Mutz, fijn dat alles goed is! En ook fijn dat 't geen pijn deed! Je hoort heel vaak andere verhalen! Manon, wat een draak, die baas van jou!!! Maar je bent volgens mij idd bij wet beschermd!
Bietje..je hebt een PB... Mutz..wat een heerlijk nieuws zeg!! dat is toch weer een grote stap vooruit...hoever was je ei eigenlijk? Weet je wanneer je vruchtbare periode ongeveer zal zijn? Super..wat een leuke foto van die twee schatjes... Sab...ik denk echt niet dat het zo krap komt hoor...doe iene miene mutte en geef hem een korstje...als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor het rechte korstje gaan omdat dat wat minder taai is meestal....maar het zal geen van beide een probleem zijn hoor omdat hij ze eerst toch helemaal zompig maakt door het sabbelen en kwijlen erop haha... Krisje...veel sterkte op het werk morgen..als het niet gaat weet je wat te doen he...XX
Gefeliciteerd Mutz!!! heb je vrij vandaag en ga je nog wat leuks doen...en van manlief een mooi cadeau gehad? Maak er een leuke dag van...dikke XX
Ja, ben idd weer een jaartje ouder.. Leuk dat je het hebt onthouden Manon (of hielp Hyves mee? ) Mijn man en ik vieren onze verjaardag sinds vorig jaar in de zomer, samen met mijn zus en zwager. Een groot feest met een hoop kids ook, gezellig in de tuin. Dus vandaag alleen een paar vriendinnetjes die thee komen drinken (en taart eten natuurlijk). Ben 's middags vrij en vanavond weer gewoon mijn slaapdienst. Heb van m'n man twee cd's gekregen, handdoeken voor de nwe badkamer, bloemen en een heerlijk ontbijtje. Goed begin van m'n jaardag dus Manon: leuke baas heb jij zeg! Niet normaal dat hij dit zomaar roept hoor. Zoals al gezegd: je bent hier gelukkig tegen beschermd. Super: leuke foto! Nou, ik ga nog even bank zitten en jarig zijn, haha!
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Mutz..van harte gefeliciteerd met je verjaardag...
.......in de gloriaaaaaaaaaaaa...in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaa Mutz van harte gefeliciteerd!!! Vanmorgen Nick nog een fles omneo gegeven maar geen succes. Het begon alweer, huilen krampen overstrekken boos....ben er weer mee gestopt, hup weer aan de pepti. Morgen de HA bellen voor een machteging. Hij slaapt nu eindelijk dus ik ook nog even op de bank. Nog twee nachtdiensten en dan heb ik een weekje vakantie. Maandag gaan we een midweek naar Landal in Belgie. Heerlijk!! Kris: hoe ging je eerste dag te werk?
Mutz..leuk later nog een feestje en nu al flink verwend door manlief.....ja vanmorgen had ik mail van hyves dat er vandaag 3 jarigen zijn waaronder jij..haha van mijn geheugen moet ik het de laatste tijd niet hebben hoor hihi Super...Balen zeg dat Nick weer last heeft...hopelijk komt het niet zover dat de uitslag ook weer terugkomt....
2 violen en een trommel en een fluit! gefeliciteerd mutz.. en meiden ik leef... was zwaar en soms moeilijk... reageer later nog wel xx
@super, zou dan ook geen moeite meer doen wat betreft de voeding van Nick. Hier heb je toch geen test voor nodig! Lekker aan de pepti en hup een vrolijk mannetje. Heerlijk een midweek weg....ik wil ooooook! @Kris, je bent er doorheen en nu? Ik had het iig niet gekund denk ik! @Smits', oorbel is binnen! Helemaal spannend zo' n brief voor Lynn hihi. @manon, je baas is een hork....need i say more? @jojo, kom eems wat vaker joh!!! Missu. @ Loes, Sam heeft zich er goed doorheen geslagen dus. Hopen op geen bijwerkingen. @manon, je hebt weer een pb ( spannend hè hihi)
Hey ladies, Mutz, gefeliciflapstaart en op een nieuw jaar vol mooie dingen. En een toast op een beeb met die goede uitslag van het onderzoek. Je vroeg waar ik bleef; zoals eerder vermeld babbel ik mee wanneer ik er tijd en zin in heb. Is eigenlijk altijd al geweest en niet zozeer nu ik zwanger ben hoor. En dat ik niet bij de bijeenkomst was had daar niets mee te maken. Ik was erg vermoeid en druk. Het kwam gewoon niet goed uit. Smits, tjonge jonge, zo lang zonder douche hee! Wel een opgave... Maar je krijgt er wat moois voor terug. Maak je een foto van voor,tijdens en na? Is altijd leuk. Manon, wat een flapdrol van een baas heb jij hee! Je zo ondoordacht afbekken is niet tof! Zwak van hem om zo misbruik te maken van zijn macht eigenlijk he? Hoop dat hij snel weer een beetje professioneel gaat doen. Fijn dat je aan het doorgroeien bent. Geniet je lekker? Vergeet je niet teveel druk druk druk te zijn? Die babykamer heb je nog wel even tijd voor he! Hoeft niet nu al.Zen.... Bietje, fijn dat die medicijnen werken, kun je het al goed zien aan je buik? Moet je al verhullende kleding dragen? Och wat spannend meis. Vind het zo leuk zeg! Krisje, denk aan je. Ik begrijp dat je de eerste werkdag al achter de rug hebt? Heftig hoor.. Snel ook... Goed luisteren naar jezelf. Super, heftig dat hij zo reageert op de voeding. