Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh Manon...wat goed....wel spannend nu zeg. Dit wondertje blijft vast en zeker lekker doorgroeien in jouw buik. Helemaal gaaf. Hoe voel je je?

Sab...wat een knappe kids heb jij toch. Hoop dat mijn dochtertje straks ook zo'n mooie bos haar heeft. We hebben al een naam.

Jojo... hele dikke knuffel voor jou. Is niet niks om je grootste bezit achter te moeten laten in het zh. Hoop dat er nu snel duidelijkheid komt voor jullie en voor Dean.

Hier wordt druk geverfd. We hebben vanavond roze verf gehaald voor de babykamer. Het wordt allemaal zo leuk. Verder gaat alles goed. Vrijdag weer naar de verloskundige. Voel me meisje vaak schoppen en draaien. Vandaag voor het eerst gevoeld dat ze de hik had. Geniet er volop van.

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Leuk om weer wat te lezen te hebben.

Manon: goed nieuws zeg! Toch niet kunnen wachten, haha! Nu hopen dat jullie kleintje of kleintjes blijven plakken! Spannend hoor. Hoe dan ook, een voorzichtige gefeliciteerd!

Jojo: voor jou een hele dikke knuffel! Pff, wat hebben jullie het pittig. Tis zonde jullie kleine mannetje! Veel sterkte en hopelijk vinden ze snel de oplossing! Kus!

Super: laatste dagen werken op je huidige werkplek, aftellen. Leuk hoor, dat het bijna zo ver is!
    Goed om te horen dat Nick weer je lieve ventje is! Lek dat hij zo lief kletst.
    Jeetje dat van z'n haar is wel even schrikken. Moeilijk wat je er precies aan kan doen. Misschien iets op zijn hoofd als een petje/muts? Al zal hij dat natuurlijk in bed wel afdoen. Lastig!

Sab: wauw wat een prachtige kids heb je toch! Echt leuk zo samen. Die ogen! *smelt*
    Milan heeft ook oorontsteking gehad. Zielig hoor! Hoesten doet hij nu ook, vooral 's nachts. Wat een rot periode voor die kleintjes. Hopen snel weer beter onze mannen!

Gelukkig: ben benieuwd naar het kamertje. Foto posten als het zo ver is hè? En heerlijk het, dat geschop? Genieten hoor.

Loes: aftellen samen met Super. Zou natuurlijk geweldig zijn!

Hier alles goed. Super vroeg of ik al een buikje krijg, maar nee, nog niks te zien! Deze nuchtere Zeeuw maakt zich dan toch weer een beetje zorgen, haha. Niet voor niks is mijn naam Mutz hè? Haha. Verklaar me voor gek, maar ga morgen voor de geslachtsbepalende echo. Belde voor de 15e week (volgende week dus) maar dan zat ze vol, dus zegt ze: "Kom morgen maar even joh, dan kijken we en als ik niks zie kom je later nog een keer terug". Dan zeg ik geen nee, haha. Is zo'n leuk mens! Ben benieuwd of ze het ziet. Natuurlijk laat ik het weten!

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ohhhh mutz spannend!! Veel plezier

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje Super daar zou ik ook van schrikken inderdaad. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen. Misschien het CB bellen voor advies?

Dat is inderdaad lekker doorstomen op je werk, nou ja dan blijf je lekker in t ritme toch, hihi.

Gelukkig: ben benieuwd naar t kamertje en de hik vond ik altijd zo vervelend, haha.

Mutz zal mij benieuwen of ze iets kan zien. Ik zet nog steeds in op een jongetje. En wat betreft je buik, die komt echt wel gek mens. Anders mag je wel iets van mij lenen, haha.

Fijne dag allemaal.

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Vandaag de grote NOD dag dus dat vroeg om een test:
    IMG_0081.jpg

Net een fot van Tes gemaakt voor het lijstje, Ik ga proberen nog een betere te maken mar anders wordt het deze denk ik:
    IMG_0077.jpg

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #4826 manon31, 20 dec 2012
    Laatst bewerkt: 20 dec 2012
    Super...jeetje wat een vreemde situatie...kan me voorstellen dat je dat denkt; heb ik weer. Wat je eraan kan doen?? Weet de kapper geen oplossing? Heeft hij het eerder gezien? en ja wat Sab zegt CB of anders huisarts? Misschien belonen als hij er een tijdje niet aan heeft gezeten? Straffen als hij er wel aan zit(op een strafplekje zitten is dat bij Tes). Tes sloeg zichzelf wel eens en dan trok ik een niet leuk gezicht, schudde nee en zei ik dat mama dat niet leuk vind. Ze keek dan heel beteuterd naar me maar hielp wel op. Nu doet ze het niet meer. Misschien dat een idee? kids reageren op de vreemdste dingen, voor jou een nieuwe taak. Uitzoeken wat bij hem helpt om te stoppen hiermee:(

Mutz...Wat leuk! Heerlijk als ze hier geen probleem van maken he! Hoe laat moet je of weet je al iets? oooooh spannend!...ik denk een meisje voor jullie erbij!

