Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon spannend weer. Staar je maar niet blind op de symptomen, want zoals je zelf al zegt iedere zwangerschap is anders. Stel dat je niets voelt, ga je misschien meteen denken dat het mis is en wie weet is het harstikke raak. En je bent toch ook nog nooit zwanger geweest van een tweeling, is het wel ;). Wie weet voelt dat wel weer anders. Haha. Ik hoop voor je dat het raak is. Stel je voor dat het bij Super en mij ook raak is deze ronde, dan mogen we straks vechten wie het eerste zal bevallen. Haha.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Haha dat zou wat zijn! Wel super hoor dan! Maar dan beval ik het eerst want ik heb een tweeling:D;)....
    Bietje had het daardoor toen ook van mij gewonnen...met 1 dag whahaha...

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: wat spannend weer zeg!! Worden weer twee lange weken.....pfff al die onzekerheid. Niks voelen kan ook een goed teken zijn he?!

Loes: jouw nod komt er weer aan zeker? Hier op.zoek naar mijn ei. Met behulp can ovu testen. Hmm hij komt eraan volgens mij. Kijken of de testen helpen. Verder ben ik al dagen ontzetten moe. Snap er niks van. Zal wel door de tijd van het jaar komen ofzo!

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super ik heb volgens de test vandaag of morgen mijn ei, dus ongi is nog ver weg. Mijn vorige cyclus was erg lang. Dus nu zitten we bijna gelijk met de eisprong. Spannend!

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...dat wordt klussen voor jullie!! Dus Sam dit weekend naar oma en jullie de gordijnen dicht en een weekendje thuis:D

Super...spannend is het zeker! ik ben helemaal terug gekomen van niets voelen! Of ik ga ziek worden of ik ben zwanger...ik voel me vreselijk...en weet nog goed dat ik dat met Tessa ook voelde rond deze tijd. Wat heb ik nu: gisteren al heel slecht geslapen en was licht misselijk en lichte hoofdpijn de hele dag. Vandaag om 5 uur wakker geworden, misselijk, hoofdpijn, voel blosjes op mijn wangen, zure oprispingen en licht in mijn hoofd...tegen het duizelige aan. Precies wat ik toen ook allemaal had! Zelfs nu ik gegeten heb ben ik nog misselijk dus nu hoop ik dat het niet een gewoon verkoudheidje wordt want Tessa was ook flink verkouden...moet ik wel erbij vermelden dat ik normaal bij een verkoudheid nooit dizzy ben dus goed teken:(....
    Oh ja..en zomaar zonder iets ervoor te doen een dikke kilo afgevallen:).

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Spannende tijden weer hier! Wachtend op een ei of misschien wel op een positieve test! Succes allemaal!

Jij weet jezelf ook wel elke keer weer gek te maken hè Manon? Al die symptomen en statistieken! Misschien moet je voor de grap eens alles los laten en twee weekjes wachten. Want je weet zelf maar al te goed dat je nu zwanger kan zijn en dat dat morgen weer heel anders kan zijn. Lijken me zware twee weken zo en dan heb ik het nog niet eens over de daarop volgende 8 weken en dan 6 maanden. Hebben we toch helaas genoeg voorbeelden van hier in deze topic.
    Hoe dan, hoop ik natuurlijk van harte dat je zwanger bent en ook mag blijven.
    Maare...zwanger worden, zijn en bevallen is toch geen wedstrijdje hè? ;)

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #4807 manon31, 14 dec 2012
    Laatst bewerkt: 14 dec 2012
    Mutzie...ik weet als geen ander dat de kans op misgaan groter is dan de kans op zwanger worden. Maar wees maar niet bang hoor, ik was alleen vanmorgen iets overenthousiast:)->) door al die symptomen die goede herinneringen boven brachten:D. Ik ben er gek genoeg deze keer verder vrij luchtig onder, ik denk dat dat komt doordat ik deze keer niet onder de hormonen zit gespoten. Mijn ma is pas ziek geweest en mijn zusje is ziek dus ik kan hier makkelijk iets van mee hebben gepakt wat ik ook al aangaf. Maar feit blijft dat ik anders zwanger raak dan jullie en ik dus echt weet dat ik nu 2 bevruchte embryo's in mijn buik heb. Geloof me...dan ga je vanzelf iets anders denken...Ik weet dat er bij jullie zijn die ook hebben ondervonden dat een kindje krijgen niet bepaald vanzelf gaat maar als je deze symptomen ineens hebt na een TP als je weet dat je hierna nog maar 2 kansen hebt om uberhaupt ooit nog zwanger te kunnen worden dan zou je misschien zelf ook overenthousiant worden. Maaarrrr ondanks dat ik ga pas de dag na mijn NOD testen of ze ook zijn blijven zitten...goed he!:)

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh Manon...leef zo met je mee.