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Kun je de machtiging zo via de huisarts regelen? Of moet je net als Smits zo'n test gaan doen voor de verzekering ( kan zijn dat ik dubbel vraag, niet alles terug gelezen). Lekker een midweekje weg dus! Gezellig! Hondje ook mee? Loestig, fijn dat Sam niet zoveel last heeft gehad. Hoe is het verder met jou persoonlijk na de bevalling? Zijn je nog dingen tegen of mee gevallen? Sab, hoe bevalt je werk nu in de tussentijd eigenlijk? Is het beter geworden? @ hier, alles goed. Morgen een lekker dagje vrij. Merk sinds deze week voor het eerst wat meer effect van een werkdag op het dagverblijf op mijn lijf. Allemachtig, kapot. Ah ja, zal wel met vlagen gaan. Lekker met de pootjes omhoog. En niet alles meer tillen. De beeb voel ik steeds beter. Gisteren niet zo goed, gelijk in de stress! Ik s'nachts wakker, weer voelen. En ja hoor, eindelijk flink wat schoppen in plaats van maar 1 in de zoveel uur. Vervolgens kon ik niet meer slapen van opluchting en toch een beetje verdriet over mijn stomme angst. Vandaag overdag werd het weinige schoppen van de dag ervoor gecompenseerd Xxx
Mutzie nog lekker genoten vanmiddag met je vriendinnen? Super balen dat Nick slecht reageert op de voeding. Je hoopt zo dat hij toch geen allergie heeft, maar blijkbaar toch wel. Hij zal nu wel snel herstellen, omdat je meteen actie onderneemt. Kan hij over de allergie heen groeien of blijft dat nu heel zijn leven? Ik ben geen kenner op dat gebied. En bijna op vakantie, lekker hoor even ertussenuit. Bietje lekker aan het zwangeren? Wanneer ga je het aan de rest in je omgeving vertellen? Kris knap van je dat je vandaag bent gaan werken. Hoe gaat/ging het met je? Julesz!!! wat goed om je weer te zien (euhm ik bedoel van je te lezen). Lekker aan het genieten van het schoppen in je buik. Trouwens nog bedankt voor je (ietwat) verlate kaart, maar wel echt heel erg leuk. Je vroeg hoe ik me nu voel zo na de bevalling. Ik kan niet anders zeggen dat ik me erg goed voel en volop geniet van het moeder zijn. Ik was vorige week op de nieuwjaarsreceptie van mijn werk en besefte dat het wel heel snel gaat allemaal. Ik moet over een kleine 4 weken weer werken en wil nu echt nog niet. Ach tegen die tijd vind ik het vast niet meer erg. Verder ben ik ook weer voor het eerst ongesteld geweest, dus dat werkt ook allemaal weer. Is toch ook weer een opluchting. En Sam is gewoon een heerlijk meisje dus mocht ik een beetje een baalmoment hebben dan lacht ze en is alles weer prima. Oh ja ik weet niet meer wie het allemaal vroeg, maar Sam heeft prima gereageerd op de prikjes. Helemaal niet ziek geworden dus dat is fijn. Hopelijk gaat het iedere keer zo goed, dan vind ik het niet zo erg om te gaan.
Super: Balen dat Nick toch nog reageer op de gewone voeding. Heb je al overleg gehad met de ha om allergy care van Friso te gaan geven i.v.m met zijn huiduitslag? En wat een leuke foto! Loestig: wat goed dat je meisje geen last heeft gehad van de prikjes. Denk nog maar niet aan je werk. Hoeveel dagen ga je eigenlijk werken? Mutz: Ook hier een felicitaie voor je verjaardag. Drie dikke verjaardagszoenen voor jou. Heb trouwens het verhaal over de "tussen woning" gemist. Begrijp dus dat jullie huis is verkocht. Dat is een hele zorg minder. Maarre een nieuwe badkamer in de tussenwoning???? Is het zo erg? Julesz: Ben je gister drukker geweest dan normaal? Dat kan evt effect hebben op de bewegelijkheid van de beeb. Wel fijn dat de kleine van zich laat horen/schoppen wanneer je ongerust bent. Hier worden volop fot's gemaakt van de badkamer. Al is het alleen al om later te weten hoe de leidingen liggen. Sab: Al begonnen met tandenborstelen bij mirza? Hier gaat het ineens super goed. Speen wordt spontaan uitgeschoten bij het zien van de borstel en met een grote smile kunnen we zijn twee tandjes poetsen. Hopelijk blijft het zo Kris; Knap hoor van je om aan de slag te gaan. Ik zou het niet kunnen. Vandaag op mijn werk een twittersessie gehad. Socialmedia gaat toch een steeds belangrijkere rol spelen en daar zijn wij dus ook druk meebezig. Vraag mij alleen af hoe ik er commercieel beter van wordt. Zijn jullie hier ook toevallig meebezig? Verder mijn eerste uitstrijkje gehad deze week. Dat viel ontzettend mee.
