Loes: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yessssssssssssssss....goed zeg! Wat een fijne eerste kerstdag! En wat derest zegt, geniet nog lekker van alles vandaag en morgen. Ik eet en drink vandaag ook nog gewoon alles. Wie weet word ik namelijk wel gewoon ongesteld. Oh wat leuk dit!! Gefeliciteerd meid. OK mijn vingers jeuken..........morgen ga ik ook testen. Spannend!! Symptomen zijn nog erg aanwezig Alleen een aantal waren er vorige ronde ook dus tja.....we will see Mutz: hier vandaag mijn ouders en broer schoonzus en nichtje te eten. En ik denk zomaar dat zij ook een heel leuk nieuwtje hebben........ (kan ik nu nog niet uitleggen maar dat komt nog). Lekker gourmetten (ik gok dat zij bedankt voor de carpacciorolletjes )en morgen naar mijn schoonouders. Smits: lijkt me toch wel pittig zwanger en een peuter!! Fijn die periodes dat de grenzen weer worden gezocht. Jammer dat je conditie wat slechter wordt! Gelukkig: oh ik schrok mij ook rot van die kraamverbanden....pff belachelijk dacht ik nog....nou ik heb ze nodig gehad hoor. Haha Meiden fijne dagen!!! En ja jullie horen het zodra ik wat weet
Conditie valt wel mee hoor, buik werkt gewoon niet mee. Voelt heel vervelend met wat langere stukken lopen. Voel mij dan te 7 maanden zwanger. Super, spannend morgen! Mutz: ik vind de meeste zwangerschaps-voedings bh zo vreselijk degelijk. Daar ga ik liever niet inlopen. Heb ik eindelijk een decolleté, wil ik er ook wel op een mooie manier gebruik van maken.
Oh Loes wat super. Gefeliciteerd. Dat noem ik nog eens een mooi kerstcadeau, hihi. Super voor jou gaan de duimen draaien hoor. Op naar je knaltest van morgen. Hoe gaaf zou het zijn als je schoonzuster ook zwanger is en jullie gelijk lopen. Smits' net al via de wast app gesproken. Heerlijk dat je je zo goed voelt weer. En wat een praatjes kunnen die peuteres hebben hè. Kan ik zo van genieten. Lig ook elke keer in een deuknals ik mezelf weer terug hoor bij Mirza. Mutzie maak jij je nou maar niet druk over je heupen. Denk aan mij en je ziet in dat het altijd erger kan, haha. Hier gaat de ziekenboeg nog even verder, want Mirzanheeft de waterpokken. Dat kon er nog wel even bij,PDF. Hopelijk blijftbhet bespaart tot zijn rug en buik. Ik weet niet hoe lang die blaasjes blijven ontstaan. Ach we zien het wel kunnen er toch niks aan doen om het tegen te houden. Allemaal een hele fijne kerst. Eet niet teveel en geniet van elkaar.
Whaha mutz en sabje........... Getest.......en nu weet ik weer waarom ik wilde wachten. Er stond met 5 min. een heeeeeeel licht tuurstreepje.......kv2x5 Een streep is een streep?? Zal straks proberen een foto te maken. Kleine voorzichtige blijheid
Super een streep is inderdaad een streep. Met al die symptomen van jou ben ik toch wel iets meer blijheid, dan dat voorzichtige van jou. Maar wil het lot niet tarten dus hierbij een kleine felicitatie. Hier besloten dat ik gewoon alles ga eten vandaag. Kan denk ik inderdaad nog geen kwaad. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik doe vrijdag denk ik nog een testje en als het streepje dan duidelijker is, ga ik eens naar de VK bellen. Smits wat leuk om je hier weer eens te zien. Dat was weer een tijdje geleden. Gelukkig alles goed met Tim, voor hem ook een fijne tijd met het verkennen van grenzen. Voor mama iets minder haha. Lekker aan het genieten van je kleintje in je buik. Ik mis alleen nog steeds je banner. Weet nu even niet meer precies hoe ver je bent. Mutzie jij viert vaak kerst zeg. Zijn 2 kerstdagen niet voldoende voor jou ? Hier zijn we gisteren bij mijn souders geweest en vandaag gaan we met mijn familie uit eten. Ben benieuwd hoe dat gaat met Sam in een restaurant. Gelukkig hebben ze in een apart gedeelte nog een indoor speeltuin. Dus als het echt niet gaat, droppen we haar daar. Sab wat vervelend dat Maja het zo benauwd heeft en nu heeft Mirza ook nog de waterpokken. Alles komt ook altijd tegelijk. Hoop toch dat je kunt genieten van de kerstdagen. Jojo dikke knuffel. Las dat je gisteren wel een beetje kon genieten tijdens de kerst. Hopelijk blijft het zo. Gelukkig het begint al aardig op te schieten voor jou. Wanneer komen ze voor het gesprek van de kraamhulp? Iedereen nog een fijne dag vandaag!!