Hier wordt morgen begonnen met schilderen. Een vriend van ons is schilder en komt het zwart doen. We willen echt heel het huis laten doen, wordt dus ff tijdje afzien. Daarna kan de grote schoonmaak gaan beginnen in huis en kan de babykamer komen. Per 4 feb. gaat me verlof in en kan ik hopelijk heerlijk gaan genieten. Nog 7 weken werken.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: wat doet een lange cyclus heb je deze keer zeg! Pff ook niet leuk. Wel leuk dat we nu gelijk lopen. Ik kan vanaf de 28ste testen. Jij ook ongeveer toch dan? Hier de eisprong achter de rug dus we wachten het wel weer af. Wel weer erg last van gehad deze ronde. Buikpijn, misselijk bleeeehhh niet fijn zeg. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen haha!!

Manon: hoe gaat het nu? Nog ziek geworden? Ik begrijp dat het voor jou misschien anders zwanger worden is en dat je twee bevruchte eitjes in je lichaam hebt. Maar moeten deze niet eerst innestelen ook? correct me if i'm wrong maar dat duurt toch ook nog een dag of 5 a 7 en dan neemt de hcg toe. Maar misschien gaat het bij jou wel anders hoor. Ik weet alleen wel dat het idee van het misschien zwanger zijn gekke dingen met een lijf en het verstand doet. Je voelt van alles!! Hoop voor jou dat het deze keer raak is want er hangt natuurlijk veel vanaf. Ga je pas een dag na je nod testen? knap!! Ik zeg nu de 28ste (is nod) en misschien 1 dag ervoor....ligt er een beetje aan.

Mutz: leuk hoor het tshirt van Milan!!! leuk te zien op fb. Hoe voel je je verder? al een nieuw kdv rond? of heb ik niet goed meegelezen.........

Smits: hoe gaat het met Tim? snapt hij al dat hij een broertje of zusje gaat krijgen. Wat goed dat de bacterie weg is!! Lijkt me een stuk rustiger gevoel.

Kris: hoe was het vandaag?

Jojo: even een dikke dikke dikke knuffel voor jou!

Pffff jeetje heb gewoon geen idee wat er is gezegd de laatste week. Laatste week nogal moe, misselijk en lamlendig geweest. Bah! gek virusje te pakken denk ik. Verder is mijn loeve ventje weer terug! wat een heerlijke gezellige dagen hebben we weer. Echt zo fijn. En ja hoor meneer praat opeens de oren van mijn kop...gevoellig binkie is toch altijd gefrustereerd tijdens het ontwikkelen.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #4810 manon31, 16 dec 2012
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
    Super...bij mij werkt het eigenlijk hetzelfde alleen verwar je mijn terugplaatsing met een bevruchting. Mijn cryo's waren al 4 dagen oud dus nestelen vrijwel direct na de terugplaatsing in, afhankelijk van hoevaak ze zichzelf al gedeeld hebben. Je moet dus nagaan dat bij mij een TP niet is als de dag van een bevruchting maar al meer dan een halve week verder, de bevruchting was immers al geweest voor ze werden ingevroren. Ik kan dus ongeveer vanaf 2 a 3 dagen na de TP al HCG aanmaken. Bij Tessa was dat ook zo en de testen van toen bewezen dat.
    Ik ben toch voorzichtig blij met deze symptomen want ik heb ze nog steeds en het wordt ook erger, vooral de misselijkheid..dus nu weet ik niet of ik mijn NOD datum wel kan volhouden hoor...2 daagjes eerder mag toch ook wel;) dan zou ik dinsdag al kunnen testen!

Is de 28e jouw NOD? Spannend!!! Ik hoop dat we samen met Loestig zwanger zijn geworden deze maand!

Loestig...nog aan klussen toe gekomen dit weekend?:D

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Even kort reageren. Zit op mijn tel dus gaat altijd wat lastiger.

Gelukkig leuk om te gaan schilderen en dan snel het kamertje inrichten.

