Gestopt met de pil in mei? Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wow super, wat gaat het dan goed met Nick zeg! Erg fijn! Kan me voorstellen dat je het lastig vindt om het te provoceren, maar misschien kom je dan wel tot de ontdekking dat het goed gaat? Een keer moet je het toch doen om te zien of hij er vanaf is? Maar snap het heel goed als je het nu nog niet wilt.

1979: spannend altijd het wachtbankje, ik hoop het hele erg voor je. Positief blijven werkt volgens mij altijd in je voordeel.

gelukkig: goed bezig hoor! Ben niet echt ergens aan verslaafd (ja aan spelletjes op de iPad, haha) maar kan me voorstellen dat het moeilijk is.

Loes: sterkte met de eerste prikjes. Ook daar kan ik me nog niet veel van voorstellen, maar alleen al de gedachte van een naald in zo'n lief klien onschuldig mensje... Als ze er maar niet ziek van wordt.

Julesz: hoe is het met jou? Lang niks meer gehoord van je en ook erg jammer dat je er de 8e niet was... Ben je het forum gewoon een beetje beu of gewoon lekker aan het zwangeren en druk met je bezigheden?

Ook Naat heeft het geloof ik opgegeven hier...

Morgen dus het onderzoek, het idee vind ik wel spannend. Hoop natuurlijk dat alles goed. Vandaag eerste FM, maar dat is meestal niet bijzonder de eerste keer.

Ga maar weer aan het werk. Het is rustig qua telefoontjes, gelukkig zelf wel het één en ander te doen.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Bietje...WOW TWEE!!!! super zeg! maar je weet nog niet of het dus een 1 eiige is of een twee eiige....ohhh een 1 eiige zou zooo leuk zijn...dan heb je twee precies dezelfde rondlopen hihi....
    Van een tweeling beval je vaak eerder...ben benieuwd of wij dan straks samen liggen te bevallen:D

Super...wat goed dat Nick eindelijk eczeemvrij is! Kan hij ook meer genieten van zijn *babyzijntijd* ....lekker hoor!

Loes..bah die prikjes lijken mij ook niks om dat te moeten zien....ook al kunnen ze goed tegen het prikje zelf dan zijn ze er vaak toch een beetje beroerd van die dag of de dag erna nog....hopelijk valt het allemaal mee...

krisje...bah dat KPN zo op zijn strepen gaat staan zeg!...in zo'n situatie zou je toch een beetje coulance verwachten...typisch weer zo'n megabedrijf dat er niet is voor de klant maar alleen voor het grote geld.....verder alles goed meis...voor zover je goed kan zeggen dan:(

Sab...wat leuk ook voor jou dat je nu dubbel tante wordt en voor Mirza dat hij 2 neefjes of nichtjes of neefje en nichtje krijgt!

Mutz....Idd spannend zeg je onderzoek morgen! Laat je weten hoe het is gegaan?Ik hoop dat dat iig allemaal goed zit. En hoe was je FM vandaag, was hij goed op grootte?

1979 en gelukkig...idd positief blijven al is het vaak makkelijker gezegd dan gedaan...je ziet het aan mij...kan het niet op de natuurlijke weg dan zijn er altijd nog andere oplossingen of hulpmiddelen...ik hoop ook zo voor jullie (een ook Mutz) dat jullie ook snel mama mogen worden...

Jojo..hoe is het nu met Charlie en de billen??

Smits..alweer bijgekomen van de drukke dag...en de kapstok alweer aan de muur of wordt het een nieuwe?

Julesz...hoe gaat het en hoe groot is je buikie inmiddels??

Hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry...heb zoveel aan mijn hoofd de laatste dagen...