Merry Christmas De test eerst alleen boven gezien met slaapkamerlicht. Nu beneden ben ik een stuk zekerder van mijn zaak!! Hopelijk is het te zien op de foto!!
Ik zeg streep is streep...mijn eerste test was ook lichter kv test overigens Laatste kerst als mama van een voor jou en loestig dan
Jaaaaa, een streep is een streep! Mijn eerste kv test was ook zo licht en dat was op m'n NOD. Ik zeg: joehoe! Gefeliciteerd! Wat een gave kerstcadeautjes hebben jij en Loes! Loes: gewoon 4 weekjes bij mijn banner optellen en je hebt Smits haar aantal weken Als jij of Super nou even een banner maken, hebben we er aan een genoeg, haha. Jullie lopen toch precies gelijk? Oh wat een leuke Kerst!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat gaaaaaaaaf!!!!! Whiehoe jippie zes stuks. Geniet ervan super!! Gefeliciteerd!!!!!
Super: dit is zo goed. Gewoon twee positieve testen tijdens kerst WOUW. En bij jou is het nu toch ook snel gegaan. Heerlijk. Loes: geniet van al dat lekkere eten, Jammie. En idd even 4 weken optellen bij Mutz en je weet hoever ik ben. Sorry hoor vergeet het gewoon steeds om de banner te maken. Sab, geen idee hoe lang die blaasjes kunnen verschijnen. Heeft hij er veel last van? Was het gister nog gezellig met het kleine clubje. Hier straks mij souders en wat hebben we daar een zin in.............. Jojo, las je bericht pas laat gisteren, hopelijk had je iets aan het antwoord. Kus en knuffel Voor degene die het nog niet weten. 5 Januari de 20 weken echo en natuurlijk antwoord op de grote vraag. Gevoel zegt steeds meer een meisje, maar mijn hoofd een jongentje. Was bij Tim andersom. De nieuwsgierig neemt wel behoorlijk toe. Fijne tweede kerstdag!!
Zo weer op tijd terug van souders. Nick was helemaal op. Tussen de middag niet geslapen want toen hij bijna sliep kreeg hij een hoestbui een spuugde alles uit wat er in zijn kleine lijfje zat. Daarna niet meer in bed te krijgen. Dus bij souders niet willen eten en alleen maar hoesten. Dus lekker op tijd naar huis gegaan. Pff was ook erg misselijk en buikpijn maar ha daar kon ik nog wel blij om zijn Smits: o spannend hoor 5 januari. Ben erg nieuwsgierig of Tim een broertje of zusje krijgt! Mutz: banner komt vrijdag haha!! Loes: wanneer is/was nou jouw nod? de mijne vrijdag dacht ik of morgen...hmm ik hou het op vrijdag. Grappig dan lopen we behoorlijk gelijk hihi. Lekker gegeten vandaag? ikke wel hoor. Nog niet bij nagedacht en vanaf nu ga ik mij aan de "regels"houden. Sab: jeetje wat een ziekenboeg bij jullie. Bah, niet leuk!! Wel een beetje van de kerst kunne genieten? Waterpokken ja die zijn hier ook nog niet langsgeweest....