Manon en Super wat spannend allemaal. Manon ik hoop voor jou een positieve test ergens volgende week. Super Jij natuurlijk ook op de 28e. Ik kan zelf denk ik de 27e testen. Zou toch wel héél gaaf zijn als we tegelijk een posi test hebben. Dit keer in ieder geval op de juiste dagen geklutst.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik kon mij niet inhouden doordat ik gewoon met elk deel van mijn lichaam voel dat het raak is en zie hier! Nu moet mijn kleine eskimo alleen nog 8 weken en 3 dagen blijven zitten voordat ik echt goed opgelucht ben! Maar dit is een goed begin, toch?:D
    PC170211.jpg

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gefeliciteerd manon!! Wauw mooie streep :) geniet ervan. Mooie kerstdagen voor jullie!

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Manon die is echt heel erg duidelijk. Gefeliciteerd!!!!

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...ik hoop dat het idd een mooie kerst zal worden. Als de streep zo blijft, (vandaag nog een keer getest en hij is donkerder geworden!) gaan we het met de kerst aan onze naaste familie vertellen. Mijn ouders en schoonouders weten het doordat ze weten dat we met de IVF bezig waren(Tes had opvang nodig tijdens die dagen haha) maar verder weten onze oma's en onze zusjes nog niks. Leuk om met de kerst te vertellen. Ik heb een T-shirtje besteld voor Tes met de tekst: Hoera ik word grote zus. We maken een foto en geven dan aan iedereen een lijstje met deze foto erin. Kijken bij wie het kwartje het eerst valt.:)
    Jammer dat jij het niet al voor de kerst weet...maar aan de andere kant...als het mis is misschien maar beter voor de kerstsfeer. Ik hoop dat je iig zwanger het nieuwe jaar in zal gaan! Loestig..jij ook hoor!

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    #4816 super80, 19 dec 2012
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
    Manon: spannend hoor allemaal! Ik wacht de kerst rustig af. We zien het wel. Leuk om het weer aan mensen te vertellen! Als ik zwanger mag worden wacht ik de eerste echo af.

Loes: hoe voel je je? Nog een weekje wachten.

Jojo: voor jou een dikke vette knuffel. Wat vedrietig dat dean nog niet lekker gaat. Hopelijk vandaag duidelijkheid!!

Mutz: hoe voel jij je? Komt er al een buikje?

Verder nog mensen actief hier?

Hier alles lekker. Nog 4 dg op mijjn huidige plekje werken. Spannend hoor, ik heb er zin in. Kris: jij nog wat gehoord van de jumbo?

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Zo uhhhh excuse me...ben er nog...maar niet heel actief...damn

manon al gesproken...blijven duimen hoor...

Mutz ook al gesproken deze week...:)

Super je laatste werkweekjes voor je naar je nieuwe baan gaat... jeahh... en ook hier hoop ik..

Loestig voor jou ook snel een + test gewenst hoor :D

Jojo al gesproken gisteren..:( hopelijk gaat het snel beter hoor..

De zusjes zijn.stil... is er al een nieuwe date gepland eigenlijk??

En gelukkig aan.het zwanger zijn en verbouwen...waarom willen wij vrouwen altijd verhuizen of verbouwen tijdens onze t zwangerschap of er net voor ;)

Uhhhh hopelijk niemand vergeten..

Hier drukke weken gehad...ben aangenomen trouwens en begin per 1-2..dus nog ruim 1,5 maand bij roos thuis :)
    Zondag is roos gedoopt...ze deed het zo goed en was ook de knapste dopeling :p
    zaterdag nk van mijn majorette lln..super resultaten maar tja was wel een deuk weekend zo..
    Verder nog steeds erg moe...of dat nu komt door de bv het slechter slapen of korter slapen..geen idee.. is alleen voor ivo soms zo vervelend... ben niet altijd erg vrolijk na een dag roostijd :s
    en vrijdag ia onze uk gewoon al zes maanden...tijd vliegt zeg...zucht sentimentele mama steekt de kop op

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jaaaaaaaaaaaa ik ben er nog hoor. Alleen niet zo actief in het reageren. Kijk wel elke dag of er iets gepost is.

Verder blijf ik natuurlijk op de hoogte door facebook en whats app.

Oh manon wat ontzettend spannend weer zeg. Ik ga heel hard voor je duimen. Heb alleen even gemist wanneer je NOD is.

Kris..duuuuhhhh gek he dat je moe bent, je hebt net een kleintje oke ze is alweer bijna 6 maanden, maar kom op je hele leven staat op zijn kop. Buiten dat heb je de laatste paar jaar ook het een en ander meegemaakt wat ook niet in je koude kleren gaat zitten. En volgens mij snapt Ivo dat allemaal wel hoor, zo niet pech voor hem, hihi...
    Prachtige jurk had Roos trouwens aan voor haar doop.

