Even mijn kleine kanjer spammen hoor!!! Hij gaat er steeds beter uit zien! Niet meer zo grauw en niet meer zo mager!!!
Heerlijk Jojo! Wat ziet hij er super uit! Fijn hoor! Ben zo trots op je. Je komt heel positief over, ondank de mogelijke tijd. Knap van je hoor (en idem voor Ro en Charlie natuurlijk, want ook zij zijn super!).
Wat een verschil jojo!! Wilde je vlak voor de kma " diagnose" nog een babyfoto van Nick sturen. Zag zoveel in Dean wat Nick toen ook had. Gelukkig lijkt er wat rust te komen. Heerlijk mannetje om te zien zeg.
als eerste iedereen een fijn en gezond 2013 gewenst! Jojo...wat leuk om een foto te zien van Dean. Ik weet niet hoe hij er eerst uitzag maar ik vind het een schatje hoor!! Fijn dat het zoveel beter gaat met jullie! Hoe is het met onze laatste nieuwe zwangeren?? Hier eigenlijk ff klagen als het mag (als het niet mag, jammer, ik heb het al gedaan) Ik heb zo het gevoel dat het fout is..bah...wil het gevoel weer terug van dat het goed is. 15 januari weten we pas meer. Wou dat het eerder kon maar dat heeft geen zin natuurlijk ivm kloppend hartje kunnen zien... Bah..bah...bah.. voel me klote en niet lichamelijk helaas. Ben alleen nog heel licht misselijk en ben mijn hoge lichaamstemp kwijt. Zo meer van die dingetjes. Heb een testje gedaan en dat was zo vaag... het streepje kwam eerder dan bij alle andere eerdere testen maar het lijntje is wel minder sterk dan mijn laatste test??? maakt dit uit? iemand een tip? Misschien die test halen waarop je kunt zien hoe lang je zwanger bent? als dat niet klopt is het fout denk ik toch? Wat denken jullie? (ja weet het...gewoon afwachten waarschijnlijk en jezelf niet gek maken....is zo moeilijk)
He Manon, ik zou eerst stoppen met testen en tempen. Het heeft namelijk geen zin. Het hcg schommelt de eerste weken en misschien heb je bij de ene test wel meer gedronken, gezweet weet ik wat allemaal dan bij de andere testen. Het is ook allemaal heel spannend maar feit is dat je NU zwanger bent. Of het goed zit of niet daar kun je niks aan veranderen. Je zult moeten afwachten. Hoe moeilijk dat misschien ook is. Heb een beetje vertrouwen! Volgens mij zit het met je opspelende hormonen wel goed En ik heb ook de ene dag meer symptomen dan de andere...ja dan twijfel ik ook wel eens. Maar ook denk ik dan heel snel weer dat ik nu moet genieten. Aftellen naar 15 januari! Hier vandaag mijn eerste dag gehad. Leuke dag en nu errugggg moe. Voel me wel een beetje gek dat ik daar zwanger zit en niemand die het weet. Hmmm nou ja dat is voor latere zorg. 21 januari staat mijn eerste afspraak bij de vk en daarna zal ik een afspraak voor een echo kunnen maken!
manon...waarom heb je zo laat een echo? Ik heb beide zwangerschappen met 6 weken en 3 dagen een echo gehad en dan moet er al een kloppend hartje te zien zijn. Ik zou gewoon het zh. bellen en vragen of je eerder kan komen. Succes ermee...
Smits: morgen toch de 20 wk echo? Spannend!! Dan weet je eindelijk het geslacht. Zelf al een voorgevoel? Loes: hoe voel jij je? Al symptomen?
Manon: Stop met je jezelf gek maken. Testen, temparaturen heeft geen enkele zin. Het is hard, maar wachten tot een echo is het enige wat je kan je doen en daarbij heb je nog geen zekerheid. Heel de zwangerschap en bevalling is spannend en geeft geen zekerheid. Ga gewoon genieten, verzet je zinnen dan dan gaan de dagen sneller. Super: idd morgen de echo. Spannend!!!! Vermoed een meisje, maar mijn hoofd zegt een jongen. Haha daar heb je veel aan. Vermoeiend altijd zo'n eerste dag en met een beginnende zwangerschap al helemaal. Gelukkig: aftellen tot je verlof. Hoe is het in huis. Klaar met klussen? Meiden, zullen we rond 13.00 uur afspreken?