Sab...Wat een mooie foto weer van die twee knapperds! Nu ik weer bezig ben om een mooie foto te krijgen van Tes weet ik hoe lastig het is omdat ze nooit doen wat jij wilt haha. knap hoor om ze er zo leuk op te krijgen samen.

Gelukkig...hihi grappig dat je de hik heb gevoeld. Dat heb ik helaas nog nooit gevoeld. Fijn dat het kamertje zo opschiet, dan zijn jullie er straks helemaal klaar voor en hoef je niet meerr op het laatst de rennen en te vliegen. Lekker rust pakken wetende dat alles in huis is is heerlijk voor jou en je meisje. heb je nog een gevoel erover of ze eerder of later zal komen, of precies op tijd? Ik weet nog dat ik al die tijd het gevoel had dat ze veel te vroeg zou komen en uiteindelijk was ze een week te laat haha...

Kris...Aangenomen! jeeh wat goed. Een hele zorg minder gelukkig. Misschien niet direct de eerste baan die je normaal zou kiezen maar vanuit deze situatie is het vaak beter om te solliciteren voor de baan die je echt aan het hart ligt; Juf.
    Had je mijn sms nog gehad over de 29e of weet je nog geen antwoord?

Smits...hoe is het met je en met Tim?

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon die knalt wel echt. Super gefeliciteerd. Nu mag het echt voluit. Heerlijk! En foto's maken is inderdaad een test op je geduld. Dat valt meestal niet mee. Maar deze is al heel leuk. Wat een grote meid is het al!

Super tja geen ervaring hier met uittrekken van haren. Een vriendin van mij heeft het bij haar dochter ook een paar keer meegemaakt, maar dat was vooral in de auto tijdens het rijden. Maar ze ontdekte soms ook haren in het bed. Van de een op de andere dag hield dat op. Zij had er vooral last van in de zomer (denk van het zweten), maar ja daar zal Nick nu geen last van hebben met dit weer. Geen idee wat je moet doen. Zal toch eens informeren bij de deskundigen, cb of kapper oid. En wat heerlijk dat je bijna kan beginnen op je nieuwe werkplek.

Krisje jij ook een nieuwe baan heerlijk. Inderdaad niet de baan waar je heel je leven blijft zitten, maar je bent weer onder de pannen en bent bezig. Merk dat je dat ook een leukere moeder maakt. Klinkt raar, maar ik merk dat ik op de dagen dat ik werk zoveel mogelijk probeer te halen uit de uren dat ik wel thuis ben. Dan geniet ik nog meer van Sam.

Mutzie en wat wordt het? Ik denk een meisje.

Gelukkig lekker druk bezig met je huisje. Leuk. Straks wel een foto posten hier.

Jojo volg het op facebook. Heftig allemaal. MIjn zus haar kinderen hadden allebei flink last van reflux. Zij zette het hoofdeind van het bedje een beetje hoger, zodat ze niet zo'n last hebben van oprispingen. Maar dat heb je vast al geprobeerd. Hopelijk hebben de artsen snel duidelijkheid voor je. Klinkt mij in ieder geval als voedselgerelateerd in de oren. Maar goed ik ben geen deskundige. Maar wat kan je moederhart breken als je je mannetje daar zo ziet liggen. En je wilt Charlie ook gewoon laten genieten. Niet makkelijk allemaal. Dikke kus

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    En mutz????????? :)

Later uitgebreider, leuk weer wat te lezen!!!!

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    We schreeuwen het nog niet van de daken, dus even binnen de muren van zp houden aangezien we nog niet de mogelijkheid hebben gehad om het mijn schoonouders te vertellen, maar het is wederom een jongen!

Had zelf al het vermoeden, dus niet echt een verrassing. Ben er erg blij mee en Mario ook!

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Trouwens een super test Manon. Gefeliciteerd hoor. Wanneer de eerste echo?

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: wat leuk!!!!! En wat gaaf dat het nu al zo goed te zien is. Heerlijk hoor geniet ervan. En niet druk maken om je buikje hoor, groeit bij iedereen anders. Maar snap je onzekerheid ook wel weer.

Manon: mooie test hoor. Nogmaals gefeliciteerd! En al een leuke foto hoor!

Kris: leuk dat je aan het werk kan!! Lijkt me een fijn vooruitzicht.

Loes: nog bijzonderheden gemerkt? Nog even en dan weten we meer!

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Muztie lekker twee stoere jongens straks bij jou in huis. Heerlijk van gaan genieten.

Super hier nog geen symptomen of zo. Ik dacht in het begin dat het deze ronde raak zou zijn, maar hoe meer de datum van testen in de buurt komt. Hoe harder ik ga twijfelen. Ach we zien het wel eerst de kerstdagen maar eens voorbij laten gaan. En heb jij al enige symptomen? Welke dag ga jij testen?

