Super80 Jammer trouwens dat je "stoppen met roken" poging mislukt is. Ga je het weer opnieuw proberen of niet? Ik weet dat het ontzettend moeilijk is maar ik zou haast zeggen dat als ik het kan jij het zeker moet kunnen. Ik stond ermee op en ging ermee naar bed (bij wijze van dan he haha), rookte echt overal heel de dag door zo ongeveer. Had ook eerlijk gezegd nooit van mezelf verwacht dat ik dit kon, zeker niet zonder hulpmiddelen. Maar ja, het lukt me toch.
@ Super..wat heerlijk dat Nick van zijn eczeem af is. Nu maar hopen dat dit zo blijft door zijn nieuwe voeding. Genieten geblazen he als ze zo lekker vrolijk zijn. @ Julesz..yep dat was ik met mijn voorspellingen, had gewoon zo voorgevoel. Bietje haar man heeft ook een nieuw motto..zeg maar nee dan krijg je er twee, hahaha.. @ Gelukkig..je bent een toppertje..al 12 dagen rookvrij. Heb je het moeilijk of begint het al te wennen? Wat een tijd houd je over he als je niet meer rookt. Als ik genoeg ben afvallen dan wil ik ook weer een poging wagen.. Ja hier dus alweer flink aan de lijn. Nu inmiddels 14 kilo met dit dieet..nog 15 te gaan, pff. We hebben wel besloten om eind februari te gaan afbouwen en opbouwen, we zijn het zat. Hopelijk raak ik er nog 10 kwijt in de aankomende weken... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik word gewoon tante van een tweeling, hahhaa...
" nou Lynn raad eens, mama heeft vandaag een echo gehad! Lynn: een tweeling? ja, een tweeling. Lynn: whaaaaaaaaa dat hou ik echt niet vol om het niet te vertellen, hoe lang moet ik nog wachten? Dit is zo leuk, ik wil het vertellen' Leuk hoor, heb nu gezegd dat als de tien weken echo goed is ze wel iets mag zeggen. Gelukkig, hou vol hè! 12 dagen, moet je eens nagaan hoeveel je al bespaard hebt haha, dat werkte bij mij altijd goed. Ja Jules ongelooflijk hè, kreeg je sms two times trouwens! Hihi
Zo al 14 kilo kwijt, knap hoor. Nog 15 te gaan dus, succes ermee! Ik vind het nog altijd moeilijk hoor, mis die k*tpeuken wel hoor. Maar aan de andere kant voel ik me nu al een stuk beter, heb meer lucht, stink niet meer naar de rook, houd een hoop geld in me zak. En in huis ruikt alles heerlijk. Dus ben echt van plan nooit meer te gaan roken hahah. Ik snap dat je helemaal happy bent van dit geweldige nieuws van je zus. Ben ook wel benieuwd hoe je kids hierop reageren Bietje?
Haha..Bietje geweldig..en Lynn vindt het al zo lang duren, maar de echo is al over twee en halve week, dat gaat haar zeker lukken... Gelukkig, elke dag ga je ze minder missen over een paar dagen komt een dag dat je er niet eens aan gedacht hebt..Zeg ik dan he als roker, haha
Ja ga ik ook wel vanuit hoor, gaat ze redden. Heb me nu ook aangesloten bij een tweeling topic, hoop daar een stukje ervaring en deskundigheid te halen. Pffff was het maar vast 2 feb
Bieieie dat meen je niet!!! Wat gaaaaf zeg hahahaha! Wat een geweldig motto! ZEG MAAR NEE DAN KRIJG JE ER 2!!! Wel nog ff spannend dus of ze allebei een eigen vruchtzak hebben idd. OH joh jullie verdienen dit zo! Echt wel dat Jona hier een handje geholpen heeft! Reageer later op de rest hoor, maar wil ff de Voice kijken en ik ben zo moe!
Wat een super nieuws zo voor het weekend. Zo gaaf een tweeling. Jeetje Bi je wordt gewoon een tweeling mama, hoe vet cool is dat (om maar even in de taal te blijven van je zoon en dochter). Je had een echo toch ni et verwacht vandaag?? haha ik vloog volgens mij een beter de lucht in na het lezen van het smsje. Vriendin die hiier was lag helemaal dubbel en baalt als een stekker dat ze deze reactie niet op video heeft. Morgen reageer ik verder. Truste en sab jij word een tweeling tante, whaaaaaaaaaa
bietje: jou had ik via de sms als laten weten dat ik het super vind. Wauw, wat gaaf en wat leuk de reactie van Lynn! Sab: jij ook gefeliciteerd! Wat gaaf zeg, tweelingtante! Ben rond deze tijd in mijn cyclus nooit zo actief merkt ik. Ben dan ook niet zo bezig met het zwanger worden. Betekent trouwens niet dat ik jullie vergeet hoor! Dinsdag heb ik het hsg onderzoek, erg spannend vind ik zelf. Hoop zo dat alles goed is. Nog even voor Kris: wat verschrikkelijk moeilijk om tegen zulke dingen aan te lopen als het tel. abonnement. Dat rouwen komt wel een keer, je blijkt ook dit gewoon weer op jouw manier te doen. Komt goed. Heel veel sterkte. Ik lees mee en als ik nieuws heb laat ik het natuurlijk weten! Fijn weekend!