Smits...spannend morgen de echo. Veel plezier. Hier nog 4 weken werken, gaat me denk alleen niet meer lukken. Werk in de kinderopvang en het wordt erg zwaar. Denk dat ik nog 1 week 36 uur werk en dan naar halve dagen ga. Ff aankijken. Die vriend vanons komt vanaf masndag heel de week heel het huis schilderen. Die week erop komt donderdag het babykamertje binnen. En dan...dan kan ik EINDELIJK me spullen gaan opruimen en inrichtenenz. Daar heb ik zo'n zin in.
Pff Manon, ik kan je zorgen ook wel begrijpen hoor, had ik zo zo af en toe ook. Maar zoals de andere meiden ook al zeggen: je kunt nu helemaal niks. Testen en tempen heeft geen zin, daardoor is het niet opeens sneller de 15e. Probeer positief te denken, hoe moeilijk ook. Ik had trouwens ook pas met 8 weken een echo en eerder heeft ook niet altijd zin. Natuurlijk is het dan fijn om een kloppend hartje te zien, maar er kan nog zo veel gebeuren. Kop op! We gaan allemaal uit van het beste! Twee Beebs voor Manon! Gelukkig, lijkt me idd niet makkelijk, vrijwel fulltime in de kinderopvang. Ik werkte bij de eerste ook nog in de zorg (slaapdiensten) en dat is me ook niet gelukt tot 4 weken voor de uitgerekende datum (werden er 6 of 7). Gewoon je grens aangeven en anders eventueel kantoorwerk? Leuk hoor, bijna aan het kamertje beginnen! Super, je eerste werkdag is bevallen? Gek idd, zwanger terwijl nog niemand het weet. Wel een leuk geheimpje. Loes, bij jou alles goed? Hebben jullie (jij en Super) al ideeën om het te gaan vertellen? En wanneer? Leuk dat de date doorgaat! Bietje komt toch ook wel? Zou gezellig zijn weer eens met z'n allen (nou ja, de meiden dan, we missen wat mannen en kids). 13 uur is goed. Hopen dat Milan in de auto slaapt. Zal voor de zekerheid zijn bedje meenemen. Hier alles goed. Buikje gaat nu een beetje groeien en gister het hartje weer gehoord. Voel me prima. Vanavond maar weer eens op stap (is dit keer echt weken geleden)
Ja Bietje gaat ook mee, alleen wordt het voor ons 14.00 uur aangezien Kate en Joan niet in de auto slapen en Bietje ze nog wel even in bed wil hebben. Maja slaapt toch niet dus mij maakt het niet uit, hahaha. Ben benieuwd naar je buik Mutz. Spannend morgen Smits', ik ga ook nog steeds voor een meisje. Gelukkig, inderdaad aangeven als t niet meer gaat hoor. En nog even wachten dan kun je gaan inrichten, leuk leuk leuk.. Manin, volgens mij is alles wel gezegd door de anderen.
