Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Haii ja ik kom idd met Ro, anders is Ed zo eenzaam haha! Kan ook alleen met 1 kind komen, maar dan neem ik Charlie mee en ik denk dat jullie Dean ook wel willen zien dus dan heb ik versterking nodig! :D

Leuk dat lijstje! Wat een kinderen zeg! We are baby making machines!

Bir, moeten we nog iets meenemen??? Leuk om jullie allemaal weer te zien!

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Leuk dat lijstje, ik zie dat de dames in de krappe minderheid zijn op dit moment. Hopelijk gaan we daar snel verandering in brengen. Met nog 3 zwangeren waarvan het geslacht nog onbekend is, zou dat zo maar moeten kunnen.

Gelukkig ben je nu al direct met verlof gegaan. Ja toch? En hoe bevalt het je om thuis te zijn? Nu natuurlijk nog druk met het verven en inrichten. Straks wel een foto posten als het klaar is.

Jojo hoe gaat het nu met Dean? Werkt de nieuwe voeding goed?

Euhm tja de rest een beetje kwijt. Manon en Super hoe gaat het met de kwaaltjes? Hier nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes.

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Gezellig Jojo dat jullie ook allemaal komen! Natuurlijk willen wij Dean zien en knuffelen! :)

Ik heb vannacht de kleine met mijn hand gevoeld! Wauw, dat blijft een bijzonder gevoel. Ik voel hem al even in mijn buik, maar nu ook aan de buitenkant, hihi. Nu zorgen dat Mario ook in de buurt is ;)

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow Mutz wat gaaf en wat sneeeel, maar ja er is geen vetlaag aanwezig waar hij doorheen moet schoppen bij jou, dus dat kan natuurlijk heel goed hahah!

Loes lekker toch geen kwaaltjes! Ik zeg, geniet ervan!

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Grapjas! :D

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Wat gaaf Mutz dat je dat nu al voelt. Is inderdaad heel snel. Dat zal nog leuk worden als hij wat groter is.:p

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: wat leuk!!!! Oh het lijkt me heerlijk om dat weer te voelen :)

Loes: hier nog steeds behoorlijk misselijk. De hele ochtend eigenlijk. Bij Nick had ik het 's avonds. En zere (.)(.) hihi. Gelukkig nog niet spugen en eten gaat prima! Lekker dat je nog nergens last van hebt maar kan mij voorstellen dat jewel wilt voelen dat er wat gebeurd.

Manon: hoe voel jij je? Bijna echotijd!!!!

Zo dat was even een heftige dienst zondag. Weet niet of jullie het mee hebben gekregen. In de middag werd er een vrouw neergestoken en de verdachte daarvan werd later door een collega neergeschoten. Jeetje dat was even hard werken. Was weer even heel blij met mijn keuze om van straat te gaan. Nu morgen een dagdienst , oefenen met de systemen.

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super: lekker zo'n zondag....... Ik heb het niet meegekregen. Het journaal missen we vaker dan we willen.

Mutz: Fijn he dat getrappel. Zo gezellig. Mario inmiddels ook getuigen van het leven in je buik?
    ben benieuwd naar je buikje zondag. Die van mij is inmiddels zo aanwezig dat er geen twijfel mogelijk is.

Jojo: Kan Ro goed klussen (mmmmm blijft een rare naam hier), vroeg ed?? Haha die had bedacht om naar de zolder te vluchten met al die meiden beneden.
    De hangwieg is binnen. Dean kan daar evt in slapen. Zal de koorden iets scheef instelling zodat zijn hoofdje hoger ligt.

Loes: kan mij voorstellen dat je graag kwaaltjes wil ,maar geniet er maar van nu je z nog hebt.

Hier: trotse mama. Die Tim wil ineens geen luiers meer aan en gaat keurig om het potje/wc. Poepie doen is nog wel een lastig iets op het potje en na een paar droge nachten toch nog twee keer een nachtelijke verschoning. Met slapen dus maar wel een luier om, maar verder een hele grote jongen.

Oja meiden jullie hoeven niets mee te nemen hoor. Zal cola light, sapjes en??? (nog speciale wensen)halen.

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Knappe Tim! Handig hoor, als hij straks op de wc gaat ipv twee keer luiers! Ga ik met Milan niet redden, haha. Gelukkig wel 'zelf' de trap op, scheelt tillen.

Niks meenemen vindt ik ook zo wat! Zal ik niet iets van de bakker meenemen (zoet) of iets hartigs voor de lekker trek rond 3en? ;)
    Cola light en thee is voor mij voldoende qua drinken.