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...Wat leuk een jongen erbij! Leuk dat je hem ook weer kon zien, blijft zo speciaal die echo's.
    15 januari is onze echo. Vind het wel weer superspannend hoor.Niet alleen of alles in orde zal zijn maar ook de vraag of het er 1 of dat het er misschien wel 2 zijn??

Super... ben je al iets verder met Nick zijn haar? al info ingewonnen?
    Jij trouwens al wat symptomen?

jojo...door Loestig haar reactie weet ik een beetje wat er bij jou speelt...wat naar, vervelend, k.u.t. enz.... Ik hoop dat het snel beter zal gaan. *Knuf*

Loestig...gelukkig lijken de dagen rond kerst en oud en nieuw altijd wat sneller voorbij te gaan....Ik voorspelde dat je voor het nieuwe jaar zwanger bent dus het moet gewoon wel raak zijn;)

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Yeaaahhhh Manon gefeliciteerd, spannend weer he. Kom maar op met die kwaaltjes, hihi.

Mutz al gesproken via de whats app. Als je nou niet weet wat je met je geld moet doen, omdat je geen kleren hoeft te kopen mag je het best op mijn rekening storten hoor, hihi. Maar super leuk weer een kereltje erbij.

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, ja dat zal wel Sab. Heb besloten deze zwangerschap leuke kleding voor mezelf te kopen. Vorige zwangerschap bijna niet gedaan (ook iets met die Zeeuwsheid van me te maken, haha, erg hoor!), maar gister heb ik alvast een paar leuke dingen gekocht. Nog niet echt nodig, maar ach, staat al leuk, dus dragen die handel!

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Zou het Manon? Ik hoop dat je gelijk hebt.

Mutzie jezelf dus helemaal in het nieuw gestoken. Speciaal voor de feestdagen, of gewoon lekker casual?

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: jammer dat je niet echt symptomen hebt, maar ook niks voelen kan wat betekenen natuurlijk!! Ik heb een beetje hetzelfde. Na de vruchtbare periode meteen een gode gevoel. En nu tja.....ik ben af ent toe misselijk (vorige maand ook) heb wat geborrel in mijn buik (vorige keer ook) ben moe (hoort bij de tijd van het jaar). Dus ik weet het nu ook niet zo goed meer. Ik zou vanaf donderdag kunnen testen maar ik ga vrijdag testen. Di/woe kerst do werken dus vrijdag pas tijd. Dat is tevens mijn nod. En jij? je wacht de kerstdagen gewoon af?

Mutz: goed om jezelf lekker te verwennen. Leuk hoor twee stoere ventjes! Lijkt mij ook wel leuk!

Manon: heb het idee dat Nick de ernst van het "je wordt kaal" aardig begrijpt, ik zie hem al minder aan zijn haar zitten en als hij eraan zit laat hij snel weer los. Ik hou het in de gaten e komende weken. 15 Januari jullie eerste echo spannend hoor.

Sab: jij hebt zeker kerstvakantie? wat heerlijk toch al die vakanties!

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Superr...gelukkig dat hij het serieus neemt en dat het al mindert. Voor je het weet heeft hij weer een mooi koppie met haar, tot die tijd kan hij gelukkig een wintermuts op;). En aargh..wat rot dat ongi symptomen zo lijken op zwangerschapssymptomen...nu weet je dus nog niets...ben zo benieuwd of je tot vrijdag gaat volhouden en wat de uitslag zal zijn, ik duim voor je.

Hier toch nog gelukt een betere foto te maken. het zijn er twee geworden dan kunnen ze zelf kiezen welke ze het leukst vinden. Ik heb zwarte en witte fotolijstjes dus daar ook nog keus in, voor ieder wat wils hoop ik dus:). Dit zijn de foto's geworden:
    PC220280.jpg
    PC220282.jpg

Gelukkig...zet je nog een foto hier neer van het kamertje als het af is?

Mutz...heerlijk om daar geld aan uit te geven he. Ik heb dat toenn ook gedaan dus nu hoef ik niets nieuws maar denk niet dat ik mezelf daar aan kan houden hihi...

Loestig...geen symptomen zegt iid ook niets dus spannend hoor de komende dagen ik blijf duimen voor jou...

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon echt super leuke foto's. Deze boodschap gaat niemand over het hoofd zien.

Super fijn dat Nick het lijkt te snappen. Hopelijk zit hij er steeds minder aan. Zou niet goed zijn als hij nu al met de handen in het haar zit. Haha, flauw. Ik ga donderdag of vrijdag testen. Ligt eraan hoe lang ik het vol hou.

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Manon: super leuke foto's zeg. Wat een vrolijk grietje is Tessa zeg.

Loestig: spannend weer op het wachtbankje. Hopelijk is het snel raak voor je en voor super, zou wel weer gaaf zijn. Euh ff tellen 6 meiden tegelijk zwanger.

Deel Deze Pagina