Haha..Smits geweldig he..Ik zat op mijn werk toen Bietje belde..nou daar zit je dan te stuiteren zonder dat je kunt vertellen wat er aan de hand is... Wow he gewoon een tweeling, vind het zo bijzonder. 1 baby die kan groeien in je buik is al zo speciaal en dan wonen er bij Bietje twee...ongelovelijk... Mutz spannend dinsdag, hopelijk valt het mee en kun je na het onderzoek ook snel vertellen dat je posi getest hebt...Succes alvast voor dinsdag... Mirza is hier zijn uitslaapritme weer vergeten hoor, beetje jammer, maar verder is het zo'n schatje dat je dat al snel weer vergeet...
Oké ik heb een hoop gelezen en ook weer veel vergeten, maar 1 ding of moet ik zeggen 2 dingen natuurlijk niet. Bietje een tweeling!!!! Geweldig!!!!!!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen, iedereen stuitert rond en ik ook. Echt heel bijzonder onze eerste forumtweeling. Ben je nu trouwens al wat minder misselijk? En Sab jij straks natuurlijk tante van 2 kleine boefjes of (b)engeltejes. Trouwens ik vind het heel knap van je dat je al 14 kg bent afgevallen en toch nog door wilt gaan voor nog eens 15 kg. Ik zou het niet kunnen. Petje af hoor. Gelukkig ook voor jou petje af. Al 12 dagen (vandaag dus 13 dagen) gestopt met roken. Goed hoor, je kunt het meid. En ik hoop ook voor je dat het deze ronde raak is. Ben je gestresst door het stoppen met roken of valt het mee? Mutzie dinsdag een spannend onderzoek voor jou, hopelijk is alles goed. Krisje tja wat te zeggen. Verwerking komt zoals het bij jou past, en dat is op dit moment nog niet rouwen. Maar zoals de rest ook al zegt, als je straks meer rust krijgt komt het rouwen vanzelf. JIj doet het gewoon op jouw manier, daar is geen regel voor. Trouwens wel belachelijk van zo'n kpn. Iedereen zou uit respect voor jou zijn abbo bij kpn per direct moeten opzeggen. Eens kijken wat ze dan zeggen Oh nee, dat mag natuurlijk niet.... Stom bureaucratisch land! Julesz en Manon lekker aan het zwangeren. Alles goed met jullie?? Super wat fijn dat de zalfjes werken bij Nick. Gelukkig maar. 1979 voor jou dus weer op het wachtbankje. De duimen draaien voor je. Naat hoe gaat het bij jullie? Al een tijdje niets meer van je gehoord. Jojo hoe is het met de billetjes van Charlie? Zijn ze weer aan het helen. Ik bedacht me opeens, misschien zijn het wel gewoon de luiers die je gebruikt. Soms kunnen kindjes niet zo goed tegen een bepaals merk en dat kan in de loop van de tijd veranderen. Maar waarschijnlijk heb je al eens geswitcht van luiermerk. Smits bij jullie alles goed? Euhm volgens mij niemand vergeten. Hier alles goed met Sam. A.s. dinsdag krijgt ze haar eerste prikjes ik ben benieuwd. Afgelopen woensdag zijn we op nacontrole geweest. Het was alleen maar kletsen over de bevalling en hoe het nu gaat en verder hebben ze de bloeddruk gecontroleerd. Dus dat viel goed mee. Eigenlijk verder weinig nieuws. Alles gaat zijn gangetje. Sam slaapt nog steeds goed door, dus wij hebben niets te klagen.
Ga aan je denken mutz dinsdag, en let op daarna is het gewoon raak en sluit jij je aan bij november of december mama's op dit forum!!!
Niet veel tijd, reageer later op derest. Maar ik moet even op het nieuws reageren........... Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het zijn er twee!!! Wat een mooi nieuws Bi. We duimen en tellen snel af naar de volgende echo. Wow twee ukjes stuiter de stuiter
Bietje, wat een gaaf nieuws!!!!!!! Een tweeling!!!!!!!! En nog een een-eiige ook!!!!! Hoop zo dat 't de komende weken goed blijft gaan! En Kris, wat een belachelijke reactie van KPN! Dan zou je ze toch.... Met mij alles goed hoor! Ik zit inmiddels op CD26. Volgende week de uitslag van de progesteronwaarde. Nog een weekje en dan kan ik testen (ik ga voor 't gemak maar uit van een cyclus van voor de zwangerschap en die was zo'n 31 dagen). Qua stemming overheerst 't posi gevoel, en da's heel belangrijk! Xxx
Inderdaad 1979, positief blijven. Lijkt me wel heel moeilijk hoor, maar het gaat goed komen. De duimen gaan hier weer de rondte in voor je..
