Hier ook de kerstdagen weer overleefd en vandaag weer gewoon aan het werk... Wij vieren idd altijd belachelijk veel Kerst, maar vind het wel leuk hoor. Zeker de spelletjes bij mijn ouders zijn altijd gezellig. Alleen worden de oma's oud (beide dik in de 80) en daar word ik wel eens moe van.. Pff... Maar ik weet het: ik moet blij zijn dat ze er nog zijn en dat ben ik dan ook hoor!! Haha ja, ik vind het erg leuk dat er dit jaar weer zoveel zwangere bij zijn gekomen en zeker zo op het nippertje. Leuk dat ze ook zo dicht op elkaar zitten (alleen Gelukkig is al een stuk verder). We zouden bijna met elkaar aan de yoga kunnen! Trouwens datemeiden, ik heb een dag gereserveerd op 13 januari. Moet deze dag nog vrijblijven? Geen reactie meer gelezen op mijn berichtje op afspreken.nl. Zijn we afspreek-moe? Ga weer hard aan het werk. Misschien dat ik dan vanmiddag iets eerder naar huis kan (al hoef ik het voor het weer niet te doen, brr en grauw).
Super, komt er nog wel een foto van je positieve knaltest (als je die al hebt)? Ben dol op positieve testen, vooral omdat ik er zelf waarschijnlijk nooit meer een vast zou houden van mezelf
Haha Jojo, ik zie nu pas dat wij dezelfde banner hebben...alleen is het voor jou geen zwangerschapsbanner natuurlijk Mutz...hier ook nog twee oma's van mijn kant in de 80. Die moest huilen wordt 13 januari 90. Ze doet alles nog zelf maar wij zouden dat graag anders zien. Eigenwijze ouwetjes he...maar ik snap wat je bedoelt met dat je er wel eens moe van wordt hoor... Zo..ik ga nu ff een boodschapje doen...moet tussendooor echt even zitten ben zo misselijk af en toe. eerste kerstdag nergens last van gehad en tweede en vandaag..pfff...bleh...
Mutz: morgenochtend ( hopelijk) een knaltest! Dan zal ik hem posten,hihi. Vandaag ook aan het werk dus geen tijd.
Nouuuu nog geen knaller. Zo naar de kv om nieuwe te halen. Haha ik wil een knaller. Ik hoop dat jullie hem kunnen zien trouwens. Krijg hem niet geupload :x
Smits: ja heb vanmiddag nog een keer getest, iets donkerder. Zal hem je zo wel even appen. Krijg hem ook niet geupload. Nu heb ik nog 1 test en die bewaar ik voor zondag (elke 2 dg verdubbeld hcg toch?) Maar ik voel me erg zwanger hoor dus het is niet dat ik mij zorgen maak. Meer dat ik misschien nu wel voor de allerlaatste keer een knaltest kan zien hihi. Mutz: ik heb ook de 13de nog open staan!! Wel met kind, Serge heeft waarschijnlijk al wat. Manon: pff lekker he?! de misselijkheid...hier ook volop aanwezig. Kan me niet herinneren dat ik dat bij Nick ook zo had. Jojo: fijn dat Dean wat rustiger is en dat de arts mee wil in het kma verhaal. Hopelijk snel meer rust!! Meisjes ik zit op een roze wolk. Ha wat heerlijk! Wat geniet ik van het idee dat ik zwanger ben. Als ik me misselijk voel, buikpijn heb en rugpijn dan kan ik me echt zo gelukkig voelen. Haha wat erg!! Heerlijk ik geniet van dit moment.
Hahaha die Super, wat heerlijk om te lezen. Hier de 13e ook nog vrij. Met of zonder kinderen, maakt mij niet uit. Wat gaan we eigenlijk doen?
Hihi, leuk hoor Super! Manlief moet werken dat weekend, maar goed oppas kan, met kids kan dus ook. Wie gaat er knopen doorhakken? haha!
