Heel leuke foto's Manon! Goed gelukt! Spannend Loes en Super. Leuk dat jullie tegelijk kunnen testen. Live op zp? Hier casual kleding gekocht, maar leuk genoeg voor de feestdagen (doe ik nooit zo gek ) Eerste dag al gehad aangezien Mario eerste kerst werkt hebben we t vandaag met souders gevierd. Dat hebben we gehad
En ik zou gaan moeten slapen zie ik nu aan de tijd, want madame komt waarschijnlijk wel weer rond vier uur, pff. Waarom maak ik wel van die mooie kindjes maar slapen ze zo ontzettend slecht. Allebei gewoon he, en ik had zulke goed hoop bij Maja, helaas. Vanmorgen wat het ook weer vier uur en ik ben ook nog eens grieperig dus party. Jas lag al met Mirza in ons bed, want die is ook weer eens niet fit. Oke einde klaagzang, haha
Ppppfff sterkte sab.... hier hoor ik roos s nachts niet als ivo thuis is maar die komt alleen even voor een tut... en als ivo in buitenland zit hoor ik het wel Heerlijke foto manon.sms je morgen... Mutz al in kerst sferen.... En super en loestig op naar de + test... Gelukkig kraam pakket binnen zag ik... knuffel voor jojo uhhhh verder blanco...ga maar eens slapen nu...Trusten
Sab: vier uur is toch geen tijd?? Pff vermoeiend hoor. Daar zie ik wel weer het meest tegen op. Helemaal als Nick vandaag dan tot 08:00 uur slaapt!!!!! Maar wel even om 5 uur eruit geweest, hij dromt zo erg de laatste tijd maar slaapt dan wel weer verder gelukkig. En dan ben je ook nog eens niet fit! Bleeehhh niet fijn...sterkte vandaag. Mutz; 1ste kerstdag al gehad! Lekker hoor. Dus dinsdag lekker rustig aan doen. Misschien donderdagavond wel testen!! hihi pijn in de (.)(.) is vandaag erg aanwezig moet ik zeggen!! Manon: leuk die foto's van Tessa. Jojo: hoe gaat het bij jullie thuis? Dikke dikke kus
ff tussendoor....meiden die zwanger zijn...hebben jullie het in het begin ook zo ontzettend koud gehad. Ik lijk het maar niet wamer te kunnen krijgen. Kachel vol aan, trui aan, fleecedekentje...een ander zou hieronder weegsmelten maar ik heb het dan pas gewoon lekker. Ik kan me niet herinneren dat ik dit met Tessa ook had. Bij Tes had ik het juist heel heet. Toen sliep ik in de winter met het raam open zelfs...Moet er nu niet aan denken! Voor wie is dit herkenbaar?
Sab pff hopelijk heb je vannacht toch iets langer kunnen slapen. en anders vannacht misschien. Wat een tijden weer. Daar kun je ook echt niet aan wennen. Manon komende dagen leuk om te gaan vertellen. Hier geen ervaring met kou dus kan er niets van zeggen. Hier nog steeds niet echt symptomen. Af en toe een beetje rugpijn (denk dan dat het weer niet raak zal zijn), maar deze ronde nog geen hoofdpijn gehad en dat heb ik meestal een kleine week voordat ik ongesteld word. Dus je snapt ik kan niet wachten tot het donderdag is. Maar ik hou vol hoor.
Ff snel vanaf mijn werk! Afgelopen nacht super symptomen gekregen.....slapeloze onrustige nacht, buikpijn,misselijk, zere (.)(.), lage rugpijn houdt aan, raar hoofd, gevoel dat ik ziek ga worden. Wordt het toch nog spannend de komende dagen.
Haha manon; dat rare hoofd kan al snel bij mij Sab: ha krijg wel testdrang door hoe ik me voel maar wacht nog even tot donderdag! Of in ieder geval woensdagavond hihi. Vind het nu 3 of 4 dg voor nod nog te vroeg. Maar symptomen zijn goed aanwezig
Oh Super wat spannend. Ben al een beetje blij voor je, maar wacht uiteraard af tot de test van woensdag?? Haha vorige week ging je pas vrijdag testen, is inmiddels al een kleine 2 dagen vervroegd. Hier vind ik het ook spannend worden. Niet zozeer het hebben van symptomen, maar eerder het uitblijven van symptomen. Ik weet nog dat ik bij Sam helemaal geen symptomen had en nu lijken mijn echte ongi symptomen ook nog niet echt op te komen. Dus hopelijk is dat een goed teken. Of mijn lichaam houdt me gigantisch voor de gek.
Spannend weer meiden. Ik mis die spanning van het testen bij mezelf wel hoor haha. Manon...ik heb het nooit koud gehad in me zwangerschap, heb het juist steeds eerder warm. Zo zie je maar dat het bij iedereen anders is. Jojo... hoop zo voor jullie allemaal dat er snel een oplossing wordt gevonden waarom jullie zoon zo veel huild. Sterkte ermee. Hier is het kraampakket binnen en de kraamzorg heeft gebeld voor een huisbezoek. Het gaat nu wel heel echt worden allemaal. Nog 1 dag ( deze week) en 5 weken werken en dan begint me verlof. Ik had bloed laten prikken op me ijzer en vandaag de vk. gebeld maar hoef geen pillen te slikken want was toch goed. Iedereen hele fijne feestdagen...
Spannend!! Ik wil positieve testen zien! Iedereen fijne dagen. Heb er al eentje gehad en kerstavond, nu de tweede nog. Benieuwd hoe jullie t vieren; waar, met wie en hoe.