Mijn verjaardag komt eraan van de week...moeten de babykamer gaan doen en ben haast ontslagen op werk...mijn baas zit in een rotperiode omdat zijn vrouw een aantal jaar geleden door een trgisch ongeluk om het leven is gekomen. Hij vond het daarom blijkbaar nodig om dit op iedereen die maar een beetje aanleiding gaf af te geven. Ik was dus maandag ziek met die bijna griep en donderdag weer aan het werk...nog niet heel jovel maar het ging...wordt ik bij mijn baas(de directeur) geroepen en die zegt doodleuk dat ik niet functioneer en dat ik veels te vaak ziek ben dus dat ik maar weg moet:$:(......ja heb me vaak ziek gemeld door die vervelende migraine,,,maar hier weten ze van..ik had dat op tijd aangegeven en ook dat het tijdelijk van aard is...na de borstvoeding mag ik weer aan de medicijnen...maar volgens hem komt het van stress en bewijst het dat ik mijn werk niet aankan...pfff..jaja meneer is dokter geworden ineens:(...mijn migraine is niet van stress heb ik verteld maar van hormonen....mijn bloeddruk was de laatste keer bij de verloskundige 100/60 dus niet bepaald een stresskip ikke....nu is het voorlopig weer rustiger en heb ik niets meer gehoord..ben gewoon weer aan het werk gegaan dus ben benieuwd of het nog een staartje krijgt of dat het zo blijft...ik ben niet de enige die ervan langs heeft gekregen die dag dus...
    maargoed lang verhaal en waarschijnlijk niets aan de hand maar toch schrik je je rot en ben je even van de leg...
    in week 20 op woensdag mijn 20 weken echo in het Erasmus en verder gaat het zijn gangetje...soms nog misselijk..wagenziek...vind niet altijd alles even lekker(oo de dingen niet waar ik normaal dol op ben)..maar ach...
    Wat leuk is dat ik hem volgens mij kan voelen af en toe..ineens een soort steekje/kriebeltje..heel grappig..ik weet het niet zeker maar denk van wel...vorige week ineens voor het eerst...

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: Kom je de dagen een beetje door?
    Lullig van de KPN dat ze zo moeilijk doen. Met medeleven en een goede oplossing winnen ze meer dan met dit gedrag.

Super: Wat goed van kleine grote Nick. Helemaal fijn dat de eczeem onder controle is. Over de provocatie heb ik je een sms gestuurd.

Jojo: En hoe slaapt je nieuwe bed. Heb je nu het "Hotel" gevoel?
    Wat vond Charlie van haar bruinebonen? Tim heeft zijn boontjes vanavond weer op met een grote mmmmmmmmmmmm tussen de happen door.

Bi: Al een biijgekomen van het mooie nieuws? En ben je eigenlijk al helemaal opgeknapt?

Mutz: heel heel veel succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig: Meid wat ben jij goed bezig, hou zo vol!

Manon: Jeetje wat een gedoe op je werk. Gelukkig ben je als werknemer beschermd hiervoor. Wat een eikel zeg die baas van je.
    Heerlijk dat je de kleine begint te voelen.
    De kapstok wordt een nieuwe, maar dat valt nog niet echt mee. De buggy is nu onze kapstok:D. Kom er alleen nu wel achter dat ik iets teveel jassen heb, 3/4 ligt boven op de strijkplank.

1979:Hopelijk de laatste keer het wachtbankje.

Julesz: How are you doing????

Hier gaat alles zijn gangetje, ik mis alleen ontzettend een douche. Men wat is het toch lekker om 's -ochtends met je oogjes dicht de warme straal op je te zetten.......nog twee weekjes.
    Verder hebben we de vakantie geboekt. Half juni gaan we voor twee weekjes naar toscane.

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes: Wat een leuke foto trouwens van lachende Sam. Mooi meisje hoor. Succes morgen!

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon wat een verschrikkelijke vent zeg die baas van je. Heel erg wat er is gebeurd, maar dat mag je echt niet op je personeel afreageren. Hopelijk is het van korte duur en vergeet hij wat hij heeft gezegd. Heerlijk dat je jullie kindje al een beetje voelt. Heel grappig is dat. En nog maar 5 weekjes en dan je echo. Wil jij weten wat het wordt???

Super YES Nick eczeemvrij. Dat is fantastisch. Wat betreft de provocatie, tja ik heb geen idee. Het is natuurlijk niet leuk als blijkt dat hij er echt allergisch voor is en dat dan alles weer opnieuw begint, maar zodra hij er geen last van blijkt te hebben dan is dat natuurlijk nog veel fijner. Moeilijk hoor, maar ik geloof dat ik toch zou proberen even terug te gaan naar omneo. Op zich ben je er nu meteen bij, terwijl hij het eerst natuurlijk al een aantal weken heeft gedronken. De kans dat het nu sneller hersteld omdat je het sneller ontdekt is natuurlijk groter.

Kris how's life???

Gelukkig nog steeds gestopt "go girl"!

Mutz veel succes vandaag.

Smits jij zit nog lekker in de rommel de komende weken, maar dan heb je straks ook een mooi eindresultaat.

Julesz en Naat joehoe waar zijn jullie.

Jojo hoe is het met de bibs van Charlie?

Bietje nog steeds ziekjes?? En Sab nog steeds in stuiterstand?

1979 nog een paar dagen tik tik tik

Vanmiddag naar het cb, hopelijk houdt ze zich goed en wordt ze niet ziek.

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nou er zit inmiddels 150cc omneo in en er gebeurd nog helemaal niks. Maar hou hem goed in de gaten.

Smits: bedankt voor de info gisteravond, ik hou alles in de gaten!

