ;)

Loes, wat een grote meid heb je alweer! Is ook alweer bijna twee. Al leuke plannen voor haar verjaardag. Wat wordt het cadeau?
    Spannend weer midden in de klusdagen!

Gelukkig, heb nog erg aan je moeten denken gisteravond. Jeetje, zo jong en 3 kleine kinderen. Zal zwaar zijn voor vader, kids en de rest van de familie.... Nogmaals sterkte.
    Fijn wel dat je kan genieten van je kleine meisje. Al veel gekocht?

Manon, jeetje wat een verhaal zeg! Fijn dat het goed is afgelopen.
    Hoe is het met je IVF traject? (of heb ik daar overheen gelezen?).

Even nog over mezelf: Milan zit momenteel in een moeilijke fase vind ik. Veel aan het miepen, wil niks, wil vanalles. Hij is ook best geregeld 'ziek'. Heeft dan koorts en wordt daar 's nachts huilend wakker van. Pittige nachtjes zo. Herkennen de andere moeders dit van rond een jaar?
    Met mij gaat alles goed. Paar dagen niet zo lekker geweest, weet niet of het de hormonen zijn of grieperig. Ook wel snel moe, maar dat hoort er nu eenmaal blij. Kijk uit naar de volgende echo (eind van de maand), dan kan ik het misschien echt gaan geloven, haha.

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Bedankt voor alle reactie"s.
    Begravenis was erg indrukwekkend gister, de kerk zat helemaal vol, er waren zo'n 600 mensen. Haar man deed de levensloop en de kinderen brachten het kruisje achterin de kerk. De kinderen hadden de kist mooi versierd met geverfde handjes erop, en ze lieten bij het graf balonnen op die dus naar mama gingen. Zo heftig om dan die 3 kleine hummeltjes te zien... Zeker nu ik zelf zwanger ben moet ik er echt niet aan denken om me kindje achter te moeten laten. Op de kaart stond op de voorkant een foto van de handen van haar man en alle 3 de kindjes, daarbij stond de tekst "mama heeft jullie achter moeten laten maar zal jullie altijd in me hart bij me dragen"!!!
    Ondanks dat het een erg triest gebeuren is was het een erg mooie begravenis.

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Fijn dat het afscheid zo mooi was Gelukkig! Bijzondere kaart, zal zeker prachtig zijn.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Brrrrr gelukkig krijg er kippenvel van. Wat triest zeg! Wel een mooi afscheid zo te lezen, alleen veel te vroeg.

Mutz: ik herken die fase zeker! Hier ook rond de 1 jaar. Duurde ook heeeeeeel lang. Zo lang dat ik serieus dacht dat mijn lieve manneke veranderd was in een kkein duiveltje. Zo maar ineens was het ook weer voorbij. Pittig!!! Maar daarna ging hij wel meer praten en nog meer begrijpen. Lijkt me zwaar i.c.m. je zwangerschap. Hopelijk duurt het bij milan minder lang!!! Lang leve het werk en het kdv, zo nu en dan!!

Smits: idd een peuterpuber hier in huis. En mijn lontje is soms zo kort....pfff pittig hoor. Maar steeds herhaal ik weer: het gaat voorbij!!!!! Ik ga dan ook twijfelen of ik het wel goed doe. Vermoeiend haha!! Druk op je werk zo te lezen. Ook niet fijn met je zwangerschap en tim. Hoe gaat het met tim? Zaterdaf geslachtsbepaling???????? ;)

Zo drukke dag gehad. Training en een etentje met mijn groep. Laatste keer denk ik. Hmmm dubbel gevoel. Maar ook even bij mijn nieuwe werkpek langs geweest en dat voelde ook goed. Komt wel goed dus!

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Gelukkig ik krijg er tranen in mijn ogen van. Heel mooi hoe ze het hebben gedaan, maar oh zo verdrietig.

Smits we gaan je er allemaal aan herinneren dat je donderdag naar de VK moet, dan kun je het niet vergeten. Haha, echt een zeef zo te horen. Ik moet zeggen dat het bij mij nooit helemaal weg is gegaan. Had je dat bij Tim ook zo erg?