Zo even snel voor ik te werk ga! Julesz: fijn van je te horen. Je angsten herken ik zo goed! Ook ik kon er erg last van hebben als ik Nick een dagje slecht voelde. Bah is niet leuk. Fijn dat het vandaag weer werd ingehaald. En het lijkt me ook erg zwaar met zo'n dikke buik en dan al die kleintjes. Loes: fijn dat Sam niet reageerde op de prikjes. hopelijk blijft dat zo, bij Nick gelukkig wel. Kris: vind je een kanjer! Later meer ik moet weg. Fijne avond allemaal.
Krisje...je hebt het zwaar nu maar jij bent een volhouder en een vechter en weet altijd weer de positieve dingen te zien van het leven, jij komt er wel weer bovenop meis. Al lijkt de hele wereld nu grauw en lelijk er komt weer een mooie tijd voor jou. Knap dat je ma ook weer aan het werk gaat, hoe gaat het verder met haar en met je broer? X PS..denk niet meer aan Leon..hij is het niet waard....
meiden: CRISIS !!!! Ik ben gisteren heerlijk een dagje met vriendinnen naar de sauna geweest. Inclusief hotstone massage! Wat een topdag! Doen we eigenlijk maar eens in het jaar, zouden we veel vaker moeten doen! Gisteravond werd ik misselijk, vannacht en vanmorgen nog steeds. Morgen m'n NOD, dus ik dacht: misselijk? dan maar een dag te vroeg testen! En wat denken jullie? Positief! Natuurlijk een voorzichtige blijdschap, maar nu zit ik wel gelijk in de stress of de sauna en massage nadelige gevolgen zullen hebben... Ahhhhhhhh ik word gek!
1979 WAAAATTTT!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga er gewoon voor juichen, al snap ik dat je zelf voorzichtig blij bent. Wat betreft die sauna, ik neem aan dat 1 keer echt geen kwaad kan hoor. Als je dat nu wekelijks gaat doen, of het nog nooit eerder hebt gedaan en dan ineens in de sauna gaat zitten, dat is misschien niet zo handig. Het is vooral je bloeddruk die natuurlijk hoog wordt, maar ik zou me er niet druk om maken. Sommige zeggen dat ook hele hete baden slecht zijn, nou ik hou zelf wel van een warm bad en heb dat tijdens de zwangerschap echt wel vaak gedaan. Maar ik zou gewoon positief zijn er zijn ook mensen die nog gewoon alcohol drinken en roken gedurende de zwangerschap. Ik denk dat dat veel slechter is voor de baby en zelfs dan hoor je dat het meestal gewoon goed gaat. Als het kindje sterk is kan hij/zij er echt wel tegen. Echt supergaaf. De eerste positieve test van 2011 is een feit. Wie gaan er volgen, hopelijk Gelukkig en Mutz héél snel. Gelukkig hoe gaat het trouwesn, nog steeds gestopt met roken? Smits slim van je dat je foto's maakt van de leidingen. Dat hadden wij hier eigenlijk ook moeten doen. Ach te laat. Voorlopig hoeft die badkamer er toch niet meer uit . Je vroeg hoeveel dagen ik ga werken. Ik werkte voorheen altijd 24 uur verdeeld over 4 dagen en eens in de week op zaterdag, nu ga ik hetzelfde aantal uur werken alleen dan verdeeld over 3 dagen en eens in de week op zaterdag. Dat is wel een stuk beter te doen. De dagen dat ik werk is er 1 dag mijn moeder, 1 dag de ouders van Ruben en 1 dag Ruben zelf (hij kan bijna 1,5 jaar ouderschapsverlof krijgen). Krisje ga je vandaag weer werken of hou je het nog even voor gezien. Ik vind je echt een kei!!! Euhm de rest ben ik een beetje kwijt. Later meer, maar ik moest natuurlijk wel even reageren op 1979 haar goede bericht. STUITER STUITER!!
Tjemig 1979! Geweldig!! Toink toink toink. Och man wat goed. Wel retespannend natuurlijk na zo.n sauna.Ga je een keer... Het enige wat je kunt doen is afwachten-stom he!-. Maar feit blijft. Het zwanger worden werkt in je lijf!! Xx
Jihaaaaa! Ik ben blij voor je 1979! Ben het eens met Loes, maak je maar niet al te veel zorgen. Hou die positiviteit erin! Komt goed schatje Gefeliciteerd!!