Mutz: suc6 vandaag...hopen op een mooi bericht!

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: duim voor Sam hoor vanmiddag!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mutz,
    zit op mijn werk (aaaaaaaah illegaal op zp hihi) maar wilde je even suc6 wensen!
    Reageer later op de rest.
    (oh ja ben dus niet meer ziek, alleen door de dag heen vlagen van misselijkheid...happie eten en weer ff over, vooral avondmisselijk...ach voor een goed doel)

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

my life? sucks op dit moment.. maar gaat 'gewoon' door... maandag gaan we langs de hypotheker om te zien hoe weinig we nog maar kunnen lenen. Zal wel flink gekelderd zijn ivm alle bezuinigen van de overheid.
    Verder van het weekend 'gewoon' een kast gekocht bij IKEA. Leuk hoor, speciaal voor sander want die had steeds meer zooi bij mij in de 2e slaapkamer op de grond liggen omdat hij het niet in de kast wil leggen... Mag het in de kast?? nee, alleen in mijn eigen kast... Ok, we gaan dus een kast kopen.. zo ging het eigenlijk ;)
    Verder gister voor het eerst in een week weer gehuild.. ben weer een maskertje opgezet... weet en merk het... en daardoor is het voor sander erg moeilijk... ben constant aan het plagen en vervelen wat hij, na een dag werken, niet heel erg kan waarderen (hoezo niet dan :p) maar daardoor botste het gister... Ik mijn excuses aangeboden, en gezegd dat ik of dat kan, of kan huilen. Maar dat ik niet heel de tijd wil huilen... En ja, wat deed ik toen: janken... Hij zoiets van hèhè eindelijk.. dus nu weer lief en vrolijk samen...
    Sander vandaag tentamen.. ben er zenuwachtiger voor dan hem...
    Oja, donderdag ga ik weer werken... mmm zal moeilijk zijn.. Mama gaat donderdag ook een paar uurtjes werken.. ben benieuwd...
    En dan ook nog eens op manon haar verjaardag 1 jaar uit elkaar met leon (kwam ik ook deze week pas tot conclusie...) ook vreemd en moeilijk.. vooral ook omdat leon helemaal niets van zichzelf heeft laten horen.. terwijl ik zeker weet dat hij het wel weet van papa... LUL!
    Verder meiden, super hoe jullie het weer door laten gaan op het forum.. zeker ook doen, maar echt reageren komt vanuit mij later...

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nog een uurtje te gaan.. Ben niet zenuwachtig, maar misschien komt dat wel als ik daar op de tafel lig. Mijn gyn gaat er gewoon vanuit dat alles goed is en dat geeft dan wel weer een goed gevoel. Jullie horen van me zodra ik thuis ben.

@Kris: nogmaals dank je voor je smsje. Lief dat je aan me denkt. Fijn om te horen dat het goed gaat met jou en Sander. Het is logisch dat er soms strubbelingen zijn tussen jullie. Jullie hebben dit nog nooit zo samen meegemaakt (en hopelijk de komende tientallen jaren niet meer) en dus is het niet gek dat jullie niet weten hoe jullie ermee om gaan. Daarom fijn om te horen dat jullie gewoon door gaan en gaan kijken wat jullie kunnen lenen. Hoop dat jullie iets moois kunnen vinden.

@Smits: pff, je moeten nog even zonder badkamer... Snap dat je je douche mist. Wij gaan begin maart waarschijnlijk verhuizen naar onze tussenwoning en ook daar gaat de badkamer eruit. Lekker hoor, een schone nieuwe badkamer, maar zonder is ook niet alles...

@super: wat goed dat je bezig bent met de provocatie en nog fijner dat je nog niks merkt. Hopelijk blijft het zo.

@Loes: had nog niks van de foto van Sam gezegd... Wauw! Prachtig meisje! Succes bij het cb.

Allen: bedankt voor jullie succeswensen. Gaan voor goed en nieuws en dus een mooi verjaardagscadeautje.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon..ja hoor dat meen je niet. Wat een bal zeg die baas van jou. Nou ja proberen te negeren en gewoon je werk doen. Misschien had hij een rotdag.

@ Kris..poeh hey, logisch toch dat het zo k*t gaat. Dapper dat je donderdag weer gaat proberen te werken. Is er wel iemand achter de hand, mocht je het niet trekken? En net wat Mutz zegt, die botsingen tussen jou en Sander zijn niet ongewoon denk ik hoor in deze situatie. Dikke knuffel voor jou.

@ Smits..zo irritant he geen badkamer. Dat Jas en ik hier het huis in gingen, was de badkamer ook nog niet af, maar we konden niet langer wachten, haha.