Zo dames hier de banner ook maar even aangepast. Super wat heerlijk dat je jezelf ondanks de misselijkheid zo geweldig voelt . Wanneer ga je de VK bellen? Ik denk dat ik het maandag of donderdag ga doen. Manon ik heb gewoon lekker gegeten van de gerookte zalm. Ik heb me nog even verdiept en inderdaad is er pas na 6 weken een echte bloedband. En mijn zus die hoogzwanger was at er ook gewoon van, dus ik durfde het wel aan. Vanaf nu ga ik me helemaal aan de voorschriften houden. Alcohol drink ik sowieso nooit dus dat moet goed komen met oud en nieuw. Balen dat jij zo misselijk bent. Hopelijk gaat dat snel weer over. Wanneer ga jij eigenlijk naar de VK? Hier helemaal geen kwaaltjes, dus besef het eigenlijk niet. Gisteren nog een keer een test gedaan en die was weer lekker positief.
Met kinderen moeten we bij íemand afspreken, zonder kunnen we ergens in een café/restaurant afspreken. Maakt mij niet uit. Loes, we willen natuurlijk wel een foto zien van de test he! Super, ook hier nog even:GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Heerlijk dat je zo geniet van de kwaaltjes. Ik vond er niets aan.
Super..heerlijk dat je je zo zwanger voelt! Die knaltest is leuk om te zien idd. Ik zou daarvoor nog 1 dagje later doen dan weet je zeker dat je hem in handen hebt. hier met de kerst getest en ook mijn superknaltest binnen. Het teststreepje nog donkerder dan het controlestreepje. Zooooo leuk om te zien! Loestig...fijn dat je alles nog kon eten en op deze manier niemand achterdochtig kon worden. Nu kun je het lekker op de tijd vertellen die jij wilt. Wanneer is dat? Ga je het na een x aantal weken vertellen of na een eerste echo ofzo? Hier voorlopig nog niet naar de VK. We lopen bij de gyn ivm de IVF. Na 3 maanden worden we daar ontslagen en overgedragen aan de VK. Maar ik weet nog van met Tes dat ze je bij de VK liever wat eerder hebben dus ga ik me na de eerste echo aanmelden. 15 januari hebben we de echo. Kris..was gezellig vandaag. leuk om te zien hoe groot Roos alweer was geworden. Nog steeds een heel lief meisje!
Ok, ik gooi even een idee in groep, kijken wat jullie meningen zijn (datemeiden): High tea in Rotterdam bij een leuke tent? Is voor Sab en Bi een uurtje rijden, voor mij iets langer. Dat zijn we de twee uiterste toch? Snij alleen mezelf in de vingers aangezien ik oppas moet regelen, maar dat moet lukken. Gezellig een keer alleen de meiden, kunnen we eens met elkaar en iedereen kletsen. Tweede idee is (als Bir het er mee eens is natuurlijk) om daar af te spreken met z'n allen. Iedereen neemt mee wie zij wil (man/kids). Meningen graag!
Hey meiden, Ik reageer later uitgebreid maar ben zoooo moe dat ik niet helder kan denken! Super, Loestig en Manon echt zo leuk alle 3 zwanger en kort op elkaar!!! Date beide leuk dus maakt mij niet zo veel uit. Ligt er voor mij wel een beetje aan hoe het met Dean gaat, want als het niet lekker gaat, ga ik ook niet lekker weg. Ik vind met mannen en kinderen ook leuk, want dan zie ik mijn hubbie ook nog hahah. De dagen dat wij elkaar zien zijn nogal schaars!
Ik stem voor bij iemand. Het mag ook hier, maar das voor Mutz net zo ver als voor mij die kant op, haha )
Ik stem ook voor bij iemand. Heb mogelijk een oppasprobleem als serge zijn date door gaat. Of iets van ballorig/ monkeytown? Alleen spreken we elkaar dan wel minder denk ik.
Ik ben niet zo moeilijk..alleen misschien wel leuk om met elkaar gewoon lekker te kletsen..dat is bij mij de vorige x niet helemaal gelukt omdat roos eten moest tussendoor... Al is een high tea ook erg leuk...