Super erg hè zo'n peuterpuber. Sam heeft dat ook met vlagen. Gisteren krijste ze bijvoorbeeld dat ze niet in bad wilde en de bubbels mochten ook niet aan. Terwijl ze daar normaal gesproken een moord voor doet. Vreemd!? Ach gaat inderdaad weer over. Langzaam afscheid aan het nemen van je oude werk, is altijd raar. Maar je krijgt er iets moois voor terug.

Mutzie ik herken het ook wel die ongedurigheid rond het jaar. Het is gewoon weer zo'n bekende sprong. Dit gaat echt weer over. Al lijkt het soms eindeloos te duren. En het is nu natuurlijk ook de periode dat er veel zieken zijn en dat pikt Milan snel op. Komt wel weer goed.

Jojo rommelt het nog?

HIer zit ik op dag 21 van mijn cyclus dus verwacht dat de eisprong al geweest is en dat mijn ovutest het niet heeft gezien. Kan wel eens voorkomen zeggen ze. HEb wel al 2 dagen van die ongi krampjes en weet echt niet meer waar dat mee te maken heeft. Soms heb ik die rond mijn eisprong, soms ook een paar dagen voor de ongi en soms ook precies in tussen de eisprong en ongi in. Dus daar schiet ik ook niet veel mee op. Afwachten dus.

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wel geklust Loestig?

Super:afscheid nemen is nooit leuk, maar iets nieuws wat goed voelt is natuurlijk leuker.
    Geen echo voor de geslachtsbepaling, maar voor de prenatale screening.

Gelukkig: brrrrrr koude rillingen bij je berichtje. Wel fijn dat het afscheid mooi was. Zal zwaar zijn en worden voor het gezin, zo sneu

Mutz. Eind van de maand komt inzicht........

Kris: hoe gaat het met solliciteren?

Hier: hartje gehoord vandaag, jeeeeee. Tim kletst trouwens inmiddels de oren van ons kop. Zo gezellig en lachwekkend. Tevens praat hij zichzelf moed in "ikke niet bang voor Sinterklaas". Waar de angst ineens vandaan komt is een raadsel.

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoi hoi meiden

Weer eens wat van mij... en dan niet ik reageer later wel.

Gelukkig heftig zeg. Maar wel ontzettend mooi hoe ze hun moeder/vrouw hebben herdacht.... en wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap... geniet evan hoor..

Dwarse puberpeuter in huize super.... dan moet je geduld hebben zeg... en nog Meer geduld voor je nieuwe baan...leuk en aftellen zeg!!

Manon al gesmst

Smits al wappjes van gelezen...trots dat je je afspraak niet ben vergeten ;) heerlijk een hartje te horen :)

Mutz ook lekker aan het zwanger zijn....

Uhhhh loestig wat een lief meisje is Sam ook....had nog niet gereageerd op de foto... hopen dat jullie goed geklust hebben...

Super leuke foto trouwens van jullie mannetje ;)

Jojo fb moe las ik...herkenbaar :p komt goed...geniet van de laatste rust momentjes...straks ben je gewoon mama van twee :)

Uhhh Sb is bezig met tandjes las ik.... hopelijk heeft Maja er niet veel last van...

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Nou nog even zelf up daten....

Hier een meisje dat heerlijk vrolijk is. Wat ik fijn vind is dat ik steeds meer hoe goed je je eigen kleine al kent in eigenlijk best korte tijd...
    Hier begint de kwijl en bijt periode... wel ligt wat voelbaar maar zal nog even duren voor er echt een tandje zal komen..
    Verdrr nog steeds bv en roos is sinds een maand je wat fruit aan het eten...

Druk aan het solliciteren. Maandag gesprek voor gastoyder gehad. Alleen moet ik dan 4 kids incl roos hebben wil ik op 15 € bruto uitkomen.p per uur. Dus dat zag ik niet zo zitten.
    Maandag weer een gesprek. Dit keer voor de 'halllo' jumbo. Allemaal prima voor mij. Tijdelijk o, uit de WW te kunnen en movht het niet bevallen kan ik gewoon doorsolliciteren.