@ Super..wat goed dat je de test toch gaat doen. Hopelijk wordt NIck niet weer zo beroerd ervan. Bij de eerste tekenen mag je dan meteen stoppen of moet je het voor een bepaalde periode volhouden??

@ Mutz..succes zo, ik ga ook voor goed nieuws. Wacht met spanning op je berichtje straks.

@ Bietje..foei foei, je mag niet onder werktijd op zp, billenkoek voor joe..

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Loestig..jij ook succes vanmiddag met Sam haar prikjes. Hopelijk heeft ze er geen last van vanavond.

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutz ik duim voor je dat alles goed gaat vanmiddag en dat straks de "weg" open is is.

Krisje begrijpelijk die botsingen. Het is ook een heel emotioneel iets, wat je gewoon nog niet kunt verwerken. Fijn in ieder geval dat hij je steunt en er voor je is. Donderdag weer werken, zal niet meevallen de eerste dag.

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ter aanvulling...

mijn vaste collega van donderdag is ziek.. krijg een invalster...damn wat is dat een drempel.. dus maar morgen naar mijn werk. Dan heb ik tenminste een andere lieve vaste collega om er in te komen... dus niet donderdag maar morgen al... waaahhh!!

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje: doe je rustig aan meis! Knap hoor dat je morgen alweer gaat werken. Als het niet gaat, geef er dan aub aan toe. Niks forceren hoor. Goed dat je Sander hebt verteld ove hoe je je voelt. Is ook moeilijk voor hem. Heel goed hoe jullie het saampjes doen.

Manon: had nog niet gereageerd op je baas. Wat een eikel zeg! Heel gemeen om zich zo af te reageren op zijn werknemers. Hopelijk trek je het je niet teveel aan (wat ik wel zou doen waarschijnlijk). En dan ook nog eens al die hormonen.

Sab: we hebben niks afgesproken over hoelang ik weer gewone voeding moet geven. Heb zelf besloten bij de eerste tekenen direct te stoppen. Maar de tweede fles ging er aardig in en meneer ligt nu te tukken. :) so far so good!!!

Bi: fijn dat je weer wat beter bent! Ik had ook vaak in de avond last van misselijkheid. Volgende week weer een echo???

Smits: Arghhhh.....badkamer perikelen bahhhhhh....wat mis je dan je lekkere douche! Fijn dat je me zoveel info gaf hoor over het provoceren. Hoop dat het zo goed blijft gaan.

Zo net lekker geshopt, stofgezogen, gedweild....zoooo goed bezig hoor. Straks Nick weer een fles en dan even lekker wandelen met de hond. Dan heb ik mijn verplichtingen weer gedaan :)

Mutz: mijn duimen draaien!!! Hoop zo dat het meevalt.

Loes; Hoe is het gegaan met Sam????

Julesz: zoals iemand anders ook al vroeg, Where are you?????

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hoe schattig?? Neef en nicht samen :D

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden, even snel vanaf mijn werk: alles is goed en dus open! Joehoe!! Heb er helemaal geen last van en ook gene pijn gehad tijdens de ingreep. Ik ben blij! :D Dank jullie voor jullie berichtjes en smsjes! Deed me goed!

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauw!!! Fijn te horen mutz! Komende maand dus een ubervruchtbare maand???? Heel fijn dat alles goed is.

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Yesss Mutz..dat is super nieuws. Op naar een beeb in 2011 voor jullie.

Super..zo jij hebt een hoop gedaan zeg. Hier op dinsdag altijd thuis blijf dag. Tussen de middag en na schooltijd komen Mika en Lynn altijd hier, 's morgens slaapt Mirza dus kan ik niet weg, 's middags is het al bijna de moeite niet meer en zou hi eigenlijk ook moeten slapen, maar vandaag is het weer voor watjes, haha. Net als gister avond trouwens..12 uur ging hij pas slapen, pfff..mal kind, haha.

Ik hoop dat Nick het zo goed blijft doen hoor, dat hij niet weer zoveel last van die voeding krijgt.

Even een vraagje als ik Mirza binnenkort een broodkorstje ga geven. Welke korst moet dit dan zijn?? Die rechte van de onderkant of de korst van de bovenkant van het brood??

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Super wat een gave foto. Ze zijn toch ongeveer even oud of niet? Fijn trouwens dat Nick goed reageert op zijn fles, hopelijk blijft dat zo.

Mutzie JOEHOE hopelijk is het nu snel raak. De weg is open...

Met Sam ging het goed. Het was wel even huilen, maar dat hoort erbij. Hopelijk wordt ze niet ziekjes. Even in de gaten houden vandaag.

Deel Deze Pagina