Hier ook weer lekker thuis na een bezoekje schoonouders. Mirza weer vreselijk verwend en ietwat overprikkeld. Die zit nu naast me met mijn telefoon te spelen. Even bijkomen en dan lekker slapen. Maja ligt nog te stuiteren in de box dus die zal ook niet voor 23.00 uur in slaap vallen ben ik bang. @ super oh niet leuk die hoestbuien. Helemaal niet als de inhoud van Nick zijn maag meekomt. Ik heb gelezen hier op het forum dat het schijnt te helpen om ze een suikerklontje te geven voordat ze naar bed gaan. Dat gaat het hoesten tegen zeggen ze. Heerlijk hè die kwaaltjes weer, haha. Laat ze maar lekker komen hoor (oké liever niet misselijk, maar de rest mag). Ik twijfel nou weer of t waterpokken zijn. Het zit alleen op zijn rug beetje in zijn zijnen op zijn buik. Maar ja als dat t niet is, wat is t dan?. Laat t dan maar waterpokken zijn. Smits ben je de de een beetje doorgekomen vandaag??
Hier ook kerst overleefd... andere kerst dan vorig jaar weer kerstavond bij mijn mama... vreselijk verwend en gisteren overdag met drieen thuis met een bezoekje aan smama even... vandaag brunch met ivo zijn broers en pa en vriendin...en de afgelopen twee avonden moest hij werken dusss weg kerst gevoel gelijk... roos gelukkig weinig mee gekregen van kerst drukte want morgen een dagje zwemmen dus dan heeft ze weer een drukke dag... verder uhhh alles gelezen maar veel vergeten... volgende keer reageer ik weer meer meiden
Smits 5 januari een spannende dag voor je. Ik denk dat het euhm een jongen wordt. Ik zit er altlijd naast, dus zal wel een meisje zijn. Haha. Tweede kerstdag goed overleefd? Krisje niet fijn dat je nu weer alleen thuis bent. Is niet zo gezellig. Super die hormonen van jou beginnen echt al op te spelen. MIj NOD was volgens mij vandaag (of gisteren). Dus wij zitten waarschijnlijk op dezelfde dag, of een dag na elkaar met de uitgerekende datum. Zal snel mijn banner eens gaan aanpassen. Sab hier nog geen waterpokken gehad, dus weet niet precies hoe het eruit ziet, maar zoals ik jou omschrijving hoor lijkt het er toch wel op. Ik heb altijd gehoord dat je moet kijken of de blaasjes rood blijven als je erover wrijft dan zijn het waterpokken. Of was het nou als ze juist wit werden? OH je hebt echt niets aan mij. Sorry. Hopelijk is hij er in ieder geval snel vanaf. Wat het dan ook mag zijn. Mutzie jij zit volgens mij helemaal in stuiterstand. Haha erg leuk!! Manon hoe reageerde je familie op de foto van Tessa?
Hier even snel reagerren en vanaaf ff uitgebreider. Whoehoeoeoeoeoeo!! 2 zwangere erbij!!! En wat ben ik blij dat ik niet de enige vroegtester ben geweest. Het is ook haast niet uit te houden als je hele lijf schreeuwt: Zwanger! he meiden... Loestig en Super wat goed en fijn voor jullie en toch nog net in 2012. Ik voorspelde dit jaar nog dus kan wel waarzegster worden haha...Maar jeetje...hoe nu idd met het proosten straks met oud en nieuw enzo...zijn de smoezen al bedacht(BOB zijn ofzo??)? Hoe is het bij jou gegaan Loestig? Met het eten met de kerst toen je het weigerde? Allebij gefeliciteerd!!!!!!!! Hier kerstavond bij mijn tante in Den Bosch en neefjes en nichtjes en achterneefje en nichtje weer eens gezien. 1e kerstdag bij s.ouders en alleen cadeaus voor de kleinkids en tweede dag bij mijn ouders en lootjes getrokken voor 12,50. Bij alle 3 heerlijk gegeten! en dus lekkere dgedkope kerst gehad wij haha...Kertsavond hadden we tes het truitje aangetrokken en eerste en tweede kerstdag kreeg iedereen de foto's in een lijstje. Reacties waren erg leuk! Mijn oma's waren helemaal blij en 1 ging bijna huilen net als toen ik van Tes zwanger was...aaaaah zo lieff! Vanaaf ben ik alleen thuis(nou ja tes op bed) dan reageer op de rest.