Thanx meiden..dat had ik ff nodig..bah die hormonen ook...ene dag zo en andere dag voel je je zo. Ik heb geen testen meer in huis dus kan nu ook niet meer testen gelukkig. Deze had ik nog liggen van de 2 kv testen. ja en als je er 1 hebt liggen....dan gaat dat fout naturlijk haha Jullie hebben gelijk hoor en ik voelde me vandaag weer behoorlijk misselijk. Het is idd af en aan en natuurlijk ben je dan weleens bang. Die 8 weken grens is door de miskraam van toen gewoon vreselijk spannend voor me. Als ik maar een kloppend hartje heb gezien dan zal ik veel opgeluchter zijn. Op naar 15 jan en zal proberen m'n zinnen te verzetten. Morgen lekker een high tea met een vriendin. Volgende week mijn oma 90 en ik help mee met het feestje en daarna mijn eigen verjaardag, dus dat gaat wel lukken! Mutz...fijn dat je buikje gaat groeien nu! Pas je je kleding nog of moet je al aan de zwangerschapsbroeken. Mijn darmen zetten altijd zo snel op dat ik nu alweer een buikje heb. Gelukkig zie ik het alleen zelf of durft niemand te zeggen dat ik dikker geworden ben haha. Mijn winterjas zit al strak....stom he dat dat bij de een zo anders is dan bij de ander. En ik ben weer niet zo blij met dit buikje omdat het nog geen 'baby-buikje' is en straks weer iedereen denkt dat ik verder ben dan ik eigenlijk ben en dan denkt dat ik teveel eet..het is ook nooit goed he haha....jij een beetje van mijn buikje?? Super...mooi begin van het nieuwe jaar. nieuw werk, zwanger...het kkan niet op...ben je al getrouwd? Wie weet wordt je anders dit jaar gevraagd 2013 wordt Supers jaar hihi.. Gelukkig...als het niet meer gaat gewoon aangeven, dat heb ik toen ook gedaan en mocht ook halve dagen gaan werken ivm mijn bekken was dat toen.Kantoorwerk is een goed idee van Mutz. Kinderopvang is zwaar als je hoogzwanger bent hoor..pff petje af. En idd leuk dat je straks het kamertje mag gaan inrichten!! Al die mega kleine spulletjes in de kastjes leggen enzo..heerlijk! Smits...ik ga voor eeeeeeen eeeeehhhh.....jongetje erbij...
Nou meiden, werd vanmiddag door mijn manager gebeld dat ik vanaf nu verlof heb. Stop dus 4 weken eerder met werken. Halve dagen vind ze geen optie omdat er dan voor de kinderen en ouders teveel verschillende gezichten op een dag zijn. Kantoorwerk is er niet. Dus bij deze zei ze geniet ervan en neem je rust. Wel vreemd hoor om nu al thuis te zitten. Ovrr 10 weken ben ik pas uitgerekend. Ben bang dat ik me straks ga vervelen. Het is ook nooit goed he haha
Gelukkig...wat heerlijk lijkt me dat! Zo heb je alle tijd om het kamertje te doen enz... Mocht ze onverhoopt iets eerder komen dan heb jij wel lekker je verlof gehad toch? Maar idd wel hopen dat je niet tegen de muren op gaat lopen thuis. Maar er willen vast wel aankomende oma's, tantes en vrienden mee baby winkelen. Geniet ervan meis en neem idd ook goed je rust, het wordt straks druk genoeg.
Nee...vent die thuis kwam van mijn schoon zus haar verjaardag... niet de bedoeling dat het zo laat zou worden dus ik klaar wakker om het feit dat het zo laat werd ..
Dat zijn zeker geen tijden om van een verjaardag terug te komen. Ik zou dat niet eens volhouden, haha. Gelukkig waarom was jij eigenlijk wakker??
Ik lees wel steeds mee, maar had niet de puf om te reageren. Ik moet zo gaan werken dus even een korte update. Afgelopen week heel erg ziek geweest, gewoon griep, bleeh. Dus oud en nieuw in bed doorgebracht. Ben nu wel weer gewoon aan het werken, maar nog niet helemaal de oude. Gisteren hebben we ons lieve trouwe poesje moeten laten inslapen. Dat hakt er ook enorm in. Ik merk dat die hormonen goed meewerken. Verder gaat het wel. Ik heb geen symptomen, maar dat had ik bij Sam ook nooit. 28 januari hebben we onze eerste afspraak bij de VK staan en dan hebben we ook meteen een echo. Reageer later op jullie, want moet zo gaan. In ieder geval iedereen alvast de beste wensen.
Sab, Kris en gelukkig, gebroken nacht gehad lees ik. En dan om zo'n tijdstip denken " laat ik eens op zo kijken". Haha gekke meiden. Kris, wordt jij dan ook altijd zo ongerust? Ik ga mij dan altijd gekke dingen in het hoofd halen en wordt dan nog ongeruster. Hoe maak je jezelf gek..... Loes: blechhhh ziek zijn gatver. En wat sneu van je poesje. Is nooit leuk om een diertje te moeten missen. Sterkte ermee!