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    OMG wat ben ik misselijk vandaag....... Pfff niet leuk. Maar goed, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
    Nog 2 nachtjes slapen :) jaaaa dan gaan we elkaar weer zien!!

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ojee Super dat is zeker niet leuk. Sterkte ermee!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bah Super! Had je dat bij Nick ook??? Had ik al gezegd dat ik denk dat je weer een jongen krijgt??? Maar aangezien ik het aaaaltijd mis heb, krijgen jullie een meisje hahaha!

Manon ik denk bij jullie een meisje en bij Loestig een jongen. Ben benieuwd!!!

Zin in zondag! En Ro kan absoluut niet klussen dus helaas hahah! Ik weet niet of ik Dean in jullie mooie nieuwe hangwieg wil doen hoor Smits! Hij heeft net weer zoooo gespuugd. Voeding was te dun. Is weer even zoeken hoeveel Nutriton erin moet met de Friso Allergy Care!
    Zijn speen lag aan t voeteneinde in een plas kots! Daarvoor had hij mij al onder gespuugd, zichzelf, de bang en de grond. Het doekje hield het niet.
    Ik neem gewoon de wandelwagen bak mee en dan zie ik het wel hoe het gaat. Anders gewoon in de maxicosi, succes verzekerd!

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Even tussendoor: Manon, gaat alles wel goed bij jou? Lang niks gehoord en niet gewend. Bij echotijd. Spannend!

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Haha Mutz...ik heb het gewoon druk...en ben niet bang meer want ik ben dag in dag uit misselijk. Gisteren gelukkig weer 1 dagje niet. Idd bijna echotijd. Ik heb er echt zin in maar ben natuurlijk ook wel nerveus ervoor!
    Zijn bij jou de 3maanden kwaaltjes al aan het minderen? En superleuk dat jullie de kleine al hebben gevoeld!

Jojo...ik ben benieuwd hoe ver Ro is gekomen als je weer terugkomt...1 plakje opgehangen ofzo?:D Ach het gaat wel goedkomen, maar feit is, zonder ons zijn mannen nergens hihi...Hierr ben ik de klusser thuis en Bart heeft twee linker handjes wat dat betreft. Maar ach, hij kan weer beter koken...
    Merk je al verbetering trouwens bij Dean nu je op andere voeding zit?
    Grappig dat je bij ons een meisje denkt...ik denk dat ook!

Super...ik leef letterlijk met je mee hoor;)

Vandaag heb ik het ook weer druk dus weer heerlijk om die echo te vergeten. Vandaag een feestje bij mijn ouders voor mijn oma die 90 wordt en ik help mee met hapjes e.d.. Ik heb gisteravond al mini chocolademuffins gebakken en er met witte chocolade 90 opgezet. Ze zien er zo leuk uit! Verder wat salades en een toetje vooorbereid. Zometeen gaan we weg. Nog even Tessa haar spullen inpakken.

Jullie allemaal veel plezier met elkaar morgen!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Meiden ik moet iets vervelends doen maar met oog op alle kids en vooral mini dean moet ik morgen verstek laten gaan...roos is ziek...heeft koorts snot verkouden en zou niet willen dat ons hummeltje die van jullie aan zou steken...dus helaas morgen eem dag zonder brabantse gezelligheid :(

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nouuuuuuuuu kris!!!!!! Jammer. Ik heb nog een kado'tje voor Roos. :( misschien gaat het morgen wel beter. Kan snel gaan bij die kleintjes. Nouuuuu

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoop het super maar ik vrees het ergste....

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Grr die kleine grote man heeft een neus voor manliefs nachtdiensten... Vrijwel elke dienst is het raak, dan wordt hij wakker als ik net op bed lig of midden in de nacht. Geen idee wat ik anders moet doen dan hem troosten (in zijn bedje). Vorige keer het hele circus van troosten gehad, maar ook laten huilen (dat kan ik dus niet meer is gebleken), bij me in zijn kamer, bij me in bed, wat drinken enz.
    Ok, daar gaan we weer. Morgen een zombie Mutz en Milan... Truste!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Mutz hier roos elk half uur wakker door verslikken of pijn aan haar oortjes ofzo...dus denk aan je meis

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ach mijn nachtje is niks in vergelijking wat de moeders van de niet slapers soms hebben denk ik... Zal niet meer mopperen, hihi.
    Gaat t wat beter met Roos?

Deel Deze Pagina