Ook ivo's,moeder had drie weken terug pittig nieuws. Chemo slaat niet meer aan. Do wilde doorgaan met de kuren maar toen ze vorige week meer bijverschijnselen kreeg waaronder haar verlies is ze toch gestopt met de kuur. Nu deze week alleen wel een extra uitzaaiing gevonden dus is wel allemaal sneller aan het aflopen.

Zelf wel erg down door het nieuws. En dan niet alleen om mijn sm maar misschien meer om het feit dat ik weer een dierbaar iemnd ga verliezen en dan ik gewoon weet dat ik dan heel erg terug denk aan de tijd met mijn pa...en dan komen de feestdagen, pap zijn verjaardag, mijn verjaardag en zijn sterfdag weer aan...pffff ach hoort erbij maar nu met roos mis ik hem weer extra...maar dat zullen wel meer van ons herkennen...

Fijne avond meiden

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Krisje dat is zeker heftig nieuws. En het is nu al zo'n tijd waarbij je inderdaad zo vaak op de feiten wordt gedrukt dat je vader er niet meer is. Hopelijk mag je toch nog lang genieten van je schoonmoeder. En ik hoop ook dat je snel een baan vindt.

Smits ja hoor zeker wel geklust. En jij je afspraak bij de vk niet vergeten zo te lezen. Heel erg goed!!!

Jojo ik bedacht me net dat toen ik op het forum kwam jij druk aan het bevallen was. Een paar dagen later hield ik een positieve test in mijn handen. Zou dat deze keer weer zo zijn. Jij bevallen en ik een posi test. Dat zou wel grappig zijn.

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: wat een ellendig nieuws van je schoonmama. Heel naar dat het een aflopend iets is. Verdrietig hoor. Hoe is Ivo eronder? heel begrijpelijk dat het je zo aanvliegt. En dat je je papa zo mist. Ik herken het gevoel zo. Gewoon de kleine dingetjes van je grootste trots kunnen delen met je vader. Bah, niet leuk hoor. Dikke knuffel voor jou!
    Hoe was je gesprek bij de Jumbo? zou fijn zijn als je gewoon weer ergens aan de bak kan en uit de WW.

Jojo: 39 weken behaald zo te lezen. Hou je het nog uit?

Loes: vandaag je NOD?? ga je testen of wacht je nog af?

Smits: hoe was de screening? Vergeet je steeds te antwoorden op mijn vraag of jullie het geslacht willen weten of negeer je het bewust ;) ?

Hier de klusdagen ook weer achter de rug. Dus we stappen weer op het wachtbankje. Weer twee dagen die rot buikpijn gehad. Vorige maand was het bijna twee weken dus ik ga ervan uit dat het gewoon ontpillen is en nu minder gaat worden.

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super balen dat je steeds zo'n buikpijn hebt. Is het deze ronde niet gewoon van de eisprong? Ik hoop dat je snel van de pijn af bent.
    Ik ga uit van een cyclus van 29 dagen en dan zou vrijdag mijn NOD zijn. Ik ga, als ik niet eerder ongesteld ben, zondag testen.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: ik heb gelukkig maar twee dagen de pijn gehad deze keer. Dat zou mogelijk ijn eisprong geweest kunnen zijn. Gelukkig dus niet net als vorige maand twee weken pijn!! Spannend nog even afwachten tot vrijdag!

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh spannend Super. Heb je rond die dagen ook geklust? Hopelijk is het raak voor je.

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jazeker loes, weer aan de klus geweest. Alleen iets minder fanatiek ;) als het deze ronde mag lukken dan ben ik 12 aug uitgerekend. Hmmm.......dan zijnze wel erg dicht bij elkaar jarig. Maar wilde ook de ronde niet overslaan. Ben zuinig op mijn eitjes. En de natuur laat zich niet dwingen dus we zien het wel. Je traktatie is goed gelukt!!

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja, nogmaals gefeiciteerd met Sam!!

Deel Deze Pagina