Mutzie je wenst gaat in vervulling positieve test nummer 1 is een feit. Ik kon niet langer wachten en deed vanmorgen een testje, had ik iets verkeerd gedaan kreeg ik een fout symbool, maar wel 2 streepjes. Nu had ik gehoord dat bij clearblue digitaal 2 strepen niets zeggen. Dus ik nog een 2e test gedaan. nIet meer met ochtendurine, maar wel positief. Normaal moet je 3 minuten wachten voor je het resultaat krijgt. Ik kreeg het al na een halve minuut. Dus echt knallend. Donderdag nog een testje doen, want dat was eigenlijk de dag van het testen. Maar ik maak nu al een vreugdedans. Nu goed uitkijken met wat ik ga eten de komende dagen. Ik begreep namelijk dat morgen carapaccio of gerookte zalm als voorgerecht op het menu staat. HELP!!! dat mag ik nu allebei niet hebben. Hoe weiger ik dit, zonder dat iemand argwaan krijgt.
Jeahhhh gefeliciteerd loestig.. weigeren zonder te merken....Mmmm gaat moeilijk worden denk ik... Fijne dagen allemaal verder
Loes, wat een super mooi kerstcadeau!!!!!!!! Super meid, echt zo goed. Ik zou mij niet te druk maken om het eten. De vrucht is nog niet verbonden met jou en normaal zou je het ook niet weten. Ik heb ook een dag voor nod nog heerlijk genoten van alles wat je niet mag tijdens een zwangerschap. Manon, sorry meid, heb nog niet gereageerd op jou. Gefeliciteerd met deze toch weer snelle zwangerschap. Leuke foto van Tessa. Vind haar zo veranderd. Ik had het overigens ook koud in het begin van mijn zwangerschap. Gelukkig heb ik nu heerlijk warm. Super, wacht je echt met testen........ ? Knap hoor. Ik zou al een testje hebben gedaan. Mutz: nog geslaagd voor cadeau's zondag? Ik heb een winterjas gescoord, helaas geen lingerie. Niet te vinden in Rotterdam ( positie dan hè). Vind het bestellen via internet wel lastig, want welke maat zit nu goed? En retourzenden is niet kosteloos. Gisteravond gezellig vrienden op bezoek gehad, vandaag naar mijn familie en tweede kerstdagen zijn s.familie hier te vinden. Kris : lekkere muts. Zaten geen kosten aan hoor. 6 maanden alweer die Roos. Gaat snel he. Het is wel een leuke meisje hoor. Zo'n vriendelijk open snoetje. Gelukkig, Ojee de doosmet kraamverband binden. Haha ik schrok mij rot toen ik de dikte van de dingen zag. Nog even bikkelen en dan genieten van je verlof. Jojo, vind je een knapperd en ben trots op je ( you know....) Sab, och jee een zieke Maja. Zal wel even schrikken zijn geweest van de week. Gelukkig nu wel een puf ( artsen geven je soms toch een enorme ????) Hier alles zijn gangetje. Lekker zwanger, iets langer lopen dan twee straten gaat in een slakke gangetje, maar ach verder alles oké. Tim is een grappige kletskous en is weer erg zijn grenzen aan het verkennen. FIJNE DAGEN ALLEMAAL en een dikke kerstknuffel
Wauw Loes, wat goed zeg! Ben heel goed in wensen blijkt, haha. En idd wat Smits zegt, geen zorgen, gewoon lekker eten, want pas met 6 weken heb je een bloedband met je kindje. Gefeliciteerd! Oh Super, wat zou t gaaf zijn als je ook positief test! Ik zeg: "DOEN!" Smits: jouw conditie ook zo gezakt? Bij mij is de trap met Milan in m'n armen een opgave (ben er helaas, net als jij, laatst ook vanaf gegleden...). Zondag voornamelijk boodschappen gedaan voor gisteravond. Die cadeaus moeten nog... Fijn dat je een jas hebt. Ben totaal geen lingeriemens, dus draag gewoon mijn eigen strings/onderbroeken en straks meegroei- of voedingsbh's Sab: och je kleine meisje toch. Beterschap. Hoe wij Kerst vieren: eerste kerst de hele dag (!) bij m'n s.ouders. Morgen vieren we het bij mijn ouders met mijn oma's. Dan doen we doe- en denkspelletjes. Die maakt me vader zelf. We gaan dan in teams van twee golfen, darten, sjoelen, puzzelen en kennisspelletjes over het afgelopen jaar of dan heefft hij foto's gemaakt van allerlei spullen (vaak houdt een van zijn kleinkinderen dit dan vast) en dan moeten we na het bekijken ervan zo veel mogelijk opschrijven. We doen dit al jaren en het blijft leuk. Lekker bezig zijn ipv in een kringetje kletsen/klagen We vieren ook nog 'derde' kerst. Dit met mijn ouders en zus en zwager. Dan doen we een cadeauspel. Haha, wat een kerst hè? Hier verder alles goed. Buikje gaat nu wel groeien, zeker goed te zien als ik een zwangerschapsbroek aan hebt. Helaas word ik verder ook 'dikker' als ik zwanger ben (lees: HEUPEN). Ach, als dat het is? Ik wens jullie fijne dagen en ik duim nog even door voor een positieve test bij Super. Lieve Jojo, nog even een berichtje voor jou. Wens je heel veel sterkte samen met je gezinnetje. Hoop dat de andere voeding gaat helpen. Je ben een bikkel!