Gelukkig, natuurlijk ga jij even lekker verbouwen, haha..Wat Kris al zegt wat is dat toch met die zwangere mutsen, haha. Hier tijdens mijn laatste zwangerschap ook het hele hok op zijn kop, haha. Voel je je verder goed? Hebben jullie al een naam voor de kleine meid?

Super..jeetje nog maar vier dagen, wat is dat hard gegaan zeg. Heb je tussendoor nog even lekker vrij om je voor te bereiden of is het in een keer doorstomen?? Hoe is het met Nick weer helemaal opgeknapt?

Smits, hoe is het bij jou? Jij bent ook een beetje stilletjes de laatste tijd? Waarschijnlijk ook druk en moe. Hoe gaat het met jullie grote man? En weet je al wat er in je buikje zit?

Loes, ook weer in de wachtweken. Vond ik toch altijd wel erg spannend hoor en zoooooooooo lang duren, hihi. Hopelijk is het snel raak bij jullie.

Mutz, hoe gaat het in het verre zeeland?? En met mijn stoere binkie? Wanneer ging hij nou naar de nieuwe opvang?

Jojo..spreek jou regelmatig via WA. Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie en de kleine man. Ik zie je zondag, gezellig.

Naat...Keano weer helemaal hersteld van zijn operatie?

Volgens mij heb ik iedereen weer gehad..anders sorry niets persoonlijks.

Hier gaat alles zijn gangetje. Mirza is al vier weken af en aan niet lekker, maar het heerst hier behoorlijk en hij wisselt het aardig af met zijn tweeling nichtjes. Vandaag laatste dagje antibiotica kuur voor zijn oorontsteking, maar nu hoest hij weer de longen uit zijn lijf.
    Maja doet het super, is lekker aan het tijgeren, alleen slapen is niet zo haar ding, maar daar zijn allebei mijn kinderen niet zo heel goed in. Ach als ze 18 zijn zullen ze wel een keer gaan uitslapen en doorslapen toch, haha.

Ga ik nu ff dit bericht posten en een foto zoeken om te spammen.

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
  20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sab: wat een mooie foto!!!!!!!!!!! wauw wat schattig, echt broer en zus. Heerlijk dat Maja het zo goed doet hoor. Jammer van het korte slapen! En wat balen dat Mirza zo loopt te kwakkelen zeg. Oorontsteking en nu weer zo hoesten. Hopen dat het snel weer beter gaat. Met Nick gaat het lekker. Eindelijk weer even echt genieten van hem. Want o wat wild eik hem soms graag achter het behang plakken haha. Maar nu gaat hij dus weer meer praten. Erg schattig als ik hem hoor zeggen: "mama lief" Hij is gewoon echt gevoellig in zijn ontwikkelingsfases.
    Ik werk deze week morgen nog, dan maandag en donderdag en dan de 31ste de laatste dag. Dan begin ik 3 januari dus stroom lekker door zeg maar. Zal wel weer even wennen zijn de onregelmatigheid.

Kris: wat een schatje zeg is Roos in die jurk (en zonder die jurk natuurlijk ook). Wat Sab zegt ben ik het mee eens. Niet gek hoor die vermoeidheid. Volgens mij was ik het eerste jaar chronisch moe en nu nog regelmatig. Maar met wat je allemaal op je bordje hebt gehad is dat ook niet gek. Dat vreet energie joh! Ivo begrijpt het vast hoor. Is hij niet moe? Hoe gaat het met je schoonma?

Iemand nog tips voor het volgende:
    Nick pulkt en plukt al vanaf baby zijnde aan zijn haar. Ook bij de jeuk van de kma was dit zijn ontspanning. Geen probleem dacht ik zo............nu ben ik naar de kapper geweest voor een wat korter kapsel en jeetje dat was schrikken....aan de voorkant heeft hij bijna geen haar meer!!! Kaal of afgebroken plukjes.........(heb ik dat?) nu zeg ik dus steeds dat hij niet aan zijn haar moet zitten (anders word je net zo kaal als opa) alleen heb ik niet het idee dat het minder wordt. En 's nachts ben ik er natuurlijk niet bij. Zie niet echt een andere oplossing dan (van het voorjaar) zijn koppie te millimeteren :(
    Iemand nog andere ideeen??

Deel Deze Pagina