Wachten is alleen nog op de reactie van Bi toch? En natuurlijk of Bir het goed vindt dat we het bij haar doen bij de meeste stemmen voor bij iemand thuis. Maar ik heb geloof ik begrepen dat ze het goed vindt Mij maakt t niet uit wat we doen, ben flexibel. Vind high tea leuk, maar als niet iedereen dat ziet zitten, dan doen we wat we altijd doen, gezellig met z'n allen!
haha Mutz verander je naam in Regelnicht. De 13e hier is goed hoor. Wil wel graag weten wie er komen +kids en aanhang. Oja Jojo als het goed is is dan onze hangwieg binnen. Kan Dean lekker daarin slapen. En wordt her hier een klein kraamfeestje voor jou en Robin. Sab, informeer eens even bij je zus.
Het kan maar geregeld zijn he Smits? Anders blijft het zo hangen. Fijn dat het geregeld is (en zo snel ook ). Ik kom alleen met de kleine man.
Schwester in onderweg van Duitsland zu hause, haha. Wij komen met zijn vieren. En geen bedjes mee, mama doet toch niet aan slapen, haha. Voor iedereen een fijne jaarwisseling en op naar nog meer mooie kindjes in 2013. (Voor de rest dan hè, niet voor mij). Dikke kus
Gezellig de 13de bij Smits! Ik kom met Nick en heeeeeeel misschien met Serge maar dat weet ik komende week pas. Is het ok als ik dat dan laat weten?
Wij waarschijnlijk met tweeen...roos en ik...en weet pas dinsdag van te voren of ivo mee komt... neem denkvik wel een bedje mee fijn uiteinde allemaal ps manon was idd erg gezellig zaterdag
Ik bedoel natuurlijk dat Maja niet aan slapen doet. Mama automatisch ook niet dan, haha. Mom iedereen bijna zonder man, hoe krijg ik Jas dan mee?.
Helemaal leuk!!! Lief Bir!!! Wij komen met z'n 4en hoor Sab, dus dan zijn er iig 3 mannen (Ed, Jas en Ro) Hoe laat zullen we doen en doen we met eten? Zo ja wat doen we dan? Patatje halen oid of allemaal iets maken?
Haha! Ik ga voor .... (jeetje, leuk ben jij. Ben ik nooit verteld dat ik heel moeilijk kan kiezen?)......halen, maar wil wel wat lekkers meenemen zodat niet Bir alles in huis hoeft te halen.
Ja ik stem voor uhhhhhhh.....iedereen wat meenemen!! Meiden, voor jullie allemaal vast de beste wensen voor 2013! Dat het een mooi jaar mag worden
Lieve forum dinnies, ik wens jullie een gezond en liefdevol 2013. Dat er maar weer mooie en gezonde kindjes geboren mogen worden (en gemaakt). Op naar nog een jaar kletsen erbij! Liefs
En daar valt dan niets meer aan toe te voegen............... De beste wensen meiden, dat het een mooi jaar mag worden met veel gezelligheid en leuke momenten! Ik ga voor halen. Zal voor de middag wel broodjes of iets dergelijks halen, aangezien de meeste tijdens lunchtijd al in de auto zitten.
Halen vind ik ook prima hoor. Haha ben niet zo moeilijk. Ik zal alleen wel rond half 7 weer aftaaien. Heb 14,15,16 jan namelijk cursus en nick gaat dan 3 dg naar het kdv. Wil hem dus die zondag enigszins op tijd in bed hebben. Vanaf hoelaat spreken we af?
Halen is ook oké hoor. Ik kom trouwens niet met vier, maar met twee personen. Alleen Maja en ik komen.
Oh ja, nog even een tijd vanaf hoe laat we welkom zijn Ik neem sowieso dan wel wat te snacken mee voor vóór het eten en een fles cola light.