Mutzie Succes dinsdag met het HSG onderzoek. Het is best grappig omdat je direct zelf mee kunt kijken op een scherm. Je ziet dan dus letterlijk de vloeistof door je eileiders lopen (als die tenminste niet verstopt zitten, maar we gaan van het positieve uit)!!! Qua pijn vond ik het best meevallen, op het moment dat ik dacht "nu doet het echt pijn" was het voorbij. Ze vertelde me wel in het ziekenhuis dat je na dit onderzoek meer kans hebt op een zwangerschap. Jammer genoeg geld dit niet voor mij. Laat je dinsdag weten hoe het is gegaan? Heb je eigenlijk pijnstilling voorgeschreven gekregen of iig. advies erover? Zoniet, ik zou wel wat innemen vooraf. Kris Kom je de dagen nog een beetje door? Je bent vast veel bij je moeder. Woont je broer(tje) nog thuis? Hoop dat je veel steun krijgt om je heen, dat verzacht de pijn toch iets. 1979 Hoe bedoel je dat het positief voeld? Heb je kwaatjes of bedoel je dat je gewoon goed/positief in je vel zit? Ben iig. weer benieuwd wat je deze ronde weer brengt. Loestig Succes dinsdag met de eerste prikjes. Lijkt me toch spannend. Denk dat ik later zo'n moeder wordt die mee gaat huilen met me kind hahah. Iemand vroeg of ik stress heb door het niet roken...Tja, wat zal ik zegen. Heb me slechte momenten. Kan soms ineens bijna huilen om niks. Denk nog erg vaak aan een sigaret. Vooral tegen me vriend ben ik erg snel geirriteerd en chagerijnig. Dus of dit voordelig is om zwanger te worden, ben bang van niet. Maar dit is gewoon ff een fase/afkick periode waar ik doorheen moet. Heb volgensmij giser/vandaag ergens me eisprong gehad. Ga dus ook weer naar de wachtbank. Verder ben ik sportief bezig...ben gaan hardlopen met me zusje, we willen dit blijven doen. Ben bezig met een sollicitatiebrief te schrijven, ga solliciteren binnen de organisatie waar ik al 12 jaar werkzaam ben. Maar dit is een heel nieuw kdv, lijkt me super om daar te gaan werken. En het is 5 min. lopend bij me huis vandaan.
JAJAJAJAJA hij slaapt met 1 handje uit de puckababy en eczeemvrij Vanmorgen vroeg weer bij de HA geweest en even gepraat over de czeem, onder controle dus. Nog 5 tubes speciale vaseline voorgeschreven gekregen. Voor de pepti moet ik nu gaan provoceren. Als hij dan sterk gaat reageren op de omneo die ik hem dan weer geef mag ik bellen en schrijft zij een machteging uit voor een vergoeding van de pepti. Meiden wat zal ik doen?? serieus provoceren (vind het zo vervelend nu het net zo lekker gaat) of woensdag gewoon bellen (zonder provocatie) en de eerder symptomen benoemen.... Voelt ook weer niet helemaal goed. Kris: meis wat een zware dagen heb jij zeg. Kan me zo goed indenken dat het rouwen er even bij inschiet nu. Maar dat komt echt wel. Je hoofd is nu veel te vol van alle indrukken. Mutz: succes morgen! Hoop dat het mee gaat vallen voor je. Bietje: hoe gaat het bij jullie? Vand e schrik bekomen? Zag gisteravond dat mijn smsje van vrijdag werd afgeleverd.... heb je hem ook pas gister gehad? Nog steeds ziek? Sab: hoe is het bij jou? Jij krjgt het straks druk als tweelingtante Gelukkig: WOW jij gaat echt goed met stoppen met roken. En dat chagerijnoge herken ik wel hoor. Volhouden hoor je doet het zooooo goed. Kan ik niet zeggen . Nou ja komt wel weer. Smits: al een nieuwe kapstok? Hoe gaat het eigenlijk op je werk, met die fijne collega die jouw werk inpikte? Manon: nog gespuugt van vreemde geurtjes? 1979: weer op het wachtbankje.....knap hoor dat je zo positief blijft. Jojo: hoest met Charlie? en met jou natuurlijk...
Oh Loes jou helemaal vergeten, solly.... morgen de eerste prikjes voor Sam. Zielig!!!! Ik vond het niet zo leuk. Gelukkig reageerde Nick er niet op (wel op het moment van prikken natuurlijk maar hij werd er niet ziek van) Hopelijk gaat het bij Sam ook zo makkelijk! En heerlijk dat Sam nog zo goed doorslaapt. Nick nog steeds niet zo goed maar al een stul beter dan eerst. En ben al aardig gewent aan max. 5 uur slaap.